Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 134

2013-11-12 22:44:21

madobulik: Odhlucneni jasna vec, to se vi. Ale proste lide tady na foru jsou často zamereni, ze jim toto nevadi.

Napr. majitel MAZDY MPS a MAZDY RX-8 proste odhlucneni nebude tolik řešit i když je to jiste dulezite. Je to trochu dan za nizkou hmotnost. Pro mne OK, ale jasne uznavam, ze je to skutecne jak pisete s vyssi hlucnosti.

Hodne je zlepsene v nove 3ce, neni to AUDI izolace, ale je to o trochu lepsi zase v tom odhlucneni.

MP3 a multimedia bude vyrazne zlepseni jiste v ramci inovaci co jsou v trojce ted tam je to skutecne o mnoho lepsi nez 6.

Takže myslim, ze to Mazda vi a postupne se na to zameruje (hlucnost CX-5 6 a 3 je zlepsujici se tendence napr. u tech zrcatek jak ve 150+ dost slyset a aerodynamicke neduhy s nimi ). Co myslite?

2013-11-13 01:27:55

madobulik: mám sedan, kolega rovněž. Musím přiznat, že tento vůz je tak trochu o kompromisech, zejména pokud jde o aerodynamický hluk (i když já mám vůz kupodivu tišší - přitom jinak naprosto stejný), já mám sem tam problém s pozdní reakcí plynu v nižších otačkách (2.2 D 129kW), USB přehrávač skutečně není dokonalý, ale např. hudbu přes Bluetooth mám poprvé.

Pokud bude nějaká petice za odstranění neduhů, rád se přidám. Musím ještě zmínit ruční zapínání předních parkovacích čidel (zpátečka spíná čidla automaticky, ale při příjezdu k chodníku to musím zapínat ručně). Po vypnutí motoru a vysednutí z vozu nelze zatáhnout boční okénka. Chybí dvojité těsnění dveří = větší hluk v kabině a větší špína mezi dveřmi a karoserií, po vypnutí motoru při spuštěných stěračích zůstanou stěrače přes okno, výšku sedadla spolujezdce nelze nastavit, chybí průvlak pro lyže a určitě bych ještě něco našel.

Můj předchozí vůz byl Citroen C5 HDI s pružením Hydractive a tedy špičkovým komfortem na nerovnostech a neuvěřitelně tichý uvnitř. A přesto jsem jej vyměnil za Mazdu 6 a nelituji. Tento vůz to je srdcová záležitost. Takový skvělý pocit z řízení jsem nečekal. Výkon přiměřený, ale ta jízda v zatáčkách je jedním slovem perfektní. Odpružení sportovní, ale ne tvrdé. O vzhledu ani nemluvím, ještě u žádného vozu se mi nestalo, aby budil takový obdiv, téměř vždy se někdo ohlédne.

Já osobně bych určitě neměnil, ale rád se přidám k žádostem o vylepšení vozu.

2013-11-13 21:05:39

tonycz: Ďakujem za odpovede. Čo sa týka nejakej oficiálnej petície to by bol asi problém , nemám a ani nebudem mať žiadny profil na rôznych súkromie odhaľujúcich Facebookoch Twitteroch a pod... Najľahšia cesta asi bude , ak budú ľudia adresovať svoje sťažnosti, resp. pripomienky dovozcovi. Ja som napísal dva listy slovenskému aj českému importérovi, tak hádam nejaká zpätná väzba sa dostane aj k výrobcovi . Môžem sem zajtra napísať oficiálne adresy .

Ešte pár drobností :

Má niekto pocit , že mu rádio hrá horšie (slabší príjem, prekrývanie viet ,šum ...) oproti iným autorádiam?

Takisto ma dnes znovu pobavil USB prehrávač , keď po zadaní funkcie SHUFFLE síce prehráva skladby v náhodnom poradí , ale pokaždom naštartovaní je toto "náhodné" poradie stále rovnaké , skrátka použitie nejakého generátora náhodných čísel nula bodov

Tony, predný snímač musíš zapínať ručne pri priblížení kvôli k tomu, že ak by bol stále zapnutý , signalizoval by každé priblíženie ,napríklad aj v kolóne pred križovatkou. Preto ho automaticky zapne zaradenie spiatočky alebo ručné zapnutie.

Nakoniec jeden jednoduchý trik, ktosi sa tu sťažoval na kontrolku prúdenia vzduchu , ktorá pri štandartnom vonkajšom okruhu svieti prakticky stáleako besná a v noci je to najsilnejšie svetlo v interiéri. Zožieralo ma to tri dni a potom som ju prelepil čiernou izolačnou páskou a hneď je to tak , ako to má podľa logiky byť.

2013-11-14 23:14:18

madobulik: No ty čidla jsem zmiňoval, protože např. C5 (CITROEN) je má automatické i dopředu a zapínají se při rychlosti tuším pod 10 km/h. Nikdy jsem v koloně neměl problém, tak blízko (na vzdálenost senzoru) nejezdím. Mazda má spojler dosti nízko, takže čidla používám často, i když na obrubník reagují velmi krátce. Jinak třeba C5 ukládá u elektricky stavitelných sedadel s pamětí nejen polohu sedadla, ale také nastavení zrcátek, klimatizace i hlasitosti rádia. Pokud člověk jezdí sám, nic z toho nepotřebuje. My se ale s manželkou střídáme za volantem téměř denně (i několikrát) a to už pak omrzí pokaždé hledat u všeho tu správnou polohu.

2013-11-19 20:33:43

Ohledne kontrolky jsem psal ja. Tvoje reseni jsme taky pouzili.

Zatim to auto docela nosi smulu :( - vymena predniho sklad (kaminek), odreny predni naraznik, a lehce svetlo - nekdo parkoval v obchodnim centru jako . Doufam, ze novy lak bude k nerozeznani.

Hluk od kol mi prijde OK. Porovnavam s O2.

S aero hlukem se tezko neco udela. Opet do cca 120kmph mi prijde OK, vys uz nic moc. Nicmene se s tim jezdi hlavne v CR a malo po dalnicich, takze to nevadi. Ale je pravda, ze u auta v teto cene bych takovy hluk cekal az treba ve 150-160.

2013-11-20 23:28:10

mam dotaz ohladne zobrazovania rychlosti v NAVI. Je mozne zmenit mile/h na km/h. Nikde som taku moznost nenasiel. a mam pocit, ze davnejsie mi predajca vravel, ze to ide. V navode som to nenasiel

dik

2013-11-20 23:47:05

mirec38: jednotky se mění v navigaci následovně:

Hlavní menu, pak "Settings", pak šipkou doprava posouvat až se objeví ikona "Units" a zde to nastavit. Bohužel při jakémkoli update programu (ne map) z TomTom Home se to vždy přepne zpět na mph.

2013-11-20 23:50:40

mirec38: Jinak tady je návod: http://download.tomtom.co...ion_System_NB1/manual.htm

Bohužel autor nešťastně přeložil názvy tlačítek do češtiny, což tak u M6 samozřejmě není. Proto doporučuji stáhnout i anglický a případně vyhledat potřebný název v anglickém návodu.

2013-11-21 00:07:24

tonycz: dakujem

edit: takze som to nasiel, ale normalne by som dal ruku do ohna zato, ze to rozsirene menu co sa mi tam v nastaveniach dnes objavilo, som tam vcera na 99.9% nemal.

este raz dik

2013-11-23 17:30:25

Všechny zdravím,

Mám už na šestce za 4,5 měsíce provozu naběháno 15tis. km. S provozem vozu jsem zcela spokojen. Jen největší výtka patří laku, respektive jeho odolnosti. Jezdím hlavně dlouhé tratě po dálnicích a člověk se neubrání za tu dobu četným drobným defektům od létajících kamínků. Jsem zvědav, co přinese tomuto laku zima, asi jediná možná ochrana je pevný vosk. Divím se, že výrobce u své vlajkové lodě šetří na laku.

2013-11-23 17:48:15

to je smutné, že ta největší slabina první verze není vyřešena ani u té třetí

MAX6  
J.
2013-11-23 17:58:38

iommit: Stejný problém máme na naší služební M3BL. Bohužel žádný vosk na světě ti nepomůže. Tohle zachrání jen fólie nebo něco na podobném principu. Je ale zajímavý,že když jsem okoukával ostatní M3BL,který měli najeto víc než mi,ale měli jinou barvu než mi tu naší bílou perleť,tak takový problém neměli. Bohužel,čim novější mazda,tim slabší vrstva laku. Je to sice krásný,že to uměj takhle udělat,že při tom míň ničej přírodu (jedno z vysvětlení automobilky),barva je hezčí,ale na výdržnost je to úplně na houby.

2013-11-24 00:05:27

Byly tady narky nad "jednoduchym" tesnenim dveri u nove sestky. Dnes jsem se podival v autosalonu Manhattan Automobile pro srovnani na tesneni u volva V60, u nejakekeho jaguara (XF nebo XJ) and u fusiona (am, mondea) a zasadne se to od toho sestky nelisilo, tedy aspon jsem z toho mel takovy dojem. Co se ale sakra lisilo, byl pruhyb plechu na kapote po zatlaceni prstem. Meli tam nadherneho mustanga a taky elekktrickeho focuse (se "zasuvkou" za zadnim operadlem). Chodil jsem do toho autosalonu utesovat chudinku cervenou sestku, ktera tam stala zcela opustena v koute, no o kousek dal stal jste cerny sedan, ale to bylo vse. A siroko daleko nikdo. Co se tyka zadniho spojleru u sestky, podarilo se mi vypatrat blizko meho pracoviste dva stribrne sedany, jeden se spojlerem a druhy bez. Parkovaly nedaleko sebe a nekdy na stejne strane ulice, takze mely i stejne osvetleni, Stejne mi to zatim nepomohlo a stale nevim jestli ho mam doobjednat. Ten spojler vypada dobre pri pohledu zezadu, ale nektere pohledy z boku nebo ze shora od zadniho skla se mi libi mene, a taky mi vadi to castecne stineni loga. Americani maji ten spojler jako soucast nejvyssi vybavy. Zrejme si na ty "lizatka" potrpi, podobne jsem videl treba u accordu.

2013-12-19 15:24:53

trochu to tu umrelo, nic sa nekazi

http://www.youtube.com/watch?v=5x7pDrwOCF8

http://www.youtube.com/watch?v=qvYnpqiTYCI

2013-12-20 09:08:07

mirec38: Pochvaľ sa tvojou bielou M6 ,ako šľape ??? a ako si spokojny.Kupoval si ju v Poľsku ?

Ja som taktiež uvažoval o M6 ,ale ma odradil

  • hluk od kolies a dveri pri rychlosti nad 120Km/hod. (slabe tesnenie okien a dvery )
  • priliž nizko lakťova opierka dveri u vodiča (neni kam dať ľavu ruku ,mam 190cm )
  • xenony svieťa priliž nizko
  • slaby lak

Ja som chcel kupovať v Poľsku M6 Atraction 121kW/165 (rozdiel v cene bol cca 3000€ )

inač krasne auto je ta M6 ,nech ti služi

2013-12-20 12:53:24

orava: dik.

nekupoval som v PL. Nedala sa rozsirit zaruka na 5r a trochu neochota to predat za hranice-dake papierovacky. Takze nakoniec 2l 145k Attraction.

  • hluk od kolies tam je, ale na hladkom asfalte je to pohoda - super. Mozno to je aj pneumatikami co mam na zimu 215/65 16.

V nizsich rychlostiach na hladkom asfalte je ale ticho ako v A6 r.2012, ktoru som mal 2 tyzdne . Inak som si vsimol v blatniku pri dverach zvukovu izolaciu, tak neviem kde je chyba. Nastastie nechodim casto po drsnom asfalte

Hluk nad 120 - este ma neotravoval, ale viem ze bude a som s tym zmiereny . Ale niesom si uplne isty, ci je to tesnenim. Ked som to skumal, tak tesnenia dosadaju dobre. Mozno sklo nieje take, ake by mohlo byt, neviem

  • laktova - ruku mam este vyssie ako na tej opierke, opierka vo dverach mi nevyhovuje prakticky v ziadnom aute a ano, sirsia mohla byt, aj ta vypln dveri . Inak ja mam sedadlo max vysoko, aj preto tu laktovku nevyuzijem. Zvykol som si koly zene a prestavovat sa mi to nechce. Len sa posuniem max vzad
  • xenony - je to zmena proti halogenom. Neviem posudit, ci su ako kaze vyhlaska, aby si neoslnoval alebo je tam este tolerancia. Osobne by mi stacilo to natiahnut tak o 5m , to by som este nemusel oslnovat
  • lak - to je dnes myslim vseobecny problem.Nemeral som, tak neviem posudit ci u mazdy je to extremne. Na webe som nasiel ze mazda ma tensie ako tensie, ale potvrdit to neviem
  • navi - jedine co mi asi vadi je ovladanie ( nieje to zavada, je to moj problem ) a rychlost , hlavne ta rychlost. Ta je proste zalostna. Clovek sa nesmie nikam ponahlat a snazit sa riesit prejazdove body na mape, minimalne mojim sposobom zadavania . Som si nedokazal vytvorit trasu s tusim 5 bodmi prejazdu bez zapnuteho motoru. Tesne pred finale mi vyplo elektriku Ale casom to bude lepsie, ked si to osvojim

inak na aute ma nic neprekvapilo, o vsetkych nedostatkoch ( niektore len moje a niektore vseobecne) som vedel , takze to nebudem opakovat

  • klady - motor - by sa mohli prejavit az po zabehu 3-5tkm, zatial som lahko prekonal prvych 1000km.

edit: este ma napadlo. V aute je strasna tma. Neviem ci som oslepol za asi 2 mesiace, co som nemal ziadne auto, ale v mazde sa mi po tme zle orientuje. Predtym som mal ale svetly interier , viditelne podsvietene kazde tlacitko a bol som na ovladanie zvyknuty , skoro 10r jedna znacka . Casom si zvyknem

2013-12-20 14:12:46

Ahoj všichni,

přidám pár řádek.

Na M6 2,2D 129kW najeto přes 17.000 km, stáří cca. 1/2 roku:

Světla - bixenony - už jsem o tom psal - doporučuji nechat zvednout (+ 0,75st.). Nikoho neoslňuji (alespoň doufám, ale nikdo nebliká), zlepšení viditelnosti 100% naprosto perfektní. Měl jsem C5 (Citroen) také s bixenony a nesvítily tak dobře.

Lak je obdobný jako u C5, kamínky sem tam poruší lak, ale stejné to bylo i na C5. Je to samozřejmě nejvíce na plastových částech. Máme i Renault Trafic (dodávku) a ta má po 0,5 km za náklaďákem - ze kterého odlétal štěrk kvůli nenatažené plachty) kapotu doslova kropenatou. Takže si myslím, že to bude všude obdobné vyjma prémiových vozů.

Navi je potřeba často aktualizovat, pomalejší bohužel je, ale jinak docela spolehlivá, bohužel hlasové ovládání v angličtině (i telefonu) znemožňuje vyslovení adres či jmen ze seznamu česky, což je škoda.

Jinak (už jsem to také psal) podvozek je skutečně na jedničku. Málokterý vůz si dovolí najet do prudší zatáčky stejně rychle jako M6

Tesnění dveří - tady oproti C5 trochu nešťastná změna - C5 má těsnění dvojité - tedy ne za sebou, ale jedno ve vybrání dveří a druhé těsně kolem vnější siluety dveří. To má právě za následek snížení hlučnosti a navíc se vůbec nešpiní prostor mezi blatníkem či sloupkem a vnitřním prostorem dveří před těsněním - přes mezery dveří. Tam se člověk většinou často ušpiní při vystupování.

Na ebay jsem viděl dodatečnou montáž takového těsnění, zkusím to ještě najít. Super věc.

Jinak zatím naprostá spokojenost.

2013-12-20 14:24:51

mirec38: Pomohlo by v té tmě to uvítací osvětlení? Kdyby jo, tak bych si ho přiobjednal.

2013-12-20 14:34:09

jirim6: Pri nastupovani nieje problem, zapne sa osvetlenie aj v kufry . Len pri jazde smatram naslepo po tlacitkach a celkovo som na taku tmu nie zvyknuty . Uvazoval som, ze by mozno pomohli svetle potahy , ale to neriesi cierny strop

2013-12-20 14:37:44

tonycz: preco navi treba casto aktualizovat ? chyby SW alebo si myslel mapu ?


Odpovědět

1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 134