Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 134

2013-08-30 08:10:11

Na messages se podívám. Docela bytostně nenávidím psaní SMS, takže mně vcelku logicky ani nenapadlo se na messages koukat. Tedy jestli je to na SMS

Šíbr byl jednou z nepominutelných podmínek při nákupu nového auta. Když jsem se podíval do ceníku šestky, tak jsem si řekl "Hm, tak to mě zjednodušily výběr výbavy. Tak už jenom rozhodnout jestli diesel nebo benzín."

Zkušenosti máme s Civicem 8G. To auto byla a je pro mě srdcovka a můžu o něm referovat. 9G to u mně prohrála tím, že se mně tragicky, ale opravdu TRAGICKY nelíbí a navíc reference na palubní počítač a tempomat vůbec nebyly příznivé i od skalních fandů. Dále nevěřím, že nějak zásadně lépe drží zadek než u 8G. I když teď jsou hodně zajímavé adaptivní tlumiče uváděné pro kombi. Ale to je možná jen důkazem toho, že s tím zadkem potřebují něco udělat. Nicméně by bylo nefér porovnávat Civika a Šesktu. Je to rozdíl třídy.

2013-08-30 10:20:44

Jo a ještě říkáme jí Ami, což znamená asijská kráska a v pohodě se v ní vyspí dva lidi (zatím jen ozkoušeno, ale nerealizováno).

2013-08-30 10:40:23

hum4nfrog: Fotky jsou tak krasne, ze trochu znejistily mou volbu sedana. Puvodne jsem chtel kombik, ale pak jsem dospel k nazoru, ze ho nepotrebuju. Red soul je reprodukovana velmi verne.

Vase prvni zkusenost s prahem bez ochrany me vede k uvazovani o objednani ochrannych list prahu. Ma GG ma prahy chranene, predtim jsem mel focuse prvni generace a porad jsem podvedome hlidal, aby mi na nechranene prahy nikdo neslapal.

Ten nestastny dulek by mozna sel odstranit metodou pouzivanou pro vyrovnavani dulku po kroupach.

2013-08-30 11:09:03

No já měl se sedanem ohromný problém. Moc se mě líbí a strávil jsem dost času vymýšlením jak do něj cpát věci co vozím. Bohužel jsem to nevymyslel, ale klika je, že designér si dal záležet i na kombi .

S tím důlkem mě napadla stejná věc. Není naštestí v hraně prolisu ale v relativně rovné ploše. Takže by to snad mohlo jít. Víte někdo o někom kdo to umí v západních čechách? Mám někde uložený kontak na někoho kdo inzeruje že to umí, ale je to daleko a kontakt je starý.

2013-08-30 12:09:39

Co se týče toho prahu zvažovali jsme ochranou folii, která se nabízí za příplatek, ale byla to děsná darda za kus folie, teď to vidím jako blbost, že jsme si ji nepořídili. Ten prach je hodně široký. Vím, že proti tomu kdy nám zadek tenkrát týden starého Civica zbořil opilý cyklista je to směšné, ale štve to.

2013-08-30 12:47:33

po precitani prispevku od Hum4nfrog som sa velmi tesil na zaverecny test hluku pri vyssej rychlost ( predpokladam ze to robia spetaky)i, ale vratil som sa sklamany ( mozu za to asi aj 19 kolesa, a dieslovy motor). Vie to niekto porovnat s CX-5 ?

2013-08-30 14:19:30

Já kupuji auta hodně srdcem. Šestka se mě hodně líbí a asi bych jí odpustil i kdyby jí chyběl tapecírung . Ale dle mého jí hlučnost opravdu nemůžu vytknout. Je ale pravda, že i po Německu jezdím zřídka rychleji než 130. (Tak nějak jsem za léta zjistil, že ať jedu rychle jak chci, tak do cíle dojedu stejně +/- ve stejnou dobu.)

Příspěvek Mirca38 mě z mého pohledu připomíná situaci, kdy bych miloval krásnou a nepochybně chytrou holku a pak jsem řekl: "Pozvala mě na večeři a musím říct, že její knedlíky mě zklamaly. Nevíte někdo náhodou jak vaří její sestra?" Ale nic ve zlém

2013-08-30 14:24:49

hum4nfrog: Asi je treba se smirit s tim, ze nic neni dokonale.

2013-08-30 15:30:26

Hum4nfrog: U obchoďáků vždycky parkuju co nejdál od lidí. Kdyby se to stalo mě s novým autem, asi bych byl hodně hlasitý

2013-08-30 17:25:08

hum4nfrog: nenapisal si to zle

jirim6: to mas pravdu, myslim si tiez ze dokonale auto nebude, kym si ho clovek sam nevysklada. Akorat si clovek musi najst taky znesitelny kompromis. Ja som teraz poprve skusal dialnicu preto, ze dost ludi nariekalo. A popravde som cakal nieco ine, cakal som skor jemnejsi prievan. Ale tiez to bola rychlovka. Idealne je to mat dlhsie ( 1 den a daka 100vka km),. Ked som mal tu A6 2 tyzdne a sadol do svojeho, myslel som, ze mi demontovali tlmice Ale ked som si predtym dal len mozno 30min jazdu, tak som skonstatoval, ze tam nieje nieje az taky zasadny rozdiel. Ja na dialnicach jazdim co dovoli cesta, predpisy atd, takze aspon 140 tacho vzdy ak nenatahujem cas. Okresky ak je to mozne, bezpecne si rad uzivam. Preto mi napr ta A6 v zaklade moc nesadla. Tazke, hupave . Vykonu to malo dost , ale obratnost tam nebola. Mazda je v tomto ohlade lepsia, ale vybera si to dan inde a vypada to tak, ze to inak asi nejde. Ak su auta tiche a konfortne, tak zatial su vzdy hupave a nie tak prijemne na peknu jazdu. Minimalne v cenovej hladine do 30t eur. Mercedes, BMW a ine premiovky som neskusal, tolko penazi do spotrebaku nedam.

2013-08-30 22:20:51

Tak jsem si udělal radost a vyměnil jsem starou 6 za novou :) Wagon 2,0. Chtěl bych se zeptat, zdali máte nějaké doporučení na vanu do kufru a koberečky.

Milan123, 2013-08-30 15:30:26 napsal:

Hum4nfrog: U obchoďáků vždycky parkuju co nejdál od lidí. Kdyby se to stalo mě s novým autem, asi bych byl hodně hlasitý ..

2013-08-31 09:51:44

milan123: Právě, že Humanfrog parkoval docela daleko, asi to byla chyba, protože tam asi pro změnu parkují ti co neumí zaparkovat.

Včera jsem si udělali malý výlet po okreskách do Prahy a vyzkoušeli navigaci, my jsme na Tom Toma zvyklí, takže nastavení cesty nebyl problém, akorát změna od našeho posledního rok starého Tom Toma byla, že nám na křižovatce před odbočkou zahlásila "go to left towards rokykany" což mě tedy v první chvíli zmátlo, protože ta naše nehlásila města a rokykany (Rokycany) mě prostě nesecvakly . Jinak jsme v Praze dvakrát úmyslně odbočili jinam, protože jsme chtěli jet jinudy a docela pohotově změnila trasu, což teda ty naše navigace nedělali, ty jsou schopné ještě 10 kilometrů řvát, že se musíme otočit. Takže nevím jestli tenhle Tom Tom je nějaký lepší nebo ho za ten rok tak vylepšili. Takže s navigací spokojenost. Navíc se nemusím válet po palubce jak mentál abych přicucla na sklo navigaci.

V Praze jsme potkali Red Soul sedan, viděla jsem jej prvně, teda prvně neolepený firemním polepem a je to těžké si fakt vybrat pokud někdo nemá podstatný důvod jako psy a vrtulníky jako my.

2013-08-31 09:53:30

Celkem se divím, mnozí skutečně nešetří kritikou. Každopádně je nutné si uvědomit, že si nekupujete auto za milion, ale 550-800tisíc, což je cena dobře vybavené Octavie a chudého Superbu/Passatu. Proto skutečně netuším, co od auta očekáváte. Pokud někdo čeká kvalitu Infinity nebo Lexusu, musím Vás zklamat, kupujete si o polovinu levnější auto. My osobně bereme Mazdu jako kvalitní auto na +- 4-5 let (160tis km), poté se stejně bude měnit, je to prostě "spotřební zboží".

Každé auto má své mouchy, nedávno jsem seděl v novém Grand Cherokee a těch "nepřesností" za 1,6mega je také dost.

Kdybych měl brát mnohé příspěvky vážně (především od uživatelů, co Mazdu fyzicky nemají, pouze spekulují), dávno jsem objednávku zrušil.

2013-08-31 09:58:21

tonymontana:

2013-08-31 10:02:43

Jo a samořejmě když jsme v Praze parkovali asi hodinu, tak jsme zapomněli šíbr nastevřený , prostě je to nezvyk u Civica jsme celou dobu toužili aby se ta prosklená střecha dala otvírat a teď ji necháme nastevřenou .

2013-08-31 10:27:56

Mirec: Od tebe jsem nečetl (za posledních X stran) jediný kladný příspěvek, pouze hledáš špínu. Pokud ti Mazda nevyhovuje, nekupu ji, jednoduché. Mazda6 v žádném případě neodpovídá autu za 300-400tisíc, to jsou právě ty příspěvky, co absolutně ignoruji. Také nechodím spamovat Audi forum, že si mohu koupit lépe vybeveného a spolehlivějšího Lexuse RX 450H, který je mnohem levnější než Q7, jenom abych uživatele naštval. Každopádně jsi uvedl absolutní konec, tj. Mazdu za skoro 900tisíc (nevšiml jsem si takové, ale budiž), ale uvědom si, že začíná o cca 350k níž. I kdyby měla Octavie lepší prahy, a co? Je to tuctovka, nuda, hranatá nechutná krabice. Auto musí mít duši, vyzařovat emoce, což má od VW maximálně Pasat CC.

Trošku mi tvé příspěvky připadají závistivé, hledat jenom hnus a negativa. Přitom je to tak krásné auto a je mi celkem jedno, že se někomu po 10 letech vysype a zrezne, můj případ to nebude, takže si to autíčko chci 5 let užívát a kochat se designerskou krásou, žijeme jen jednou.

A pokud je někdo nenáročný, chce si tu krásku užívat 7-8 let, nic proti tomu nemám, každopádně se k tomu auto musí také adekvátně chovat. Pokud bude prase a bude si Mazdu uaměňovat v terénu za Hummer a na dálnici za Audi R8, ať se pak nediví. Pokud má sloužit jako rodiný "kombajn" na chalupy a 1x ročně na dovolenou, nemůže nikdo udělat chybu.

2013-08-31 10:29:21

tonymontana: to si skveli zakaznik, ked od auta za 540-880tkc ocakavas tak malo a vlastne ze je v istych veciach horsie ako auto za 250-550tkc je vlastne obcas vyhoda.. teda aspon tak som ten prispevok pochopil. A inak odporucam sa v OIII previest a idealne napr v tom skaredom G7 a skus potom porovnat to ticho. Alebo skus FFIII, Astru atd za nizsie ceny,

2013-08-31 10:35:30

Od auta za 550-880 tisíc neočekávám málo, ale v žádném případě nečekám kvalitu Audi/BMW/Mercedesu.

A vůbec, klidně si na novou 6ku nadávej, považuj ji za auto "o hodnotě Astry", zadeček si v ní budu vozit já.

Nemyslím to nikterak namyšleně, ale když nejsi schopný najít jediná klad, nemá cenu se hádat, nikam to nepovede, akorát budeme spamovat.

BTW, v Octavii 3 jsem jezdil. Designově hrůza - tuctovka, kterou má každý 3. Čech, uvnitř lepší průměr. Každopádně kdybych si ji vybavil a "narval" do ní naftu v AT, vyjde mě dráž než Mazda.

Řekněme si to upřímně, kdo se otočí za novou Octavii a za Mazdou v red soul?

2013-08-31 10:44:00

Tak jsem včera pořádně prozkoušel adaptivní tempomat na okreskách. Musím říct, že jsem si vyjasnil některé věci z manuálu a pochopil co autoři mysleli. Takže: Tempomat detekuje výhradně věci pohybující se ve stejném směru jako auto. Ignoruje cokoliv stojícího, nebo jedoucího proti. Proto by mohl přehlédnout auto jedoucí před vámi příliš pomalu. Tempomat si nastavíte třeba na 90 (proto při držení tlačítka + skáče po desítkách, aby si řidič co nejrychleji nastavil požadovanou rychlost) a auto se na ni dostane relativně mírnou akcelerací. Jakmile dojede auto před sebou zpomalí a udržuje odstup, který se reguluje druhým tlačítkem. Nastavit na nejbližší je už docela adrenalin. Chce-li auto pře vámi třeba odbočit a začne brzdit tempomat zpomalí a je-li třeba umí dupnout pěkně na brzdy. Brzdí až do 30 km/h a pak pípne a předá vám řízení. Pokud nemusí brzdit až na 30, tak tam poté co auto pře vámi odbočilo zase nasází kvalty a přidá na 90. Jedete-li za někým, nemusíte se principielně starat o vesnice, protože tempomat zpomalí podle auta před vámi. Super pohodlné je to třeba přes roztahané vsi s hustou dopravou. Přes Rudnou je to ve špičce pěkná otrava. Pořád přidávat, ubírat a bez automatu i řadit. S adaptivním tempomatem jsem nesáhl ani na plyn ani brzdu dokud se neobjevila červená na semaforu. Když naskočí zelená, tak stačí auto rozjet na 30 zmáčknout RES a už se zase jen vezete. Úskalí se skrývá v prudších zatáčkách. Jede-li před vámi auto a máte navoleno třeba 60 a vjedete do zatáčky co je tak na 40, tak auto před vámi logicky zpomalí a tempomat za ním také. Jak se, ale zatáčka utahuje tak auto před vámi vybočí ze zorného úhlu radaru a tempomat si vesele přidá. Takže na toto pozor. Stejně jako když pojedete na dálnicí za někým kdo se courá a odbočíte na odpočívadlo s nacvakanými 140 km/h. Pak se člověk diví proč auto najednou podřadí a přidá plyn. Z kopce se auto nespoléhá jen na brzdy, ale klidně podřadí o dva stupně a brzdí motorem.

Podařilo se mně i vyzkoušet městského asistenta brždění. Přejížděl jsem na rozkopané ulici úzký můstek se zábradlím přes výkop a auto těsně před můstkem zpanikařilo a duplo na brzdy. Nevím jestli to bylo to zábradlí, nebo schod který můstek vytvářel. Ale lekl jsem se pěkně.

Co ale pořád nevím je, jestli by městský asistent zabrzdil po té, co tempomat dobrzdí do 30km/h. Zkoušet to nebudu, ale kdyby to mělo alespoň teoreticky fungovat, cítil bych se ještě o malinko bezpečněji.

Na závěr bych řekl, že se jedná bezpochyby o velice užitečnou a před pár lety nemyslitelnou technologii, která kromě pohodlí každopádně zvyšuje bezpečnost. Není ale v žádném případě neomylná a je třeba při jejím používání vědět co dělám a pořád dávat pozor.

2013-08-31 17:38:30

tonymontana: zavist ? to snad nemyslis vazne zavidim kamaratovi ze si mohol zajazdit na Lamborginy jeho brata. Zavidim mu, ze si moze dovolit zene kupit A6. Ale zase nemam skrze tu zavist nocne mory a naozaj kludne spim.

Horsi spanok mam obcas skrze vyber noveho auta .

ked si nenasiel jedine pozitivum ktore by som na adresu novej 6stky asi zle citas. Urcite som spomenul, ze sa vyborne ovlada, ze mi jej jazdne vlastnosti vyhovuju.

cenu 900k sa uviedol, lebo take auto skom skusal. Zakladna cena top 2.2 175k je 35t eur. Teraz k tomu lak, navigacia a mas cca 900tkc. A este aby si nezabudol, dojazdovka vraj cez 400 eur , nech sa paci . To len aby si sa vyrovnal tej drahej oktavke o ktorej tu pises. Ale zaujimave, ze ja som si vyskladal OIII za cennikovych asi 28t a mal som tam veci, o ktorych u 6tky mozem len snivat za porovnatelnu cenu a to nehovorim o tom, ze z tej ceny este nieco usetrim pri standartne lepsiej zlave o dake % Ale tiez ako tebe ma to auto dako moc nechyta, je to len alternativa, znudze cnost, lepsie zlo

A mazda 6 prave ako rodinny kombajn nieje nic moc v tom ponimani ako si napisal. Na taku ucel bohate posluzi daka foobie a nie mazda 6 , to su vyhodene peniaze.

a len tak mimochodom, auto strednej triedy nieje len o rozmeroch a tu prave podla mojho nazoru ta mazda zaostava a pre mna je to sklamanim.


Odpovědět

1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 134