Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 134

2014-02-12 12:38:13

ak sa auto vyuziva ako stahovak, schod moze vadit. Mne osobne to tiez vobec nevadi, ale kazdy ma ine naroky

2014-02-12 13:40:09

Schod v kufru by byla věc kvuli které bych koupi auta rozmýslel. Delsi krabice se pres takový roh lámou, nehledě ze je člověk sám špatně zasune, protože se o ten chod zarazi. Já jsem jednosnačně pro rovnou podlahu. To, že byl u dřívější generace mechanizmus spouštěcí sedák jsem nevěděl - byl jsem pár let jen hondař.

2014-02-12 21:02:38

osobně potvrzuji zkušenost s dealerem Mazdy v Olomouci...byl jsem na showroomu o velikosti 10x15m přesně 10 minut,aniž by kdokoliv za mnou přišel a projevil zájem o zákazníka....takže pro šestku raději pojedu do Brna...a z Olomouce budu jezdit na servis do Zlína protože toto fakt ne....a to sem tam nebyl v monterkách ze stavby

2014-02-12 22:59:13

tonycz: Mohl bys, prosím, změřit rozteč mezi příčníky a vzdálenost mezi zadním příčníkem a zadní hranou Tvého boxu? Rád bych tomu přišel na kloub...

Mimochodem, nevíte někdo, zda origo příčníky na Mazdu 6 kombík jsou brandované od Thule?

2014-02-14 00:57:37

mirec38: Deaktivovat hlášení překročení rychlosti lze přímo v navigaci v Menu dle následujícího:

1. Spustit navigaci

2. Klepnutím na obrazovku spustit hlavní menu

3. V Menu zvolit Settings

4. Posunout se šipkou doprava na další obrazovku

5. Zvolit Safety settings

6. Odškrtnout 2 spodní položky - předposlední je varování při překročení povolené rychlosti dle navigace, poslední je varování při překročení nastavené rychlosti.

dottore: Zítra to nahazuji, tak to změřím. Příčníky jsem už namontoval, přední má osu vzdálenou 300 mm od čelního okna, zadní je od něj vzdálen o 700 mm (na osách). Mimochodem takto se u sedanu montují příčníky - s metrem v ruce, THULE přikládá papírový, aby šel složit .

2014-02-14 09:07:46

tonycz: dakujem Tony, pohram sa s tym

inak vcera som bol poprve na horach a zdolaval slusnejsie stupanie na dlhsom useku okolo 7km. Musim povedat, ze to nebolo zle a motor si daval rady aj napriek tazsim prevodom ( myslim prve 3, tie ostatne uz su v kopcoxh naozaj nad jeho moznosti.

Nebol som plne nalozeny ( ja+ dcera (34kg) +lyze = 2 dospele osoby bez batoziny + skoro plna nadrz ), ale mal som mensie ocakavania. Motor sa zbieral do otacok naozaj pekne. Naozaj velmi slusny motor - pri skusobnej jazde hore nebol taky presvedcivy, aj ked je fakt, ze to nemam s cim porovnat, lebo doteraz som dlhodobo vlastnil len slabsie atmo 113k a 105k fukany dizel. Potom som mal chvilu 200k fukany 3l dizel.

zajtra chcem kufor auta zatazit s STP gold, aby nebolo zbytocne rychle . Robil s tym uz niekto ? Viete poradit, co kupit v drogerii na odmastenie v interier auta?

2014-02-14 12:26:12

mirec38: Já jsem měl BK, CR, i GH vytlumené Dynamatem Xtreme a Dynalinerem, nic jsem neodmašťoval. Použil jsem Dynamat váleček na pořádné vytvarování a bylo.

2014-02-14 12:32:57

shr3k: takze teoreticky maximalne prebehnut alpou - alkohol a je vybavene ? To sa aj rychlo odpari a vona alpy mi nevadi, ked sa nebude darit, rovno to mozem vypit

2014-02-14 12:46:00

Na nic mastného jsem fakt nenarazil, přední podběhy pod kobercem, výplně dveří, podlaha, plechy v kufru - nic mastného, na čem by Dynamat nedržel, tam nebylo.

2014-02-14 13:51:34

o.k dakujem za info

2014-02-15 17:57:30

tomz: Nazdar mazďáci,

před časem jsem slíbil, že se s vámi podělím o zážitky s češtinou v počítači i navigaci. Servis si opravdu auto na dva dny vzal se slibem že to umí a že to nebude problém. Zároveň jsem si nechal zvednout světla. A výsledek? Auto sice jezdí bez problémů i se zásahem servisu, ale čeština NENÍ!! a zřejmě prý nebude do dalšího faceliftu.- Takže ,co mi na autě udělali za dva dni jsou ty světla...a fakt se mi zdá že to svítí líp....shrnuju k navigaci: angličtina, němčina (mimochodem, kdo ji dává, dost dobrá a rozumí mým pokynům) a pokud chce někdo ze starší generace vzpomínat na tavárišče, ruština taky jde bez problému....akorát jsem nemohl přepnout klávesnici z azbuky na latinku ( nejspíš moje chyba).

Jinak po 6 tisících km spotřeba 5,67 na sto (diesel -revolution 129kW v manuálu), behem měsíce plánuju dlouhé cesty po Evropě a najetá kilometry určitě nejméně zdvojnásobím.....spokojenost. Mějte se JK

2014-02-15 22:52:15

Já si to myslel, že se s tou češtinou trochu přecenili, vzhledem k tomu, že žádná oficiální není a tohle navcore Tomtomu zatím nerozlousknuli ani na GPS undergroundu. No a češtinu v NB1, to už by byli opravdu umělci...

2014-02-16 19:38:30

dottore: Právě jsem přijel z SK tak posílám ty rozměry:

Od konce boxu po zadní příčník = 74cm / mezi příčníky 70cm (měřeno vždy v ose příčníku) / od předního příčníku po špici boxu 86 cm.

Přední příčník je vzdálen 25cm od hrany okna.

2014-02-16 21:32:09

tonycz: Díky za pomoc. Ještě udělám pár měření u sebe a upřesním u prodejce...

Zatím to vypadá tak, že jsem se byl znovu podívat v salónu na ten namontovaný box: něco tady nehraje, u kombíku hrozí rozbití okna Konfigurátor Thule beru zatím s rezervou...

2014-02-16 23:24:20

dottore: Je to docela možné. Srovnal jsem ty perokresby M6 sedan a kombi a skutečně horní hrana pátých dveří zasahuje dál než otevřené víko sedanu. Navíc kombi je kratší, je tedy kupodivu skutečně možné, že tento box NEPŮJDE UMÍSTIT NA KOMBI.

Nejlepší asi bude vybrat box a pak ho jet vyzkoušet k prodejci, který ho má skladem.

2014-02-17 09:55:32

tonycz: ten box sa da este na tych priecnikoch stelovat , posuvat dopredu a dozadu, ty ho mas asi maximalne vzadu podla fotky, je tam rezerva to posunut este dopredu. Aj ked , yo uz by mohlo dost branit vyhladu v meste na svetla, alebo robit inu sarapatu

2014-02-17 12:07:19

mirec38: Přesně jak píše Mirec38. Ty boxy se dají štelovat. Měl jsem podobný na první generaci a ve chvíli kdy to zasahovalo do zadního skla, tak jsem ho prostě posunul dopředu. Nehledal bych tam problém.

2014-02-17 16:20:46

Já mám úchyty boxu posunuté dopředu, to jo, ale to kvůli příčníkům. Na hagusech ty příčníky tak blízko upevnit asi nepůjdou. Já mám přední příčník 250 mm od horní hrany čelního okna.

Nejlepší je vyzkoušet přímo na voze.

Jinak box mírně stíní na čidlo pro automatické spínání světel, takže jsou téměř vždy zapnuté, ale výhledu nebrání vůbec, špičku boxu lze vidět až když se nakloním k volantu.

Tento typ boxu nemá zespoda otvory, ale ocelovou kolejnici, tedy polohu boxu i rozteč příčníků lze nastavovat plynule přímo na střeše vozu. Celé upevnění pak spočívá v otáčení růžice, která pak automaticky "přeskočí", jakmile je box dostatečně utažen k příčníkům. Celá montáž je velice jednoduchá a rychlá oproti mému předchozímu boxu. Navíc vůbec nemusím "lozit po autě" a odírat si prahy, polohu upevňovacích zobáčků vidím zvenku, růžici nahmatám a box nakládám z jedné strany a pak z druhé (u lyží, u tašek samozřejmě pouze z jedné strany).

Jinak mám za sebou garančku po 20.000 km včetně prohlídky karosérie, která se má dělat do roka (kvůli garance na prorezavění) - vše za 5.500 s DPH, což se mi nezdá špatné.

2014-02-17 18:20:49

tonycz: 5500,- kc je super cena, to kde si bol

v BA okolo 300,- eur

2014-02-17 19:48:35

mirec38: KODECAR Ostrava. Mimochodem 300,- z toho bylo zapůjčení náhradního vozu a 200,- benzín do něj, ale to proto, že tam máme servisní smlouvu - výhoda ale dělá 10%, takže ta cena 5.500 je reálná pro každého.


Odpovědět

1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 134