Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 134

2013-09-02 15:31:23

lioness: som sa pytal kolko by stalo cele auto a tu mi zahlasili 900 eur

2013-09-02 15:51:44

mirec38: Myslím, že manžel taky říkal něco jako 20-25 t za celé, což by odpovídalo. Má prej to životnost tak 5 let, takže by to za to stálo. Už jsem si z něj dělala srandu jestli za těch 5 let až se mu auto okouká dáme na haubnu karbonovou fólli, tak mě utřel tím, že myslel, že bych chtěla pruhy , protože jsem vždycky chtěla modrý Camaro s bílýma pruhama z 68' roku.

2013-09-02 22:23:24

zdar vsem,

tak uz mam za sebou 12000km, da se rici spokojenost,prum u 2.5 ted 7.1 jiinak mam uz za sebou brouseni kotoucu...coz mne vice nez prekvapilo....pro info pro ostatni jak se pohybuji nahradni dily, svetlo cca 25000, malem jsem upadnul z zidle..:)

kdyz zdectu diskuzi, vybral bych si ji znova, ale neni treba ji nadlictovat, design uzasny, ale jinak auto ma sve mouchy, ne ze ne...

MAX6  
J.
2013-09-02 22:27:45

ferenc: Světlo za 25000 ? Takovou cenu bych si přál. potřebuju vyměnit obě dvě a bohužel jedno je za 32000 i dnes. Ohledně kotoučů se divim, stačí pročíst téma o zvlněnejch kotoučích,abych jsi věděl jak se tomu příště vyhnout.

2013-09-02 23:29:03

max6:abych vedel jak se tomu vyhnout , to jsem opravdu necetl, ani by mne totiz nenapadlo ze se to u takoveho auta muze stat...to se proste stat standardne nemuze. na druhou stranu kdyz se podivam na druhe auto,mondeo, tak to ma ty kotouce pomalu 2x vetsi. a co se tyce materialu tak ve mne mazda taky nebudi duveru, po myti jsou za 2h pokryte liskou...az tyto doslouzi, dle servisu pry cca 20000km tak tam urcite originaly uz nedam.

tech 32 000 to uz je fakt zlodejna:)

nekde jsem tu cetl ze nejde dobouchnout kufr na poprve,staci promazat zamek a je na delsi cas klid. ted se chystam na cestu 5000km,tak to si na dalnicich svistu uziji..:) nemalo jsem najezdil s thalii ac bych to nikdy nerekl,tak ve 120 je po aero strance mene hlucna...

jedna otazka,prepina se vam display v rezimu auto sam na noc?

2013-09-02 23:58:07

Palubka přejde na noční režim když se automaticky rozsvítí světla.

Co má rezavění kotoučů společného s jejich kvalitou? Co má ta litina dělat jiného když se namočí? Vyznám se trochu v matriálech, ale pravda je, že v brzdách jsem jen teoretik...

2013-09-03 08:27:20

max - muzes sem hodit prosimte odkaz na to tema o tech kotoucich zvlnenych? nemuzu to nikde najit diky moc---tak uz nic nasel jsem to ale nejde mi to smazat...

2013-09-03 09:01:03

hum4nfrog: nemyslím palubku, ale display navigace/radia. V setupu je režim auto/ day/ night a mne to při tom auto stejně nepřepne v noci na útlum. Musím to sám od sebe přepnout na night, jinak by mne to asi oči vypálilo:)

Rezavění s křivým kotoučem nemůže mít společného nic. Ale když vidím jak to rezne doslova před očima tak to ve mne důvěru na kvalitu kotouče teda nevzbuzuje.

2013-09-03 09:06:33

Ztmavne celá palubka včetně displaye.

Koroze neni hezká, ale nevypovídá nic o tom jaké třecí vlastnosti materiál má, jak je tvrdý a jaké je v něm vnitřní pnutí z výroby, které svým uvolněním může způsobit zvlnění. Tak jsem to myslel.

2013-09-03 09:21:39

ferenc: tie kotuce moze byt len nahoda, tiez sa mi zvlnili po 9tkm , s tazkym srdcom mi to vymenili na zaruku a tie dalsie uz nemali ziaden problem a drzali. Co do vzhladu najhorie vypadaju kotuce zadne na autach, ktore sa soferuju predvidavo a brzdy sa skoro nepouzivaju. Naopak ak to clovek priebezne nahana, brzdi tak su przdy v lepsom stave. Osobna skusenost

2013-09-03 09:27:54

hum4nfrog: Rozumím jak si to myslel.

Já se na ně dívám pohledem ty "zkurvené kotouče" takže nějaká rychlá liška už je jen poslední kapka.

2013-09-03 09:30:12

Ahoj všem, píšu o nějaké rady kolem nové 6tky v Revolutionu, budete někdo vědět?

1) MP3 hraje po každém zamčení/odemčení auta od 1. písničky. Mazda o tom ví a vinu svaluje na dodavatele multimediálního zařízení (displeje a logiky) TOMTOM. Znáte někdo nějakou možnost jak to obejít? Pozn. Když se pouze vypne/zapne motor, tak to pak v hraní normálně pokračuje. Tím zlomem je to až to zamčení/odemčení auta.

2) Umíte někdo přidělat slot pro navigaci? Mám ve voze kompletní jednotku, schází pouze slot pro navigaci. Auto jsem objednal bez navigace (nebyl jsem spokojen s její kvalitou a tím, že není v češtině). Teď mě ale trochu štve, že mám na panelu tlačítko NAV, které nevyvolá žádnou akci . Pokud by to bylo pouze o přidělání slotu na kartu do levé spodní přihrádky, pak takovou úpravu rád podstoupím.

Autorizovaný servis chce za takovou "úpravu" cca 20 000 Kč. To nejsem ochoten dát. Nevím jak to vnímáte vy, kteří tu navigaci v autě máte. Byl bych ochotný za cenu řekněme do 4000 Kč rozchodit tlačítko NAV . Čtečka na kartu stojí 200 Kč a šikovnej člověk s pájkou se může dobře zaplatit.

3) Nevymyslel už někdo něco na zatažení okýnek dálkáčem?

Jízdě zdar!

2013-09-03 09:59:11

mirec38: já to beru jako náhodu, chyba se stát může, mne je teda na záruku jen obrousili s čímž jsem nebyl úplně spokojen, ale 4000km zatím klid. Vím jak jezdím, o to spíš mne překvapilo že by měly být stejně dle technika při první garančce zralé na výměnu...

2013-09-03 10:09:20

ferenc: pri prvej garancke menit kotuce ? to hadam sranduju, teda ak to myslel ako standart. Kotuce ak nepalis musia 100tkm vydrzat s prstom v .....

MAX6  
J.
2013-09-03 11:12:14

mirec38, ferenc: Za zvlněný kotouče si z 99% může každej sám. Respektive u novýho auta,kde dodavatelé kotoučů nechávají kotouče stočit ještě před nasazenim ve fabrice si za to může sám opravdu každej. Vypisovat proš se to děje a proč si jak si je má člověk zajet atd... fakt nehodla,protože by mě snad admin zž zavřel za duplicitní téma. Zajíždějí kotoučů a důvody proč se zvlněj to sem fakt psát nehodlam a u novýho auta si za to může každej sám,protože tam se vůbecnepočítá,že by se třeba třmen přidřel sám od sebe.

Jako další: Divit se,že při tomhle počasí,ty kotouče reznou tak to je opravdu záhada pro FBI To snad ani nemyslíte vážně. Pokud vás to sere,tak si kupte kotouče co nereznou,ale stejně na nich ta stčná plocha s destičkou bude v tomhle počasí reznout. Pak stačí párkrát zabrzdit a rez je ze styčnejch ploch pryč.

Každej kotouč má svou míru opotřebení a zvlnění. Pokud se ta míra maximální zvlnění nepřekročí,nevidim důvod proč kotouč neseříznout. Pokud se překročí,tak je seřezávat nemá smysl a je lepší koupit novej. Ale to musíš mít v protokolu o servise,jaký měli zvlnění.

Pan Mirec38. Je hezký,že na tomhle autě hledášš to nejhorší a honem honem nám to tu musíš všem říct. Ale pokud se ani nevyznáš v technice brzd,tak rači nemysli a nic nepiš. Tohle se netýká GH,tohle bych ti napsal i tématu o GD.

2013-09-03 11:27:16

max6: Pan Mirec38. Je hezký,že na tomhle autě hledášš to nejhorší a honem honem nám to tu musíš všem říct. Ale pokud se ani nevyznáš v technice brzd,tak rači nemysli a nic nepiš.

tak moja skusenost s brzdami nieje z Mazdu, to tu ten problem nastolil niekto iny . Takze konkretizuj co ta trapi a kludne SZ, nech to tu zbytocne nespinime. Vpodstate vsetko zle je na nieco dobre. Kdekomu to moze casom pomoct. Za zaujimave, ze s tym ma par jedincov problem, akurat mi nieje zrejmy jediny rozumny dovod. Ako sa uz x krat pisalo, chyby ma kazde auto, dobre je o nich vedie t a vediet ako sa s nimi vysporiadat, ak sa da vyreklamovat atd. Ja sem nechodim na tvoju znacku znasat hnoj lebo ta to drazdi, to tak vidis ty.

MAX6  
J.
2013-09-03 11:29:30

mirec38: NO COMENT

2013-09-03 11:37:05

max6: vidim to rovnako, akurat opacne, skutocne tu su od teba same prinosne prispevky

2013-09-03 13:13:50

max6: Však já vím, že si za to mohu sám, prý jsem tomu dával a vletěl do kaluže...Víš, toto není mé první auto a ani jediné, abych věděl co je normální a co ne.

Reznutí jsem psal jako poznámku, když ti stojí jiné auta x dní před barákem a nic tam není a mazda která dojela před 1/2 dnem má lišku tak si toho prostě všimneš, a divíš se. Co je na tom tak záhadného?

Koupil jsem si GJ, jsem spokojený. Myslím, že takové fora jsou od toho aby uživatelé popsali svůj názor, zkušenosti. A i když jsou negativního charakteru, tak jen o to líp, nic není dokonalého. Z toho co jsem tady přečetl o GJ mám spíše pocit, že se tady z toho dělá nad-auto, které nemá nárok na chybu, jedině že by si za to uživatel mohl sám...

MAX6  
J.
2013-09-03 13:58:39

ferenc: ano je dobře že se řeší problémy,ale ne dělat z komára velblouda a odrazovat lidi zbytečnostma. Ty kotouče ti klidně mohl pomočit pes. A hlásat to tady jako že to potká každýho? Nedělam z gj nad auto,ale nemam rád když lidi pomlouvají něco za co si můžou sami i kdyby se jednalo o pračku od vietnamců...


Odpovědět

1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 134