Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 134

MAX6  
J.
2014-01-19 23:55:09

iommit: U takhle novýho auta bych to rači nechal vyměnit v autorizáku. Autorizák sice nemění skla tak často jako firmy co se zabejvaj jenom výměnou skel,ale za to maj oficiální postup přímo z automobilky rozepsanej krok po kroku na daný auto (viz. obrázek - kousek z toho postupu na M6GG/GY). Občas se právě stane,že v těch firmách co dělaj jen autoskla proříznou u lepenýho skla třeba kus tapicírungu hlavně u stropu protože neznaj přesnej postup k danýmu autu. Pokud v autorizáku dodržej oficiální postup,tak se tohle stát nemůže. Ale to je zase věc o kvalitě autorizáků - viz. jako že některý autorizáky nemají ani momentový klíče

Finační záležitost je věc druhá.

2014-01-20 17:16:06

keby mal niekto zaujem o automaticky sklopne zrkadla. Neviem nemecky, ale akoby sa po starte automaticky neodklapali, co je zase polovicne riesenie

http://www.mazda.at/servi...enausstattung/1000SP5029/

2014-01-20 18:25:25

nakonec jsem se objednal do autorisovaneho servisu, tak jsem zvedav. Hlavne at to nedovrtaj. ..

2014-01-20 19:27:36

iommit: Tak pak hod info kolik to stalo, pripojistil jsem si sklo tak at vim jestli me to bude stacit

2014-01-21 01:15:41

U nas vymena celniho skla v autorizaku cca 21k

2014-01-21 07:04:36

Blahopřeji všem šťastným majitelům auta r.2014 v ČR :)

2014-01-21 08:34:29

naex: http://www.auto.cz/autem-...e-republice-mazda-6-79052

Zasloužená výhra - 20. ročník ankety - a 6 vyhrála jak v anketě veřejnosti, tak při hlasování odborné poroty (42 vybraných novinářů a publicistů). Good

2014-01-21 10:22:24

Ještě že porota nečte toto fórum

2014-01-21 11:38:56

Prima, ale vraťme se zpátky na zem (viz http://www.financninoviny...am-vysledku-anket/1032699).

Moderní asistenti jsou možná fajn, ale technika má svoje limity:

Automatika světel: včera kolem poledne zataženo, inverze, lehký opar. Po pár km jsem si uvědomil, že všichni svítí a já jedu na denní světla. Snížená viditelnost, ale čidla to vyhodnotila jinak...

Automatika dálková/potkávací. Velmi příjemné, ale řidiče náklaďáků to může oslňovat, protože sedí výš. Kamera zabere až jejich hlavní světla. Chci být ohleduplný, a tak přepínám manuálně, jakmile vidím horní obrysová světla...

Jestlipak si tyhle záludnosti uvědomí absolventi autoškol, kteří nikdy nebudou jezdit v autě bez takových "pomocníků"?

(A je toho víc, ABS, ESP, atd.)

MAX6  
J.
2014-01-21 11:58:20

Automatické přepínání světel z denního svícení na klasická světla nebylo konstruováno na provoz v šeru atd... Jeho primární účelem bylo zapínat světla třeba při vjezdu do tunelu atd... nebo do míst kde je nutnost zapnutých světel. Pokud je snížená viditelnost,stějně musíš zapnout mlhová světla jestli se nepletu a jen blázen by nechal celý řízení auta nějakejm čidlům nebo automatice.

Ty to bereš jako záludnost. Já to beru pouze jako doplňkovou výbavu. O absolventy autoškol bych se opravdu nebál ve smyslu používání asistentů. Naopak u nich by se bál,že si tyto asistenty omylem vypnou a budou frajeřit aniž by věděli co s autem.

Já vim že pro lidi,který třeba do nedávna vlastnili automobil například z automobilky AvtoVAZ je najednou přemíra všejakých čudlíků,senzůrků,esp,abs atd... docela matoucí,ale tak to funguje již delší dobu pokud si člověk nekoupí místo auta zahradní traktůrek tak se tomu nevyhne.

Každý chce něco,ale člověk by u toho měl nejdříve myslet a nebrat sebe jako jedinýho člověka na planetě. Např. já jsem rád,že ty zrcátka se sami neodklopí po nastartování. Už jen z toho důvodu,že kdybych vyjížděl z garáže,tak bych měl asi 1-1,5cm mezeru na každou stranu ve futrech. Takže pokud by mi to auto zaparkoval někdo jinej než já,tak bych ty zrcátka musel třeba znova sklopit atd...

Navíc tak jako je povinností řidiče a osádky vozidla se před jízdou připoutat,tak je poviností řidiče si seřídit zrcátka. To už se právě učí i v tý autoškole.

2014-01-21 12:16:31

max6: No, chtěl jsem jen upozornit na některé souvislosti s ovládáním nové Mazdy 6... Můžete si mi posmívat, vždycky se najde nějaký suverén, který má na všechno odpověď. Ale většinou jsme obyčejní chybující smrtelníci, že jo?

Btw. s mojí postavou bych nemohl mít takovou garáž, to bych ani nenastoupil...

MAX6  
J.
2014-01-21 12:19:21

Omlouvám se za citaci " Btw. s mojí postavou bych nemohl mít takovou garáž, to bych ani nenastoupil..."

"Už jen z toho důvodu,že kdybych vyjížděl z garáže,tak bych měl asi 1-1,5cm mezeru na každou stranu ve FUTRECH."

Máš pravdu,jsme jen chybující smrtelnící a právě chybující smrtelníci jsou nebezpečný na silnici. Ty auta ne. Protože chybující smrtelníci byly vždycky i když tyhle systémy ještě neexistovali. Proto se docela přikláním k tomu,že každej kdo chce řidičák,by měl nejdřív úspěšně absolvovat psychotesty. A pokud si nerozumí s elektronikou vozu,tak to je jeho boj. Mohl si koupit nějaké lacinější auto,které takto vybaveno není.

2014-01-21 13:51:20

Uz jste zkouseli to automaticke krizove brzdeni z mene jak 30kmph? Na YT jsem nasel jen 1 video a zafungovalo to. Zajimave by to bylo zkusit treba proti krabicim...

2014-01-21 13:51:44

max6: dottorův příspěvek nebyl o stresujícím vlivu nadmiry čudlíků a asistenčních sysytémů ale upozorňoval na situace, ktere tyto systémy nezvládají a kontrolu musí převzít řidič. Dobrým příkladem toho bylo již dříve zmíněné chování adaptivního tempomatu v zatáčce, když ztrácí kontakt s vpředu jedoucim autem.

2014-01-21 13:52:14

max6: FUCK psychotesty Maxi . Jen dalsi tovarna na penize by to byla bez praktickeho prinosu Maxi... Skutecne, vysledky psychotestu a jejich realny vliv na zlepseni situace je v drtive vetsine sporny [nejen v oblasti rizeni]... A to jsem k nim vstricni tim hodnocenim "sporny". Lide musi byt zodpovedni sami, nikdo jim nesmi cpat VSECHNO zvenku - pak se bude stat sr.t uplne do vseho, uplne. Ano, pravidla samo ano, ale neprehanet to s nejakymi psychotesty. Jde o princip viny apriori a svobodu jednotlivce jako takoveho...

Cim vice je asistentu a komplexnejsi ve funkci, tak i pres jejich stale dokonalejsi fungovani, je o trosku vice sanci na jejich castecne selhani nebo mensi nedokonalosti. Napr. tim myslim, kdyz jich bylo jen par - napr sterace automaticky a tak, byla mensi sance na nejake trable nez kdyz je jich 15+ jako u top verze 6ky. Take samo Mercedes S nebo BMW 7 ci AUDI A8 asi maji systemy celkove vyspelejsi a chybujici o neco malo mene, ale zase jsou o cca 4x drazsi

Systemy musi byt vzdy doplnek a nespolehat se na ne 100% je zdravy pohled na vec. Myslim, ze i pres ty problemy v nekterych situacich celkove situaci zlepsuji [bezpecnostni]. Opatrnost nesmi polevit nikdy [říká ten, co si naboural RX pri vjizdeni do garaze a predtim kamarada s MX-3 v koloně na srazu, takze mne ABSOLUTNE neberte jako nejaky vzor v tomto...]

MAX6  
J.
2014-01-21 14:12:28

machbuster: Já nemyslel nějaký psychologický cvičení člověka aby byl klidnej a podle toho řídil. Já tim myslel psychotest,jako že když ho neuděláš tak nazdar a na papíry zapoměň. Něco jako když si deš dělat zbroják. Ono se něco lehce říká,ale když tě takovejhle pacient na silnici dokáže upoutat na pár měsíců na invalidní vehicle, tak já na tohle potom změnil názor. Svoboda jízdy je svoboda jízdy,ale debilita za volantem je pořád debilita za volantem.

Já pořád nedokážu pochopit co lidem na těch systémech tak vadí - netýká se to jen Mazdy,ale celkově. Za a) se dají kdykoliv vypnout nebo zapnout (i já když si chci zablbnout na volný ploše,tak si vyhodim všecky tyhle stabilizační a brzdový systémy a po blbnutí je zase nahodim) b) proč si ten člověk to auto koupí,když mu to tak strašně vadí a píše že jsou třeba nebezpečný c) pokud mu ty systémy tak strašně vaděj,auto si koupil a hledá na nich sebemenší nedostatky,tak je vždycky možnost úplnýho odpojení systému,tak proč je prostě neodpojí na trvalo aby to nikoho teda"neohrožovalo" třeba nechtěnym zapnutim toho systému

Prostě jen nechápu "proč" a když se logicky zeptam, tak jedinou odpověď co tady na mě vysolej je "je to v záruce" nebo "proč bych se měl starat u auta za 700000Kč". Tak proč to ty lidi řešej takovýhle nesmysli když s tim samy nechtěj nic dělat. Mě stojej v garáži dvě motorky za půl míče a taky na nich musim každou chvíli dělat řetěz,měnit gufera ve vydlích,kontrolovat brzdy,seřizovat spojku a řazení a taky nikomu neříkam "ta ducati je na ho,pořád něco na ní musim dělat přitom stála tolik a tolik.

2014-01-21 14:37:25

max6: jen se přidám do přestřelky. Osobně si myslím že u těch systémů jde o nepochopení základního poslání. Posláním těchto systémů co se týká bezpečnosti je napravit nebo co nejvíc minimalizovat chybu nebo opomenutí řidiče. Co se týká světel a stěračů tam je beru tak, že mají zpříjemnit jízdu a po většinu času se starat o tu či onu funkci automaticky. Schválně píši většinu času, v provozu je spousta momentů kdy paušální přednastavení nemůže být ideální, proto ale nebudu ty věci zatracovat...

Chlapi otázka, co máte ve velkém techničáku v kolonce vozidlo typ? já GH ale vin je JMZGJ.......

2014-01-21 16:48:32

moravan34: Ahoj, na fotce i v popisu máš GJ, takže podle mého názoru máš GJ. GH je starší model

2014-01-21 17:01:33

petapr: Myslím, že otázka zněla co mají ostatní napsáno v TP, protože moravan34 tam má očividně blbost

2014-01-21 17:06:51

natural: Dvakrát jsem to četl a stejně špatně V tom případě neporadím, páč mám GY....


Odpovědět

1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 134