Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 134

MAX6  
J.
2014-03-08 21:37:08

kaplis: Škoda že jsi nesundal ty plasty co krejou kastli. Ale co koukám,tak ty odkrytý části nejsou nic moc ošetřený. Je to teda lepší než u předchozích verzí,ale tohle mě nestačí. Bejt tebou,tak co bych minimálně udělal,je že do každý tý dirky co tam vydíš bych nastříkal aspoň vosk do dutin. Vejfuk ošetři hlavně na přírubách.

2014-03-09 07:22:53

Ten výfuk mě docela zklamal. Na mém Civicu není po 8 letech prakticky nic. Jen trochu ve svarech. Fakt nechápu proč nepoužívají lepší materiál. Vždyť je tohle auto o třídu výš...

2014-03-09 22:44:05

zoolx: Předně hodně šťastných kilometrů s novým fárem.

Pokud jde o hluk od podvozku - je to skutečně vůz od vozu různé - možná je to i vliv pneu. Jak už jsem dříve psal, máme 2 M6 - jedna hučí od kol více, druhá méně (mimochodem GJ více, GH méně - ale pochybuji, že je mezi modely nějaký větší rozdíl, VIN je vždy GJ).

Pokud jde o pneu, zimní jsem obul NOKIAN WR A3 17" a projev vozu je v porovnání s letními 19" obdobný na výmolech, ale citelně horší v zatáčkách (chápu, že to ovlivňuje i měkká směs pro zimní pneu, ale tolik jsem nečekal). Ty 19" sedí jak přibité.

Pokud jde o okrsky s výmoly - před M6 jsem měl CITROEN C5 poslední generace na hydraul. podvozku HYDRACTIV poslední generace a na větších výmolech (když kolo skočilo do díry) se vždy ozvala tupá rána. Tedy myslím, že na naše okrsky je připraveno leda tak SUV či pravý OFF-ROAD.

2014-03-10 09:30:29

Tony: Muchas gracias, seňor Zatím je samé pozitivní vjemy, čirá radost, USB jsem zatím vůbec neměl šanci vyzkoušet. Zatím si to osahávám, zkouším různé funkce. Věnuji se zajíždění. Vymýšlím si důvody kam (a co nejdále) jet

Mezi těma Mazdama, co máte s kolegou, jsou ještě nějaké jiné rozdíly? Já tam mám také psáno GH (ve VIN je GJ), na váze jsem nebyl, ale pořád mi to vrtá hlavou..

Z.

2014-03-10 22:13:14

zoolx: Rozdíly jsou v barvě, TP a údajně roku výroby (bílá byla skladovka údajně 12/2012 typ GJ, červená na objednávku 6/2013 typ GH). Jinak objednány byly stejné vozy (2.2D 129kW Revolution, Manual, Navi). Bílá je od podvozku hlučnější, červená má zase pocitově opožděnější reakce na plyn.

2014-03-12 06:58:06

Tony: Zajimavé rozdíly. Díky za přiblížení.

Mám docela problém s telefonem a BT, resp. párování funguje automaticky, když někdo volá, slyšíme se přes BT, vše ok, ale download kontaktů se zatím povedl pouze jednou, při dalším startu download selže a kontakty se nanačtou, to samé se zprávami. Mají kontakty zůstávat v paměti, nebo se mají pokaždé načítat znovu? Mám telefon s nejnovějším Androidem.

Díky za případnou radu.

Z.

2014-03-12 09:24:27

Jablka funguji bez chybičky (Tedy alespoň já jsem na žádnou nenarazil)

2014-03-12 09:33:26

I Widows phone funguje super, jediné co nefunguje, je přenos zpráv - WP má jiný protokol BT

Fungují ty Message na nějakém telefonu?

2014-03-12 09:45:07

pm33: moje jabko funguje v podstatě v pohodě ale nějaké kontakty se nezobrazují i když jsou v seznamu přistihl jsem zatím 2 kontakty, zprávy se nepřenáší, systém pozná že přišla sms-ka zeptá se na download přenásí a nic...

2014-03-12 19:02:22

moravan34: Vše bych chápal, kdyby nešlo nikdy, ale mě se adresář i zprávy 1x přenesly, pokaždé jindy, ale v případech předtím i potom to kolikrát nahlásí, že se to nezdařilo a smolda...

Zkusím ještě restartovat telefon, odhlásit telefon ze systému Mazdy, znovu napárovat... uvidím.

Jablka jinak super, jako počítače je mám, ale za telefon ne..

Z.

2014-03-12 19:25:50

zoolx: to určitě udělej, ono vůbec celá slavná technologie BT plave na vodě a je náchylná na kde co... v M5 jsem měl HF sadu Parrot a třeba po půl roce fungování se s telefonem nepohodli a konec... vše smazat a znovu spojit...

2014-03-12 19:43:37

S Nokií a Symbianem jsem na tom tak, že po spárování si Mazda vždy znovu sama stahuje kontakty, ale staré SMS si pamatuje a nové stáhne až na příkaz download. Proč si nepamatuje kontakty, to je ve hvězdách. Neměl jsem zatím potřebu to řešit, budu si to muset znovu přečíst...

2014-03-12 21:24:54

Jj, BT je pro mně jako staré HDMI u mé televize ve spojení s PS3 - obraz - záležitost ryze náhodná

Jinak vše zkusím a dám vědět. Pokud by se měly kontakty vždy znovu stahovat, tak to je dost hloupé. Naštěstí vždy se spáruje alespoň do té podoby, že pro volání nemusím brát do ruky telefon, což je pro jízdu a případný postih, to nejzásadnější...

Z.

2014-03-13 16:50:08

Zoolx: Já mám podobný problém na cx5. Chci si zavolat a zjistím, že není nic připojeno, natož nahraný kontakty, ale na mobilu vidím, že je spojen s mazdou. Tak vypnu a znovu zapnu BT na mobilu a na displeji zmáčknu znovu připojení telefonu a spáruje se to, ale kontakty to nenačte, ať dělám, co dělám. A dokonce, když nastartuju a opustím auto s klíčem i mobilem (např. když jdu zavřít vrata), tak se to nespáruje nikdy. Tak 9 z 10 startů BT funguje. Mám nokii a předtím jsem měl samsunga a toho jsem musel vždy znovu ručně připojovat, ten se nikdy sám nespároval. Tak si myslím, že to telefonem nebude.

2014-03-13 20:32:51

Také si myslím, že telefon v tom nemá prsty. Já mám XIAOMI (mimochodem čína, ale perfektní - doporučuji ho poznat, překoná jablíčka i Samsungy, HTC, a další). Tento s ničím nemá problém, ale se systémem Mazdy dělá psí kusy. Dneska zase kontakty naskočily, ale zprávy se zatím načetly jen jednou. Chtěl jsem to dnes odzkoušet, ale byl jsem tak zabrán do zajíždění a ježdění, že jsem se k tomu nedostal.

Btw. jezdil jsem dnes už v plném automatickém režimu a zkoušel jsem, jak to dopadne se spotřebou. Jezdil jsem mix, tzn. různě přes Prahu, pražský okruh, na Zličín, pak zase směr Plzeň, u Berouna smět Karlštejn, pak zase dolů na Řevnici, zpět po Strakonické a takhle různě. Plyn na pohodu, občas jsem to protočil (jednou vydravčil nějakého klučinu ve vytuněné oktávce - mohl se zbláznit, ale nějak mu došel dech v kopci ) a na konci se mrknul na spotřebu...

Na to, že mám najeto necelý tisíc kilometrů a ještě si to bude sedat, na to, že jsem měl zapnutou klimu v Eco režimu, jsem moc spokojen. Dostal jsem se na 7,1 litru/100. Celkově jsem najel něco kolem 200km, průměrná rychlost 73, na dálnici chvilku 190, jinak mírně přes povolené rychlosti v rámci akceptované tolerance 10%. Jsem mile potěšen... Jak to máte se spotřebou vy?

Hezký večer,

Z.

2014-03-13 21:09:55

Spotřeba 11,5 l/100 při ustálené rychlosti 180 km/h

2014-03-13 21:21:31

:-D Tož, taky se dá, neříkám, že bych si na to s radostí nešlápnul. Dá to práci, držet koně na uzdě, už aby to bylo zajeto...

Z.

2014-03-13 21:23:32

hum4nfrog: ustalene som 180 este nesiel, ale na benzin husta hodnota

2014-03-14 10:15:24

zoolx: Na Spořilově mi pan Tvrznik řekl, že při zajíždění je vhodnejsi ovladat prerazovani AT plynem (tudiz davat vice plynu) nez pouzivat manualni rezim.

2014-03-14 20:00:54

jirim6: Co odborník, to názor Každý radí něco jiného. Já to budu mít zajeto na x způsobů. Něco radí příručka, někdo radí jezdit nad 2.000 ot. na manuál, teď už jezdím na automat a přes plyn častěji řadím. Zatím to jezdí skvěle a asi nebudu řešit, jestli bude maximálka 230 nebo 240, protože touto rychlostí asi pojedu pouze výjimečně (abych si to zkusil)

Kdy přebíráš? Nebo už ji máš?

Z.


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 134