Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 134

2013-01-17 16:03:33

Dík za pěkné fotky. Koukám, že plynová vzpěra u kapoty se nekoná.

natural, 2013-01-17 15:49:59 napsal:

Teď jsem přiletěl ze Spořilova. Je fakt boží .. .. Červenýho kombíka se mi podařilo odchytnout a ta barvička je opravdu moc pěkná. Ono všechny mazdy byly nádherný. Jinak v show-roomu byly již zmíněné mazdy byrvy Meteor gray a pořádně jsem si je obě prolezl ..

Byla tady reakce na osvětlení kufru kombíku. Je to řešeno jako na GHčku, takže v tom nevidím problém. To na sedanu je to klasika, takže hoši z Hirošimy předpokládají, že u předchozích generací jsme si na skoro tmu zvykli, tak proč to měnit ..

Jo a odkládací prostor se mi zdá dostačující i dobře hluboký, takže by ani s tou škrabkou podle mě neměl být problém ..

Přikládám pro změnu fotečky ode mě ..

2013-01-17 16:41:48

Moc pěkný fotky, mnohem hezčí než ty moje

Červená už je zašpiněná, a včera se tu psalo, že byla někde na předváděcí jízdě, tak jen ať jezdí a je mezi lidma vidět, krasavice

2013-01-17 16:48:16

Díky Jojo ještě byla teplá. Přesně tak, jen ať jezdí a ukazuje se

2013-01-17 16:49:56

MAX6> Nechci se přít, ale samotnýho by mě to zajímalo, protože pokud by se 165 PS dala koupit i v Attractionu, je to pár desítek tisíc. Podle tabulky prostě 165 PS s manuálem jde jen v Revolutionu..

Jo a 165 PS má i-eloop, takže ten displej v pravým budíku by měl být vyhrazen pro něj (jak je to s motivem autíčka s indikací otevřených dveří netuším, leda že by se červenej displej dokázal změnit v ten sv. modrej).

Se sedačkama máš bohužel pravdu, vypadají jako u auta o třídu níž, možná že i Octávka v základu má hezčí

Kůže na videu vypadá bombově a naživo určitě taky, takže další důvod k přemýšlení. Plechy jsem nezkoušel, abych náhodou něco nepromáčknul a nevyhnali mě ze salonu bičem Ale je fakt, že když myju GG, tak kapota se prohýbá slušně, tak jestli se tohle zlepšilo, jsem jedině rád. A taky kvalita laku, kterou tady dopodrobna mockrát rozebrala Doris.

chemer, 2013-01-17 16:03:33 napsal:

Dík za pěkné fotky. Koukám, že plynová vzpěra u kapoty se nekoná. ..

2013-01-17 16:52:35

Nekoná, prý kvůli úspoře hmotnosti. Je fakt, že tam člověk často asi nepoleze, ale vypadalo by to víc prémiově, o tom žádná. Už slyším to poznámky typu "auto za 700 tisíc a nemá plynový vzpěry"

2013-01-17 17:15:32

Je mi jasné, že je za tím hon za gramy, ale přijde mi to jako užitečná věc a trochu škoda, že to tam nedali.

MAX6  
J.

samper, 2013-01-17 16:49:56 napsal:

MAX6> Nechci se přít, ale samotnýho by mě to zajímalo, protože pokud by se 165 PS dala koupit i v Attractionu, je to pár desítek tisíc. Podle tabulky prostě 165 PS s manuálem jde jen v Revolutionu..

Jo a 165 PS má i-eloop, takže ten displej v pravým budíku by měl být vyhrazen pro něj (jak je to s motivem autíčka s indikací otevřených dveří netuším, leda že by se červenej displej dokázal změnit v ten sv. modrej).

Se sedačkama máš bohužel pravdu, vypadají jako u auta o třídu níž, možná že i Octávka v základu má hezčí ..

Kůže na videu vypadá bombově a naživo určitě taky, takže další důvod k přemýšlení. Plechy jsem nezkoušel, abych náhodou něco nepromáčknul a nevyhnali mě ze salonu bičem .. Ale je fakt, že když myju GG, tak kapota se prohýbá slušně, tak jestli se tohle zlepšilo, jsem jedině rád. A taky kvalita laku, kterou tady dopodrobna mockrát rozebrala Doris.

2013-01-17 17:23:49

Jo podle katalogu by to Atrakcion bejt neměla a revolution to nebude určitě. Ale takto jsem byl informován prodejcem

2013-01-17 17:57:34

Ahoj. Tak jedna stoji uz u nas pred barakem. Stribrnej kombik - bohuzel neni moje Fotky nemam, protoze je zasnezena a moc by toho na nich videt nebylo. Designove je to proste kus auta, o tom zadna. Osobne mam 2. generaci po FL a musim rict, ze vedle novy je to skoro takovy osklivy kacatko. Latkovy sedacky, bez plynovejch vzper a pododbnejch veci se da zit. Jediny, co bych neprekousnul, by byla absence Bose.

Jen sem strasne zvedavej az se v tom nekdo sveze, tak co podvozek. V nejakym clanku (tak 1-2 mesice starym) jsem cetl, ze pri zkusebnich jizdach nebyl uz takovej jako u predchozi generace, ale Mazda slibovala, ze na nem jeste zapracuje. Takze uvidime.

2013-01-17 18:17:21

Tak potvrzeno, zítra před naším barákem bude stát jedna také . Ovšem na nějaká objektivní srovnání bude třeba počkat, jelikož jak CX-5, tak 6 GH jsem řídil jen chvíli, a s tím, co mám teď, to porovnávat nemá smysl .

No, možná nastal čas poslat také jednu fotku (viz profil).

2013-01-17 19:25:40

Bylo by hezký kdyby se v budoucnu objevilo v novinkách Mazdy v jedné větě spojení zkratek: Mazda 6, MPS, AWD, M/T, Turbocharged, Gasoline Engine.

MAX6  
J.

Deri, 2013-01-17 19:25:40 napsal:

Bylo by hezký kdyby se v budoucnu objevilo v novinkách Mazdy v jedné větě spojení zkratek: Mazda 6, MPS, AWD, M/T, Turbocharged, Gasoline Engine. ..

2013-01-17 20:06:25

Naprostej souhlas

Deri, 2013-01-17 19:25:40 napsal:

Bylo by hezký kdyby se v budoucnu objevilo v novinkách Mazdy v jedné větě spojení zkratek: Mazda 6, MPS, AWD, M/T, Turbocharged, Gasoline Engine. ..

2013-01-17 21:45:27

Nebude - SKYACTIV benzin pry turbo opravdu nedostane Mam to z Japonskych zdroju... Zda se opravdu ze ne. Ale AWD musi dat to bych potreboval moc.

Jo a ty sedacky - ja jak jsem v ni uz jel a docela solidnich napr. 15 kilometru tak mi naopak na sezeni prisli vyborne a takove prijemnejsi nez napr. v Octavii urcite. Pockejte pri jizde pusobi podle meho lepe.

Ta kuze zase podle meho nazoru v Mazde neni az zase tak kvalitni jako napr. u AUDI (ale samo je to rozdil cen obrovsky takze je to prirozene) takze ja ji samu o sobe zase tolik neocenim, protoze jsem proste moc rozmazlenej z rodicu AUDI v Audi Exclusive interieru...

Ale samo je hezka ta kuze napr. znam ten interier z GH GTA verze a velmi pekna. A urcite u Takeri bude jeste male zlepseni urcite videt. Ja to myslel jen tak, ze dle meho je ten nekozeny pri jizde perfekt a da se v pohode. ALE TEN BOSE V TAKOVY HIGH TECH KARE MUSIM (Takze je to jedno - REVOLUTION IT IS ).

MAX6  
J.
2013-01-17 22:15:35

By nemusel bejt skyactiv,ale stačilo by aby u tý 2.5 snížili kompresní poměr a pak to dokončili ke zdárnému konci

2013-01-17 22:38:36

JJ přesně tak, kdo by u sportovního auta čekal spotřebu 6 litrů a nějaký extrém eko Trošku přivrtat hlavu ať to tak netlačí a prd tam s turbem

MAX6  
J.
2013-01-17 22:44:32

Už v 1999 měli v Japonsku 323BJ (Familia Sport20 a potom MazdaSpeed Familia) která měla starej 2.0FS benzín s kompresnim poměrem 10.4:1 a výkonem 171HP (MazdaSpeed Familia 174HP). Tak i kdyby nedali tujbo,tak by z tý jejich 2.5 s kompresnim poměrem 14 mohli vycucat těch 240+ HP taky. Udělat prostě jednu verzi pro fandy a na celý EKO se vy....

MAX6, 2013-01-17 22:15:35 napsal:

By nemusel bejt skyactiv,ale stačilo by aby u tý 2.5 snížili kompresní poměr a pak to dokončili ke zdárnému konci ..

2013-01-18 01:45:31

Dobry napad a mozny scenar urcite Vlastne vzdyt oni psali, ze SKYACTIV-G nebude preplnovany, to neznamena, ze ale neudelaji nejaky meziclanek s turbem (benzin a aplikuji pouze nektere ty veci z toho setu opatreni co je v tech motorech )

To by bylo super, jenze pak by to zase třeba žralo moc a proste dneska jsou lidi hrozny Znate to, by to byl konec v recenzich a prodeje zadne kdyby to melo 10,1 prumernou... Riziko moc velike asi. MOC BYCH SI PRAL ABY VYKONNY BENZIN UDELALI SAMOZREJME.Jsem big fanda dnesniho DISI TURBO .

Budeme to sledovat co prosákne za info - třeba už teď v Detroitu něco vyčmuchají pisálci . Jak to bude seriozni to je druha vec

2013-01-18 04:42:40

Kluci, tak moc rozumim vašim přáním ohledně MPS, 4x4 atd., ale nějakej šestej smysl mi říká, že díky emisním normám EU a celosvětový ekonomický krizi si o tomhle můžeme nechat jen zdát

Když potkám a slyším nebo na videu vidím 6 MPS, fakt si to užívám, ale současně díky aktuálnímu celosvětovýmu trendu emisí a downsizingu si říkám, že ať my "petrolheadi" chceme nebo ne, dneska se všechno podřizuje spotřebě, takže máme smůlu a můžeme jen snít nebo vzpomínat

Mimochodem, dneska jsem na fcb četl, že končí časopis Autocar. Jedinej časák, na kterej jsem se vždycky těšil a předplácel si ho.. I to je podle mě známka toho, že pro nás nadšence v současný celosvětový situaci neni místo.

Ach jo, jsem z toho smutnej, ale nechci být pesimista a jsem vlastně strašně rád, že Mazda stvořila tak krásný auto, jako je nová 6. Jako jediná jde svojí vlastní cestou.. Vlastně ona byla tou značkou, která uvedením Mazdy 2 začala vidět smysl ve snižování hmotnosti na úkor turbíček (od té doby se na téma snižování hmotnosti postupně zaměřují skoro všichni výrobci aut).

Moc bych si přál, aby přišla nějaká nadupaná šestka, ideálně manuál šestikvalt, výkon přes 200 koní, při stejný váze a s těma vlastnostma podvozku, co v Hirošimě umí, jenže upřimně si myslím, že se to nestane.

Jak tady správně zaznělo, Mazda zřejmě při svých výdělcích vyslyšela hlasy "většiny" (jinak řečeno ne nás nadšenců do benzínu) a hodlá se prezentovat jako "clean diesel" na DTM. Kdo by to ještě cca před rokem od týhle značky čekal??? Pokud to mají zmáknutý a v soutěži zazáří, budu moc šťastnej, jen když to Mazdě pomůže ve zviditelnění jejího potenciálu. Klidně i s dieslem.

Jasně, němci jsou preciznější, hlavně co se týče interiéru, spár atd., ale vždycky to budou auta s tupým řízením (myslím teď hlavně VW, Škodu, Audi, prostě koncern), který sice v bezpečí dopraví posádku z bodu A do bodu B, ale řidič si to neužije a bude to ten klasickej tupej jouda (omlouvám se za ty výrazy, pro všechny určitě neplatí), kterej si zábavu za volantem ani užít nechce Klasickej "konzum", kterýho nezajímá reakce podvozku, cit ve volantu, přesnost řazení, zvuk motoru.. Prostě nastoupit, zařadit a v bezpečí a za co největšího pohodlí se někam dopravit něčím, co vypadá v očích evropanů dobře a jako "to správný auto".

Ano, zaznělo to tady a je to pravda, prostě kůže od Audiny (nejen ta kůže, co se interiéru týče) vypadá na hony vzdáleně líp než to, co u Mazdy člověk dostane v nejvyšší výbavě. Jenže jsou tady dvě zásadní věci, který tohle mínění dost upřesňují. Především audinka stojí v základu o několik set tisíc víc, potom je tady ten její netečný podvozek a již zmíněná tupost (ano, výkon v přímce atd., ale tím to končí), mnohonásobně dražší servis, oblíbenost u zlodějů a mohl bych pokračovat.. To není závist nebo obdiv něčeho, na co nemám finanční prostředky. Jen chci říct, že nadšený řidič, který je s autem propojen, to vnímá "trochu" jinak než ten, kdo si koupí např. tu audinu. Ten vlastně kromě toho precizního interiéru, supervýkonu a supergigamegatriga image nedostane ani zlomek toho, co si užíváme my v Mazdě za poloviční cenu.. Holt každý má jiné priority, někdo rád pohodlí, bezchybnou ergonomii a do detailu dotažené maličkosti, jiný tyhle věci oželí a ocení chování auta, propojenost s ním a radost z toho, že ho rád řídí. Neodsuzuji ani jednu z těchto dvou skupin, ale hrdě se hlásím k té druhé, která si zakládá právě na těch pocitech z řízení.

Fajn víkend všem mazďákům a hodně úspěchů nový šestce

Mirek

2013-01-18 09:08:39

Ahoj,

také přispěji k tématu nová Mazda 6 - Mazda 6 2.0 Sports-Line Skyactiv-D odkazem:

http://home.mobile.de/AUT...SFALTYNGMBH#des_172690967

http://home.mobile.de/AUT...SFALTYNGMBH#des_172642640

http://home.mobile.de/AUT...SFALTYNGMBH#des_172641581

je to krásný auto za krásné peníze 649tis.Kč.

Jsem zvědav za jaké peníze se bude prodávat v tomto autosalonu z jara 2014.

Já jsem svou Magdičku 2.2, 132kW pořídil 03/2012 za cca. 460tis (38tis km najeto), r.v.07/2010, v provozu 03/2011, téměř v plné výbavě - nemam: střešní okno, celokožené sedačky (el. nastvitelné) a navigaci.

Jsem nadmíru spokojen ale ta nová krasavice je prostě lepší (tedˇmožna ta moje škytá na parkovišti).

Ta přístrová deska, podsvícení a o zevnějšku nemluvě.

Prostě pecka.

Když se koukám na www.mobile.de tak se ceny M6GH stále drži kolem 19tis EUR (dle počtu km). Třeba M6, 2.2GH, 132kW za 19.990EUR.

By jsem tu svou mohl za rok - dva bouchnout za 13tis.EUR (320tis Kč) s cca. 100tis km.

Nenašel by se tu kupec.

Mazdar

2013-01-18 09:09:05

samper: amen

krásně jsi to napsal (slzy dojetí a ne smutku )

2013-01-18 09:32:55

4x4 ciste jen ze na zimu opravdu nutne jak jezdim (delsi cesty i ve vyssich polohach atd.) Tedy ciste 4x4 z praktickeho hlediska .

Ja ctu Automobil Revue - jsou realisticti a myslim, ze maji dobre puvodni materialy - navic sefredaktor Tomáš Hyan je fanatik do Mazdy, byl napriklad shodou okolnosti primo u tymu Mazda i pri vitezstvi v LeMans 1991, ted v pondeli jsem byl na vyhlaseni AUTA ROKU a byl tam s kabatem s decentnim logem MAZDA RX-8 a MAZDA RACEWAY Laguna Seca, tak jsem mu to pochvalil hned s prohodil par slov o te 6ce take (je to uz trochu veteran tak 60+- let, ale celkem borec).

Ja jsem asi z AUTOCARu nejak vyrostl a prestal mne bavit tolik co driv, vadilo mi, ze prebiraji pomerne moc clanku z UK redakce - navic jak odešel Chriss Harris tak ho podle meho nedokazali nahradit (drive jsem CarAuto tj. pote AutoCar cetl take a kupoval hodne...).

Samper> S tim hodnocenim znacek a koncernu souhlas, ale prece jen ta TOP jejich nabidka napr. ve forme AUDI asi jen tupe presouvadlo neni, neni to zabavne, ridicske auto, ale zase u nej zabava prameni z urciteho pocitu kvality a luxusu, ktery je nepopiratelne velmi prijemny a nelze se divit napr. moji mamce, ze ma AUDI moc rada - precizne topi, jede velmi presne co se tyka 4x4 a volant je lehky [maminka je malinka takze se nechce silove prat s autem] . Ale vim jak jsi to myslel ... AUDI přesouvadlo neni, jen to neni jak pises a myslim zabavne "drivers car" jizdou, ale je zabavne tou kvalitou presunu a luxusem "pokojíčku". Snad az na RS4, ta starsi s 8mi valcem ta normalne je perfektni, mel jsem ji pujcenou tu typicky modrou sedan na cestu do Bratislavy a zpet jednou pred cca 4mi roky (jel jsem samo okresky tam celou cestu a zpet po dalnici) Opravdu to se da oznacit za drivers car, no to je ale offtopic zde.

CENA je jasne MAZDA cena/vykon je super - a pro fandy je zcela nejlepsi bez kompromisu v tom co chci od vozu ja. AUDI je moc premiova a hold napr. pro me rodice v jine pozici, v jine zivotni etapě a stejne samo nikdy novou, vzdy dovoz na klic z DE - ta premie za novou je proste nerealne vysoka... Tim je ale MAZDA o to lepsi, ze nam vlastne nabidne PRESNE co od auta chceme a za cenu co opravdu realne mohu aspirovat na koupi noveho vozu. Přesně posledni tvuj odstavec = to je ZOOM-ZOOM a What do you drive? kampaň absolutní 1 - u nas samo ne Nas distributor je strasne vlažný (duvody jsou na celou diskuzi, ale hlavne nemaji ani $ na cokoliv)...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 134