Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 76  77  78  79  80 ......... 134

MAX6  
J.
2014-06-12 21:47:25

dottore: cca 5-15Kg podle typu materiálu a množství odhlučněnejch bodů. U mě to (dveře,boky kufru,spodek kufru) dělalo okolo 8Kg termoaukustickejch plátů proti hluku a vybracím. Kdybych dával jen do dveří a do boku kufru ty měkký akustický polštáře,tak je to daleko míň. Ale znam člověka co dveře u kodofky vylil betonem - prej to má lepší akustiku v autě a i to tlumí

2014-06-12 22:21:55

1m2 antivibracnych platov hrubky 2-2,5mm vazi 3-4kg.

jeden plat 0,4m2 ( starsie STP Gold,Silver)

dvere udajne 8ks

podbehy z vonka udajne 6ks

kufor 4-5ks

ostava este podlaha, prahy a vnutorne podbehy , stlpiky

pohlcujuci material uz moc nevazi.

by som to komplexne odhadol na + cca 50kg

MAX6  
J.
2014-06-12 22:33:32

mirec38: To je nějakej materiál z kamenolomu ne ? Mam vycpaný celý auto a abych dosáhnul týhle váhy,tak bych tim svym termoakustickym plátem musel vytapetovat i popelník,sedačky,skla a možná ještě kamarádovi náklaďák.

 Magnetto  
2014-06-12 23:38:04

max6:

Hele ten tvůj známej, nespletl sis to náhodou s někým?? Jen mi přijde spíš že betonem chtěl vyřešit neprůstřelnost kabiny než odhlučnení....

Když tak nad tím přemýšlím, kolik ta škodárna asi vážila? To bylo snad srovnatelný s APC ne?

(APC je obrněný transportér používaný armádou USA)

MAX6  
J.
2014-06-12 23:41:08

magnetto: Ne,opravdu vylil všecky dveře betonem,že je to prej super na odhlučnění a i na zvuk z repráků Ty dvířka když jsi otevíral,tak to bylo jako by jsi otevíral plechový vrata od garáže jak byly těžký. Koncerňák,co víc na to říct. Pod těmahle lidma by mělo bejt napsaný takový to " Bez komentáře"

 Magnetto  
2014-06-12 23:48:39

max6: Se v tomto případě divím že mu to udrželi panty

Jako, kdyby to vylil např. asfaltem nebo vyplnil tým krámem co se dává na střechy "IPA" mám tušení....

Sice by měl v zimě při zatopení v autě smrad ale alespoň by to nebylo tak těžký

2014-06-13 09:45:35

max6: neviem aky termoakusticky plat myslis

ja pisem o http://shop.hifol.eu/prod...info.php?products_id=1851

je to antivibracny plat na plechy a vahu vidis v popise. Potom si zrtaj kolko toho treba na cele auto. Ja uz v aute mam 14kg nemam podlahu, podbehy a ani dvere. Prave skrze slabsi vykon spekulujem nad inym riesenim ako polepenim celeho auta. Jedine lahsie riesenie je Dynamat, ale to je tiez tazky matros.

Vseliake peny su vhodne len na urcite vysoke Hz, ale kolesa sa potlacaju tazkym material co som pocul a cital.

Mat moznosti laborovania, tak skusa spodok auta z vonka. Mozno tie neizolovane plasty robia velke % hluku a stacilo by len tie "ukostrit "

v dnesnych autach tie hole tenke plechy robia svoje. Si sadnite do auta a niekoho poproste, nech vam poklepkava po plastoch pod celnym sklo, pod autom, po plechovych prahoch a uvidite, ako sa to prenasa dnu. Duty plech robi svoje.

2014-06-13 10:31:14

To bude tím že chtěli za každou cenu ušetřit na váze auta a takhle to dopadlo raději těžší auto a tvrde plechy.Kdyby to bylo udělane kvalitně tak to má okolo 1550kg

2014-06-15 23:27:46

Tak jsem dnes přijel z dalšího výletu... Celkově cca 800 km (Praha-Passau-Hallstatt-Praha). 4 osoby + klima. Spotřeba 6,5 na 100, paráda... Co je ale tragédie, to je ta navigace... Stává se vám, že navigace zamrzne, a odmítá cokoliv? Zruším trasu, dám znovu, ale stejně stojí na místě, popř. hledá GPS.... Nechce se mi stavět, zapínat a vypínat motor... Mapy jsem ještě neupgradoval, ale mám za to, že je problém jinde... Často musím zapínat telefon s Androidem a Navigonem, abych nemusel kupovat mapu... Jaké máte poznatky vy? Stává se vám to? Pomohl upgrade map?

Z.

2014-06-15 23:41:10

zoolx: Ta navigacia je fakt nepredvidatelna , kazdopadne mam vzdy po ruke sygic alego google maps .

Mne tiez uplne zblbla ,absolutne sa stracal signal ale potom mi predajca nahral upgrade softweru (nie map) a o dost sa to zlepsilo. Ale pred tyzdnom som cestoval do Talianska a navigacia sa ma pocas jazdy asi 6 krat snazila otocit naspat a parkrat ma posielala uplne nezmyselnymi vyjazdami mimo dialnicu . Skratka keby som nepoznal cestu , tak este bludim po IT . Na druhy den ma vodila po Bologni s asi 300 mestrovym posunom , co pri mnozstve kruhovych objazdov tesne za sebou bolo absolutne nevyhovujuce , musel som to radsej vypnut. Kazdopadne ako som sa vratil domov a precstoval krizom krazom SR a CR , ide ako hodinky. Asi sa jej tu viac paci . No ale tych 500 EUR som aj tak radsej mohol dat za nejaky dobry telefon s velkym displejom a Sygicom .

2014-06-16 08:55:34

zoolx: Jakou máš verzi navigačního software? Možná by stačilo jen upgradovat na poslední verzi přes TomTom Home. Navigace mi "zamrzla" (nebyl signál GPS) jen jednou, když jsem nastartoval motor v kovovém trupu trajektu v Dunkerque a byla dlouhá fronta na vyjetí ven, takže jsem dlouho popojížděl. Potom se chytla až asi za 20 km sama.

2014-06-16 10:17:47

zoolx: Ja s naviaciou nemam ziadne problemy, rychlo sa chyti, signal nikdy nestraca. Samozrejme obcas sa jej podari vymysliet nejaku "uzasnu" skratku, ale ziadne zasadne problemy s nou nemam.

2014-06-16 12:12:56

Ono je občas fajn zkontrolovat naplánovanou trasu...

2014-06-16 13:03:09

keby ta navi bola tak 10x rychlejsia, bolo by to trochu lepsie a clovek by sa s tym nastavenim trasy cez body aj pohral :-D

Ja ju vyuzivam minimalne a sekla sa mi len raz a nastastie tu cestu poznam. Akoby stratila signal a nevedela sa chytit.

keby som siel do velkeho neznama, urcite si beriem rezervu

2014-06-16 21:56:31

mirec38: Mně se zdá, že je stejně rychlá/pomalá jako jakýkoliv jiný přenosný TomTom.

2014-06-16 22:28:42

shr3k: Podívám se. Upgraduje se to tak, že vyndám kartu a přes čtečku ji připojím k počítači, pak nainstaluji Tom Tom home, atd.? Ještě jsem se k tomu popravdě nedostal Říkal jsem si, že bych to měl upgradovat. Jak sw, tak mapy...

Z.

2014-06-17 08:03:40

shr3k: ja som doteraz uzival prenosne , respektive ipaq+igo a to mi prislo dost rychlejsie. Hlavne pohyb na mape, moznost upravy trasy cez doplene body. ovladanie a menu je uz vec vkusu. .

2014-06-17 09:03:08

zoolx: Přesně tak.

mirec38: ipaq + igo není např. TomTom GO LIVE 1005 (na jehož výkonnostní úrovni se nachází Mazda NB-1). Pokud hledáš navigační jádro od Nav'n'Go, musíš ke kolegům co mají trojky BM.

2014-06-22 23:22:42

Ahoj všem Mazdakum i ostatním, jsem da se říct před nákupem mazda 6 wagoon v benzínu. Pročítal jsem Vaše bohaté fórum a budu velmi vděčný za Vaše zkusenosti .... Pisete o špatných zkusenostech se sporilovem u servisu, platí to i u prodeje? Doporučíte jiného pražského prodejce, servis? Problémy s navigací tomtom.... v zahranici. Má tedy smysl do toho neinvestovat a zůstat radeji u externiho garminu live time? Cx-5 mivala problémy při vysokých rychlostech s vibracemi zrcátek a haubny, ale již vyreseno. Něco málo jsem zahlédl i tady na fóru u M6 ... tak nevím.... Jinak M6 je krasne auto, hledam rodinné auto s velkým kufrem, které mne nenechá ve štychu a dost mne mrzí že se na japoncici vyplajzli na 4x4, ale třeba po víte že v zimě nemá tahle předokolka problém :). Proto jsem se hodne rozhodoval mezi cx5 a m6, ale vetsi kufr vyhral. Jiinak presedam z Ford Focus 2004. Díky moc a velmi rád se podelim doufám že už brzy s mými prvními zkušenostmi. Otázka co je na sklade :)

2014-06-23 08:30:14

lookin: par ludi dufa, ze s F/L pride 4x4 a inak poskladana vybava. Otazne je, kedy F/L pride a co prinesie :-D


Odpovědět

1 ......... 76  77  78  79  80 ......... 134