Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 60  61  62  63  64 ......... 134

2014-02-28 19:07:23

shr3k: zdravim,Mazda 6,combi benzin 2 L 165PS,attraction,koupena v Nemecku nova,2013 a taky GH variante 597,version 61W0.Mezi GH a GJ neni zadny rozdil az na....kupoval jsem na chatu trochu sterku,tak jsemse musel zvazit,prazdna mazda vazila 1420kg,ale ma vazit 1320kg!!?Na nemeckem TP mam psano 1461kg.Neni to ten rozdil,ze GH jeste nebyla odlehcena?To by i vysvetlovalo,ze neslysim zadny vyrazny hluk,jak pres "papirove" dvere,tak pri vysoke rychlosti.Jinak pres mych minulych 18 aut jsem s mazdou maximalne spokojeny a povazuji ji lepsi nez me posledni mondeo IV a vubec spicku stredni tridy.Je to muj prvni japonec,takze to neni srdecni zavislost.

2014-02-28 20:11:14

kubida: tiez mam pisane v TP 1461kg, mam 145k verziu. Tych 1320kg bude bez vodica, napni a so zakladnou vybavou. priblizne kolko paliva si mal v nadrzi pri vazeni?

2014-03-01 14:01:19

mirec38: zdravim,pohotovostni vaha vozidla je vsude vcetne naplni,akorat asi bez benzinu,nebo jen s 5ti litrama a vybava,ta trocha elektroniky preci nemuze vazit 100kg a co tech 1461kg v TP?--to neni plne zatizene auto,to mam v TP psane 1990kg.A ty mas v TP psano GH,nebo GJ?Nerozumim tomu,ale myslim si,ze GH,byly posledni serie bez odlehceni a GJ uz maji o 100kg mene.

2014-03-01 15:54:22

kubida: To vyznivá jako kdyby existovaly dvě verze nové šestky, starší neodlehčená a novější odlehčená. To by snad ani nebylo možné.

2014-03-01 18:26:20

kubida: konfigurátor na Mazda.cz říká u 145 i 165HP verzi 1300 vč. řidiče...

2014-03-01 21:36:33

To je opravdu zvláštní. V TP u 2.5 benzínu v sedanu je psáno: Provozní hmotnost 1515 kg. Typ GH, ale podle VIN je to GJ...

Jirim6: Dva druhy? Nebylo by to příliš komplikované? Proč by to dělali? Taky mi to ale nejde do hlavy...

Z.

2014-03-01 21:46:53

zoolx: Z toho co jsem napsal, mělo vyplynout, ze to považuju za nesmysl. Spíše se podivuju nad tim gulášem v záznamech v TP.

Provozní hmotnost sedanu 2,5 dle katalogu má být 1360 kg.

2014-03-02 06:18:41

Ano, co TP to unikát. Ptal jsem se skrze prodejce, proč tam uvádějí typ GH, přitom je to GJ (i podle části VIN). Samotného ho to zajímalo, tak volal importéra, a tam mu řekli, že je to kvůli nějaké odlišné náplni u klimatizace...

Čekal jsem ledacos, ale tohle mne usadilo...

2014-03-03 23:21:46

Zdravim,muze mi někdo poradit dobry Mazda servis v Praze nebo okoli?V dubnu me ceka 1 garancka a když ctu o urovni a cenach v znackovych servisech tak jsem v soku.Navic mam teprve 9000km místo 20tis.ale v dubnu uplyne rok od koupe.Ten Kodecar je na severni morave to je trochu od Prahy daleko.Dik za kazdou zkusenosthttp://www.mazdaclub.cz/g.../chat/smile/emot-hugx.gif

2014-03-04 00:20:31

kubida: http://www.mazdaclub.cz/f...rvisu-stredni-cechy-62818 No vyhnul bych se hlavně Autopalace, tam se už léta nic nezměnilo (v přístupu), přestože se tam lidi vystřídali dost.

2014-03-04 12:42:38

My s tim z Prahy jezdime do servisu ADJ Jihlava, kde jsme to kupovali. Skvely pristup, a castecne po ceste mame chatu.

Nevite, zda 2.2 deisel s AT ma dvojhmotny setrvacnik? U jinych aut diesel obcas ve spojeni s AT neni (HDM AT).

2014-03-04 19:53:29

Zdravím,

chci se podělit o zkušenost s Mazdou 6 sedanem, 2.2D automat, silnější verze, Revolution. Uvažoval jsem o ní silně a byla mi zapůjčena na cca 2 hodiny. Vzhled znáte všichni, pro mne 45 let, velmi, velmi podařený. Přečetl jsem si tuto celou diskuzi a tak jsem očekával, jaký bude pocit z reálné jízdy. Motor 129 kW je výborný v automatu a ještě lepší po přepnutí na manuál. I v automatu neměl problém zrychlovat v kopci na D1 z rychlosti cca 110 km/hod. Většinu aut, co jsem řídil měli 103 nebo 105 kW. Výrazně lepší. Co mne však hodně zarazilo, byl hluk. Při rychlosti nad 120 km/hod začínal výrazný hluk, aerodynamicky, v prostoru venkovních zrcátek. Kromě toho mne zarazil hluk (nebo spíše dunění) od podvozku při rychlosti větší než 150-160 km (na dálnici). To mne vadilo podstatně více než ten od zrcátek. Původně jsem si myslel, že jde o zimní pneu, ale během jízdy jsem si všimnul, že hluk je výraznější v zatáčkách. Musím přiznat, že ten hluk mne odradil, ale motor, vzhled auta, nadšenost pro mne. Nevím, možná šlo o pneu, konkrétní kus, nevím. Kdyby ten hluk nebyl, chytnu to auto za "pačesy" a dotáhnu jej domů. Ještě jedna drobnost, měl jsem pocit, že sedáky jsou o trochu kratší, než znám. Zítra mám naplánován benzín, ale nevím. Na jedné straně nadšení, na druhé tak trochu zklamání.

Zajímaly by mne zkušenosti jiných, i když jsem už to tady všechno přečetl......

2014-03-04 20:34:38

radimv: zdravim

aerodynamicky hluk by sa mal dat udajne riesit na zaruku. Vraj pomaha vymena trojuholnika v okne pri spetaku a dake listy. Zatial to ale nieje 100% , len mala lastovicka, chce to este cas a par testerov

hluk od podvozku je aj podla mna horsie zlo. Da sa riesit-potlacit odhlucnenim. Kedze nejazdim moc dialnice, tak u mna je to extrem. Na hladkom asfalte je to uplne tiche a na drsnejsom "katastrofa"

2014-03-04 21:01:27

Mirec38 : dalnice byla beton, ne asfalt. U mne jsou měsíce, kdy v jednom najezdím cca 5 tis km. Když jsem se rozjížděl po dálnici, tak jsem si vzpoměl na ten hluk "u zrcátka", viz diskuze, ale ten od podvozku mě zarazil, to jsem si říkal, co se děje...., jel jsem 150-160 km/h, na druhé straně, pokud někdo jezdí jen v česku, předpisově nebo trochu více, není to tak patrné, není problém, ale pokud někdo musí najezdit čtyři nebo pět tis. za měsíc ... zítra jen krátce projedu benzín, možná to bude jinak , doufám ...

2014-03-04 21:18:26

radimv: a mozno vadil prejav diesla ? Benzin je myslim o nieco tichsi. Ake to malo pneu ? Lebo medzi 19 a 17 moze byt znacny rozdiel a mozno 17 by nevadili

2014-03-04 21:45:08

radimv: "Dunění" na betonových panelech české D1 by mě nepřekvapilo - tam se prostě 160 jet nedá. Tím spíš, že Revolution má 19 kola. Myslím, že na kvalitním živičném povrchu to nebude takový problém. Na české silnice bych ale stejně zvolil raději 17 palcová.

Otázkou zůstává, zda Mazda ta auta testuje i při rychlostech, které jsou ve většině světa nelegální.

Můj názor je, že je to spíš auto pro nadšené řidiče, kteří občas odpustí menší komfort - rozhodně to není typický rodinný vůz, a už vůbec ne manažerský...

2014-03-04 22:15:14

dottore : ahoj, nešlo o D1, ale o pražský okruh, hladká, rovná betonová dálnice. Co se týče kol, byly 17 palcové, to auto mělo najeto cca 17 tis. km, zřejmě zimní 17 obutí bylo vyměněno z letních 19 palců. Jezdím často do Neměcka, cca 500 km, neděle odjezd, pátek příjezd. Jezdil jsem z mnoha auty, posledně s bmw 318d a 120d, jen ticho, nebo taky yeti 1.9D 4x4, ticho nikdy, teď mám na výběr ze čtyř značek, Mazda včetně, pracovní, jak jinak. Neříkám, že potřebuji jezdit 180 a více a tvářit se jako bůh, ale i při 140 km/h mi ten zvuk nebyl příjemný, a štvalo mne to, právě proto, že se mi to auto líbí. Zítra vyzkouším benzín, ale je to ta slabší verze, než jsem chtěl a napíši, kéž by to bylo jinak...

2014-03-05 06:43:54

Jel jsem s 2.5l ve wagonu, podobný okruh jako o pár stránek dál psal Jirim6 a nepociťoval jsem nějaký nepříjemný, zvýšený hluk, naopak. Jak jsem byl z tohoto fora nabuzen informacemi, špicoval jsem uši, ale nic tak strašného jsem neslyšel. Jistě, je to můj ryze subjektivní názor, dalo by se to porovnat leda měřením decibelů v kabině, ale já byl spokojen.

Mimochodem zítra si Mazdu přebírám Sedan 2.5 AT. Červená samozřejmě... Napíšu pak další z recenzí o plusech a záporech pro případné další zájemce o

Z

2014-03-05 07:20:16

radimv: Ahoj, tys jel 160 na pražském okruhu???

Jinak Ti asi rozumím, když budeš porovnávat více aut, každé je jiné, v něčem lepší, v něčem horší - záleží, co je pro Tvoje ježdění důležité. Kéž by se dal složit ideální auťák...

Já střídám denně novou Mazdu 6 a 8 let staré Mondeo: kdybych měl říct, které je lepší, tak bych se přikláněl k Mondeu. Myslím, že Mazda tratí tím, že nemá výrobu v Evropě a nemůže pružně reagovat na evropské standardy v této kategorii (viz např. odhlučnění, kvalita laku, čalounění apod.). Je to prostě jiná kultura, ne horší, ale odlišná...

2014-03-05 07:52:04

Když jsem se porozhlížel po novém autě tak jsem chtěl aby bylo vyrobeno přímo v Japonsku a ne nějakou jejich pobočkou jinde po světě. Řekl bych, že si Japonci dávají na montáži více záležet.

Jinak manažerský vůz to není, ale nebyl jsem ochoten jít přes mega. A za výbavu kterou má 2.5 se s cenou nedostanu ani u o třídu nižší Oktávie, natož pak nějaké prémiovky.

Jinak jsem se tuhle zapoměl a nějak se mně to na dálnici rozjelo na 220. Auto je překvapivě stabilní a pěkně sedí. Od 170 nahoru by se ale nějakých 30 koní navíc šiklo při předjíždění. Docela příjemně překvapila spotřeba která rychle stoupá do 150, ale pak už moc ne. Auto pěkně drží i na okreskách. Jen při opravdu intenzivním brzdění je zadek trochu neklidný a párkrát mě přinutil brzdu povolit. Možná by se měl lépe dvětrávat motorový prostor. Po 15 minutách držení motoru na 4000+ na okreskách se z auta skoro kouří. Myslím že to dělají svody které rozpalují motorovou přepážku.

Jinak hlučnost jen od zrcátek při 130+. Od kol nic co by se mně nelíbilo nevnímám.


Odpovědět

1 ......... 60  61  62  63  64 ......... 134