Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 43  44  45  46  47 ......... 134

MAX6  
J.
2013-12-31 12:24:57

shr3k: Já použil do kufru a pod plasty v kufru: http://www.ahifi.cz/tlumi...al-gladen-aero-multi.html ještě s tim chci udělat podlahu až mi někdy zbyde čas. Do dveří místo tý srandovní igelitky co tam dávaj snad všechny automobilky dám taky Gladen aero multi a pod to do těch výřezů nacpu ještě tohle http://www.ahifi.cz/tlumi...ial-gladen-aero-poly.html U mýho korábku už spíš než akustickej hluk mě začíná trápit vibrace,proto volím takhle.

Těch výrobců a výrobků je mraky a co jsem se bavil s lidma co si odhlučňujou auta (kvůli muzice,motoru,vejfuku atd..),tak pokud se koupí známá značka tak člověk neudělá chybu nikdy.

2013-12-31 12:32:34

na materialy sa nikdy neoplati setrit na ukor kvality, lebo potom sa to vlastne cele vyrazne predrazi, ak si to clovek nerobi sam. Nie kazdy sa vyzna. Ak niekto bude nieco robit a bude mat ochotu spisat kratky jednoduchy postup, prihodit par foto, urcite by to par ludom pomohlo. Pri inej znacke sme to tak robili a bolo to super. Samostatne vlakno na dany problem, navod na ostranenie( rada ako sa vyhnut poskodeniu pri rozborkach a zborkach) aj s fotkami ak sa zadarilo.

2013-12-31 12:44:08

Shr3k : No jasně jsou to věci které řekněme zamrzí.. Ale nesmějí a ani nemůžou pokazit pocit ze suprovního auta. Přesně jsi pamatuji na okamžik, když jsem se díval na youtube na koncept této generace M6 a říkal si jak je krásná a že ji chci !

2013-12-31 15:03:44

deri: ten odkaz na manuál není funkční, pořád to vyhazuje chybu. Nemohl by případně někdo z adminů, pokud víte, jak to stáhnout, uložit ten soubor do "Manuálů"? Díky.

MAX6  
J.
2013-12-31 15:12:16

Pokud ten work shop není nikde ještě k stáhnutí na nějakym volně přístupnym uložišti (ještě ho nikdo neukradnul ),tak nedočkavci si ho můžou koupit: http://www.ebay.co.uk/itm...ature&hash=item2ec97ae33b (a pak ho dát všem ke stáhnutí).

A úplně to samý platí o servisním opravárenském manuálu pro motory SkyActiv 2.0 a 2.5(a další): http://www.ebay.co.uk/itm...ature&hash=item2ec8e36c6f Ale pochybuju,že by někdo u rok starýho auta dělal doma sám generálku motoru

Stejnak tady většina plácá něco o záruce a že budou jezdit jen do autorizáku,takže bych si rači počkal až ho někdo koupí a hodí třeba na uložto.

Pro rejpaly co jen remcaj a nejsou schopný ani kliknout myší: Je to sice workshop na 2.5 ale to je jedno,zbytek auta bude stejnej. Respektive i ten motor se bude lišit v minimu oproti 2.0 benzínu. A to že je v názvu 2014 je jedno,protože v USA se tohle auto bere až jako model 2014 jinak je to schodný (většinou )

2013-12-31 15:17:01

K tomu tlumení: na odhlučnění dveří jsem viděl toto: http://www.aliexpress.com...m-Small-D/1142418412.html

Myslím tedy spáry ve dveřích - jak jsem již psal, C5 má toto druhé těsnění po vnějším obvodu dveří ve standardu - samozřejmě ne toto jednoduché, ale přímo na míru a přesně na dveře včetně rohů. Prodává se to i na ebay jako "noice reduction sealing" tedy těsnění snižující hluk.

Dále pak 1 dotaz: před chvíli jsem jel v M6 GJ Revolution 2.2 D manual - ale musím říci, že jsem Speed Limiter o kterém píše dottore nikde nenašel. Mám tam alarm překročení nastavené rychlosti v palubním počítači, ale ten nic neomezuje. Jinak pouze tempomat. V kterém typu se tedy nachází omezovač rychlosti?

Jinak pokud jde o naše společné požadavky ohledně výbav - je zajímavé, že americká verze má například ono zmiňované automatické zamykání - je tam navíc tlačítko zamykání a podržením se aktivuje několik módů automatického zamykání. My tam toto tlačítko vůbec nemáme.

Dále pokud máte BSM - tedy monitorování mrtvého úhlu do zrcátek, tak vězte, že naši američtí kolegové s tímto systémem dostávají rovněž radar monitorující široký úhel při couvání z řady zaparkovaných vozidel. V našem návodě jsem ale na toto nenarazil a při samotném ježdění také ne.

Dále si myslím, že tam mají i tu rezervu ve standardu.

Odkaz na angl. návod k obsluze:

https://www.google.cz/url...g2=7ksg6cPA3qbmh4wv5zYdKA

Jinak techničáky - to je legrace sama o sobě. Máme 2 naprosto stejné M6 pouze jiné barvy, ale techničáky se liší téměř ve všem - já mám například uvedenu spotřebu o 2l menší než kolega ... Mám 5,5/3,9/4,5 on 7,5/4,9/5,9.

Oba vozy byly na kolech 19", on má ale v TP 17".

Zápis v TP:

1. 7.5J x 17 ET 50; 225/55 R 17 97 V

2. 7.5J x 17 ET 50; 225/55 R 17 97 V

No co k tomuto dodat. Já mám rovněž stejná kola jako 2 alternativy, pro změnu zase R19.

Museli jsme si vyžádat oficiální vyjádření MAZDA CZ, aby vůbec na tom mohl jezdit.

Navíc mám prázdné kolonky u položek: brzda provozní, ABS, parkovací. Asi to tam nemám.

MAX6  
J.
2013-12-31 15:22:40

tonycz: Bud v klidu,máma když si před X lety koupila novýho Pažouta 206,tak měla v kolonce počet míst na stání číslo 2 A kamarád co měl dřív nissana s automatem,tak měl v techničáku napsáno manuál. Asi ty techničáky píše armáda trénovanejch opic

2013-12-31 15:25:59

max6: Ten odkaz se zkopíruje špatně.

Tedy je to na této stránce:

http://forum.mazda6club.c...pair-cd-rom-workshop.html

a pak ten link z dropboxu.

max6 - sorry za moji troufalost.

MAX6  
J.
2013-12-31 15:33:42

tonycz: Za všecky Thank YOU,za opravu linku !

2013-12-31 15:42:29

TonyCZ: Díky za linky.

Limiter: návod k obsluze str. 4-146. Ovládání je na volantu vpravo hned nad tempomatem (je to tatáž kolíbka) u mé 2.0 Skyactiv-G A/T Attraction.

2013-12-31 15:44:19

to je dobrý, já měl a mám v techničáku na M5 nákladní automobil skříňový...

MAX6  
J.
2013-12-31 16:00:47

Ten workshop na GJ je docela suprovej. Pěkně klikatelný,dobře srozumitelný navigování atd... Jen co koukám,tak technika vozu je cca stejná jako na předchozích modelech. Třeba zadní brzdy to je totál stejný i jako na mojí 323BJ. Docela mě překvapuje,že třeba výměnu brzdovky má mazda pořád hezky po staru. Stačí jen povolit odvzdušňováky a buď odvzdušňovačkou nebo šlapánim na pedál to vyměnit. Teď nevim u jakejch auto to bylo,ale tam se to muselo napíchnout na diagnostiku a prohnat to přes ABS elektricky aby se nezavzdušnilo nebo nepoškodilo. Naštěstí tohle je u nový mazdy pořád stejný,takže supr

2013-12-31 16:03:35

V noci jsem si pročítal manuál k motoru a ten skyaktiv 2,5G je fakt konstrukčně zajímavej a přitom pořád jeddnocudech. Některý věci mě teda překvapily jako například, to že jedna vačka má proměnné časování elektrické a druhá hydraulické. Nebo je vidět, že to jde i bez zbytečných blbostí jako je EGR nebo přídavné klapky v sání

MAX6  
J.
2013-12-31 16:04:45

deri: Poď,složíme se na poštovnym,koupíme vysokokompresní písty a to budou čumět

2013-12-31 16:06:21

max6: jako mít zbytečnejch pár set tisíc, tak ten můj 2,3 motor překopu komplet na high compression (převodovku bych si sehnal asi z M3mps)

MAX6  
J.
2013-12-31 16:07:57

deri: Počítal jsem to u sebe a se všim všudy by mě ta úprava na vysokokompresní písty vyšla na nějakejch 50000,- aby to stálo zato.

2013-12-31 16:09:26

max6: tak ono toho je víc: vysokokompresní písty, silnější ojnice, hlavu s většími ventily a kanály, větší vstřikovače, sací a výfukový svody, spojka .... ono se to rychle nasčítá

nebo rovnou koupit tohle: http://www.protegegarage....om/1298-product-1298.html

Ale začínáme se dostávat trochu mimo téma

Mimochodem teď sem se kouk i na ty elektro schemata co jsou v tom CD pro GJ a jsou interaktivní, takže i tn kdo neví jak to funguje si může zmáčknout tlačítko a aukáže to kudy co jak vede a co se čím spíná

2014-01-01 01:38:32

dottore: hmm nic takového nemám ani v návodu ani na tlačítku. Zřejmě je to pouze pro automaty. Ale díky za info.

2014-01-04 19:27:00

tonycz: zdarec, mám diesel 129kw, manuál v revolutionu a limiter je tam. Tlačítko je na stejném spínači jako tempomat (je nad) a je popsán "LIM", když ho zmáčkneš na pravém budíku nad ukazatelem paliva se objeví nápis LIM a čárky - pomlčky. Rychlost se dá navolit jako u tempomatu tlačítky + -. Funguje to opravdu tak, že při sešlápnutí plynu se snaží držet navolenou rychlost, pouze když dáš podlahu rychlost jde zvýšit..... pak začne informace na disleji blikat dokud se nevrátíš na navolenou rychlost. Vypnout lze "znovuzmáčknutím" tlačítka LIM. No, sám nevím kde bych takovou funkci jako je limiter využil, ale na je tam a funguje. JK

2014-01-04 22:19:58

johnkub: Ahoj. To, co oba píšete, mne právě zaráží. Já tam žádný LIM nemám. Pouze tempomat ON/OFF. Přikládám foto. V TP mám GJ, var. 622, ver. 62W0.


Odpovědět

1 ......... 43  44  45  46  47 ......... 134