Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 134

2013-07-25 22:52:46

le_mans_fan: a kdy to provětráš na nějaký sraz??

2013-07-26 08:45:06

yarex: az na tu kapotu, tesnenie , update audiosystemu same pozitiva. Verim ze sa ti to podari doladit a budes nadmieru spokojny. Som sa na tie kapoty pytal predajcu a povedal, ze to bol len problem CX-5 a riesilo sa to podlepenim k vystuzi, ze od vyroby niektore auta mali problem. Podla toho co citam , to nebude problem podlepenia kapoty k vystuziam, ale niekde inde. A hlavne to mazda 6 podedila, co je dost nepochopitelne a smutne, lebo naozaj na inych forach sa o tom pise dost. Ak plapola vo vetre len plech ( ja som sial max cca 120 na testovacke), tak je prehnane tenky. Ine ma moc nenapada. Teraz budem mat asi moznost prevetrat novu A6, tak som zvedavy, ci to maju vsetky nove auta ako mi niekto hovoril

Dynamika : ma to tazke prevody, ako som uz pisal, 5 a 6 nevadi ze su na spotrebu orientovane, len tie nizsie nemuseli byt az tak tazke, ale podradenie to vacsinou vyriesi. Jediny problem moze nastat pri plnom aute v kopcoch, pripadne ak niekto za auto zavesi vozik. Tam to uz nebude ono.

zaujalo ma este ako si pisal o tom prepinani dialkovych - stretavaciek. Ani som netusil , ze to mazda ma. To bude asi len od attraction, alebo to ma aj nizsia vybava ? Lebo to je vec, ktora pre mna je zaujimava, Ked nahodou idem v noci, tak casto jazdim na dialkove.

2013-07-26 08:59:41

mirec38: To přepínání je světel je opravdu, co si pamatuji, až od Attraction, vázané na bi-xenony. S tím souvisí i natáčení světel do zatáček. Je to jedna z věcí, co se mi líbí, kterou jsem chtěl, a která člověku šetří pozornost (tedy pořád hlídat, aby člověk nikoho neoslňoval). Myslím, že auto bez tohoto už bych nechtěl.

radomilacek: Kdo ví? Registroval jsem i předchozí sraz, ale to víš, pořád je co dělat . Spíš bych to viděl někdy zase na ten bowling nebo restauraci, po domluvě.

2013-07-26 09:17:26

le_mans_fan: dik za info, toto info by mohlo dost zavazit a Mazdu ( ci ine auto) mi predrazit. Predpokladam, ze ta A6(dufam ze ju na dovolenku dostanem) to asi mat bude, tak si to vyskusam v reale pri nocnej jazde, ak sa mi to zapaci, bude zle , sa mi skomplikuje vyber .

2013-07-26 16:06:40

Este co sa tyka svetiel, bixenony na stretavacie svietia podla mna moc nizko, takze sa neda jazdit nane rychlo v noci. Dialkove su super, ale stretavacie by som dvihol urcite vyssie.

A este co sa tyka kapoty, ono ako keby problem bol v tenkom plechu, ale nepozeral som este, len mi to tak pripadalo. Chcelo by to este jeden test ist nad 170 az 200 aby som to overil.

Mirec: auto bolo nalozene ale nepostrehol som zmenu v dynamike. Auto tahalo rovnako nalozene ako prazdne, len proste na 5-6 uz je pod 3000 otazok lenive.

V meste sa da na 4 v pohode plavat a na 3 alebo 4 v 3000 a vyssich otackach v pohode predbiehat.

Kedze na trojku neni problem ist 120 tak to neriesim. Motor vtedy toci okolo 5000.

2013-07-26 19:18:09

Když jse jezdil s Felicií, tak jsem přepínal na dálková světla málo kdy. Pak jsem si koupil Civika a těšil se na xenony. Musím říct, že jsem byl trochu zklamaný jak málo svítily v porovnání s Felicí. Ono to nebylo způsobeno malou svítivostí, ale větším skloněním. Při každé kontrole ale byly nastaveny znovu takhle nízko. Asi z důvodu velké svítivosti bývají xenony trochu více skloněné a gyroskop uvnitř to pořád sleduje aby neoslňovaly protijedoucí. Takže si myslím že to přizvednout nepůjde. No koneckonců od toho tam je to automatické přepínání na dálková světla, aby se s tím člověk nemusel zaobírat.

2013-07-26 19:40:48

hum4nfrog: to se divim, ja kdyz jel nekdy v 2002 poprvy s ochcavkou 4x4 (jeli sme v noci na slovensko do tater) co ma xenony tak svitilo jak prase, venku to bylo jak ve dne a s nejakou felicii se to nedalo srovnat, to je divny, nemas tam v ty honde neco spatne? jinak aby byly sklonene to slysim taky snad prvne, preci nedelaji svetla ktery sviti vic a lip tak aby svitili na kratsi vzdalenost, hmm?

2013-07-26 20:56:33

No je pravda, že když jsem jezdil ve Felicii, tak ne mě protijedoucí auta sem tam blikala dálkovými, tak bych řekl že bylo něco špatně spíše na té Felicii . (Ale na každé technické to prošlo jako OK)

Spíše jsem chtěl říct, že na tlumená asi nepůjde jezdit moc rychle a že když nová šestka má automatické přepínání světel, tak si můžou dovolit bezpečnější nižší sklon. Nicméně kdyby se dalo jezdit skoro pořád na tlumená, ani by si člověk neužil, že má bi-xenony

2013-07-27 12:30:34

no teraz som zase na vazkach, to si proste clovek musi skusit aby zistil co mu viac vyhovuje. Inak ak su dobre halogeny, tak xenony an netreba. Ale napr na fiate Brava co som mal rocnik 1999, tak tam som nevidel ani s dialkovymi. Akoby som tam mal len zapalene kahance. Cize vacsinou jazda dialkove, alebo skoro uplne naslepo.

2013-08-12 18:04:23

Jeden testík: http://www.stream.cz/mezi...023-meziplyn-mazda6-kombi

2013-08-14 11:20:46

marik: Pekny testik musim rict ze se mi libil.

2013-08-14 11:30:52

Nedá mě to a po přečtení fóra se musím malinko pochlubit V patek si jdu zatím "půjčit" M6 kombi 2.5i, red soul bez navi. Už se na ni těším jak malej Jarda. No už snad pak za měsíc mi bude říkat pane na stálo Je to moje první Mazda a proč zrovna M6. Jak bylo řečeno na streamu v Meziplynu : JE KRÁSNÁ ..protože ji nemá každej jako Passata a Mondeo není tak pěkný. A pro mě hlavně je tam 2,5 atmosféra tzn žádné FAP a potíže s tím že se ucpal nebo potřebuje regenrovat a člověk musí pak jezdit jako debil ...Žádný turbo, sice automat ale snad se hned nerozsype

2013-08-14 12:11:44

A zase jeden testík

Car Tech - 2014 Mazda6 i Grand Touring

The new Mazda6 can stop making apologies now.

2013-08-15 14:51:26

kaplis:

Moja skusenosť z novou M6 vagon Atraction

Mal som požičane na vikend M6 (prešiel som 760km)

Plusy

+Nadherne auto ( krasa na ktoru sa nechyta ani môj Superb Combi )

+Spotreba 6,6L/km (fantazia)

+Dobre tlmi priečne norovnosti

+ Vyborne odizolovany motor od karoserie (takmer nepočuť motor v kabine)

+ Sedačky maju super sedenie

Minusy

  • tenky plech na karoserii
  • veľmi slaby lak (mäkky a ľahko sa poškrabe )
  • veľky hluk do kabiny nad 120km ! ! ! TRAGEDIA (asi slabe tesnenie na dverach)
  • vybruje predna kapota pri rychlosti vätšiej ako 130km ! ! ! (to iste robilo na Cx5)
  • auto sa nezamyka pri jazde
  • ťažko sa zatvara kufor (treba silno buchnuť)
  • vybracie na rychlostnej pake pri jazde
  • mizerne odkladacie schranky vo dverach
  • uzka a nizko lakťova opierka v prednych dverach ! ! ! (asi to robili pre Japoncov )
  • nejdu zatvoriť okna po vypnuti motora
  • prestane hrať radio po vypnuti motora
  • xenony svieťa priliž nizko ! ! !
  • spolujadcova sedačka je priliž vysoko (mam 189cm a šucham hlavou po streche )
  • počitač nema aktualnu a celkovu informaciu o jazdach (ako to ma Superb 2 počitače )
  • nevojdu okuliare do schranky na streche
  • navigacia - Tragedia za 500€

Pozn.

Uvažoval som važne až som doslova slintal pri pohľade na to auto ake je krasne, že si kupim Japonca M6 ale niektore veci nemôžem rozdychať

  • -- slaby plech ,hluk do kabiny ,lakťovu opierku ,xenony ,vybruje predna kapota (aj keď ide oproti Vam kamion to vybruje ! ).

To je moja skusenosť z M6

Je mi veľmy ľuto ale M6 nekupim ma priliž veľa detskych much ,hoci vyzera SUPER .

2013-08-15 21:58:31

moje zkušenosti po 11 tisících s dieslem wagoon Attraction Navi (budu reagovat na poznatky vás ostatních):

  • vibrace karoserie - nemám takové poznatky
  • hluk přes dveře - u mě OK
  • opěrka ve dveřích a odkládací prostory - nebyl jsem spokojen ani u své minulé M6 a toto je skutečně špatné
  • xenony - pro mě dostačující
  • navigace - začátek špatný a sekala se, ale po upgradu na tomtom webu funguje normálně, asi nemám s čím srovnávat, pro mě je dostačující
  • spotřeba - od začátku jezdím za 5,9 L.
  • víko kufru - první měsíc to šlo až na druhý pokus, musel jsem naprázdno stisknout otevírací tlačítko a až potom to šlo zavřít. teď už bez problémů
  • audio - to načítání USB vždy na začátek je totální průšvih, doufám, že to s časem odladí
  • klimatizace - nějak si na ni nemohu zvyknout, ať nastavuji, jak nastavuji, tak se mi zdá, že fouká zbytečně silně, když zeslabím, tak je horko...asi k mému posezení a postavě špatně umístěné výdechy.

Celkový dojem - i přes ty mouchy je to v mých očích super kára, krásně jede a je velmi pohodlná. Měl jsem jeden čas k dispozici A6 a toto mi sedí víc. Nemluvě o designu - německý styl už se mi přejedl.

Kdyby se někdo zeptal, tak doporučím.

2013-08-15 22:10:03

pm33: Dik za dalsi poznatky na co se zamerit pri zajmu o vuz.

Ta AUDI mela lepsi klimatizaci, to je jasne... To maji AUDI naprosto perfektni. Napr. i to topeni jen na nohy kdyz zvolite - znam v zime treba jdete v obleku a tenkych botach - totalni teror a pak po nasednuti to ohulit teplo na nohy je boží.

Ale 6ka je lepsi vuz pro ridice a samo cena i kategorie je jinde. Tedy je jasne ze v tom a komfortu jsou ta AUDI a velka trojka vpredu samo (je za to ta premie v cene...).

Perfektni je ta spotreba jak pises.

2013-08-16 08:15:52

Ahoj,

chtel jsem se zeptat, jestli nevite jak je to s peci o automatickou prevodovku? (Uz je v procesu nakupu do rodineho parku 2.2D kombi Attraction automat+cervena+navi).

Ja osobne ze zkusebni jizdy taky musim potvrdit zvyseny hluk nad cca 150kmph. Zdalo se mi, ze jde spis od stresnich lizin, ale mozna to je od zrcatek. Ve vysledku to je jedno.

Problem s xenonama/kapotou, tenkymi plechy a tloustkou laku jsem nezaznamenal.

doris  
Doris
2013-08-16 09:37:41

My jsme se také byli s novou M6 projet, zvolil jsme 2.0 benzín, manuální převodovka, kombík.

Dojmy následující:

+ atraktivní design

+ pohodlí a velmi dobré jízdní vlastnosti

+ solidně pohlcuje nerovnosti na cestách

+ tichý motor

+ nízká spotřeba paliva (alespoň dle PC, jinak jsme to neměli jak měřit)

+ zadní lemy konečně trochu vylepšili a mohly by vydržet

  • na dvoulitrovou motorizaci líné (u kombíku bych šla raději do silnějšího dieselu)
  • koberce v podbězích - obávám se, že to bude zase hnít
  • ještě slabší a matnější lak než u předchozích modelů, myslím, že moc nevydrží a nebude ani dostatečně chránit karoserii ( obecně problém všech modelů od Mazdy)
  • tenké plechy i plasty nárazníků - pro snížení hmostnosti je to sice dobré, ale měla jsem pocit, že je to papírák
  • těžko se zavíral kufr
  • slušela by tomu menší zpětná zrcátka nejlépe integrována do rohu okna, jako u předchozích M6 ( myslím, že by to bylo praktičtější i s ohledem na pevnost)

Můj celkový dojem z nové M6 je pozitivní, je to krásné auto, které má co nabídnout. Po vychytání dětských nemocí může být M6 v dané třídě jedno z nejlepších aut. Co je bez kompromisu, že Mazda vládne designu (nejen) mezi japonci a stále umí vyrábět auta, s nimiž je potěšení jezdit.

Nás láká do budoucna CX-5, tak uvidíme, co z toho bude....

2013-08-16 10:45:26

Trochu mě mate, že se často zmiňuje problém se zavíráním kufru. Nemám zatím zkušenost s vlastním víkem, ale v manuálu myslím píšou, že se má víko jen přimáčknout a chvíli počkat (asi i pár vteřin) a že automatický zavírač víko zajistí. Zabouchávání je myslím i zakázáno.

Péče o automat by mě také zajímala. Klasická doporučení mluví o časté kontrole kapaliny, její výměně a podobně. V manuálu o tomto není ani slovo, dokonce ani v seznamu servisních úkonů. Vypadá to, že je v převodovce náplň doživotní a není ji jak kontrolovat. To mě přijde od Mazdy docela sebevědomé...

2013-08-16 11:09:03

nevi nekdo jestli uz maji pozink nebo ne? nejspis ne co? popravde vam reknu ze opravdu nevim jestli bysh sel do mazdy vsechno bych ji dokazal odpustit ale ty karoserii laky apod asi uz ne staci mi moje zhnila mazda a uz nikdy bych to nechtel mit a reist to a jak to tak slysim tak budou stale hnit vsechny nehelde jestli tam je ta barva jen na oko tak to po zime bude radost lak odreny a nastoupi rez nevim no pokud tohle mazda nevyresi nejsem si jisty jestli moje dalsi auto bude zrovna ona. Muze vypadat sebehezcejc ale jestli po 3 rokach bude prohnila tak je to uplne jedno. skoda no a velky palec dolu


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 134