Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 134

2014-05-28 08:08:29

Přední kapota a čelo vozu za 7500. Nevím, jestli je to moc nebo málo, ale nechal jsem prodejce, aby se mi o to postaral, tím pádem pro mne bez problémů a "v ceně vozu".

2014-05-28 08:38:33

nad foliou som uvazoval aj ja, ale cena bola za auto okolo 700 eur .

robi to dost firiem, ale otazna je kvalita prace a ako bude auto-lak vypadat postiahnuti

2014-05-28 11:03:41

Drahy to bude, ale taky nikdo nerika, ze si to clovek nemuze udelat sam doma. Osobne o tom uvazuju hned po koupi auta. Lidi budou mit potrebu vyjadrit svuj nazor na moje novy auto..

2014-05-28 18:27:54

Mám od Wrapstyle https://www.xpel.com/prod...paint_protection_film.asp a je to fakt dobré. Voda, mouchy a kameny po tom kloužou krásně.

2014-05-29 23:22:20

již zítra!

2014-05-30 11:33:03

v posledním autotipu zveřejnili výsledek nárazového testu C-klasse od mercedesu a zmínili, že M6 v oblasti bezp. systémů na tom byla o několik bodů lépe přičemž mercedes je považován za špičku v oblasti bezpečnosti.

2014-05-30 13:00:36

aj ked burat neplanujem, je to dobra sprava, clovek nikdy nevie. Na druhej strane ten mercedes v USA testoch bol myslim dost prepadak . Hlavne naraz s malym prekrytim

2014-05-30 13:14:52

Tak naraz s malym prekrytim nerozchodi snad zadny auto dnesni doby. Ale treba co se tyce bezpecnosti, tak Mazda 6 GG/GY vychazi v crashtestech lip nez Honda Accord, Nissan Primera a WV Passat B5-B6. Rozumejte samozrejme auta ze stejneho rozmeti roku vyroby. Mazda 6 ma tuzsi kastli...

2014-05-30 13:26:52

tak podla tych videi co som davnejsie pozeral, tak medo tragedia a ine auta to aj obstali a najlepsie dopadlo myslim volvo . Myslim ze tam pohoreli taki, od ktorych sa to ani necakalo. Asi je tazke urobit auto vyhovujuce jak EU testom tak aj tym z USA.

2014-05-31 11:00:02

mirec38: Myslim, ze to tezky neni. Ale ty auta se stavi tak, aby vyhovavali testum, ne? ...

2014-05-31 13:21:27

Vracím se k mému nefunkčnímu BT menu, které jsem tu prezentoval před několika týdny. Pokud to někomu v budoucnu pomůže, problém byl vyřešen servisem nahráním nové verze TomTom navigace a restartem modulu. Pro mě trochu překvapivě to spolu souvisí...

2014-05-31 17:26:44

dottore: aku mas teraz verziu ? ja som daval 10.852 uz davno a novsiu som zatial nenasiel

2014-05-31 17:35:00

dottore: Řekl bych, že servisák jen nevěděl, co ti povídá. Bluetooth modul a modul navigace jsou dvě různé věci.

2014-06-01 00:05:15

shr3k: Mluvil jsem přímo s autoelektrikářem. Jediné vysvětlení, které mě napadá je, že pomohl tvrdý restart vytažením pojistky. To nahrání update navigace byl asi bonus navíc. Nakonec jsem rád, že to takhle dopadlo. Zpočátku to vypadalo beznadějně, na tuhle závadu nemají servisní postup. Takže poslali dotaz dovozci, tam to (snad) přeloží do angličtiny a (snad) pošlou na evropské zastoupení. A týdny čekáš a čekáš.... Ten mladej na to šel selským rozumem a povedlo se!

Co mě teď ale opravdu začíná zlobit, jsou ty drásavý zvuky z automatu, kdy to při řazení D nebo R zatřese celým autem. Začínám vážně pochybovat o japonské technice...

2014-06-01 08:34:11

dottore: a updatoval ti mapy ci soft nav ?

mna zatial technika okrem radia/navi nesklamala a aj to len z dovodu ten rychlosti , USB .... .. Inak zatal technka slape

ale inak je to trochu trageda. Staci ak sa clovek pozrie jak sa hovori pod koberec. Mozno som sa zbavl pocitu nedovretych dveri, uvdim casom, lebo malo s tym jazdim. Co pomaha urcite na akustiku v aute je voda. Utesni kazdu sparu a v aute je hned tichsie .

2014-06-01 10:35:36

mirec38: Skoro jistě to byl update navi softu, mapy asi ne, protože první aktualizaci zdarma jsem už udělal před několika měsíci. Na číslo verze se Ti dneska podívám...

Nemůžu to najít, našel jsem jen verzi map. Kde čteš prosím verzi navisoftu?

2014-06-01 17:11:29

dottore: Ano, pro reset Bluetooth modulu/rádia je nutné vytáhnout pojistku nebo odpojit aku...

2014-06-02 00:00:14

Přátelé, sousedé a krajani.. podělím se o pár aktuálních zkušeností z dvoudenního spolužití s novou revoluční M6 2.5i SDN barvy mica. Mám najeto 1200, krom úvodního popojíždění a pobíhání po domovišti jsem vyrazil nach Belgique. A mé zkušenosti jsou - je to super. Zatím tedy veliká spokojenost, splněná očekávání a částečně nepotvrzené obavy. Jelikož zabíhám, tak jsem to moc nehonil, převážně mi to ani provoz v Německu neumožnil, cestoval jsem cca 130-140, když to tedy bylo možné. Přičemž do tisíce spíš ke 130, pak jsem trošku přidal, občas jsem zrychlil, ale otáčky jsem se snažil držet pod 4000. Jednou jsem se rozjel při předjíždění hladce na cca 160, překvapilo mě, že to točí jen 3k. Taky jsem hodně popojížděl, což bylo vinou TomTomu a toho, že Němci měli ve čtvrtek svátek, takže se dnes vraceli z dlouhého víkendu. Zácpy byly i v desítkách km. Já byl teda v jedné, jenž čítala 17km. Hezký zážitek, ale když je jeden dobře vyladěn a nemusí furt kvedlat, dá se to ustát v pohodě.

Co mě mile překvapilo, je spotřeba. Přátelé, jak jsem říkal, nejel jsem rychle, ale ani nějak pomalu a v podstatě se dá říct, že ne příliš rozdílně od toho, jak jsem jezdil dosud s Š-O II 4X4 2.0 TDi. A spotřeba? Palubní počítač ukázal dosud 7,3, moc jsem tomu nevěřil, ale tankoval jsem při koupi, cestou na Rozvadově a nakonec v cíli cesty a pokaždé do plna tak, že už to téměř šplouchalo ven. Výsledek 6,7... Nechce se mi tomu moc věřit, ale pokud to bude nadále za 7, jsem spokojený člověk.

Další postřeh - hluk.. Nemůžu říct, že by v autě bylo ticho, jako v kostele, ale můžu srovnávat s předchozím a je to výrazná změna k lepšímu. Motor nebyl slyšet téměř vůbec, jen když si podřadil a točil výš, hluk od zrcátek mizivý (ale žena mi tvrdí, že jsem nahluchlý z poslouchání bigbítu, takže kdo ví), podvozek slyšet bylo, ale i to míň, než u předchozího stroje. Hlavně jsme se ale mohli za jízdy bavit, mohl jsem telefonovat a nemusel u toho nijak zvyšovat hlas Uvidíme, jestli to bude výrazně horší kolem té 200..

Negativa - nebylo jich mnoho, možná souvisí s tím, že jsem nestudoval manuál a ač ajťák, nemusel jsem zcela pochopit japonské projektanty. Ano, negativa samozřejmě u obrazovky. První a největší - v ČR mi Tomtom běžel dobře, je sice pomalejší a má všechny nedostatky, které byly uvedeny v mnoha vašich příspěvcích, ale byl jsem s ním spokojen. Dokonce mě upozorňoval na dopravní situaci přede mnou. A zde je kámen úrazu.. Přejel jsem hranici a konec. Navigace ukazuje, trasa v pohodě, žádné záludnosti na mě nevymýšlel (Garmin se mi občas resetoval a zpravidla těsně před složitou křižovatkou), rychlost počítání trasy nesrovnatelně lepší než u okenního Garmina (typ si nepamatuji). Doprava z pravého sloupku zmizela a už se neobjevila. Říkal jsem si, že v poho, že ji jen musím někde zapnout. Ale projel jsem snad vše a jediné, co jsem našel, byla možnost zadat ručně frekvenci, na které je TMC vysíláno. Podle státních rádií jsem vyzkoušel asi 20 frekvencí a ŇYC. Prostě jsem asi tupec nebo to potřebuje aktualizovat nebo aktivovat nebo co já vím? Teď samozřejmě doufám, že za cenu toho, že ze mne uděláte trotla, mi vysvětlíte, že to je zaškrtnutí nějaké dobře skryté faječky.

Druhé nepříjemné překvapení bylo taky s TomTomem. Nevím, jak vy registrujete přechod z denního na noční režim, ale pro mě najednou displej prakticky zhasnul. venku bylo totiž ještě téměř světlo, nicméně světla se přepla do módu noc, totéž budíčky a displej. No a na něm nebylo vidět téměř nic. Ano, po pár desítkách minut se setmělo a ve tmě už je vše super, ale .. Podotýkám, že jsem zkusil nastavit jiná schémata pro noční barvy, zvýšil jsem na zkoušku jas i kontrast na maximum a viděl jsem např. bílou čáru silnice a šipečku polohy auta, ale údaje o rychlosti, čase, vzzdálenosti atd atd. byly prakticky neviditelné, resp. vyžadovaly příliš pozornosti na to, aby byly odečteny. Jasné, dá se zapnout denní režim a vystaráno, ale potmě to pak vypálí oči, no, tohle mě fakt ....

Poslední dvě drobnosti, které nejsou dokonalé - prostor nohou řidiče - ok, sednu si velmi pohodlně, el.seřízení atd. vše dobrý až senzační, ale když se trošku rozvalím, tak jak nalevo, tak napravo narážím nad koleny na poměrně tvrdší a ne úplně pohodlné plochy dveří a středového panelu. Nic, co by bylo vyloženě neřešitelné, ale spíš omezení možností jak se uložit.. Jsem starší pán, jezdím pravidelně 1000 tam a 1000 zpět a to si člověk hledá polohy co pár hodin.. No a finále je malichernost, která mi fyzicky a reálně nevadí téměř vůbec, jen ji nechápu - opěrka hlavy - proč proboha není alespoň trochu polohovatelná v podélném směru? I ta oktávka z r. 07 ji měla. Mně osobně to moc nevadí, ale myslím, že vyšší lidi s tím trosku problém mít můžou.

Ale abych nekončil negativy - je to zatím skvělé () auto, je živé, příjemné, baví mě, Navíc je fakt hezké, Teď už jen doufám, že bude spolehlivé a že se mi vyhnou nepříjemnosti a šílenci na silnicích. Opravdu jsem nadšen a jsem moc rád, že jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl.. A ještě k té spotřebě - Š-O měla stejnou nádrž, spotřeba se tvářila na kompu stejně, ale musel jsem tankovat už za hranicí v Belgii, tady mi po dojezdu (140km od hranic) zbývalo ještě komputerových 70km. Uvidím, až to fakt rozbalím, ale už teď se na to těším.

2014-06-02 01:25:22

naex: Nemůžu, než souhlasit.

Prostor řidiče je omezený, kolena se opírají o tvrdé plasty, vpravo navíc trčí ruční brzda. Opěrky rukou jsou pro mě příliš nízko, opěrka levé nohy mi nějak nesedí. Mám 190 cm a jen manuální nastavení, takže ani sklon krátkého sedáku neovlivním.

Osvětlení displeje máš nastavené na AUTO jako já, takže se Ti přepne vždy, když světelný senzor rozsvítí/zhasne hlavní světla. Což je často blbé, protože venku je ještě světlo a na displeji nic nevidět. Já to řeším ovládáním jasu tím směšným kolíkem mezi budíky. Nebo by se muselo přepínat DEN/NOC v menu displeje.

S dynamickou navigací mám docela problém, TomTom na svém webu tvrdí, že kromě TMC-RDS používá ještě Traffic a Live. Ale: u našeho NB1 je napsáno, že připojení ke službě Live není! Ovšem v návodu k navigaci je o službě Live celé kapitola Budu moc rád, když se najde někdo, kdo se v tom vyzná, a udělá mi jasno. Protože i mě se stává, že tam ten postranní panel DOPRAVA někdy je a někdy zase není...

2014-06-02 06:47:03

Naex: velká gratulace, užívej ve zdraví S tím místem pro nohy, jak psal dottore, ano, i já zde mám problém oproti autu, se kterým běžně stále jezdím (P 308 SW). Ale každé auto má něco a když sečtu pozitiva a negativa, je to jasné a výrazné plus.

Jen si dávej pozor na lak, ten je fakt velmi lehce poškoditelný... Mě tento týden lakují dveře, které někdo na parkovišti neopatrným otevřením sedřel na plech a to samé s hauptnou, kde už je od kamínků odštípáno až hanba... Folie na předek, jak psal Shr3k je opravdu potřebná a já do ní jdu jakmile bude dostatečný časový odstup od nového laku.

Z.


Odpovědět

1 ......... 72  73  74  75  76 ......... 134