Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 134

2014-01-09 21:14:44

Tak kotouče jsou stejnej spotřebák jako destičky. Od mechaniků vím, že je to asi 1 ku 3, záleží na způsobu jízdy a kvalitě dílů. Ale když nějaká značka nebo model statisticky významně vybočuje, tak to asi nebude vina řidičů...

Batt: můžeš popsat, jak se projevovaly závady, které jsi reklamoval?

2014-01-09 21:42:32

No tak jak už jsem psal kdysi, máme 2 stejné M6, pouze jiné barvy. Na mé M6 se projevuje občasné cukání motoru v otáčkách kolem 2000 zejména při studeném motoru (už to někdo řešil se stejným motorem u CX-5, ale je to vyjímka, jsme 2 pokud vím) a odchází ty kotouče. Jezdím stále stejně, měl jsem Citroen Berlingo, Peugeot 406, Citroen C5, ale nikdy se mi to nestalo, výměna vždy tak kolem 100.000. Na druhé mazdě je vše O.K., ale pro změnu je zase od kol o poznání hlučnější, proč to nevím, modely naprosto stejné, typy také. Totožné vozy až na barvu.

Tedy problém bude zřejmě v kotoučích (proto jsem také chtěl vědět, co Batt reklamoval) jako takových u tohoto kusu, tedy stáčení nepomůže, vždy se rychle vyhřejou. Nejezdím brzda plyn, a navíc hlavně krátké trasy (vyjmečně delší, ale po dálnici) , tedy brzdy se nestačí ani pořádně zahřát.

Ale jak píšu, je to vůz od vozu různé.

Dnes jsem to dával do servisu (kvůli těch brzd) a tak jsem se dozvěděl, že u sedanu je anténa velice nešťastně v zadním okně a proto mimo města hraje rádio špatně.

2014-01-09 22:19:29

dottore: ktory z tych dvoch volantov ma ten obmedzovac ? Ja ho tam neviem identifikovat. Iny by si nemal mat.

MAX6  
J.
2014-01-09 23:00:08

moravan34:máš tam ode mě interku.

2014-01-10 01:31:20

Hmmm, tak jsem koukal, že několik lidí mělo problémy s kotouči u CX-7. popisují to na fóru www.cx7.cz . Asi kotouče Mazdy nepatří k nejlepším. Ale od toho tyto fóra jsou.

Tedy dotaz: Má s kotouči problém ještě někdo u M6? Podařilo se to někomu vyreklamovat? Díky předem za odpovědi.

2014-01-10 04:22:08

mirec38: z těchto dvou obrázků je to ten třetí. Zkusím to o víkendu nafotit.

Podle příručky to dávají pouze k tempomatu, buď obyčejnému nebo adaptivnímu, rozložení tlačítek se liší. Netuším ale, proč limitér někdo má a někdo ne.

Důležité je se s tím naučit zacházet - na rozdíl od tempomatu tohle nelze vyřadit z činnosti dotekem brzdy nebo plynu

2014-01-10 08:50:47

dottore: tak na tu fotku sa tesim, lebo oba volanty na foto maju tempomat. Mas vobec mazdu ?

2014-01-10 12:32:31

Co se týče kotoučů nebo obecně brzd, mazdy jsou bohužel world cars a nejsou dělané speciálně na evropské poměry. Když s tím brzdíte z 200, ty brzdy jsou příliš malé. Mám zkušenosti z mnoha nových modelů mazd a jakžtakž jsou dimenzované snad jen na 3 MPS BK/BL a 6 MPS GG/GY a samozřejmě na RX-8.

300 mm na předku je pro plně naložené auto jako 6 GH nebo 6 GJ a 220 km/h hodně namáhavá kombinace a nepomáhá ani výměna za to nejlepší na trhu EBC Red Stuff a Ultimax/Turbo Grooved nebo Mintexy (už jsem absolvoval).

2014-01-11 00:03:00

Dnes jsem přijel ze servisu a musím pouze chválit, chválit, chválit. Po dohodě dealera (KODECAR) s MAZDOU ČR vyměněny kotouče i destičky za nové, dokonce údajně jiné značky a kvalitnější než původní. To vše zdarma v rámci záruky, završeno umytím a vysátím vozu za 1,- Kč (slovy jednu korunu)

Budiž pochválena MAZDA ČR a KODECAR

P.S.: Doufám, že to nebude chápáno jako reklama, pokud se nesmí dealer jmenovat, tak se omlouvám. Jen jsem je chtěl trochu pochválit před ostatními čtenáři tohoto fóra, zatím s nimi mám výborné zkušenosti. Přidám ještě jeden příklad z minulého roku:

Měl jsem objednanou M6 a tak jsem byl celkem často v kontaktu s tímto dealerem (speciálně jedním velmi příjemným prodejcem MAZDY v této firmě). Jako kdy přijde, zda už je na lodi, kde seženou střešní nosič, když se ještě nevyrábí a tak. Kdo se na M6 těšil - zná. V pátek před naplánovanou a zaplacenou dovolenou jsem roztržitě (poprvé v životě - po 22 letech za volantem a celkem asi 700.000 ujetých km) a zcela nepochopitelně natankoval do své C5 HDI natural Mimochodem bylo to na Shell a pistole nebyly barevně odlišeny. Bylo po 17:00, naštěstí jsem to zjistil, aniž bych nastartoval. Tak jsem volal nejmenovaný servis CITROEN, kde jsme servisovali 4 vozy CITROEN (víc jak 5 let) a pán mi řekl, že bohužel je pátek, chlapi už jsou od oběda doma, ale že můžu přijet v pondělí hned ráno. Byl jsem zoufalý a vytočil tedy onen servis Mazda (mimo jiné dělají i Citroen) zda mi mohou pomoci a co dělat. K mému údivu mi bylo sděleno, ať si zavolám svoji odtahovku (v souladu s podmínkami Citroen Assist) a že na mne někdo počká třeba i do noci, abych mohl v neděli ráno odjet dle plánu. Odtahovka přijela až za 2 hod. a skutečně tam na mne čekali a dali vše do pořádku (vyčerpání nádrže a výměna filtru) celkem asi za 420 Kč.

Hold "V nouzi poznáš přítele".

2014-01-11 17:11:49

tonycz: Kolego, díky za tip. Já myslím, že je to naopak výborná služba ostatním, sdělit svoje zkušenosti s prodejci a servisy. Podle pravidel fóra to není nic proti ničemu (tedy pokud nejsi majitel), když tak nás adminové upozorní. Možná by stálo za úvahu založit speciální vlákno. Jenom ještě prosba o doplnění informace: Kodecar ve kterém městě (mají několik poboček)?

mirec38: Tak tady to máš vyfocené (ovladač i displej), nevěřící Tomáši Hloubka ostrosti je mizerná, ale snad to postačí:

2014-01-11 17:15:54

dottore: ano, napsal jsi to dobře, je možno chválit i kritizovat firmy, se kterými nejsme nijak spojeni.

pro severní moravu na to máme spešl vlákno, není třeba nic zakládat, ale je třeba se rozhlídnout - http://www.mazdaclub.cz/s...na/moravskoslezsky-kraj-7

2014-01-11 20:34:34

dottore: sorry , proste nikde som nedokazal taku verziu najst aj ked auto malo automat, tak sa necuduj

ty si kupoval mazdu pre cesky trh alebo mas dovezenu ?

2014-01-11 20:44:37

Podival jsem se na foto volantu bileho sedanu 2.5 v testech na auto.cz a autanet.cz (3AI 3955) a to LM tam take neni.

2014-01-11 20:48:29

mirec38: Já mám 2.0 Attraction a ten čudlík je stejnej jako na obrázku. Schválně jsem zkoušel jestli to vypne při sešlápnutí plynu. Tak jsem pomalu sešlapoval pedal a jak jsem se dostal k podlaze tak to vyplo.

2014-01-11 20:59:12

mirec38: Auto je dovezené a prodané v ČR oficiálním dealerem v listopadu 2013.

Debatu o limitéru bych za sebe zakončil tím, že japonští řidiči v panické hrůze z dopravního policajta po překročení omezené rychlosti asi páchají hromadně harakiri. a tak se Mazda nabídla, že....

Makus: Mě to právě ale nevypnulo, jak jsem to popisoval výše...

2014-01-12 01:24:01

K těm brzdám bych chtěl poděkovat Battovi za zprávu, bohužel nemohl psát přímo do fóra, brzdy měnil taky, tedy jeho zkušenost je následující:

Ahoj,

Mel jsem presne ten samy problem jak popisujes. Stacet jsem to nenechal, protoze tim snizuji zivotnost kotoucu, takze jsem trval na vymene. Kotouce nakonec vymenili, ale byl to boj. Mazda uznala reklamaci kotoucu, ale nechtela platit nove desticky. Musel jsem se s nimi chvilku hadat a nakonec to uznali. Od te doby jsem najel asi 10000 a zatim v pohode. Je ale videt ze to je systemovy problem.

Tedy jak vidět, asi ty brzdy nebudou bůh ví co.

2014-01-13 21:13:32

Zdravím vás všechny. Se zájmem pročítám diskusi, která je vcelku věcná. Stojím před koupí nového stroje a ač jsem byl ještě o víkendu prakticky rozhodnutý pro M6, nejsem si už tak zásadně jistý. Je to asi legrační, ale zajímalo by mě, jestli je tu někdo, kdo by mi řekl, ať to nedělám, že za stejné peníze, jako M6 2.5i koupím něco lepšího. Neříkám hezčího, ale lepšího, spolehlivějšího, bezproblémovějšího? Zatím pořád mám na prvním místě tohle. Ale shrňme si to: nepovedené audio, včetně příjmu rádia - budiž, dá se žít, hlučnost vysoce nad normu třídy - to už je větší problém, jezdím převážně dlouhé štreky cca 1000km jedna jízda, světla si musím zvednout - ok, poněkud horší reakce podvozku na nerovnosti - za tuhle cenu? Brzdy, které se možná po pár tis.zvlní a v servisu mi je snad v záruce vymění za lepší - to už mi vadí dost. Pak další drobnosti typu zrcátka, načítání kontaktů, kamera, která zhasne, když mi někdo zavolá, trošku tenčí lak... přijde mi toho dost, ne? Většina vás tu ale má reálné zkušenosti z používání a ne každý měl dosud jen mazdu. Já tedy zatím mazdu neměl, ale jak říkám, líbí se mi a některé recenze jsou pozitivní až neuvěřitelně. Tak mi teda řekněte, je důvod si ji nekoupit? Nebo naopak je to to nejlepší, co za nemalé peníze získat? Pro doplnění - nejsem závodník, ale mám rád rychlou a klidnou jízdu, vzhledem k střednímu věku si cením hodně pohodlí.. Díky za jakékoli reakce :)

2014-01-13 22:21:01

naex: naex: naex: z mého pohledu takový důvod neexistuje. Já ji mám teprve cca 3 týdny ale mohu zodpovědně prohlásit ze jsem pořád nadšený a jsem rád, ze jsem do ní šel. Před 8 lety jsem více méně z nutnosti koupil mazdu 5 (vyrovnání pohledávek ) a musím říct že to je fantasticke auto které dava 100% smyl. Auto se kterým jsem najel 240 000km bez jakýchkoli problémů a závad. Proto při rozhodování o novém voze bylo jasné že to bude Mazda, jedine co jsem řešil bylo jestli M6 nebo CX5. Myslím, že to co se probírá tady na fóru jsou někdy subjektivní dojmy ke kterým se ostatni vyjadřují. Je otázkou co probírají majitelé jiných značek. Pokud budu Mít zitra čas napsal bych jak vnímám jednotlivé body ja. Teď jsem na tabletu a něco tady napsat je očistec.....

2014-01-13 22:39:01

Mám zkušenosti po 22 tisících km a taky bych nehledal velké problémy. Mám druhou M6, na té předchozí jsem najel 200 T a bez problémů. Jediný fakt je ten, že cena při prodeji je neporovnatelně nižší, než při prodeji srovnatelného superba.

S novou M6 (diesel v manuálu) jsem spokojen, nevnímám některé problémy, které tady proběhly - např. ta vyšší hladina hluku. Pravda jsou nízká světla a ten průšvih s přehrávačem USB. Rádio má příjem na úrovni mojí předchozí M6.

Problém, který mě trápí mnohem více je, že nemám garáž a v zimním období trpím ranním škrábáním. V tom minulém autě jsem měl dodělané nezávislé topení (přišlo na cca 11t), v tomto autě už příprava není, takže montáž někde okolo 30 T minimálně a to nedám. A bohužel není ani možnost vyhřívaného skla. V našich klimatických podmínkách docela blbý.

Jinak zatím bez závad - včetně brzd. Tak snad to vydrží. Já mohu doporučit.

2014-01-13 22:49:17

naex: Ahoj, asi kazdy kto tu prispieval zazival podobnu dilemu ako ty, ale rozhodnutie je bohuzial na kazdom z nas . Ale zrovna dnes ma moje auto zase trochu porozculovalo svojim doslova zufalym audio "komfortom " pri jazde na dialnici . Od podvozku hluk, za iknom meluzina, radio sa zufalo snazilo preladit na lepsi signal ( aj ked v tych miestach to vobec nie je potreba) . Jedine riesenie je pustit si pekne nahlas nejake dobre CD , potom sa to uz dalo . Hned by som ho vymenil. Ale potom clovek pride do mesta , kde pri rychlosti do 50km/hod. a dobrom asfalte si to auto len tak pradie a zaroven uputava svojim dizajnom okoloiducich a hned si ho clovek zamiluje. Pre mna osobne je to tym padom take rozporuplne a vlastne ani dnes neviem , ake ine auto by som si vybral miesto M6. Celkom sa mi pacili jazdne vlastnosti C5 a 508 (Passat ani Superb som nechcel kvoli nudnemu dizajnu a castemu zaujmu zlodekov),ale u mna nakoniec prevazil dizajn a skusenosti s minulou mazdou 6. Ta bola pre zmenu pre mna velmi tvrda, takze som sa pri vybere sustredil na tento faktor a prehliadol vyssie uvedene chyby .Samozrejme som precital vsetky recenzie a testy, co boli v tej dobe dostupne , ale novinari sa akurat rozplyvali nad uzasnym motorom ( ten je mimochodom fakt super 150k D) a malokedy riesia nejaky komfort ,alebo dobre fungovanie multimedialneho systemu .

Aby som to zhrnul , keby boli Japonci udrzali standardne odhlucnenie a funkcie radia v norme,bolo by to pre mna skoro perfektne auto, takto je to dobre auto s vyhradami , na ktore si dam uz asi lepsi pozor v buducnosti. Skor by som ale povedal , ze je urcenena na nejaku tu sportovejsiu jazdu ( aj ked minula verzia bola v tomto smere o dost lepsia ) ako na vozenie sa v pohodli a komforte . Takisto vnutorny priestor mi nepride bohvieako velky na take dlhe auto . A co sy tyka spolahlivosti, za 5 rokov zivota s autami Mazda som neal ziadnu zavadu , takze tato stranka zatial super .

Dufam , ze som Ti trochu pomohol v rozhodovani , aj ked mne trvalo skoro pol roka a aj tak mi to nepomohlo .

P.S. Napriklad jeden moj kamarat si aj po mojom zurivom vypocitavani chyb nakoniec aj tak objednal M6 . Srdcu proste niekedy nerozkazes . Ale ja osobne by som dnes pockal na nove Mondeo ....


Odpovědět

1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 134