Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 134

2013-06-26 11:56:47

natural: pracuji v automobilovem prumyslu, uspory se neresi v rovine 100€, ale v rovine 0,01€ na dil. Takze navyseni ceny o 100€ je pro kazdou automobilku naprosto neprijatelne. Je to potom pouze jejich priorita, jestli chteji mit o 100€ drazsi auto.

Jinak jeste k te AUDI a premiove tridy obecne. Z mych zkusenosti jsou v techto autech vetsinou pouzivany ty nejlevnesji materialy. Zaroven marze vyrobcu jsou vetsinou nejnizsi, vyrobci vyrabi ne za zisk ale za "moznost"dodavat do AUDI, BMW, Porsche, apod. Je to docela postavene na hlavu. Mimochodem si zkuste typnout kolik % dilu v A6 je naprosto stjnych jako v nove Octavii… Platime pouze image a znacku, nic jineho.

2013-06-26 11:59:02

batt: Pokud by to stahování okének při vypnutém zapalování šlo skutečně přeprogramovat, tak by to bylo fajn. Je dost nepříjemné, když to člověk zapomene, a pak musí zapínat např. všechna světla na baterii nebo startovat motor, aby mohl okénko zavřít (na jiný způsob jsem zatím nepřišel).

2013-06-26 12:14:14

batt: Ty % by mne zajímaly. A jestli je to s tzv. prémiemi opravdu tak, jak píšeš, tak se ani nedivím, že jsou toužil více po Mazdě než třeba po Audi, a to i tehdy, pokud by v podobné výbavě byl cenový rozdíl nulový. Odpovídalo by to totiž mým prioritám a nátuře.

2013-06-26 12:21:00

Mirec38: Ano musí být prostě i to štěstíčko. Jinak už chápu tvoji myšlenku

Batt: Ano, jelikož se v automobilovém průmyslu také pohybuji, tak vím a právě na toto jsem chtěl poukázat Jinak Mirec už to taky vysvětlil, jak to zamýšlel, takže pohoda.

Jinak s tím rozdílem mezi generacemi. Stačí mi obrovský skok, když přesednu z první do druhé generace. Lehčí ovládání, lepší jízdní vlastnosti, odhlečnění.. vlastně všechno:) Takže jsem tušil a doufal jsem v ten pokrok pro třetí generaci a ty si mi to potvrdil. Takže už slintám a těším se na ni moc až ji budu řídit

2013-06-26 13:22:23

kolko je tu vlastne cakatelov na novu 6tku este v tomto roku, tych co uz objednali ? Som zvedavy, ci budu v prevahe benziny alebo nafta. Videl by som to na 51 pre benzin a 49 pre naftu , kedze toto sa ako firemne auto nekupuje.

2013-06-26 14:37:22

batt: Jak se ti jezdi na 19" kolech? Na podzim budu objednavat M6 2.5i (asi taky sedan v red soul jako mas ty, tve fotky slouzi jako skvely argument pri agitaci zbytku rodiny pro tuto volbu)). Dosud jsem mel z tech 19" kol obavy. Uz jsem ale take cetll vice novinarskych i uzivatelskych recenzi, kde jizdni komfort i s temito koly hodnoti jako slusny, diky mekcimu naladeni podvozku. Predpokladam, ze to nebude tvrdsi nez ma soucasna M6 GG FL (2.0i HB) na 16" kolech (zustane v rodine).

2013-06-26 14:50:33

jirim6: nebude to myslim zle, lebo su tam "balonky" 225/45. Horsie by bolo, keby tam boli len 225/40 alebo 35. Bude to rovnake , alebo len jemne tvrdsie ako 205/55 . Predsalen sirka 225 sa zase inac chova, myslim konfortnejsie na danu vysku

2013-06-26 15:14:13

jirim6: Ahoj, kola jsou uplne v pohode. Na predchozi generaci jsem mel stejny rozmer pneumatik, ale na 18" kolech. Nova Mazda je celkove mekci nez predchozi generace, takze jizdni komfort je jednoznacne lepsi. Je ale faktem ze v zatackach sedela predchozi generace o malinko lepe. Je to mozna ale jenom zvyk, proste mi subjektivne prijde ze se auto trosku vice naklani. Pneumatiky ale sedi a zatim ani naznak po nedotacivem smyku (i kdyz jsem to zatim nehnal do extremu. Vubec se tech 19" neboj, jsou naprosto v pohode. Jedine co je s otaznikem je, jak to bude vypadat az bude najeto 100t, ale to jsou jenom dohady.

Za inspiraci fotkami jsem rad, ja se ji porad nemuzu nabazit a kazdy den si to uzivam kdyz jdu k autu, tak si jednu, dve nove fotky cvaknu.

2013-06-26 16:11:48

batt: Je to tak s tim AUDI treba - ale celkove co se tyka materialu napr. v interierech nebo kuze atd. tak rozdily viditelne jsou - na exponovanych mistech ano.

Existuji vyjimky jako treba R8 - na lince Nackersulmu vyrabeny special je skutecne extra co se tyka procesu a mira individualizace dilu je vyrazne vyssi, ale samo cena od 2.978.000 takze tak a zase ta marze je tam pekna.

S tim jak pises o minule generaci v zatackach TAK je to tim zavesenim. V zatackach minule ty lychobezniky proste pocitove poskytuji vetsi pocit kontroly v zatacce. Dnesni generace TO PLNE dohani sofistikovanou a pevnou chassis a dalsimi vecmi (vahou atd.) ALE PROSTE NECO ZTRACENE STALE V TOM ZAVESENI MUSIS POZNAT (v dnesni generaci). Malinko... Mazda v minule verzi dodavala zaveseni co nikdo neocenil az na nas zde a proste stalo to moc v nakladech Stejne zaveseni jako minula GH ma i v zatáčkách nádherně vyšívací RX-8 Fotky boží

2013-06-26 16:18:15

batt : Diky za priznivou odpoved. Na ty tvoje fotky se divam casto, ta red soul na nich odpovida te v realu a kola jsou take pekne nasvicena. Mirec38: Dekuji za bleskovou reakci.

2013-06-26 16:26:37

jirim6: ahoj, mas tam par novych fotek s trosku jinym nasvicenim od slunicka

2013-06-26 20:05:53

yarex: mirec38: Pockaj ked este pride trojka, to budes mat dalsie dilemy na riesenie ;))))).

teraz som ju videl a poviem len tolko, ze podla fotiek by som to hned chcel s tym 2l skyactive g je krasna, sa mi paci viac ako 6tka . Ak ma vnutorne dlhsi priestor, tak to bude supa

2013-06-26 20:50:38

mirec38: podla toho co pisali,priestorovo bude na vrchole triedy,tak ako 6tka v tej svojej. Motory ta ista technologia -tiche,usporne takze nieje co riesit

2013-07-01 01:55:51

Mazdar, trošku jsem znejistěl po shlédnutí tohoto videa:

http://www.youtube.com/watch?v=Q_9a7WPHwt0

Samozřejmě to může mít několik příčin (projetí nějakou dírou, i když v Německu nevím, zvlněný kotouče.. nebo?), ale dost mě to překvapilo. Mluvilo se tady o vibracích v šaltrpáce, taky jsem je u tý předváděčky cítil, ale nepovažuji to za nic zásadního. Řízení bylo v pohodě a nechce se mi věřit, že by po 11 tis. km dělalo to co je na tom videu jen tak samo od sebe..

2013-07-01 07:42:55

samper: To s volantom by auto mohlo robit, jedine ak by slo cez priecne nerovnosti ktore su na ceste na dlhsom useku. Na zaciatku totiz drzi volan asi 2 sekundy len dvoma palcami a volant ocividne este nevibruje. A v poslednu sekundu a pol tiez nie. Skus si dat hlasitost na max a pocuvat zvuky - to vyzera ako keby fakt kolesa sli cez nerovnosti.

Druha vec co ma napada by mohlo byt este nejake nastavenie vibracie volantu ked auto prechadza bez smerovky cez jazdne pruhy, ale neviem ci k tomu je nejake taketo nastavenie. By default vydava len zvuk z reproduktorov.

2013-07-01 07:48:47

samper: na Maganovi II som tiez po necelych 10tkm mal zvlnene kotuce. Podla mna nezvladli jazdu dole kopcom (ostrov- Brac z najvyssieho bodu do pristavu ) pod plynom. Mal som chut si trochu .... . No a na dialnici, asi po 300km pri przdeni mi prakticky vytriaslo volant z ruky. Cestou do HR mi nic nerobilo. V servise vynu hadzali na mna, ze som rozpalil przdy a potom vletel do kaluze vody. Ci ma teda tak .... , ale nakoniec to vymenili na zaruku ako vadu materialu. Niekedy sa natrafi

2013-07-01 07:52:35

samper: Vibrace v šatrpáce byly pouze při doteku a řekl bych jemném zaltačení nebo opření se o ni. A nedávno jsem to zkoušel a mám pocit, že je to o dost méně.

K tomu videu máš něco bližšího? Víš, o jaký test šlo, myslím serióznost testu, toho člověka apod. Protože natočit toto na hrbolaté cestě snad až takový problém není.

2013-07-01 10:03:01

Začala to vibrovat při brždění, že by zvlněné kotouče?

2013-07-01 10:51:41

yarex: ani jedno si nemyslím (GJ sice má lane assist, ale varuje jen akusticky a kontrolkou v zrcátku), začne to dělat opravdu až po sešlápnutí brzdy, vypadá to fakt na ty kotouče

Mirec38: Mám podobnou zkušenost s úplně novýma kotoučema cca 1000 km po jejich výměně..

Le_Mans_Fan: S tou řadičkou jsem to vnímal přesně jak píšeš, nicméně potěší, že i tahle drobnost je na ústupu Co se týká serioznosti toho videa tak vůbec nevím, je klidně možné, že tomu ten člověk nerozumí a místo co by nechal zkontrolovat ty kotouče, cpe to hned na youtube jako strašný problém výrobce..

Našel jsem od něj ještě tohle, nějaký problém s i-stopem a následný odtah, na tacho má těch 11 tis. km

http://www.youtube.com/watch?v=ATjqffbmVeA

2013-07-01 11:27:30

milan123: podla popisu su kotuce velmi pravdepodobne

inak ten chlapik moze mat zmetkovy kusok, to sa stava, dolezite je, aby to servis odstranil . Bezchybnych veci je malo a zadarit sa moze akejkolvek znacke pustit kusok co bude prekliaty. Kamarat co ma ML by vedel hovorit. Posledny rok ma uz s elektrikou klud a auto ho neuveznilo


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 134