Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 68  69  70  71  72 ......... 134

2014-04-28 00:11:11

jirim6: ten hluk si neskusal riesit ?

2014-04-28 00:28:58

mirec38: Auto mám krátkou dobu a navíc jsem neměl ani čas s ním vic jezdit. Spíš si na ten hluk zvyknu.

2014-04-28 08:54:28

mirec38: Pre mna osobne je ten hluk najvacsim sklamanim . Na tie srandovne veci okolo USb sa da zvyknut , aj na obcasne zavijanie vetra od zrkadiel, ale bohuzial hluk od kolies ma vytaca uz pol roka a neviem ani nedokazem sa zmierit s tym , ze to musim znasat . Pretoze vzdy ked presadnem trebars aj do obycajnej fabie tak mi to pripomenie, ako by mala vyzerat jazda po normalnej ceste , nejaky druh asfaltu ostatni vodici vobec nemusia riesit

V zime som mal obute velmi tiche 16", ale aj tak to nebolo bohvieco. A ked som prezul naspat na 19", prvy tyzden som chodil s penou okolo ust . Neskutocne ma to vytacalo .

Zatial som pozadoval napravu jak od dealera , tak od dovozcou na roznej urovni , ale zjavne sa do toho nikto nechce pliest. Tak neviem, ci ked do toho zainvestujem, ako sa postavia k otazke zaruky .

Ak by mal niekto s tym nejake skusenosti , prosim podelte sa.

Dakujem

Prajem vela kilometrov bez nehody . (Hovori sa sice stastnych, ale ja osobne sa moc stastne necitim , najradsej som ked stojim na krizovatke a vychutnavam si to ticho)

2014-04-28 09:28:25

madobulik: ohledně hluku bych od servisu moc nečekal, určitě to nikdo řešit nebude a ani nebude řešit reklamaci. Pokusil bych se informovat někde ohledně dodatečného odhlučnění, myslím že by to moc peněz stát nemělo. Někdo to tady už řešil v kufru. Sám nad tím uvažuji. Když se do mého auta montovalo tažné zařízení díval jsem se do kufru po demontáži obložení. Není tam nic jen holá karoserie tudíž se hluku už nedivím, kdyby se tam nalepila zvuková izolace muselo by to rapidně projevit. Přemýšlím nad tím ale nevím co záruka a taky mám strach jestli by se v té izolaci nesrážela vlhkost.

2014-04-28 10:47:04

madobulik: Zkusil bych jako nejlevnější a nejdostupnější možnost koupit nejsilnější velurové koberce na podlahu, které seženeš - možná to pomůže trochu odizolovat hluk z podvozku...

2014-04-28 12:59:42

madobulik: so vsetkym suhlasim, ale hluk od kolies je trochu vacsi oriesok ako sa moze zdat.

Prechadza do interieru cez vnutorne blatniky, dvere, dute podbehy a podlahu + teoreticky aj cez tenke okna ( ja mam pocit, akoby auto skla ani nemalo ). Este ma napadlo, ze hluk kolies sa dostava aj do motoroveho priestoru a cez priecky do interieru podobne ako hluk motora.

Ja mam urobeny kufor a pod zadnymi sedackami natiahnute STP Gold a stale je to hodne hluce na spravnom povrchu.Niekto daval aj tenky 6m molitan, ale to je moc tenke aby to urobilo postrehnutelne zlepsenie

Rozborka calunenia v kufry je trochu trvdsi oriesok, asi sa do toho sam nepustim a do dveri celkom urcite. Mozno si skusim nechat nacenit rozobratie tapaciru dver a kufru. Planujem sa teraz pustit do podbehov z vnutornej strany a prednej podlahy. Minimalne od spolujazdca sa da pod koberec lahko dostat a sedadla su tusim len na 4 torxoch.

teoreticky by mozno najviac pomohlo vystriekat dutu podlahu a podbehy niecim ako BODY 930 , aby sa tam hluk tak nesiril. Len neviem ci je mozne to dokladne niecim vystriekat. pistol a hadicka na konci s zozprasovacom a aspon 3-4 skoro rovnomerne vrstvy(cca 10kg ? ) by mozno vyriesilo problem bez vnutorneho tlmenia. Este ma napadol stredovy tunel, kadial sa asi tiez dost hluku siri.

dottore: skus odhlucnit tenku tvarnicovu priecku tym, ze do stredu das aj 20cm tlmiacu hmotu. Nic neodhlucnis. Ja mam origo tazke gumenne koperce a neurobia nic zasadne. Mozno svoju plochu utlmia dobre, ale to nieje jediny zdroj hluku.

2014-04-28 13:27:18

madobulik: S reklamací asi neuspěješ a oni se s tím taky nebudou zalamovat - protože to by musela být konkrétní hlučnost v interieru za daných podmínek uvedená v papírech (možná je - nevím) a ty bys změřil vyšší za těch podmínek - a pak bys asi mohl oprávněně požadovat náhradu. Na subjektivní (ikdyž hromady lidí) dojem se určitě nebude brát zřetel. Asi radši šetři energii na jiné problémy.

2014-04-28 22:22:43

Pánové, a nesouvisí náhodou vaše stesky na hlučnost podvozku nějak s dieselem??? Nebo je tu někdo s benzínem, kdo má tentýž problém? Já tedy žádný výjimečný hluk od kol nepozoruji...

2014-04-28 22:35:41

dottore: hluk od pneu a typ motora hadam nema prepojenie. Ja mam benzin 2l

2014-04-28 23:00:35

Já mám 2.5 sedan a nic moc hluk nepozoruju. Samozřejmě 19" se valí a je to slyšet, ale nic, kvůli čemu bych to chtěl shodit ze skály.

Taky je třeba si uvědomit, že bude rozdíl v hlučnosti sedan/wagon, daný konstrukčními rozdíly karoserií a s tím souvisejícím přenosem hluku do interieru.

2014-04-29 07:19:11

co se týká hluku tak u mě to není tak, že by mě nějak vadil nebo že chodím "s pěnou u úst" to ne. 6tka není hlučnější než auta co jsem doposud měl ale když jsem viděl že v kufru pod obložením nic není tak vidím slušný potenciál utlumení navíc bez nějaké extrémní složitosti.

2014-04-29 08:14:57

tak kazdy si spravi podla svojich potrieb a chuti

2014-04-29 09:09:10

Já už jsem to několikrát. Kdyby se to tu neprobíralo, tak mně ani nenapadne hlučnost auta studovat.

2014-04-30 20:07:54

Ahojte, stala sa mi dnes taka trosku blba vec, a kedze som dost paranoidny, strasne, ale strasne ma to sere. Vzdy si davam pozor, ak som tesne pred zastavenim auta vytocil motor, trochu pockal a az tak vypol motor. Dnes mi to avsak nejak nedoplo a motor som hned vypol. Isiel som do kopca, nejaky debil sa na mna lepil, az mi senzory piskali, tak som sa nasral a trochu tomu prikuril, neni to nejaky extra strmy kopec, no tak 2,3,4 som trochu vytocil do 3-4 tisic, potom asi na 10 sekund zastavil, kvoli semaforu a potom uz len mierne stupanie to som tiez trochu prikuril. Dokopy cca 650m a hned som motor vypol. Potom mi to doslo a asi tak po pol minute som ho zapol, nech bezi, ale to uz bolo zrejme aj tak neskoro. Ide o novu mazdu 6, 2.2 dizlovy motor. Chcel by som uprimne vediet, ci sa to mohlo dost posrat alebo nie, pretoze fakt sa prehnane bojim o veci, a toto ma celkom dost vytocilo a pokazilo den. Dakujem vam za odpovede.

MAX6  
J.
2014-04-30 20:16:11

cheeseburger1: Jednou to opravdu nevadí. Polovina lidí v republice neví,že má u turbo motoru před chcípnutim motoru nechat ho chvíli běžet na volnoběh aby se turbo dochladilo (hlavně když ho předtim trocha vc honěj) a chcípaj to pomalu už za jízdy. Že se ti to stalo jednou,to opravdu nemá žádnej velkej vliv.

2014-05-01 12:51:39

max6: Zajímalo by mě, zda je v tomhle ohledu nějaký rozdíl u turba v naftě a v benzínu? (Pamatuji se, jak mě prodejce u Forda před několika měsíci na přímý dotaz ubezpečil, že dochlazování u nových eco motorů už není potřeba...)

2014-05-01 16:42:43

dottore: Turbodmychadla u benzínu pracují s mnohem vyššími teplotami (1000 stupňů Celsia, diesel kolem 400-500). Upřímně ještě jsem neviděl svody a turbo u nafty rozžhavené do červena nebo dokonce do oranžova či žluta, jako to jde u benzínu.

2014-05-01 17:18:43

shr3k: Překvapuje mě, že teplotu turba nehlídá nějaké čidlo. Dneska je benziňák bez přeplňováni (kvůli downsizingu atd.) v Evropě skoro výjimka. Pořád myslet na to, že nesmím vypnout motor dřív, než se nějaká součástka dochladí...

2014-05-01 17:21:55

i-stop na to mysli. Uz sa mi stalo, ze mi po zatazi i-stop nezapracoval .

Atmosfericky motor bol bol u mazdy pre mna velkym lakadlom a som s nim zatial spokojny, aj ked to mohlo byt aj lepsie. Ale konkurencia nic tate neponuka. Myslim slusny vykon, spotrebu,dynamiku a ci aj spolahlivost ukaze cas

2014-05-09 19:21:27

Vcerejsi ulovek


Odpovědět

1 ......... 68  69  70  71  72 ......... 134