Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 134

2013-09-26 23:49:15

instruktážní videa na Mazda USA o výbavě šestky:

http://www.mazdausa.com/M.../displayVideoDemos.action

(Video Demos => 2014 MAZDA6)

2013-10-04 11:38:00

toto tu uz bolo ?

http://www.youtube.com/watch?v=fiW0VMKDwSs

2013-10-12 18:14:06

mirec: Ještě někdo pochybuje,že vlastní vyjimečné auto? Ten šofér se smál od ucha k uchu, jak výborně se s Mazdou jezdí

Le_Mans_Fan : Když s touto spotřebou zajedeš takovou dálku a město jezdíš pod 7l/100km , tak prostě tvrdím, že díky těmto motorům netřeba kupovat náchylné turbonafty se stejnou spotřebou.

2013-10-12 20:21:59

milan123: Tak to určitě netřeba. Pokecal jsem s kolegou, co má služebního pasáta v dieslu a říkal, že s tím pod 7.5 nedá ani náhodou. Nevím, jak bych s tou Mazdou měl jet, aniž bych závodil, abych se mu vůbec přiblížil . Nedávno jsme Mazdu honili po dálnici, kolegové spěchali, tak jsem jel spotřeba nespotřeba, a stejně to přes 6.8 nešlo ani na chvíli. Nakonec jsme dojeli za 6.2, a zpátky, kdy už se tak nespěchalo, to padlo k 5.8.

2013-10-12 22:25:51

Ahoj všem,

nevěděl byste někdo, jak u výbavy revolution ovlivnit výškové nasavení potlkávacích světel? Když nechci jet na dálkovky, tak to přede mě nesvítí dostatečně daleko. Když si zapnu dálky na automat, sem tam někoho oslním.

Pak se mi ještě děje jedna nemilá věc, a to sice s handsfree. Pokud vytočím číslo přes telefon, tak z handsfree slyším až hovor, ale ne vyzvánění, takže když má někdo obsazeno, tak se to nedozvím, jen mí to píše Calling a čekám.

Pak ještě jedna blbina, která občas vadí. Když někdo zavolá během couvání, tak PP přepne kameru na telefon. Jedinej způsob (o kterým vím) jak jí dostat zpátky je, vyřadit, a znovu zařadit zpátečku. Hovor se nepřeruší a displej se vrátí kamera.

Jinak je to veliká paráda.

PS: Mám 129kW 2,2 Diesel ,jezdím poměrně živě (možná ještě tochu víc živě ), na dálnici cca 180 a průměrnou spotřebu mám 7.2l

2013-10-13 08:25:50

hukot:

Ahoj, xenony vyskove serizovat nejdou. V aute jsou senzory, ktere sleduji nakloneni auta a podle toho nastavuji skon svetel. Ty to nijak neovlivnis.

Co se hands-free mas pravdu. Neprijemne je to take kdyz ma volany obsazeno, hovor se proste nespoji a ukonci a nekdy neni uplnejasne proc.

2013-10-13 10:36:30

Xenony by měly jít seřídit štelovacím šroubem, ale musíš s tím do servisu nebo na STK, kde ti to přizvednou tak, abys neoslňoval. Automatická regulace ti světla bude štelovat v závisloti na situaci do výchozí neoslňující polohy.

Zdá se mi, že už se to tady řešilo.

2013-10-13 13:16:47

milan123: Díky, zkusím při další návštěvě servisu.

2013-10-13 21:30:32

tie xenony su u vsetkych nizsko ? skusal to niekto davat cez servis lahko hore ?

2013-10-14 09:05:45

mirec38: Ahoj, já měl jednu půjčenou a jednu jsem koupil. Řekl bych, že obojí bylo stejné - "stejně špatné"

2013-10-20 02:35:36

Zdravím.

Ohledně xenonů - potkávací světla jsou skutečně od výroby velmi špatně nastavená. Nechal jsem si to v servise nastavit výš (o 1 stupeň, ale to už je asi moc, lepší je 0,75). Kužel světla je téměř dvojnásobný (do délky), zatím nikdo v protisměru neblikal, takže snad to bude O.K. Cena v Ostravě necelých 200,- Kč.

Jinak pokud jde o hlučnost M6 - máme ve firmě 2x M6 se stejnou výbavou i motorem a jedna je hlučnější od podvozku. Zároveň se jí výrazněji sjíždí pneu, řekl bych, že měkčí směs. Přitom pneu (19") jsou shodného výrobce i typu.

Já jezdím se sedanem, předchozí vůz byl C5 poslední generace v kombi. Manželka si prosadila sedan. Prostor jsme řešili nákupem 430l boxu. Musím říci, že prozatím dostačující prostor pro čtyřčlennou rodinu.

U mé M6 (2.2 D 129kW) se někdy projevuje mírně opožděná reakce na plyn a následné cuknutí. Setkal se s tím někdo z Vás u tohoto motoru? Naše druhá M6 to nedělá.

Díky předem za odpověď.

2013-10-21 22:27:01

tonycz:

Ahoj, me se to velmi zridka stava kdyz zvolna zrychluji z podtoceneho motoru, ale pouze to jednou opravdu lehonce cukne a potom dobre.

2013-10-25 00:45:30

Ahoj, jaký máte názor na i-stop u dieselu? V německu jsem jel po dálnici rychlostí 180-200 cca 10min, pak jsem sjel na benzinku. Zpomalení a sjezd mohl zabrat cca 30-40 sekund, pak jsem zaparkoval.... a I-STOP...coz mě docela překvapilo. Nějak se mi nechce věřit, že už by bylo vychladlé turbo (bi-turbo)... myslíte, že na to v mazdě vůbec nemysleli? Skoro se bojím nechávat ten systém zapnutý.

Jaký máte názor na I-STOP pro diesel vzhledem k životnosti citlivých součástí?

Díky za reakce...

PS: Světla jsem si nechal zvednout cca o 1mm (na šroubu) a stále se mi to zdá málo, asi se tam ještě stavím. Zvedali mi to v Plzni, cca 20min a asi 150 Kč... do pohody

2013-10-27 00:58:53

Ahoj všichni,

uvažuji o koupi M6, hodně mě láká diesel 129kW manuál sedan.

Už je vás zde víc s touto konfigurací. Nechci provokovat a hledat jenom problémy, jen mě zajímá od uživatelů, co tento motor mají - jsou postřehy, které zde uvádíte - hlavně vibrace řadící páky, poznatelný turboefekt, spotřeba (na tu si sice nikdo nestěžuje) - takové, že bystě příště tohle auto nezvolili nebo jsou to věci které nijak běžně neobtěžují.

Jistě můžete odpovědět - blb-e jdi si to vyzkoušet sám a nezdržuj. Taky to hodlám provést - nejlépe na víc dní, ale alespoň v Brně je tato konfigurace v tuto dobu v rámci předváděček nesehnatelná (jistě karoserii neřeším).

Vy už přece jenom máte něco najeto a už máte jakýsi rozumný názor. Když budu mít auto poprvé, tak budu určitě v euforii a nic nebude problém. Moc děkuji .

2013-10-27 09:02:41

Xenony na potkavačku sviti opravdu na hraně ale v servisu mi to zdarma přizvedli řikali, že ted je to přesně na limitu před tim to bylo mirne pod. Takze nyni spokojenost.

Co se tyce I-stop tak to je fce ktera me opravdu hodne s..e. Ptal jsem se jestli by nesla zmenit logika ze po nastatovani vypnuto a jen kdyz chci tak si ji zapnu zatim tvrdi ze to neumi ale treba casem se najde nejaky kutil ktery prijde jak na to.

A ted otazka neresil nekdo zasterky ale myslim tim neorigo protoze origo jsou dle me zbytecne naceneny.Stejne jako kobece ty jsem si koupil presne na vuz za cc780kc a ne za 2tis od mazdy

2013-10-27 09:15:21

S I stopem nemám nejmenší problém. U mého auta ho vynutím, nebo mu zamezím skoro jak chci. Když dojíždím k semaforu, tak stačí brzdit napřed trochu víc a dobrzdit s lehkou nohou a i když auto zastaví, tak motor nezhasne. Když ale trochu došlápnu brzdu, tak zhasne. Pokud dobrzdím prudčeji, tak zhasne hned. Je možné i prudčeji dobrzdit a na konec trochu povolit a motor také nezhasne.

2013-10-27 10:00:03

iron: Ahoj, mám tuto verzi nyní 4 měsíce, najeto 11.000 km. Jak už jsem psal dříve, občas mi vůz nejde za plynem. Stává se to pouze občas a to při přidání z uvolněného plynu, když jsou otáčky motoru kolem 1700-2000. Ale není to vždy. Nejde o turbodíru, ta u tohoto biturba dle mne není. V servise (OV) jsem byl zatím s touto závadou sám. Mám spíše podezření na snímač plynu, ale nevím. Kdysi na slovenském fóru Mazda to někdo řešil u CX-5 se stejným motorem, ale jinak asi nikdo, alespoň o tom nevím.

Nicméně máme ve firmě 2 stejné M6 (jiné barvy ) a ta druhá to nedělá vůbec.

V ostatních věcech jsem nadšen jak vozem - jízdní vlastnosti, tak motorem - výborný zátah, slušný výkon. Průměrná spotřeba 7 l, ale rád využívám potenciál vozu . Kolega jezdí za 6,1l.

Vibrace řadící páky nepociťuji, jak jsem uvedl - turboefekt necítím žádný, s I-stop jsem spokojený, funguje jak má a v městě něco uspoří.

Jinak čistě k motoru - na diesel dlouhé pásmo použitelných otáček, do táhlého stoupání, kde jsem jezdil s C5 103kW HDI cca. 110km/hod. dnes fičím 140 a Mazda by stále ještě zrychlovala.

SHRNUTÍ: Motor super, bohužel můj kus někdy zazlobí, ale nebude to motorem. Druhá M6 bez problému.

2013-10-27 10:16:02

iron: Ještě přidávám recenzi na vůz - v jiné konfiguraci, ale o pocitu jízdy s M6 řečeno vše po pravdě.

http://www.youtube.com/watch?v=fiW0VMKDwSs

2013-10-27 11:29:37

tonycz: Moc pěkná a pravdivá recenze .

2013-10-27 12:48:08

Zdravim z USA. Jsem tu uz tyden a zatim jsem videl pouze 3 nove sestky - vse stribrne sedany. V te barve jsou lehce prehlednutelne. Vcera jsem navstivil Mazdu na Manhattanu v nadeji, ze uvidim ten zadni spojlirek nazivo. Autosalon se servisem je na krizovatce 11. a 54, Je tu vice znacek a Mazda tu pusobi jako chudicka pribuzna, byly to vystaveny 2 sedany - cerny a cerveny a stribrny sedan minule generace, O ceny jsem se radeji nezajimal. Spojler jsem tu nevidel, ale mel jsem prilezitost si ho prohlednout alespon v rychlosti, kdyz jeden z tech zminenych stribrnych sedanu zastavil na cervenou v blizkosti meho pracoviste. Musel jsem prebehnout na druhy chodnik a dama za volantem mohla byt znepokojena, pokud si vsimla jak ji civim na zadek auta. Podotykam, ze na 11. avenue je rada samostatnych autosalonu ruznych znacek, kdezto Mazda krome onoho spolecneho s jinymi znackami zadny jiny v sirokem dalekem okoli nema. Jaky kontrast s Prahou, kde jsou minimalne 3.


Odpovědět

1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 134