Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 134

2013-10-27 21:53:25

tonycz: Ahoj, díky za Tvoje postřehy i odkaz na recenzi. Samozřejmě, že bude zásadní zkušební jízda. Sice jsem asi 4x v M6 jel v různých kombinacích (nikdy tou co chci) ale vždy tak 2-3 km - což je nahouby. Takže budu obvolávat, shánět a pak dám vědět. Ještě jednou děkuji.

2013-10-29 15:09:00

dalsi test , 2.0l 165k MT http://automix.atlas.sk/t...e-si-turba-atmosfera-zije

2013-11-02 09:37:48

mal by som otazku na majitelov kombi. Mate v TP uvedenu hmotnost maximalneho zatazenia strechy ? V prospekte je 100kg, predajca hovoril o 50kg By ma zaujimalo co mate v TP

dik

2013-11-02 10:14:51

Ahoj,

nejaky posun v prelozeni auta do cestiny? M3 pry cestinu nabizi, ale je to co jsem koukal asi jiny system.

2013-11-02 18:30:04

tomz: u M6 cestina pride asi az s F/L. Ale udajne poliaci budu mat polstinu

2013-11-03 00:04:29

Jeden dealer mi rikal, ze sestka by mela dostat pristi leto multimedialni system trojky.

2013-11-04 18:26:20

jirim6: Tim myslis, ze do soucasneho HW by davali SW co je M3? To by mnoho vyresilo.

2013-11-04 19:38:01

tomz: To spis vyznelo i na zmenu HW.

Mimochodem, jsem v USA a videt zde novou sestku je mimoradna udalost (s vyjimkou reklamy na 42. na Manhattanu). Jsem tim velmi prekvapen, kdyz se porad zduraznuje, ze sedan je sity pro Americany. Zato je tu neskutecne zahyundaiovano.

2013-11-05 11:51:28

Zdravím všechny účastníky zde na fóru a hned bych měl jeden dotaz (prosbu). Rozhodl jsem se dovybavit mazdu rezervním kolem, heverem a klíčem. Bohužel originál sada stojí cca 12tis., což je tak trochu dost. Takže sháním jednotlivé díly. Kolo a klíč neni problém, ale překvapivě netušim jaký koupit hever. Originál od mazdy stojí cca 3tis. Myslel jsem, že jde koupit nějaký univerzální, bohužel plastový kryt podvozku je dosti nešikovně řešený a k umístění heveru jsou tam jen taková malá "okýnka" či jak to nazvat. Proto bych chtěl poprosit vás zkušenější o radu či tip na kokrétní zvedák, který máte vyzkoušený a nebo foto origínálu, abych měl představu co shánět. Předem díky. Martin

2013-11-05 13:30:36

Martin, skus pozriet jazdenku z GH, mozno bude pasovat a stoji par "supov" . Origo dojazdovka 185/55 sa 100% nezmesti pod podlahu, idealnejsi by bol rozmer 175/60, len to je o par mm vacsi priemer, treba to premerat, aby to voslo

MAX6  
J.
2013-11-05 13:35:52

martink: Hever by tam měl pasovat ten univerzální co se chytá za svár kastle s podlahou. Pokud máš prahový lišty,tak by v nich měli bejt na tohle výřezi.

2013-11-05 14:50:28

Děkuji za tipy. Ohledně kola jsem našel tuto dojezdovku:

http://www.prima-disky.cz...ct&path=44&product_id=764

Ohledně heveru - na tento typ jsem právě koukal, ale obávám se právě zmiňovaného plastového krytu podvozku, protože na vnitřní straně (u heveru ta větší styčná plocha) dojde k "dosednutí" právě na ten plast a ze předu prahový lišty ne, tj. nebude to sedět v jedný rovině. Zkoušel jsem podobný hever, který se používá na Toyotu (přítelkyně má Yarise), ale hned jak jsem auto zkusil zvednout, tak začal plast (kryt podvozku) vydávat velmi nepříjemný zvuky a hever se začal "kroutit" do boku. Nemáte náhodou originál, třeba by šel ten univerzál nějak upravit. díky moc za pomoc. Martin

2013-11-05 15:09:48

martink: u toho kola to chce rozmer gumy, bez toho to neobjednavaj. Moze byt male/velke. original ma 185/55 a nieco okolo by malo do toho priestoru vojst. Nemam moznost to odmerat. Ak mas auto, pomeraj a vies aky plast tam vojde. Sirka 185 jemne vycnieva 1-2cm co som mal moznost citat. 175 by mala byt +- idealna.

2013-11-07 09:44:21

max6: Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda máte tento hever vyzkoušený. Ohledně výřezu není problém, to tam určitě pasovat bude, ale nelíbí se mi ten plastový kryt podvozku. Když budu zvedat auto, tak část od prahové lišty směrem ven nebude dosedat na hever, protože v zadu je ten plast, což asi neni úplně OK a nebo se to celý zkroutí, tak jak se mi to stalo s podobným heverem od Toyoty. Možná originál vypadá úplně stejně, bohužel netuším. Nemáte ho náhodou někdo? Jedna fotka by to všechno vyřešila díky moc

2013-11-07 15:05:21

Otazka neresil nekdo zasterky ???Ale myslim tim neorigo protoze origo jsou dle me zbytecne naceneny.Stejne jako kobece ty jsem si koupil presne na vuz za cc780kc a ne za 2tis od mazdy

2013-11-07 23:16:54

martink: Ahoj, našel jsem zatím toto:

http://www.ebay.com/itm/M...1241033191#ht_2142wt_1178

Ale je to na 2010, tak nevím, zda ten spodek je podobný. Budu hledat dál.

MAX6  
J.
2013-11-07 23:28:09

Tyhle zobáčkový (nebo jak bych to nazval)hevery jsou univerzální. Jde s nima zvednout i nová CX5 a snad všechny mazdy je maj ve výbavě,případně dokoupitelný. Pokud má auto prahový lišty,tak by v nich měl bejt výřez. Jak je v nich výřez tak je úplně jedno,že se dotýkaj o dekly podvozku,protože ty se stejnak opřou o karoserii. Pokud v nich výřezi nejsou,tak se dá tenhle hevíek použít i tak,že se zapře za jinou nosnou a pevnou část auta. Prostě klasika. Když jedeš třeba do pneuservisu,tak ti tam taky zvednou auto za univerzální zvedáky,jen je prostě opřou za správný místa.

Navíc jestli se nepletu,tak každý auto na planetě by mělo mít v manuálu napsáno kde se má zvednout za pomocí malejch hevírků,přpadně se to dá dohledat ve workshopech atd...

2013-11-08 09:41:52

Iron: Ahoj, děkuji za tip, ale přesně tento jsem zkoušel a bohužel se začal kroutit (nebo jak to nazvat) do strany hned jak jsem trochu zabral

Max6: taky si myslím, že ten originál od mazdy bude stejný, jako ten univerzální, ale přece jen, chtěl bych to mít na 100 procent potvrzený. Jinak mazda samozřejmě styčný body na zvedání má a v manuálu jsou velice dobře znázorněný. Bohužel, když se auto zvedá univerzlním heverem, teď myslím třeba v pneuservisu, tak ochrana té prahové lišty je téměř minimální (cca 0,5mm čehosi, co vypadá jako guma), ale hned se to odře až na kov, což jsem také zjistil, když jsem měnil kola, že už to někdo předemnou zvedal a je to odřený, proto mě zajímá, jak zvednout auto a nepoškodit prahovou lištu. Už jsem kontaktoval dealera, jestli je možné dodatečně to něčim nastříkat. Naštěstí to jde a stojí to cca 3tis., tak to vážně zvažuju.

2013-11-08 10:09:28

Pořiďte si pánové obyčejný nůžkový hever BEZ výřezu. Já kola už sundaval a použil jsem hever z Civiku. Kdyz opřete plochou dosedaci plochu heveru o spodní hranu zesíleného lemu tak si práh nijak neodrete a hever se nikam nesune, proste jen zdvihnete auto

2013-11-12 21:49:48

le_mans_fan: Zdravim všetkých na tomto fóre. Nikdy som ešte do Mazda forum nepísal, aj keď mám už druhú 6 tku , ale nemôžem uveriť niektorým príspevkom popisujúcim novú šestku ako najúžasnejšie auto na svete. Ja by som tú svoju hned vymenil za hocičo iné a len úžasný dizajn ma zatiaľ od toho odrádza . Ale postupne. Mám novú šestku kombi 2,2D 150k Revolution , najazdené čosi vyše 6.000 km .Predtým som mal M6 Wagon, 2,0 d. Toto je moje 11 auto , takže myslím, že už viem trochu porovnať vlastnosti jednotlivých modelov .

Veľmi kladne musím hodnotiť motor a prevodovku, okrem už zmieňovaného dizajnu jak exteriéru , tak interiéru .

Čo je pre mňa osobne príčinou zúfalstva a bezmocnosti je odhlučnenie auta . To čo dorobili japončíci s touto vlastnosťou vozidla je neuveriteľné . Neviem aké autá majú prispievatelia tohoto fóra , ale o nejakom tichučkom "broučkovi" nemôže byť ani reči . Nad rýchlosť 80-90 km začína za oknami zavíjať vietor takým spôsobom , že stále dokola mačkám ovládač okna, pôsobí to presne ako nedovreté okno .

Ďalšia kapitola sú zvuky od kolies , tam tuším nedaliani cm štvorcový tlmiacej hmoty, je absolútne počuť každá zmena asfaltu , bohužiaľ cestou do práce mám úsek asi 25 km asfaltu, ktorý má trochu hrbšie zrno a to je teda zúfalstvo . Aby som v aute za 30 tis EUR riešil po akom asfalte idem a tešil sa až prídem po vyjazdený hladký asfalt a oddýchnem si od hluku, to je na mňa trochu priveľa . Myslel som , že to bude tými 19" kolesami, ale pred pár dňami som nasadil zimné pneumatiky , ktoré som používal aj u predchádzajúcej M6 ( a tam pôsobili super ticho) a je to rovnake nechutné . .

Tak som chcel aspoň prehlušiť ten zvuk počúvaním hudby z USB kľúča, ale ten stupídny prehrávač nedokáže ani prehrať namixovanú hudbu zo zložky, rozhádže to podľa interpretov , a ešte to zoraďuje podľa abecedy, každý MP3 prehrávač za 10 EUR je sofistikovanejší .

Ale prečo to tu píšem, nechcem nikoho odrádzať od kúpy novej mazdy , aj baby dokážu kôli krásnemu vzhľadu chodiť v zime s holým chrbátom a v minisukni , ale chcel by som poprosiť každého , kto má podobné neduhy na svojom aute , aby sa obrátili na importéra ( minimálne českého) so žiadosťou o vyriešenie týchto problémov .

Ak sa bude sťažoavť viac zákazníkov, možno výrobca vydá nejakú úpravu , ktorá aspoň zmierni to čo už pos...li.

Ďakujem

Martin


Odpovědět

1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 134