Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 134

2013-07-01 15:12:44

mirec38: taky souhlasim.

Ja osobne jsem zazil i zavodni kotouce vlivem selhani desticky mrtve za cca 4 minuty... Bohuzel. Ale stane se to i na beznem aute. Proste WARP kotouce udela presne toto co je na tom videu. Ten clovek mi neprijde jako nejaky TOP Jinba-Itai ridic, ci telemetrie ala Schumacher takze jde spise po senzaci . Proste selhal kotouc a nemusel za to moci ani ten ridic, proste se to nekdy stane no... STEJNE KUPUJTE

Ja treba jsem znal pripad, kdy borec s Passatem jezdil s takto ponicenymi kotouci do servisu po 10.000km... Nakonec se zjistilo, ze jezdi extremne drsne a ma ANTIRADAR a vzdy brutalne brzdi z 200+ na 130 a to nekolikrat za cestu Praha Brno Praha Liberec atd. no a proste tezsi vuz jako Passat a celkove proste to nemuze vydrzet nic z tohoto segmentu vcetne Mazd atd... Snad keramicke brzdy u AUDI nebo podobne PORSCHE atd. jenze....

2013-07-03 21:57:21

Ahoj všem,

měl jsem příležitost vyzkoušet novou 6 s benzínovým dvoulitrem a automatickou převodovkou. Protože sám mám diesel a manuál, tak se chci podělit o své dojmy a rozdíly. Dopředu musím říct že moje zkušenosti s automatickou převodovkou jsou velmi malé. Jezdil jsem prakticky pouze v Citroenu C4 Picasso (tam je navíc převodovka robotizovaná, takže to není plnokrevný automat).

První věc, která mě překvapila byla jak automat motor "podtáčí", při klidné jízdě jsem prakticky pernamentně jezdil mezi 1200-1500 otáček. Jakmile jsem jenom trošku uvolnil nohu z plynu, tak převodovka okamžitě řadila směrem nahoru. Přesto je tady ale nevýhoda že při potřebě rychlé akcelerace je nutné počítat s chvilkou na podřazení. Jedinou volbou je přepnutí do manuálního režimu a nechat motor vytočený. Řazení samotné je velmi rychlé a plynulé, v automatickém režimu směrem nahoru i dolů. Po přepnutí do manuálního režimu je ale směrem dolů znát "škubnutí" z toho, jak se motor roztočí. Já osobně jsem měl mnohem lepší pocit z automatického režimu v porovnání s manuálním.

Jakmile jsem najel na dálnici, automat poměrně změnil charakteristiku řazení. Při dálničním zrychlování nechal motor pěkně vytočit a řadil možná až trošku pozdě. Měl jsem pocit že 5 zůstávala při 150 docela dlouho, než převodovka přeřadila na 6. Při potřebě zrychlení ale převodovka velmi rychle podřadila a auto táhlo. Pokud ale podřazovala o dva stupně, tak přeci jenom byla znát malá prodleva. Na dálnici byl ale také nejvíce znát rozdíl mezi manuálem a 2.2 dieselem a automatem s 2.0 benzínem. Zatímco s dieselem najedu na dálnici, zařadím 6 a vyřazuji ji prakticky až když dálnice sjíždím, automat s benzínem pracovali daleko častěji. Téměř při každé výraznější změně rychlosti podřazoval o jeden i dva stupně a motor se docela vytáčel.

Velmi podobné to bylo na okresce, při klidné jízdě se motor pohupovat těsně nad volnoběhem a v případě potřeby zrychlení si podřadil. Pokud jsem přišlápl plyn, tak převodovka nechala motor vytočit až za 5 tisíc otáček a auto zrychlovalo.

Já osobně jsem si na automat nezvykl a možná bych si nezvykl nikdy. Dovedu pochopit že klidnější typ řidiče, co preferuje pohodu a pohodlí si automat vezme. Já bych ho ale nechtěl. Chybí mi pocit že mám auto pod kontrolou, i v manuálním režimu je to jenom takové ťuk do páky a ono se něco stane. Nemám srovnání s jinými automaty, takže neumím zhodnotit zda je tento dobrý nebo ne v porovnání s DSG a dalšími. Já proti němu nic nemám, ale sám si ho nikdy nepořídím.

2013-07-03 23:04:20

siel som v sobotu OIII 2.0 TDi DSG a mozem ti povedat, ze pre mna dost neprijemne. Najhorsie boli rozbehy, lebo bud plny, alebo som zdrzoval aj traktor Ale to je tym, ze poprve v zivote automat. Ale vyslo mi, ze automat ee

inak ta OIII , som mal pocit, ze som sa v tom aute stratil. Pre pasazierov na dlzku skutocne vela , vela priestoru. Nesedel som v 6tke sedan, ale kombik sa nechyta. Natiahli to auto poriadne. V sedackach Mazdy som sa ale citil tak trosku prijemnejsie, aj jej volant mi myslim viac pasoval

A to TDi bolo prekvapivo udunene vo vcelku dobre odhlucnenom aute, aj ked G7 mi pride odhlucneny este lepsie, ale saniktu som pocul uz zdialky

2013-07-05 22:09:47

machbuster: no mezi temito dvema vozy a motory se budu v budoucnu rozhodovat, ale nakonec asi zvitezi M6 protoze provozni naklady a ovladatelnost vozu bude diky vaze lepsi. Uvidime az se projedeme i tim Lexusem:)

2013-07-12 14:45:42

batt: Ve stredu jsem absolvoval jizdu s M6 2.5i/AT Revolution sedanem. Pri jizde po dalnici (D1 Sporilov-sjezd Hvezdonice) jsem nezaznamenal snad ani jedine podrazeni automatu, zrejme byla zarazena stale sestka (jako u tveho naftaku s manualem). Pro kombinaci benzinu s automatem je tedy asi vhodnejsi volba silnejsiho 2.5i.

Jel jsem s automatem poprve v zivote a bylo to super. Vracel jsem se pres Benesov a na benesovske pripojce jsem si pri predjizdeni zkusil kickdown z pomale rychlosti. Na zacatku byla taky mala prodleva, jak si uvadel, ale je mozne, ze presto automat dosahne pozadovane rychlosti drive nez bezny ridic s manualem. Ty devatenactky kola trochu tlucou na pricnych nerovnostech na D1, ale jinak jsou OK. Objednavat budu zkouseny model v zari, abych ho mel s jistotou zacatkem dubna (samozrejme v Red soul barve, jel jsem s Meteor gray).

2013-07-12 14:51:13

Tuto fotku sem musím dát.

2013-07-12 15:09:40

natural: áááááááááááááááááááááááááááááááááááááá je to venku

2013-07-12 15:17:19

RadoMiláček: Jooooooooo, všechno v okruhu počítače jsem poslintal

2013-07-12 15:41:23

natural: ja nejen poslintal, vytiram podlahu a peru kalhoty...

2013-07-12 15:49:32

natural: zacinam shanet snizena pera…, vxpada to uchvatne.

2013-07-12 21:51:16

promazáno

z5 k tématu

ADMIN

2013-07-12 23:06:45

Jeste bych si dovolil se vratit k me jizde s M6 GJ 2.5i sedan. Jel jsem s ni po stejne trase jakou jezdim pravidelne se svou M6 GG 2.0i HB (2007, kola 16"). Jel jsem po trase Autopalace Sporilov, D1, exit Hvezdonice, okreska do Benesova, benesovska pripojka, D1 a zpet na Sporilov. Jizdni komfort: na D1 GJ na devatenactkach byla o trochu horsi (tvrdsi) nez GG na pricnych nerovnostech, jinak vsude jinde srovnatelna nebo lepsi (plavnejsi). Zataceni, rizeni: na klikate uzke okresce do Benesova jsem absenci dvojiteho lichobezniku nepocitoval, GJ zatacela pres podstatne delsi rozvor velmi ochotne a z rizeni jsem mel lepsi pocit Jizda na nerovne okresce byla opet plavnejsi. GJ byla na D1 pri 140 tacho vyrazne tissi nez GG. Mel jsem vypnute radio a auto bylo docela tiche. O motoru, s vyjimlou kickdownu pri predjizdeni na benesovske pripojce, jsem nevedel. Ani prerazovani automatu jsem nevnimal, na D1 se vylozene flakal. Taky jsem pozoroval jako Batt, ze motor docela podtaci. Zameril jsem se jen na jizdni komfort a ovladatelnost. Jel jsem poprve s automatem a mej jsem z te jizdy trochu obavy. Levou nohu se mi podarilo udrzet celou jizdu na operce, jen jsem obcas pokladal ruku na saltrpaku.

2013-07-12 23:28:20

taky Vám sem přidám jednu přezutou 6tku sedan a jednou combi :) :

vice info a foto here:

http://www.mazdas247.com/...a6-Atenza-(Pics-amp-Video)

2013-07-12 23:29:40

tak som nasiel na nete reklamaciu hrdzavejuceho ramiku maleho zadneho okna . Je to na skladovke 2012, auto este nejazdilo. Skontroljte si ci na necom podobnom sa z nieco take neprejavuje

2013-07-12 23:36:18

pepajosef: škoda že ty první tři jsou tak malé, jinak bych to šoupl do galerie. toho kombála si do galerie s dovolením půjčím.

2013-07-12 23:41:45

no a tady mame vysledky crash testu..hovori to samo za sebe:) :

2013-07-13 08:47:52

aj dake video : http://www.youtube.com/watch?v=l45T662aeJg

http://www.youtube.com/watch?v=roMz0scYAtE

to druhe video nedopadlo idealne, hlava sklzla mimo vankus

v Civicu to dopadlo asi lepsie http://www.youtube.com/watch?v=iS6BoAfXJwU

2013-07-14 11:25:45

mirec38:

Mirec38 môžeš dať link na tu hrdzu ?

Som tu novy :

Sam uvažujem o novej M6 combi Atraction alebo o CX-5, bol som včera M6 skušať v Poľsku ( mam to blizko,a maju tam motor 121KW/165 a lepšiej cene ako na SK. rozdiel cca 2000€ )

Moje skusenosti cca 40km jazdy M6 / 121KW combi ,bez i-ELOP

Kladne body !

  • bol studeny motor , nove auto 320km prejdene
  • spotreba 7,1L --- SUPER spotreba na taky vykon
  • rychlosti tam idu presne a kratko - jedna baseň
  • podvozok - SUPER
  • motor ide krasne od nizkych otačok ---- nadhera a neskutočne ticho takmer nepočuť motor do 3000 ot.
  • vodičova a zadne sedačky OK cca 4 cm mam do stropu (musi byť celkom na spodku vodičova sedačka )
  • sedačky super, dobre sa sedi
  • predne a zadne dvere ---- nadhera pri zatvarani
  • vonkajši a vnutorny dizajn SUPER ,nadhera ,krasa.

minusove body !

  • skutočne su vybracie na rychlostnej pake ,ale nič otravne ( je to od prevodovky )
  • malinko prekaža stredovy panel tlači trochu do praveho kolena (ale menej ako v mojom Superbe combi )
  • do schranky na slnečne okuliare nevojdu normalne veľkosti okuliarov
  • trochu sa zrkadlia vyduchy vetrania v späťakoch
  • lakťove operky vo dverach v predu su nizko a su uzke ! ! toto mi asi najviac vadi v tom aute pri dlhych cestach (mam 189cm /108kg ) na zadnych dverach opierky je to OK
  • stredova lakťova operka v predu , nejde vyškovo nastaviť
  • schranka v prednych dverach je mala a ťažko pristupna
  • dvere do kufra je treba viac buchnuť aby sa zatvorili su aj dosť nizke pri otvoreni
  • spolujazdec ( 189cm ) v predu ma malo miesta nad hlavou ani 1 cm do stropu (sedačka je vyššie položena ako vodičova a neda sa regulovať asi to robili na Japoncov
  • nad 130 km rychlosť je počuť slaby hluk ,asi od zrkadla

ZAVER:

Auto M6 je svele za tie prachy ,ale nemôžem rozdychať tu malu a nizku operku lakťovu na prednych dverach ani minutu by som nevahal .Tak zatiaľ tapem a rozmyšlam asi si požičam auto na vikend a riadne ho prevetram .

PS: Uvital by som ake su skusenosti novych majiťelov M6 (v ČR-SR ich kupili do 7/2013 cca 250ks ) budeme veľmy povďačny mi potencionalny majiťeľia M6

2013-07-14 11:41:10

orava: Ty plusy jsou jasné a třeba spotřeba půjde dolů. Mne spíše zajímají mínusy. Některých věcí jsem si ani nevšiml, některé zmizí a jiné vnímám také jaké negativa:

Takže:

  • skutočne su vybracie na rychlostnej pake ,ale nič otravne ( je to od prevodovky )

=> postupně se to po několika tisících kilometrech utlumuje

  • malinko prekaža stredovy panel tlači trochu do praveho kolena (ale menej ako v mojom Superbe combi )

=> mám za sebou cesty i přes 1000 km a i když to možná je citit, když se tam opřu kolenem, rozhodně jsem to nikdy nevnímal jako problém nebo něco zásadně nepříjemného

  • do schranky na slnečne okuliare nevojdu normalne veľkosti okuliarov

=> brýle ze zásady nepoužívám, ovšem v porovnání se škodovkami jsou celkově odkládací prostory malé, a to je věc, se kterou jsem se musel smířit, a kterou dodnes považuji asi za hlavní negativum

  • lakťove operky vo dverach v predu su nizko a su uzke ! ! toto mi asi najviac vadi v tom aute pri dlhych cestach (mam 189cm /108kg ) na zadnych dverach opierky je to OK

=> nevím, ale rozhodně jsem vyšší a toto mne nikdy ani nenapadlo. A to jsem člověk, co byl klidně schopen jet 17 hodin skoro v kuse, i když zatím ne s Mazdou, ale s autem, co bylo v těchto oblastech mnohem horší - řekl bych, že je to věcí zvyku

Ostatních bodů jsem si buď ani nevšiml, nebo je nepovažuji za problém (pakliže už nesouvisí s výše popsaným, jako např. schránka v předních dveřích a zmíněné odkládací prostory).

2013-07-14 12:50:14

to all: Perlicka k prodejum nove Mazdy 6. Od konce dubna do zacatku cervna jsem pobyval v USA (NYC Area). Za tech cca 5 tydnu jsem zahledl jedinou novou M6. Byl to stribrny sedan, podarilo se mi ho vystopovat (bylo to pobliz meho bydliste) a pokochat se, byl nadherny. Americka stribrna metaliza ma nazev Liquid Silver a pripada mi hezci nez evropska Aluminium Silver.

Vypada takhle: http://www.youtube.com/watch?v=qt5tWRK6OtQ. Na videu stoji uvnitr garaze a je osvetlena jen z venku slunecnim svetlem. Dealer v Marylandu ji prezentuje zjevne s laskou. Pokud jste to video nevideli, myslim ze stoji za shlednuti.

I predchozi prodeje byly nizke v porovnani s Toyotou Camry, Hondou Accordem nebo Nissanem Altimou. A obavam se, ze i predchozi majitele sestek prejdou po ztrate benzinoveho sestivalu ke konkurenci, kde ho dostanou.Myslim, ze je Mazda uspesnejsi v USA s CX-9. Videl jsem jich tam docela dost.


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 134