Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 134

2013-01-19 17:40:14

Dneska jsem byl omrknout poslední 6 v sedanu a byl jsem překvapen velikostí auta. Robustní krásná kára.

Ve Fryštáku u Zlína mají takovou šedou barvu.

2013-01-20 05:40:41

Mazdar Mazďáčci a Mazďačky

Neměl jsem teď čas, ale musím reagovat na vaše názory, kterých si cením a respektuji je. Vezmu to popořádku.

lebi.cz> Trefil jsi hřebíček na hlavičku, co se týče podvozku nové 6. Až ji vyzkouším a porovnám s tou naší, se kterou jsem fyzicky propojen, vyřknu svůj ortel, ale aktuálně jsem na tom tak, že když pominu celkové charisma a vše úžasné kolem nové generace, vybaví se mi jeden z jejích testů (možná spíše prvních dojmů) redaktora, který si přes všechnu chválu posteskl nad řešením přední nápravy GG i GH. Vysvětluje to tím, že někde Mazda prostě ušetřit musela. Netroufám si posuzovat něco, co jsem nezkusil a neporovnal na vlastní kůži, ale po technické stránce u nové generace opustili to řešení, za které Mazdu velebili všichni odborníci v automobilovém světě. Její podvozek dokonce přirovnávali k BMW.. OK, ať je to jak je to, pořád věřím, že bude nová šestka více řidičským autem než zbytek její mainstreamové konkurence a pokud tomu tak bude, moc rád jí odpustím i nějaké to úsporné řešení

Le_Mans_Fan> Gratuluji ke krásnýmu autu, díval jsem se na fotku v profilu a slintal jsem, černá jí vážně sluší! Možná víc, než Red Soul, která řekl bych vynikne víc na sedanu. Doufám, že si tu svojí kočičku budeš užívat, bude ti dělat radost a přidáš nějaké dojmy i fotky

Miláčci> Děkuju, nějak jsem se rozněžněl, načal mě ten konec Autocaru, který jako jediný vyjadřoval pocity z aut, ne jen názor na design a technické parametry

Machbuster> Díky za tvoje příspěvky, mají hlavu a patu a co se mi líbí úplně ze všeho nejvíc, přestože jsi "srdcař", zůstáváš objektivní. Ne jako třeba když čtu diskuze na auto.cz a diskutující se tam dělí na VW group, korejce, frantíky atd. Jsou zaslepení svojí značkou a všechno ostatní haní. To je myslím slaboduché, milovat "svojí" značku a všechny ostatní jen kritizovat. Němci jsou precizní, Frantíci nabití emocemi (stejně jako Italové), korejci schopni se každým rokem přizpůsobovat poptávce a tvořit čím dál lepší auta apod.

Konkrétně u Korejců dám takový příklad. Mám kamaráda, co měl první Octavii RS, užili jsme si s ní spoustu legrace a vzhledem k její hmotnosti a chiptuningu byla opravdu rychlá. Prohnala spoustu aut, která působila nadupaněji, ten pocit byl super. Jako druhé auto si koupil MX-5 (NB v modrý barvě - Anniversary edition) a vlastně díky tomu jsem zjistil, že nejde o to, jestli má člověk ve výbavě klimu apod., ale o to, jak mě to auto baví. Výkon má nižší, ale je tak strašně čitelná a organická, že se to s Octavií RS po této stránce nedá srovnat. S RS jsem jel 1300 km z jihu Chorvatska a fakt mi přišla tupá, prostě jsme jeli, auto poslouchalo, sedačky fajn, zatáčela, ale prostě ničím mě neuchvátila. Naproti tomu s MX-5 jsem jel jen pár kilometrů a měl jsem pusu od ucha k uchu. Nepřemýšlel jsem v tu chvíli nad výbavou, cenou, kvalitou švů a tak dále, prostě jsem z toho přesunu měl radost

Takže naprosto chápu tvojí maminku, která si užívá pohodlíčko, topení, lehkost řízení a spojky (nedávno kamarád octávkář sešlápl u naší 6 spojku a zhrozil se, jak je tuhá). Ještě se k tomu vrátím, ale zpátky ke zmíněným Korejcům. Kamarád RS prodal a místo ní si koupil Superb combi (kamna). Mega prostoru, mega výbava, mini spotřeba, čert vem image. S autem je naprosto spokojen a velebí ho. Jenže MX-5 stále opečovává, jezdí s ní na okruhy a nevzdá se jí. Prostě dva rozdílné světy. Nicméně ještě před pár lety jsme se smáli všem Kiím a Hnojdé a nějak před posledními Vánoci se na mě obrátil s dotazem, co koupit manželce místo stařičkého Seatu Ibiza. Dostal nabídku od několika prodejců a finální výběr spočíval v: VW Golf VI, Seat Leon (dnes už předchozí generace), Fabia Monte Carlo a Hyundai i30 1.4. Projel jsem na netu konkrétní specifikace, které mu byly nabídnuty a upřímně mu řekl, že pokud bych se měl rozhodnout bez ohledu na cenu, vyberu Golf. A dodal jsem, že ač to bude znít neuvěřitelně, měl-li bych vybírat rozumem a ne srdcem, rozhodl bych se pro i30. Nejvíce muziky, nejméně peněz, štědrá výbava, pětiletá záruka.. Co víc chce od auta člověk, kterému nezáleží na chování v zatáčkách, sportovnosti atd.? Světe div se, nakonec se pro i30 rozhodl. Řídil jsem ho z Průhonic do centra (motor 1.4i) a ač se nedostavil dojem "pusa od ucha k uchu", smekám klobouk a říkám, že za ty peníze bezkonkurenční auťák!

Ad Audinky: vždycky vypadaly nabušeně, solidně, možná trochu snobsky (omlouvám se za to přirovnání, ale setkal jsem se spoustou lidí - neznalých, na které tato značka takto působí), rychle.. Babička má A3 Sportback a neutrousila na něj jediné špatné slovo kromě ceny za servis, ale i to bude tolerovat, protože je to prostě Audina

Už první S8 pro mě byla (jakožto pro 20-letýho blázna) něčím strašně nabušeným a krásným, jako dítě jsem v době těsně po revoluci obdivoval i Audi 80 (stejně jako předposlední Mazdu 626 té doby). Jenže pak přišla konkurence a těch krásných i nadupaných aut bylo najednou mnohem víc.. Z audin se staly sterilní přesunovadla s těžkým předkem, dokonalým interiérem a vizáží, byť mně osobně vadilo, že z dálky nepoznám, jestli se ke mně blíží A4 nebo A6. Každopádně třeba takový první Allroad, to byla pecka a trefa do černého.

Opět se rozepisuji, nechci to tady zahlcovat svými dojmy, ale musím na obhajobu Audi říct ještě jedno. Když přišla RS4 (shodou okolností se mi líbila nejvíc v té modré, kterou jsi řídil, hned po ní bych volil žlutou pastelovou, téměř identickou s odstínem na kamarádovo Octavii RS), totálně jsem přehodnotil svůj názor na Audi, jakožto výrobce aut pro lidi, kterým nezáleží na řízení. Zvuk toho nefoukanýho osmiválce je bomba, karoserie taky (miluju ty vytažený blatníky), do toho 4x4, pecka interiér..

M3 (BMW) se najednou vyrovnala. No a když přišla R8, která prohnala i 911 Turbo, začal jsem mít radost, že se z dokonalého (nicméně sterilního) výrobce aut stává někdo, kdo myslí i na nás nadšence

Takže asi tolik k tomu, co jsem psal k Mazdám versus např. Audi. Prostě na všem ocením to, co mě dokáže nadchnout a zaujmout, NIKDY nebudu zaujatý a nakloněný jedné značce (byť jsem mazďák a mazďákem asi zůstanu).

Jak Machbuster zmínil, marketing Mazdy je asi zoufalý. Denně člověk slyší a vidí reklamy na Kiu, na Citroën, Peugeot, Renault, Škodu, Dacii, ale Mazdy nikde. Je mi to líto, tím spíš, že nová 6 je tak krásný auto, že v pohybu vypadá ještě snad mnohonásobně líp než staticky. Tak dobrý auto (lepší než 301, C-Elysée, Rapid...) a nemá v TV jedinou upoutávku. Stejně jako CX-5. Oč je Qashgai lepší? Nebo Yeti, poctivé auto, ale vypadající jako krabice?

Ještě poslední věc. Ten konec Autocaru mě fakt mrzí. Opět se budu snažit být nezaujatý a objektivní, proto napíšu, že mnohdy mi přišlo, že "anglické" (tzn. Indické, Německé, Čínské atd.) značky byly velebeny trochu víc, než mi napovídalo moje objektivní srdce. Prostě člověk četl a vnímal, že evidentní nedostatek u zastaralého Range Roveru byl ve finále podán jako plus nebo potřen a hozen do ústraní. Zkrátka byl tam cítit ten patriotismus. Dokonce i to, že Jaguar (jak moc se mi jako jednomu z mála líbil X-Type) je dnes v režii Indů, je redaktory Autocaru vnímáno "jakoby nic". V jejich článcích je (vlastně už "bylo") cítit veliký patriotismus a láska ke značce. Upřímně, jsou to hezká a schopná auta, ale vadilo mi to, jak veškeré nedostatky redaktoři stavěli do role bezvýznamných vlastností a naopak kladům přisuzovali někdy až neuvěřitelná přirovnání.

I přesto jsem se na každé číslo (byť bez výborného Chrisse Harise) těšil a při jeho čtení si užíval to, co v ŽÁDNÉM jiném autočasopise ne. Pocity. Pocity z řízení, řazení, nedotáčivosti, chování na limitu.. To prostě nikde jinde není. Zmíněný časopis Automobil revue si pamatuji z dob, kdy jsem jako puberťák kupoval každé nové číslo, těšil se na novou přílohu Škoda (v té době Favorit Black line, Silver line, Green line, Solitaire, následně nová Felicia, Octavia..), ale byť je podle mě Tom Hyan profík, časopis auta popisuje v rovině spíše technických parametrů a vlastně člověk z toho má ve finále pocit, že všechna nová auta jsou super. No a právě to jsem na Autocaru oceňoval, že ty pocity z řízení popisoval a jako bych za volantem opravdu seděl. Když pominu "anglickou" náklonnost, mírně řečeno, tak to byl časopis, který jako jediný řešil jízdu jako prioritní a technické údaje byly jen v malinké tabulce napravo. Vždycky jsem se na něj těšil, teď mi bude chybět. Dočítám poslední číslo a je to fakt "drasťák", protože jsem se až v průběhu jeho čtení dozvěděl, že je to vlastně číslo poslední.. Jasně, vydavatelství odkazuje na Top Gear a Speed, ale ty mi, ač též píší o pocitech z řízení, připadají už moc mimo reálného řidiče, protože se zaměřují hlavně na supersporty a extrémní auta. Ne na ta, na která my, jakožto Mazďáci, reálně dosáhneme. Jinak řečeno, o nové šestce už budeme číst jen v rovině technických parametrů a designu Nějaký (pro mě v časopise první) test jsem četl v (myslím) Auto Tipu, kde ji srovnávali s i40. Snad Mazdě moc nenadržuji, ale čekal jsem, že výsledek bude v rámci několika levelů, jenže ta krásná šestka v tom testu vedle "pomuchlané" i40 vyhrála jen o prsa Redaktoři prostě neměli naši řidičskou krev a zaměřili se na objem zavazadlového prostoru, kvalitu plastů apod.

Mějte se všichni fajn, fanděte svým majdám, odpusťte jim jejich neduhy a užívejte si jejich řízení jako třeba já při první projížďce s MX-5. Respektuji a chápu všechny ostatní, kteří tuhle vlastnost nevnímají, ale buší mi srdce a raduje se při vědomí, že nejsem sám, kdo je do Mazd blázen. Strašně si přeju, aby se šestka prodávala, nerezla, lidé se za ní otáčeli a aby se i v této složité ekonomické krizi našlo spousty nadšenců, kteří si ji koupí a podpoří existenci značky samotné. Značky, která se rozhodla jít svou vlastní cestou bez ohledu na okolní trendy a věří ve svoje přesvědčení, že lidé pořád touží rádi řídit, ne se pouze přesouvat.

Něco na tom sloganu "Mazda, odvážně jiná" bude

2013-01-20 11:14:30

Toto považuji za příspěvek na úrovni polonáboženské modlitby za auta Boží, díky, přesně vystihuješ i mé pocity. Medituji při čtení tvého příspěvku a myslím při tom na MAZDU6 (a právě možná na tu absenci supervyspělého zavěšení, jako na možná jedinou Achylovu patu nové 6ky - podle meho co jsem poznal, ale nejel jsem s ni tvrde, to ta chassis nahradi svou tuhosti a celkovou preciznosti takze je to ve vysledku stejne jako drive... Uvidime).

Taky budu fandit dál Mazdě a doufejme, že se připojí i nějaká kampaň co to potvori i u dalsich potencialnich zakazniku. Nejaka kampan alespoň ze třetiny tak dobrá jako ta v USA např. "What do you drive?". Atd. Posílám video Craftsmen = řemeslníci = dokonalost, tradice, duch Mazdy. Přesně vystihuje to, co je na Japan přístupu obdivuhodné a čím nám mohou být insirací, co my u nás nedokážeme opakovat - důvody historické, společenské atd. (máme samozrejme zase naše kvality jiné samozřejmě).

Anglicky dlouhé video: https://www.youtube.com/watch?v=FSvkflMSkWk

krátké s cz titulky nasleduje pod prispevkem.

2013-01-20 13:28:33

diky diky diky.. Samper i Mach....

ac s par vecmi co Samper pise uplne nesouhlasim tak plne respektuji a protoze je uzasne vedet, ze lide maji vlastni nazor bez zaslepeni a naprosto souhlasim. Proto na tuto diskuzi chodim, protoze jsou tu lidi VASEHO typu, jde krasne o nasem konicku mluvit a diskutovat, divat se na automobilovou tematiku s laskou ke znacce, k zpusobu uvazovani inzenyru a energii s jakou tvori tak komplexni vytvor jakym je jen jeden model jedne znacky. Smekam pred inzenyrstvim a srdcem ktere do toho LIDE...nikoliv znacka davaji, jde vzdy o lidi, kazdou tovarnu tvori LIDE...od vedeni az po uklizecku, vzdy se muze stat neco co se nepovede, jsem jen omylni muzi a zeny....proto je treba si vytvorit pocit, lasku....ne stroze kalkulovat a vse prohanet jen pres mozek.

jinak co se tyka marketingu. Nema smysl delat promo na auta, na ktera se 3/4 roku ceka, to se bude cekat jeste dele, reknete si to tak ze reklamu potrebuje neco co se samo neprodava. Pokud dnes bez reklamy je dostupnost CX5 takova ze v JP chteli prodat za 02-12/2012 cca 10tisic kusu CX5...prodali 38tisic...tak k cemu reklama???? i v nemcku ci CR se na CX ceka...s M6 to bude stejne...az budou prodeje spatne..pak je cas na reklamu.

2013-01-21 06:48:55

joe

Přesně tak jak píšeš. Na co dělat reklamu něčemu co jí nepotřebuje.Nota bene káždá reklama něco stojí a to by se samozřejmě někde projevilo. Třeba v ceně.

Mazda nepotřebuje reklamu. Svého zákazníka si vždy najde.

2013-01-21 09:12:43

Souhlas s tim, ze reklamu z duvodu "procpani" zbozi Mazda nepotrebuje to je jasne. Ale bohuzel potrebuje reklamu seznamovaci a budovat povedomi o existenci znacky a co predstavuje. To je minimalni - zpravu "Jsme stale tady a delame to jinak" je nutne trochu aktivne sdelovat. My to samo vime a kdyby i sotatni vedeli, tak samo by prislo daleko vice tech, kteri ocenuji jizdu jako neco vic nez jen presouvani, ale soucast zivota, co muze prinaset hezke zazitky a pocity. Nejde o to, ze my vsichni tady a celkove fandove to vime, ale bohuzel pokud v nejblizsich 2 letech MAZDA nezvysi prodeje je mozne, ze v CR oficialne muze i skoncit . Mazdy by tu byli dale, ale dovoz pres importera AT nebo DE (mozna by treba i bylo lepsi nakonec...). A v cene by se to projevilo jen minimalne, proste jde o reklamu, co je pomerne levna, ale vykona - internetove kampane atd. Lide v Mazde importeru jsou bohuzel chronicky malo placeni a tedy i uroven pracovniku tam neni tak elitni jako by mohla byt a kteri by to zvedli... Verte mi znam to a vim z mnoha zdroju. Je tam par dobrych lidi, ale celkove je to z hlediska lidskych zdroju poddimenzovane .

V CR to navic funguje tak a je nastavene, ze situace proste z hlediska vztahu dealeri-importer je situace dlouhodobe neudrzitelna .

Takze Maxime mas pravdu, ze si najde sveho zakaznika, ale bohuzel v dnesnim svete potrebuje i tech par navic . Mne uz ma - mam 2 Mazdy a procpal jsem jen ve svem okoli asi 5 Mazd všeho druhu Vsichni jsou nadseni. BUT We need more to survive.

A prave NOVA MAZDA6 je dobra prilezitost, bude urcite prodejne uspesna, ale trocha podpory co by natahla lidi do showroomu jeste vice - i napr. z hlediska flotilovych nakupu - by byl vyborny tah. Zde by naklady na marketing = investice do budoucna. Viz ta Australska reklama na ilustraci....

2013-01-21 10:16:21

Děkuji všem

Machbuster, ta japonská videa s českými titulky jsou na mazda.cz, viděl (lépe řečeno zhltnul jsem je všechna a super! Doporučuji všem:

http://www.mazda.cz/pribehy/

S novou reklamou na 6 jsi mě předběhl a moc děkuji, býval bych ji sem dal také, včera jsem jí viděl na fcb a moc se mi líbí. Myslím, že pro Evropu by mohla být klidně ta samá, jen s levostranným řízením.

K té reklamě obecně - děkuji Machbuster, takhle to přesně vnímám. Ano, dobrá auta, na která se čeká tak dlouho, reklamu moc nepotřebují, ale jak jsi správně napsal, jde tady o to povědomí u široké veřejnosti, že značka existuje, vyrábí atd. Spoustu lidí určitě auto v reklamě zaujme natolik, aby si o něm třeba něco zjistil a ve finále věřím, že z toho opravdu nový zákazník být může..

Už aby šestky konečně člověk potkával na silnici, protože s CX-5 je to tragédie, potkám více Ferrari než CX-5 Důležité ale je, že v Hirošimě nestíhají vyrábět, opak by byl horší

2013-01-21 12:18:13

Na reakci v sekci CX-5 mě napadlo, že to rozpoutám tu Nemyslíte si, že by nová mazda 6 GJ, měla být na hlavní stránce clubu?? Kdo si to myslí také, tak ať hlasuje za novou 6-ku Takeri

http://www.mazdaclub.cz/vote_detail.php?id=60

Mazdár

2013-01-21 12:18:48

Nová mazdička je už registrovaná, podle všeho první typu GJ v širším okolí. Když jsem pro ni v pátek jel, bylo tam už několik dalších šestek, červené i modro-šedé - líbí se mi ve všech barvách. V autě se jede skvěle, je krásně velké, jen si na to ještě musím trochu zvyknout, hlavně při parkování. Zatím to není žádné sportovní ježdění, počasí tomu neodpovídá, navíc seznamování s novým probíhá o něco komplikovaněji než obvykle, neboť zatím není k dispozici návod (), takže musím vycházet z toho, co jsem si zapamatoval při předání... Fotky z předání bohužel nemám, končili jsme až za tmy. Dnes jsem pár udělal, později snad nahraji, nicméně v tom sněhu je to spíš bílé auto než černé - do rána bohužel vše namrzlo. Jinak, co jsem se díval na spotřebu, tak to zatím bylo mezi 7.6 a 8.0, což je fajn na ty podmínky venku a že jsem se vůbec nesnažil a občas postával se zapnutým motorem.

natural, 2013-01-21 12:18:13 napsal:

Na reakci v sekci CX-5 mě napadlo, že to rozpoutám tu .. Nemyslíte si, že by nová mazda 6 GJ, měla být na hlavní stránce clubu?? Kdo si to myslí také, tak ať hlasuje za novou 6-ku Takeri .. ..

http://www.mazdaclub.cz/vote_detail.php?id=60

Mazdár ..

2013-01-21 12:24:47

Podle mého názoru, bez ohledu na hlasování, by tam nová GJ být měla, a sám bych byl i pro 787B, neboť ta znamenala patrně největší úspěch v historii značky. Rozhodně se postarala o jedno z největších překvapení historie automobilového sportu vůbec a je určitým symbolem jedinečnosti Mazdy. Ovšem hlasovat jako nový člen nemohu, tak ať rozhodnou ostatní .

2013-01-21 13:33:16

ten marketing je osidny....

myslim, ze mazda vzdy mela strategii trochu jinou nez MAIN STREAM - a tudiz nakupy do fleetu a folitily obchodaku s lekama jezdici v M3 a jejich manageri v M6....uplne na rovinu.. ja bych si ji pak snad ani nekoupil.

Bavi me to, ze CX7 potakm jednu dve za tyden....

Pokud fabrika vyrabi, ma odbyt, auta jsou dobra, tak neni co resit. To same mam napr Honda, Toyota...taky reklama NULA.....delat reklamu ted na CX5 a zakaznik uchvacen reklamou prijde do salonu a tam mu reknou:

jo jo tady si vyberte a pak si pul roku pockate....= nespokojeny zakaznik. Pokud budu mit plny sklady tak je to o necem jinem.

Mazda nikdy nebyla a nebude masovka....a myslim, ze je to dobre, urcite vsichni citite, ze kdyz se Vam dobre jezdi v Mazde tak ty ostatni auta jsou .. takova jina....proste kazdy k svemu. Pokud vim, tak od doby kdy zastoupeni bylo odebrano AutoPalacu a vznikla Mazda CR, to je spolecnost vlastnena Mazda Mo.Co. udajne to tehdy melo mit velitelstvi ve Vidni a Mazda Central Europe pro AT, CR, SK, PL....ale tyhle info jsou dost stare, jak je to ted nevim. Posledni okamzik, kdy byl importer ofiko v CR bylo jeste za Autopalace, ktery je ted jen jako bezny dealer.

2013-01-21 14:11:23

No jo, ale to je přece až prilis moc "elitarsky" postoj V jadru ale zcela souhlasim, je to jedinecne a zajimava je i ta exkluzivita u nas. Ovsem zvaz, na co nam to bude, kdyz Mazda u nas uplne zemře, víš co? Az tak vazne to s nasi Mazdou totiz je . Budem muset nakupovat v Nemecku no .

Jinak souhlas s tim, ze šuldy ve sluzebnich M3 a M6 to je tedy něco

A něco jineho byt mino mainstream a NEBYT vubec - tedy zvazovat to az v techto fatalnich souvislostech. Jinak ta 6 by se ukazat mohla to si myslim ja, alespon trochu, prosim Joe schval mi to alepson trochu .

Druha vec je, jak pises ONI tam kde potrebuji na tech klicovych trzich maji velky uspech a u nas proste je to minitrh. A tedy i ty kampane, i kdyz ja myslim, ze zajimave a vubec ne mainstreamove (jsou jasne rozdilne oproti mainstream reklamnim masazim - vim napr. USA nebo Australie opravdu poznate, ze jde o Mazda reklamu, je trochu jina a to je dobre). A na tech trzich je samo i Honda a Toyota reklama velmi aktivni...

Pristi prispevek uz nebudu otravovat s nicim co nesouvisi s novou 6 tak se nebojte .

2013-01-21 21:04:58

Přidal jsem ještě dvě fotky do profilu. Bohužel počasí dnes stálo za nic, takže jsem ráno místo černého auta měl skoro bílé, a světelné podmínky taky nic moc. Časem snad přidám lepší fotky, prozatím aspoň tyto....

2013-01-21 21:39:20

Paráda! Doufám, že nás budeš zásobovat fotkami a nejlépe i nějakými videi. :)

2013-01-21 23:51:53

Natural>

Ja uz hlasoval pro GG, pac s GJ me to nenapadlo a vybiral jsem z toho co tam bylo. Kazdy muze hlasovat pochopitelne jen 1x, tak snad je jeste sance..

Le_Mans_Fan>

Fakt krasavice, jsem zvedav na poznatky

Napadlo me, v tomhle marastu uz jsi urcite ostrikoval predni sklo - jak na tom mazda je? U GG je to docela peklo, za ctyri roky se mi to nepovedlo vyladit (nasmerovat) k moji spokojenosti a hlavne z trysek jdou curky, ne takova ta mlha jako treba u octavek. Zdanliva drobnost, ktera me vsak otravuje, protoze mam rad ciste predni sklo.

MAX6  
J.
2013-01-21 23:58:17

samper: Hele tuhle skoro mlhu měla už třeba nová M3 BL a tim pádem asi i M6 GH. S těmahle 4 triskama v každym ostřikovači mam zkušenosti (a blbý) v M3 BK a to je fakt peklo. Neskutečně blbě se to nastavuje a kolikrát stačí jen když trocha víc bouchneš kapotou a je to zase rozhozený. Tak snad v tom pokračovali a u GJ je to taky takovej ten "mlhovej" rozstřik. Už i u svý 323BJ uvažuju,že to vyměnim a dam tam tahle mlhový ostřikovače,protože tam mam teď na každym ostřikovači 2 trysky a to je fakt na prd,ale pořád je to zlatý to nastavit oproti M3 BK což je asi i tvůj případ protože i otec na M6 MPS (GG) tam má tyhle 4 trysky a to seřídit je fakt opruz.

2013-01-22 00:08:33

samper> Dneska to ostřikování opravdu bylo potřeba a zatím jsem si nijak nestěžoval. Co jsem ale měl pocit, tak že automatické stírání v těch podmínkách, co byly - ten velmi jemné a rychle zamrzající mrholení, to jaksi nereagovalo, a tak jsem si musel hodně 'pomáhat' ručním stíráním. Později, kdy už tak nemrzlo, se mi to jevilo v pohodě a bylo to příjemné. Všechno však je třeba zkusit mnohokrát, zatím se s tím hodně učím Nemohu např. najít, kde se tam nastavuje vyhřívání zpětných zrcátek - i když se mi to jevilo tak, že to nastavené je automaticky - ovšem to vlastní nastavení bez návodu nemohu najít. O takovém tempomatu ani nemluvě.

MAX6  
J.
2013-01-22 00:12:38

Le_Mans_Fan: No nejsu si jistej.GJ je pořád přeci jen novinka,ale když jsem jí prolejzal,tak mi přišlo,že vyhřívání zpětnejch je úplně stejný jako u všech jinejch Mazd a aut a to,že když zmáčkneš vyhřívání zadního okna,tak se automaticky spustí i vyhřívání zpětnejch zrcátek. Ale opravdu jsem to auto prolít rychlovkou,takže jestli je to už nějaký vymakanější,na to musíš přijít ty a dát nám vědět.

Tempomat byl u tý 2.0 benzínu klasicky na volantu (pravá část) jako u jinejch Mazd.

2013-01-22 00:12:58

Pohodička, jak se tak dívám, tak jen za dnešek se dostala Takeri o dost nahoru Dobrá práce mazďáci

Jinak ty rozprašovací ostřiky má opravdu již GHčko, takže pro novou GJ to byla snad jasná volba

Mazdar

2013-01-22 00:20:23

MAX6: Díky. Ty zrcátka tak zřejmě budou, prostě jsem si vše nezapamatoval. Máš pravdu i s tím tempomatem, vím, že to bylo na pravé části volantu - jen si nepamatuji, jak se s tím pracovalo - nicméně zatím jsem to opravdu ani nepotřeboval


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 134