Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 134

2013-08-20 09:02:39

tomz: Měl jsem stejné fólie na bocích za předními koly ještě než jsem dal lakované zástěrky a za dva roky se odstín laku nezměnil. Ale zase je to bílá metalíza, takže na ní se asi nemá co měnit. Fólie je lesklá stejně jako lak a voskuje se stejně jako zbytek auta (jedná se o tlustou polyuteranovou fólii, ne vinylovou) a mouchy se z ní dostávají lépe než z předního nárazníku. Aby nezežloutla, je potřeba čas od času vzít leštěnkou. http://www.trieste.cz/cz/carshield/

2013-08-20 09:09:42

k tej folii. Asi by bolo lepsie kazdy tiel dat cely, napr tu prednu kapotu. Ja to u nasledujuceho auta tiez planujem a bude jedno ci to bude Mazda alebo nieco ine. Takze za mna cely naraznik, kapota a mozno predne blatniky + este asi hrany dvery a prahy. Tu su take asi najzatazenejsie miesta.

Inak som mal 14dni ( 1600km) rocnu A6 3l TDi 150kW FD AT . Tomu autu chybalo trochu tvrdosti ( bolo citit naklony ako u OIII ci G7 )a diety. Tych zakladnych 1800kg bolo dost neprijemnych pri zaradeni sa z predbiehacej rychlosti nazad do kolony, v zakrutach atd. Ale inak super kara na rychle dialnicne presuny. Pri 160 ticho ako "v kostole", ziaden hluk od kolies atd. Jemne horsi je G7.

Predna maska sa jemne zachvela len pri suseni na mycke. A spotreba dla PP 6 a real 6.2l. Som cakal ze palubak keca aspon o 1l, lebo ziadne eko sa nekonalo. Okresky svizne a dialnice lahko cez limit 140-150 ( celkom 500km), nemam prehlad kde su na trase BA-ZA radary.

Siel som kusok s M6 2.5l ( vdaka neuveritelnej öchote"predajcu v BA dotankovat benzin) a ta mazdacka prevodovka mi prisla lepsia proti tomu automatu v A6 . Pri neakcnych rozbehoch nekonecne smykanie pri 1400ot, strasne mi to vadilo.

Co do pocitu z jazdy, ovladatelnosti u mna vyhrava Mazda 6, ale je fakt , ze v Mazde 6 mam doteraz asi len 50km , takze nic moc.

2013-08-21 11:25:38

Myslíte, že někdy bude dostupná čeština v palubním systému? Ať už od Mazdy, nebo od třetí strany.

Byla taková možnost u starších Mazd? (6,CX..)

2013-08-23 16:59:01

V zari budu objednavat sedan2.5 (red soul) a stale nemam jasno ohledne zadniho spojleru na viku kufru. Vyskytuje se na fotkach u vetsiny novejsich testu, ale mam z nich trochu rozpacity dojem. Ale zase si rikam, ze kdyby v realu ten spojler nebyl prinosem ke vzhledu auta, tak by u tech vsech testovanych sedanu nebyl. Budu vdecny za vase nazory.

2013-08-23 17:29:35

Včera jsme náš nový přírůstek do rodiny viděli, je nádherná . Už se nemůžeme dočkat příštího týdne, hlavně aby mě tam na ní moc nikdo nešahal .

2013-08-25 01:01:57

lioness: Moc ti to těšení závidím

Určitě pak přidej recenzi a poznatky, nejlíp i nějaký fotečky

2013-08-27 11:33:10

jirim6: Mně ta odtrhová lišta přijde docela fajn. Je škoda, že se nedělá celý paket jako u GH, třeba prahy by si lepší ochranu zasloužily. Dovedu si představit, jak budou vypadat po dvou třech letech, pokud se nedají dopředu alespoň zástěrky.

2013-08-27 11:37:49

tomz: Čeština v palubním systému asi ne, malý trh i pro třetí stranu (jakože RACHOT), ale možná TomTom by se hacknout dal. Každopádně Mazda ČR prý tlačí na MME, ale jak mám zkušenosti, je to hodně nejisté. Je to to samé jako se střešními lištami s otvory pro střešní nosič pro sedan GJ...

2013-08-27 17:02:33

2014 MAZDA6 Smart Start Guide

http://www.mazdausa.com/M...artguides/2014_M6G_QT.pdf

2013-08-27 23:26:26

2014 MAZDA6 Owner's Manual

https://www.mymazda.com/M...f/manuals/2014_M6G_OM.pdf

2013-08-28 06:34:56

Výborně! Manuál jsem sháněl půl roku abych si zkrátil čekání. Už mám ale tištěný. Moc se mně líbí ta zkrácená verze. V plné verzi manuálu je na tři vysvětlující řádky celá stránka upozornění, takže prokousat se tím je hrůza. Zajímavé je, že v US mají jiný automat se sport režimem.

2013-08-28 08:35:17

hum4nfrog: To já měl dříve auto než manuál , a tak jsem si taky stáhl nějakou americkou verzi - nicméně v určitých věcech se to právě lišilo od toho českého, který byl k mání později.

2013-08-28 08:49:59

Mimochodem, dnes ve dvě si pro ni jdeme. Těším se až se mně chce blinkat. Pokusím se k večeru udělat par fotek a lípnout je sem.

2013-08-28 09:16:50

Jj na návody (od všeho) je Hum4nfrog pes, chodí s nima po domě a dělá mě referáty a obávám se, že mě bude i zkoušet. A já už skoro ráno blinkala z toho těšení.

2013-08-29 21:12:21

Takže slíbených pár fotek a několik postřehů.

Ohledně vzhledu se Revolution liší lesklými sloupky místo matných a průhledně zalitým znakem Mazda na čelní masce místo plastického. (že by kvůli radaru?)

Kožené sedačky jsou příjemně tvarované, velice dobře se mně na nich sedí. V mém Civicu mně často bolí moje skoliozní záda a tlačí boční vedení. Tady zatím super. Asi je pravda že je sedadlo spolujezdce vyšší, nebo možná stejně vysoké jako řidičovo, ale nedá se výškově nastavovat. Navíc výšku sníží střešní okno, které je sice výborně provedené, ale člověk měřící 190cm by už mohl mít problém. Já měřím něco pře 170 cm, takže pro mě je to úplně přesně akorát.

Automat řadí opravdu skvěle a obdivuhodně se přizpůsobuje stylu jízdy. Když se motám jednosměrkami kolem náměstí, tak motor točí jen 1000 otáček. Otáčky při kterých řadí úměrně stoupají s intenzitou šlápnutí na plyn. Při předjíždění krásně pohotově podřadí o tolik stupňů, o kolik je třeba k dosažení potřebného výkonu. Přiznávám se, že nejsem takový řidič abych se takhle rychle rozhodl, který ze šesti stupňů mám dát abych se strefil na maximální výkon. Vždycky je to tak, že kouknu na tachometr, vidím třeba 80 a říkám si dvojka je do omezovače na 105, hmmm tak to asi trojku... No a tohle si automat sesumíruje podstatně rychleji než já. To, že zařadí možná o půl vteřiny pomaleji než připravená ruka je nepodstatné, protože mé rozhodování trvá řádově déle. Opravdu hodně zajímavé věci se dějí při sešlápnutí pedálu na podlahu (Kick down je až úplně těsně před podlahou). Převodovka hned pošle otáčky nahoru a drží stupeň dokud si otáčkoměr nesáhne na červené pole. Po tom co jsem četl jsem měl trochu strach jestli 2.5-ka motor bude odpovídat svým parametrům. Navíc po svezení se silnějším dieselem jsem byl trochu zklamaný (myslím tím dieselem). No a musím říci, že 2,5-ka si u mě reputaci napravila. Těch 192 koní tam opravdu je a akcelerace mě úplně uspokojuje. Můj Civic má 140 koní a rád si dopřeji plného výkonu. Musím přiznat, že mě někdy připadal už trochu dýchavičný. Těch 50 koní na víc je teď přesně to, co jsem si představoval, i když je šestka trochu těžší.

Jinak auto je velmi pohodlné i na devatenáctkách a je velmi tiché. Kritici fakt neví co by. Jen aby to takhle zůstalo i po padesáti tisících po městě.

Protikorozní ochrana vypadá důvěryhodně. Celý podvozek je nastříkán voskem, včetně závěsů tlumičů. Vpředu prakticky neexistují podběhy. Jsou tam jen plastové vložky. Spoje lemů zadních blatníků jsou pečlivě zatmeleny a filcové vložky se blatníků nedotýkají, takže vlhkost může z této inkriminované části vysychat a dají se případně snadno ošetřovat. Vše pod vložkami je opět vyvoskováno. Podařilo se nám si nešikovně na prahu škrábnout kamínkem na botě lak a dle barvy vypadá plech zinkovaně. Nechám schválně škrábanec pár dní a uvidím jak se bude chovat. Do dveří i víka se dá snadno odtokovými otvory stříknout trochu vosku. Do zadních nadkolí asi také otvorem pro výměnu žárovek; do prahů víčkem u zadních dveří asi také. Ale jak píšu - z vnějšku vypadá ochrana důvěryhodně, takže předpokládám, že i vnitřek bude nastříknutý.

Měl jsem strach že adaptivní tempomat nebude pracovat dobře ve městě. U některých značek jsem četl, že ho matou protijedoucí auta a že nejde vypnout. Takže po městě bez tempomatu. U šestky to ale funguje parádně. Protijedoucí auta ignoruje a v zatáčkách jen na chvíli přestane vidět auto jedoucí před sebou, když je na hranici detekce. Líbí se mně, že tempomat funguje už od 30 km/hod. V omezeních rychlosti je opruz hlídat tachometr a takhle se auto umí nádherně courat. Když auto jede z kopce, tak přibržďuje. Jinak mačkáním tlačítka se přidává a ubírá rychlost po 1 km/hod, při držení tlačítka skáče po 10 km/hod a na display je vidět kolik je nastaveno. Super oproti Civiku.

Nechápal jsem v návodu co má u bezklíčového zamykání znamenat, že zamykací tlačítko na víku kufru je jen pro zamykání. Tak neznamená to, že je nutné zmáčknout tlačítko na dveřích u řidiče když chcete do kufru, ale to že se naopak kufr nemusí odemykat. Přijdete k zamčenému autu a otevřete kufr jako by bylo auto odemčené. Tlačítkem se jen kufr zamkne, ale jen zase kufr.

Párování hands free s i-phonem je otázka 3 minut. Telefonuje se super, dokonce se mně daří používat i hlasové ovládání. Chce to, ale trochu natrénovat přízvuk a i česká jména vyslovovat tak jak by je asi vyslovil angličan. Jinak se hlasem dá ovládat docela dost funkcí, ale to ještě musím prozkoumat.Co se kvality displayů týče, tak nemám žádné výhrady. Displaye jsou kontrastní dobře čitelné a nepůsobí kýčovitě. Nepotřebuji mít na palubce i-Pad s retinou. Nač? Člověk má čumět kam jede a ne kecat na Facebooku.

Okna se dají zavřít i otevřít s vypnutým zapalováním, ovšem jen do té doby než otevřete dveře. K zavření je pak třeba pustit zapalování a ne startovat motor jak někteří tvrdí. Mám to stejné na Civiku a umím s tím docela dobře žít. Bohužel k zavření střešního okna už zapalování zapnuté být musí.

Z příslušenství se mě líbí gumové koberce a vana do kufru. Obojí sedí pěkně a je to z mých zkušeností hodně praktické. Daleko praktičtější než koberce. Hlavně pokud máte psy trpící nevolností.

Jediná nevýhoda snižování hmotnosti je logické použití tenoučkých plechů. Dnes u Kauflandu vedle mě stála rodinka co ládovala dítě do autosedačky a samozřejmě mě kleply dveřmi do auta. Naštěstí jsem to přímo neviděl a zjistil jsem to až když odjeli. Uchránilo mě to od dlouhých let ve vězení za to co bych s nimi udělal za ten slušivý důlek nad lemem zadního blatníku, který mě udělali na den starém autě. Prostě se kvůli tomu nebudu rozčilovat, zdraví mám jen jedno.

Tak to je prozatím vše.

2013-08-29 21:23:55

hum4nfrog: gratulace ke krásnému autu. chtěl jsem se zeptat na jednu funkci, která mi nefunguje - a to messages v používání telefonu. Evidentně můj mobil má jiný bluetooth protokol a toto je mi nanic. iPhone to umí? Případně máte někdo zkušenost, které telefony jsou v tomto směru kompatibilní? Díky.

2013-08-29 21:53:30

hum4nfrog: nádhera, gratuluji. a já, člověk úchylný na střešní okna jsem si nemohl nevšimnout toho nádherného kusu skla na střeše. jen pohled do online ceníku mě vyděsil, pouze k nejsilnějším motorům za celkem přijatelných 19tis. je to škoda, myslím, že je spousta lidí, co by to brala. u mě by to bylo první, na co bych se ptal prostě úchylka na šíbry. i u auta s klimou a říkejte si co chcete

2013-08-29 21:57:58

Ještě dodám, že nás nadchly roletky o kterých jsme nevěděli. Když vyndáte hlavní roletu, která odděluje zavazadlový prostor, třeba z důvodu převozu psa, může si vytáhnout další svislá roletka, které zabraní onomu psovi olizovat vám hlavu, pro nás co převážíme rotvajlera velice praktické :D. Jinak ta hlavní roleta se dá schovat pod víko v kufru je tam na ni prolis, takže odpadá náš problém, když jsme ze Civica vyndali plato, protože jsem manžela ukecala k nákupu něčeho objemnějšího, a pak s ním zoufale běhali kolem kam ho dát.

A nakonec ještě malá poznámka k samotnému nákupu vozu. Mohu porovnávat pouze prodejnu Hondy a Mazdy v Plzni, ale rozdíl v přístupu byl naprosto šokující. Zatímco při nákupu Civica v Exucutive výbavě jsme nabyli dojmu, že prodejce obtěžujeme, u Mazdy to bylo naprosto jinak. Kdykoliv jsme tam přišli ochotně se nám věnovali a snažili se zodpovědět veškeré manželovi dotazy a věřte, že klade otázky poměrně do hloubky . Bez problémů nás už při první návštěvě autem svezli a manžela nechali řídit, u Hondy ani omylem. My jsme se původně trochu rozhodovali mezi Mazdou 6-kou a Acordem, ale do Hondy jsme po první navštěvě Mazdy (plzeňské Aspekty) už ani nejeli.

No prostě jsme úplně děsně nadšení.

2013-08-29 22:03:18

lioness: hlavně ať to nadšení vydrží, nedávno jsem v jiném topicu popisoval, jak byl můj šéf nadšen při koupi firemního vozu a jak se vše změnilo při prvním problému s autem. kéž by jste takto nenarazili.

když jsme u těch autosalonů, dělal jsem ve výkupu bouraček, jezdil jsem pro auta odtahovkou a poměrně často se auta vyzvedávali v různých autosalonech po celé ČR. a kdo mě asi překvapil nejvíce, byli dva autosalony Toyoty v Praze, myslel jsem, že jsem v ráji, jak se ke mě chovali, ač věděli, že ze mě kšeft mít nebudou, ba naopak, potencionální kšeft (bourané auto, které mohli opravit) jsem jim odvezl.

2013-08-30 06:32:29

Lioness ... máte civica 9g ? Jest-li ano , tak jak jste s ním spokojeni . Jinak nadšení mám opačné / Honda Praha a Mazda Plzen / .


Odpovědět

1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 134