Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 75  76  77  78  79 ......... 134

2014-06-07 22:50:08

jirim6: No k problemu dojezdovky: švagr s kamošem píchli na Supu někde v polovině Rakouska jak se vraceli z Chorvatska. Než z těch cca 140 km/h zastavili na krajnici, tak guma samozřejmě na srku - a to původně nebyla velká díra, to by dopadli jinak. Vyměnili za dojezdovku a sice rel. pomalu (cca těch 80), ale dojeli do ČR - jsou od Brna. Když pominu co s kolem (u Supa v kombi to asi řešit nemuseli) tak časově to bylo nesrovanatelné (jak časově tak finančně), než lovit nějakou asistenci, hledat servis - trefit se do pracovní doby - a platit - a to švagr jede němčinu jako rodilý a na eura moc nehledí. Ale ne každý má hlavně čas trávit řády hodin kvůli opravě kola.

Ono většinou při těchto dálničních defektech stejně gumu neopravují, protože jet i těch 100 m (nebo kolik) než zastavíš - tu kostru prakticky zničíš. Tak já bych se přimlouval za dojezdovku a mít samozřejmě dobrý klíč na kola.

new
2014-06-08 09:33:16

Vsem diky za odpovedi. Jestli nova mazda bude tak si tu dojezdovku rovnou prikoupim. Klic mam takovej ten krizovej. Zatim sem s nim pokazdy uspel ,ikdyz nekdy to stalo za to

2014-06-10 18:40:19

Tak se musím podělit o zážitek se servisem....

Jak už jsem psal, dal jsem do AP Spořilov na P4 opravit ty dveře, co mi nějaký šikula sedřel na plech, spolu s tím i hauptnu, která byla od kamínků docela poznamenaná Využil jsem dobře postavené pojistky a toho, že pojišťovna se chová vstřícně a dal vše opravit - nový lak dveře, nový lak hauptna - obojí komplet.

Dnes jsem to přebíral poté, co pojišťovna poslala krycí dopis. Inu, pominu, že auto předávali zaprášené, ani ho neopláchli. Normálně jsem ze servisů jiných značek zvyklý, že mi předávají umyté auto. Nicméně pořád lepší, než aby ho projeli někde skrze kartáče - raději ho vezmu wapkou. Lak v pohodě, ale to se dalo předpokládat. Bohužel až v garáži jsem si všimnul, že na hauptnu si nějaký technik oklepl cigáro... To mne docela nadzdvihlo.Samozřejmě, že horký popel tam nějakou mapku zanechal. Neznatelnou, ale je tam. Vem to čert, to neřeším, tečky byly mnohem více vidět, spíše mi jde o tu skutečnost, jak to tam berou... Jsem docela v šoku... Přemýšlím, zda jim mám napsat nebo se na to vykašlat a přejít...

Co byste dělali vy?

Z.

2014-06-10 18:51:49

zoolx: Vykašlal bych se na to, už se stalo, je to ztráta času a škoda nervů... Příště už bych tam nejel. Jednoduchý.

2014-06-10 18:53:09

Sdělil bych to vedoucímu servisu. Těch možností jezdit jinam zas tolik není a asi bychom je brzo vyčerpali. Třeba těm technikum řekne, ať jsou opatrnější (možná, že mu to na tu hauptnu upadlo).

2014-06-10 19:11:47

jirim6: Pokud to tedy neudělal sám vedoucí servisu Ne vážně... To, že jsi se tady s námi podělil o svoji zkušenost je myslím si mnohem užitečnější, než podávat někde nějakou stížnost. K ničemu to nebude a nejspíš to hodí stejně do koše.. anebo dostaneš napřed univerzální omluvu typu: Velice nás mrzí Vaše zkušenost, rádi bychom se Vám omluvili... příště se to nebude opakovat... blablabla... a pak teprv to hodí do koše Vím, jak to funguje...

2014-06-10 19:28:31

Jj, asi je to pravda. Nemá smysl někam psát a získat prázdné klišé v podobě jedné ze šablony případných omluv... Faktem je, že mne fascinuje, že takový kolos kašle na výstupní kontrolu...

Snad se brzy ochladí a zchladnu i já...

Z.

2014-06-10 19:46:56

zoolx: Mazda dealeři obecně se trochu zhoršují dle mého, ale jsou tu záblesky nových a stále starších kvalitních... Chce to vybírat.

2014-06-10 21:18:45

zoolx: Servis na Spořilově je jeden velkej průser odjakživa, říkám to pořád. Inkasovat prachy, na to jsou ale experti.

2014-06-10 22:51:01

shr3k: Říká se tomu poučení z krizového vývoje... Příště se opravdu budu rozhodovat kam... Toto mne dojalo...

Z

2014-06-10 23:00:01

na Spořilově jsem pár let z5 kupoval pro bazar, kde jsem dělal, bouranou M6 (pár fotek, jak vypadá M6 po srážce s tramvají, v mém profilu), jelikož jim nešlo o kšeft, tak na vydání papírů jsem čekal pár desítek minut, pak než mi dovolili naložit........ ale co mě dostalo, tak jejich přístup ke klubům, jako je tento, že prý pro značku to není dobře, aby takové kluby byly, prý je to klub starých aut, ze kterých nic nemají, pak jsme došli k tomu, že na srazy jezdí i novější auta a mezi řečí jsme došli na M6 GG V6 3,0, to mě dostali, tři nebo čtyři kravaťáci ze mě dělali v..a, že takové auto nikdy nedělal. jejich znalosti jsou žalostné, patrně mají více školení na to, jak oblbnout zákazníka, než o samotné značce. O tom, že tehdy jeden kluk z klubu chtěl renovovat RX-3 jem už raději nemluvil, protože to by neznali patrně vůbec.

2014-06-11 09:43:33

zoolx: Nemyslel jsem nějakou oficiální stížnost, ale jen e-mail nebo telefon a sdělit jim, že ti dobry pocit z opraveného laku pokazily odklepnutá cigareta na hauptně a zaprášené auto a že příště budeš velmi zvažovat jestli k nim ještě pojedeš. Nemyslím si, že tomu šéfovi je úplně jedno, když ztrácí zákazníky.

Na Spořilov jezdím osmý rok a první jejich pochybení bylo předání nové šestky na přehuštěných kolech. Do té doby jsem byl s nimi spokojen.

2014-06-11 09:46:57

radomiláček: no ja sa tym predajcom necudujem, ved sa tu prepieraju nedokonalosti aut, ktore predavaju a ich pristup po kupe auta. A to im na 100% kazi kseft, ktory je slaby, lebo dnes uz dost ludi pred kupou zhana info na webe, ako na tom dane auto je, ake ma neduhy , na co si dat pri skusobnej jazde pozor. A neraz som si 99% isty, kto je predajcom podla ich reakcie na "ociernovanie" dokonaleho produktu Najvacsiu somarinu co som tu zazil bolo, ked na zle tesnenia bola reakcia, ze to je takto dobre, lebo aspon lepsie vnimam okolie :-D Dokonale auto neexistuje, kazde ma svoje, ale preslap si treba priznat, opravit a nie zo zakaznika robit debi*la.

2014-06-11 09:52:57

mirec38: právě jak píšeš, žádné auto není dokonalé, s tím se počítá, ale jde o ten přístup k zákazníkovi.

a nemyslím si, že kluby jim kazí kšefty, naopak, za ta léta co jsem na klubu, tu bylo mnoho lidí, co říkali, že mazdu nikdy nechcou, že sjezdili všechny servisy, ale že auto nejede a nakonec našli radu tady, byli spokojení a koupili další mazdu. Pokud jsou srazy konané slušně, tak i to podle mě dělá značce reklamu, ale bohužel se staví proti nám.

Teď už to můžu prozradit, ale třeba Dacia která slaví výročí (nvm jaké), tak kluby pozvala na své oslavy, to je přístup a program mají parádní, docela jim závidím, tohle Mazda pro nás nikdy neudělá.

Ale to už jsme odbočili od Vašich GJ

2014-06-11 10:25:23

radomiláček: tak ak by mala mazda iny pristup, tak samozrejme klub je prinosom.

2014-06-11 20:33:23

Tak jsem si četl květnové prodejní statistiky, kde M6 klesla se 41 ks (já byl možná ten 41., když jsem kupoval poslední pátek v měsíci) za M3 i M CX-5. Na druhou stranu - není hezké být jedním ze šťastných 255 nových letošních majitelů M6, než jedním z armády 8501 šťastných majitelů nové Škody Octavia?

2014-06-12 00:07:26

naex: přesně a já dobře znám osobně 6/255tin nových majitelů nové Mazdy 6 a 0/8501nin majitelů koktávice downsizince

2014-06-12 11:09:54

naex: Děkuji za pozitivní recenzi m6. Především, co se hluku týče. Na to je zdejší fórum háklivé A propos nemá zde nějakou praktickou zkušenost s odhlučněním? Procházel jsem příspěvky a myslím, že jediný, kdo něco zkoušel, byl Mirec38 (jednalo se tuším o odhlučnění dveří)...?

2014-06-12 16:02:59

spuxie: já uvažuju, že si nechám odhlučnit u této firmy: http://www.ahifi.cz/clank...it-tlumeni-odhlucneni.htm

Někdo už sem někam ten odkaz dával.

2014-06-12 21:37:09

Jedním z marketingových taháků Mazdy6 bylo, že auto je extrémně lehké... Tak teď už víme, proč. Btw. by mě zajímalo, kolik bude celkem vážit to dodatečné odhlučnění, které si necháte udělat.


Odpovědět

1 ......... 75  76  77  78  79 ......... 134