Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 134

2013-12-30 14:37:48

dottore: Na GH GTA jsem to měl tak, že když se podrželo tlačítko dálkového ovladače při zamykání, okna se zavřela.

samper: Měl jsem dojem, že tlačítka oken po vypnutí zapalování mi šla jen do chvíle, než se pootevřely dveře. Bohužel už nemůžu otestovat.

2013-12-30 15:07:14

Shr3k: Ano u GH tyto funkce byly jak říkáš. Bohužel u GJ to tak nefunguje

2013-12-30 15:13:48

shr3k: To myslím jde, ale právě cca v polovině případů na to já nebo spolujezdec zapomeneme a znamená to znovu strčit klíčky do zapalování.. Stačilo by aby to fungovalo jako u GH s tím DO. U oct. 1. generace to bylo spojeno s alarmem - po zamknutí auta přes DO se dovřela všechna okna včetně střešního. Před instalací alarmu to šlo manuálně, tj. při zamykání klíčem chvíli klíč podržet. Je to škoda no.

2013-12-30 16:04:59

Okna lze uzavřít po vypnutí motoru od řidiče asi do 30s. Což bohužel nic neřeší, jelikož alespoň já si všimnu otevřených oken vzadu u dětí až odcházím od vozu. Pak to znamená nasednout zpět, nastartovat, uzavřít okna, vypnout motor ... Toto je velmi nedotažená věc, C5 (CITROEN) to měl vyřešeno přidržením tlačítka dálkového ovládání více jak 2s. Stejně jako zřejmě GH.

U USB přehrávače je opravdu mrzuté, že si nepamatuje skladby, na druhé straně pro mne je to první audio systém, kde mohu vybírat interpreta či album u MP3.

Pokud jde o příjem rádia - to je holá katastrofa způsobená integrovanými anténami (kombi má alespoň ploutev, tedy nevím jak hraje, ale sedan má integrovanou anténu a příjem v řidčeji obydlených oblastech je strašný).

Rovněž trochu zmatený asistent dálkových světel by šel vylepšit.

Nicméně ale vždy musím své stesky uzavřít konstatováním: MAZDA 6 je srdcovka a tyto neduhy vyvažuje suverénními jízdními vlastnostmi i výkony na špici (dle mého názoru) v dané kategorii.

2013-12-30 16:12:39

tonycz: skrze tie okna musis urcite aj startovat ? Mam pocit ze staci len 2x stlacit start a nabehne elektrika vratane okien. Ale mozno si to zle pamatam.

prijem radia zatial nepokladam za uplnu katastrofu( u WGN), ale mam pocit, ze vypadava castejsie ako u predosleho auta

2013-12-30 16:21:07

tonycz: Myslim, ze by Mazda Europe zasloužila nekam nakopat. Američani maji ploutev i u sedanu. Take maji plnohodnotnou rezervu.

2013-12-30 16:30:00

mirec38: no startovat nemusím, stačí to 2x stlačit, ale i tak je nepříjemné se vracet.

Anténa u sedanu je bohužel strašně slabá.

2013-12-30 18:33:23

Takže, suma sumárum, shodli by se Češi a Slováci na nějaké petici (přímo nebo přes dovozce)?

1. zavírání oken (zřejmě sw záležitost, to by mohlo jít snadno napravit),

2. doplnit anténu-ploutev u sedanu (to by měl umět servis),

3. MP3 přehrávač -pamatovat si pořadí skladeb, pochopil jsem to správně? (asi taky jen změna sw nebo fw)

4. zrcátka automaticky do provozní polohy se zapalováním (uznávám, že moje zapomětlivost, ale snad by to ničemu nevadilo)

5. možná bych bral i podsvícení tlačítek na volantu.

Co dál?

2013-12-30 18:34:50

dottore: Česko je moc malý trh na to, aby s tím MMČR dokázala něco udělat.

2013-12-30 18:43:52

shr3k: Já vím, ale... Když uvážíme, že šestka jde takhle do celé Evropy (EU), tak se dá předpokládat, že se ozvou i z dalších zemí, asi budou mít podobné připomínky. Nemá smysl jenom chválit to, co všichni víme, proto jsme si Mazdu koupili (motory, podvozek, design atd.). Proč to nezkusit?

2013-12-30 18:48:29

dottore: Já kvůli tomu prudím Mazda ČR, Mazda Deutschland i Mazda Motor Corporation na FB průběžně. Petice samozřejmě podepsána.

2013-12-30 19:41:12

shr3k: Já na sociální sítě nechodím... Jo, takhle jsem kdysi zkoušel českýho Forda. Jednotlivec, to vůbec nemá cenu. Odpověď sice přijde: pracujeme na tom, máme to vyřešeno jinak, počítá se s tím u příštího modelu... ale nic nezměníš. Jakou petici myslíš, tu americkou?

2013-12-30 19:55:21

si si isty s tou plnohodnotnou rezervou ? lebo to by hadam museli mat inak urobeny kufor. Do nasho das koleso o maximalnom priemere cca 64cm a 17 koleso ma 68cm a 16/19 este nepatrne viac. Sirka neni problem, da sa hore podlaha o 5-6cm a je tam . Len potom z toho kurfa moc neostane

dottore: podsvietenie tlacitiek na volante je, si asi myslel tlacitka na ovladanie okien. Ja by som tam ale pridal odhlucnenie. Ak sa neponahlas a si na hladkom asfalte , tak je v aute ako v premiovke, ale ak nabehnes na hrubsi asfalt a ides rychlejsie, je to uz horsie

2013-12-30 20:18:53

mirec38: Sorry, je to dojezdovka ("Temporary" spare tire). Ale asi pořád lepší než jen ten sprej.

2013-12-30 20:24:53

tak ale dojazdovka sa da objednat v mazde za dost velky peniaz, alebo kupit jazdenka za +- 120 eur. Ale pre istotu brat 17

2013-12-30 20:26:14

http://www.usatoday.com/v.../cars/2013/08/14/2655045/ doporučuji od času 2:00

2013-12-30 21:55:37

Pravda, volant svítí.

Jinak s tou peticí, pokud míněno vážně, by to chtělo promyslet. Odhlučnit, fajn. Ale aby to nevypadalo, že měli udělat úplně jiný auto. Já bych jim to především pochválil a nakonec přidal něco ve smyslu: dokonalost je v maličkostech. A dal tam věci, který se dají realizovat rychle a lacino. Bez konstrukčních zásahů, to by asi neprošlo...

Btw., taky se vám po připojení BT telefounu vždy znovu načítají kontakty?

2013-12-30 22:17:50

Ja bych pridal automaticke zamykani auta po rozjezdu. Nechavam si casto tasku na zadnim sedadle a nemam zajem, aby mi ji nekdo na ulici pri stani v kolone odcizil.Octavia i Mondeo to mely..

Petice miri jen na informacni system v aute. Coz je velka slabina auta a zaroven vec, ktera lze dodatecne menit upravit. Snad s tim neco udelaji.

2013-12-30 22:36:39

Mazda si je jistě dobře vědoma nedostatků nové šestky. Mám za to, že jejich odstraňováni je jen otázkou nákladů vážených případnými prodejními ztrátami. Ten ostatním kvalitám šestky neodpovídající audiovisuální systém je patrně produktem "cost cutting".

2013-12-30 23:14:40

jirim6: Problém toho audiosystému NB1 je ten, že toto zmršení funkcionality nastalo až u nové M6 a CX-5 MY2013, výměnou za předčítání SMS. Starší CX5 s původní revizí NB1 fungují bez problémů - na začátku se USB naindexuje a pak už to načítá rychle, a také si to pamatuje poslední přehrávaný soubor. Legrace je, že když si někdo objednal CX-5 a prodejce mu předvedl starý model, kde iPod a USB fungovalo celkem normálně, musí být docela naštvaný, když mu tam pak dali novější rádio.


Odpovědět

1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 134