Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 134

2013-06-19 22:41:36

Zdravim vsechny,

pred mesicem jsem se po dlouhem vybirani rozhodl pro novou M6, puvodnebylo v planu kombi v benzinu,2l mt, s automatem jsem nikdy zkusenost nemel tak jsem mel trochu obavy. No po precteni vseho mozneho jsem dostal zalusk na 2.5,wgn. zacalo trochu anabaze s oslovovanim dealeru ale nakoc se mne zadarilo sehnat vysnenou kombinaci v bile perleti do tydne.Nejsem ortodoxni mazdak a jelikoz auto potrebi asi bych nevydrzel cekat do listopadu tak jak jsem dostal nabidku od vetsiny dealeru.

kdybych mel zanim shrnout poznatky za cca 4000km:

  • na 2.5 bych asi cekal o neco vetsi zatah, ikdyz se mne subjektivne zda ze se to s nabyvajicim poctek km zlepsuje,( spise dano to ze jsem to vycetl ze po 5000km se o neco rozjezdi)
  • automat parada,zvykl jsem si hned,pri standardni jizde tam kope hned 6.
  • prumerna spotreba mne prijemne prekvapuje,zatim 7.5, s tim ze tomu sem tam pekne dam at se motor protoci,jinak bych rekl standardni jizda v ramci provozu. co bych ocenil tak kdeby byla 2 pocitadla,celkove a denni. verim ze jezdit v ramci provozu neni problem po zajeti jezdit pod 7
  • co se tyce aero hvizdu kolem oken tak ten tam opravdu je, neni to ale v otravne mire.stejne tak i motor se nekomu muze zdat hlukove jadrnejsi,odhlucneni podbehu kol take
  • co mne vadi je zhnouci kontrolka nasavaneho vzduchu, v noci neprijemne. jiz nekolikrat se mne stalo ze nedovrel kufr,a chce vic sily nez je pro me usi zdravo

jinak z auta jsem nadseny, nikdy jsem tak casto nechodil s kosem pre barak jen abych se mohl na ni podivat:)

pokud mate dotazy rad odpovim

p.s pisi to na telefonu tak je to asi takove kostrbate...

2013-06-21 10:03:56

Mazda 6 vs Ford fusion [EN]

Vitaz samozrejme Mazda a odporucaju ju vyskusat aj tym co pozeraju na Hondu accord a dalsie ;)))

p.s. Zajta mam velke vianoce ...... idem prebrat Mazdu 6 do predajne ;))) yeaaah

2013 Ford Fusion vs 2014 Mazda6

Comparing the two most stylish, efficient and fun family sedans

Subscribe

YouTube -

Facebook -

Twitter -

Google+ -

Web -

AutoGuide reviews the latest new cars with test drives, car comparisons and shootouts plus coverage of breaking auto industry news, auto shows, rumors and spy photos. Help shop for your new car with informative car buying tips and car recall news, and be entertained with feature stories, Top 10s and car review videos.

2013-06-22 08:54:08

yarex: Ahoj, moc pekny test. Ja osobne nemam moc rad dnesni trend downsizingu. Kazdy vidi jenom nizkou spotrebu v katalogu a potom jsou prekvapeni realnou spotrebou. Pokud bych nemel tskovy velky rocni najezd, tak jsem do benzinoveho 2,5l sel taky.

2013-06-22 11:16:56

batt: tak podla toho co pise Ferenc, rozdiel medzi 2l a 2.5l je tak do 1l strop. Nieco robi obsah a nieco automat

2013-06-22 13:00:17

mirec38: Ale 2l taky neni zadny downsizing motor. To je "stara" skola, stejne jako 2,5l. Jsou to samozrejme nove a moderni motory motory, ale porad "stara" skola. Porovnavam to s 1,6 Ecoboost, 1,4 TSI, nebo 1,6 THP. Na papire vsechny ty motory vypadaji vyborne, vykon jako starsi 2l, nizka spotreba, atd. Ve skutecnosti se s tim ale skoro neda jezdit. Spotreba je extremne zavisla na stylu jizdy. Na papirove hodnoty neni sance se dostat (to ale dnes u zadneho noveho auta), nema to zadny kroutici moment. Bohuzel stejne plati i o dieselech. Skoda delala stary dobry 2l TDI, dnes ho castecne nahrazuje 1,6l TDI. Papirove vykon prakticky stejny, tocivy moment o malinko nizsi a spotreba uzasna. Praxe ale takova neni. Kazdy kdo mel prime porovnani potvrdi, ze ty dva motory se proste nedaji porovnavat.

Ja mam osobne s downsizingem jeste jeden problem. Vsechny male turbomotory jsou extremne namahane nzkuste si predstavit takovy motor po 200t kilometrech, to bude katastrofa. Ale kdyz dnes nekde najdete 3,0l motor s najetymi 300t, tak bude porad v pohode. Holt, nejsem typicky zakaznik co jde s proudem. Jsem zvedavy co budu kupovat za 5-10 let.

2013-06-22 13:33:49

batt: Zase na druhou stranu: přiznejte si, kdo z vás si koupí nový auto a hodlá s ním jezdit až do "konce"? Asi málokdo... Naprostá většina lidí se auta zbaví včas po 5 letech/150 tis. km a pak jdou zase do novýho... takže tento problém je ve skutečnosti nemusí vůbec zajímat (pokud tam tedy nějakej problém opravdu bude). Osobně sem taky moc zvědavej, jak takový motory budou vypadat a jakou skutečnou životnost budou mít (mluvím třeba o 1.2 TSI apod) právě ve srovnání se "starou školou".

2013-06-22 23:40:42

Zdravim,

Konecne po 4 mesiacoch cakania som bol v predajni po vybranu Mazdu 6 Sedan, cervena 107kw 2.0 attraction manual a kedze tato verzia nieje recenzovana (aspon mne sa nepodarilo doma ani vonku nejaku najst) rad sa podelim so svojimi "objektivnymi" dojmami a pocitmi z prvej asi 100km jazdy.

Snad niekomu pomoze s vyberom. Takze si spravte kavicku a hor sa do citania .

MOTIVACIA: Kedze moja Astra kombi classic z roku 2004 uz ma nabehanych nieco nad 100 000 ale s jej spolahlivostou je to cim dalej tym horsie - napriek pravidelnej servisnej staroslivosti, treba mi vozit dve male deti a drahu polovicku, slovo dalo slovo a po obideni viacerycb autosalonov a prestudovani asi 100 nasich i zahranicnych recenzii, forumov a videi na nove auta som skoncil pri Mazde 6.

Dlhsiu skusenost okrem spominanej astry mam este s Oktaviou 2 diesel a vw polom a kratkodobo s accordom diesel , passatom a fordom escort combi(oba starsie, benzin a diesel), predvadzacimi jazdami na bmw1 a konkurencnymi sedanmi strednej triedy. (medzi auta by som uz neratal skodu 105 a oltcit s ktorymi som tiez nejaky cas jazdil )) )

VONKAJSI DESIGN: V cervenej je to miss universe. Je nadherna, sexi, presne ako na renderi. Ludia sa na parkovisku za nou otacaju, pozastavuju a debatuju. Pritom design klame telom. Auto nevyzera tak dlhe z vacsiny uhlov, ake v skutocnosti je. Najkrajsi pohlad je zboku. Vtedy najviac vidno tu dlzku a masivnost auta. "Lizatko" vpredu a predna maska posobi velmi sportovo a zadok je taka ceresnica na torte. Jedinu mala vytku by som mal k svetlam vzadu, ktore by boli este krajsie diodove.

Podme ale dalej....

KUFOR: Kedze mi treba prevazat kociky a tyzdenne nakupy, sem tam na dovolenku alebo predlzeny weekend aj kufre, bol som zvedavy, kolko sa toho da nalozit. Auto ma vacsi kufor litrovo ako astra classic combi ktorej som sa este nestihol zbavit. Je vsak usporiadany inac - viac na dlzku a sirku a asi z 3/4 na vysku a z neho drviva vacsina je vyuzitelna.

Objem kufru je pri 4 clennej rodine bez vyhrady a jediny problem vidim v zatvarani vieka kufra - trosku nim treba viac

"tresnut" ako som cakal na auto strednej triedy - veko je totiz lahke. Rezerva pod podlahou nieje, len sada na opravu pneumatik. Dokupil som prakticku gumovu vlozku, tym padom nevadi, ani ked sa rozleje nejaka tekutina, ktora ho tym padom nezspini.

SEDENIE VZADU:Dobry priestor pre kolena i na sirku. Ziaden problem s dlzkou sedakov. pouzita latka je kvalitna a sedenie velmi pohodlne. Postavy pod 165 sa v tomto priestore "stratia". Strecha vzhladom nato ze je to sedan je nad operadlom zosikmena, ale postavy do 190 nemaju zo sedenim ziaden problem, ani ked sedia vzpriamene. Vzhladom nato, ze ja tam budem vozit 2 detstke sedacky ma to netrapi. V starom aute mi vacsie z deti dokazalo okopat nohami sedadlo pred nim. V M6 nema sancu.

SEDENIE VPREDU: Opat pohodlne, sedadla maju dobru vodivost do stran, stredovy tunel nezavadzia, vsetko je poruke. Dve male vytky: opierka dveri vodica je malo siroka aby si tam pri dlhej jazde pohodlne spocinula lava ruka. (pre 90kg a viac typka to vsak asi nebude problem) a stredova laktova opierka mohla byt dlhsia - napriek tomu ze je posuvna.

Ergonomia volantu je super, vsetky tlacitka i packy davaju zmysel. Prekvapujuco mi ani nevadi, ze mensi display navigacie nema trendovu velkost. Aspon zbytocne nesvieti do oci a navigacia je na nom napriek velkosti lahko citatelna a vcelku svizna. Urcite viac ako ta rucna (nezastavana) ktoru som pouzival predtym. Ak by som mal vytku, tak ku prehravaci pesniciek - koli velkosti cisel napr. volume pre zmene hlasitosti alebo cisla pesnicky kde je sa treba o nejake milisekundy viac sustredit akoby som chcel. Mozno sa ale da zmenit velkost fontu v nastaveni na vacsi, to este musim vykoumat.

Takisto prehravac mp3 stale zacina od prvej nacitanej pesnicky a zotredenie nieje podla adresarov. Skusim este poluskat manual ci sa to neda nejako upgrejdnut cez firmware alebo prenastavit.

Navigacny software ma narok na jeden update zdarma a ostatne su platene okrem tych od uzivatelov.

Zvuk audia je trosku prebasovany, avsak nic ani pri vacsej hlasitosti nerezonuje, takze vzhladom nato ze to nieje BOSE... je to fajn a neaudiofila uspokoji.

HLUK V KABINE: Motor do 3000 otacok nepocut skoro vobec, k nemu sa ale dostanem neskor.

Skor pocut zvuky od kolies s troskou aerodynamickeho svistu, nic vsak co by prekazalo. Dieta mi pri jazde lahsie zaspalo v sedacke vzadu ako v starom aute ;). Dvere sa dovieraju lahko a priam premiovo, netreba vobec nimi trieskat, len lahko nezne privriet.

MOTOR: Anglican by napisal ze je very revvvvvvvy - Velmi lahko a rad sa vytaca a zvuk sa od 3000 otacok meni na sportovy. Do 3000 o nom nieje vediet. (z hladiska decibelov). Ani ked auto stoji a vy stojite vonku, pocut len selest - pokial sa nesaha na plyn.

Klamal by som vsak, ak by som tvrdil, ze taha ako besny - prenos sily je totalne linearny a najvacsi zatah ma v tretej tretine otacok - medzi 4000-6000. Na dynamicku jazdu uplne staci. Pre rychle predbiehanie je vhodne ho vytocit, alebo podradit. Vtedy je citit slaby tlak do sedadiel, ten je vsak vytrvaly od 3000 otacok nahor.

2.0 motor na 107kw ma dynamiku 10sekundoveho auta, nehra sa na sportiak, ale umoznuje velmi sviznu a dynamicku jazdu.

RIADENIE: Kolesa reaguju na volant velmi rychlo. V kazdej chvili viem co pod nimi je. Riadenie je presne a auto ide tam kam chcem. Sedan sa v zakrutach iba jemne naklana ale nerovnosti ho nedokazu rozhojdat. To co som v siel v astre kombi uz na hrane smyku v zakrutach tuna nemam problem prejst s o 30km rychlostou viac, jednou rukou na volante a druhou v nose. Nebal som sa zapnut tempomat na 100 a aj prudsie zakruty prejst bez pribrzdenia. Naladenie podvozku je nazval by som to sportovo komfortne.

PODVOZOK: M6 nema tvrdy podvozok ako u bmw1 ale je rovnako rychly a auto sedi na ceste lepsie a je urcite pohodlnejsie. nerovnosti na ceste su citit, ale len do tej miery, ze viem cez co idem, nie ze je to neprijemne.

PREVODOVKA: 6 stupnova, manualna, kratka a presna. Do 3000 otacok nepocut motor, takze sa mozem riadit len intuiciou a hadzat tam rychlosti len podla tachometra alebo zvyku zo stareho auta, alebo sledovat odporucany stupen na displeji. Auto odporuca preradit stupen rychlo, takze po meste na 60km/h uz radite patku alebo sestku, co je premna nezvyk. Motor vtedy toci iba okolo 2000 otacok, takze to je na predpisovu plynulu jazdu a osobne si myslim ze je to odporucanie jednoznacne pre jazdu na spotrebu. Ta moja pri prvej jazde po kupe na asi 100km vzdialenost kde 1/5 tvorilo mesto a zvysok okresky bola pri zapnutej klime a vsetkych asistentoch podla palubneho pocitaca 6.5 litra co je si myslim u 2l benzinu a nezabehnuteho auta s tolkou elektronikou a klimou pocas horuceho 33C dna viac nez super.

Jedine co ma zarazilo, ze ak mam na nej polozenu ruku, su v nej citit trosku vibracie od razov z ustrojenstva. Je to ako tlkot srdca = velmi to nevadi, ale ak to neprejde po zabehu, pre istotu navstivime "lekara"

XENONY: Maju vybornu svietivost ktorej nemam co vytknut, natacaju sa do zakruty, ale kedze som este xenony doteraz nemal zdrzim sa nazoru.

AUTO AKO CELOK: Jednoznacne dobra kupa vzhladom na kvality a funkcie, ktore ponuka. Ak bude zachovana neporuchovost aj u toho modelu, nieje co riesit. Je to idealne rodinne auto ktore vie byt mozno s tymto motorom nie sportove, ale urcite svizne a zaroven pohodlne na dlhe trasy, velmi usporne a designovo na vrchole krasy. Urcite by som nad nim porozmyslal aj ako alternativu k dieslu.

Takze tolko k pocitom z jazdy na prvych 100km na tejto podarenej japonecke. Tie dalsie prinesie cas a ja verim ze len pozitivne.

Za mna subjektive 1s*

2013-06-23 01:42:49

yarex: Díky za skvělou a podrobnout recenzi. Víceméně odpovídá mé zkušenosti. A to včetně vibrací, pokud položím ruku na řadící páku - myslím, že to bude u tohoto auta normální stav. Jinak k té nápovědě řazení - stalo se mi, že jsem jel pětku na 1500 otáček a on po mne chtěl, ať přeřadím na šestku - naprosto šílené.

2013-06-25 09:53:05

le_mans_fan: Presne. Zaujimave je, ze motor pritom nechcipne, ale dokaze tahat dopredu.

V inych autach pri tejto rychlosti a zaradenom stupni by uz davno zdochol a musel sa opet startovat.

2013-06-25 10:55:07

reklama na novu mazdu :http://www.youtube.com/watch?v=ALY-Ymthh6U

ta cervena je pekna

2013-06-25 17:38:04

mirec38: Tak co Mirec, uz si kupil mazdu ci si nakoniec siel do oktavie? ;))))

2013-06-25 22:03:43

yarex: ja sa musim rozhodnut / objednat do cca 10/2013 aby som na jar uz mal nove a mohol predat na leto to svoje. Zatial snorim po neodstatkoch u mazdy a postupne sa vyrovnavam s tym, ze s tym budem vediet zit

2013-06-26 08:16:43

mirec38: Pockaj ked este pride trojka, to budes mat dalsie dilemy na riesenie ;))))).

2013-06-26 10:37:53

yarex: potrebujem aj kufor okrem priestoru pre posadku, 3jka nema sancu. Sancu z mensich aut moze mat G VII, Astra 1.6 SIDI ( tam som doteraz vedel mat 18% zlavu z cennika ) vse samozrejme kombi, ale vidim to na tu mazdu 6 . Keby sa dal 2.5l kupit od challenge bez automatu, bolo by uz asi aj objednane . Bude to uz rok od zaciatku vyroby, takze aj nabehove chyby by mohli byt poriesene ak boli. Mozno zacnu davat pevnejsiu prednu kapotu , niekde mozno pridaju tlmiaci matros . Toto citavam najcastejsie co ludia ofrflu. Je to skoda, dnes konkurencia pouziva akusticke celne skla, trojite tesnenia a robi to naozaj dot a nemyslim, ze pre fabriku by to boli zaujimave naklady naviac. No nech 100 eur aj s tym sklom. Z mojho pohladu setrenie na nespravnom mieste, ako ked sa setri na vyplat zamestnancov, ale nie na spotrebaku, ktorym sa plytva. Skus sa niekedy posadit do 508, Focusa a po zavreti dveri nastane akoby totalne ticho. U mazdy som to nepocitil.Aj moja plecka mi trochu prisla izolovanejsia od okolitych zvukou ako 6tka. Ale mozno som si to len nahovaral. Pozitivom moze byt to, ze je lepsie pocut majaky

2013-06-26 10:47:46

mirec38: Ono co sa tyka toho zvuku okolia, zalezi na tom co ocakavas. Ja by som napriklad nechcel kazdodenne riadit auto ktore je tak izolovane, ze by som nemal dost informacii o tom, co sa deje okolo mna.

Mazda je momentalne podla mna ideal v tom, ze to vnimas ale zaroven je to na takej urovni, ze to nieje neprijemne.

Od auta ocakavam stale spatnu vazbu od vozovky a motoru - chcem vediet co je pod kolesami a chcem vediet co sa deje pred, za a vedla auta. Ak by bolo auto izolovane ako je to v inych autach, tak tu vazbu stratim a tym padom nemozem reagovat na vsetky situacie adekvatne. Co sa tyka motoru, ako som napisal v svojej skusenosti hore, v nizkych otackach uz tam tu vazbu nemam a motor nepocujem. Doteraz som bol nauceny radit podla sluchu a otacok, takze to mi trosku chyba, ale asi len sila zvyku.

Je to kazdopadne na tebe co si vyberies.

2013-06-26 11:08:50

mirec38: Přesně to s těmi majáky mne napadlo, ještě než jsem dočetl Tvůj příspěvek . Sám jsem problém s hlukem v autě nikdy neměl, nikdy mne to ani nenapadlo, až než se začaly ozývat kritické hlasy. Ale je to možná otázkou priorit. Auto jako celek včetně motoru se mi jeví právě jako velmi tiché, nicméně jelikož vždy jezdím se zapnutou hudbou, nemám potřebu řešit drobnosti, a rozhodně bych izolaci nebo větší odhlučnění za pozitivum ani nepovažoval - pokud by to znamenalo, že neuslyším, co podstatného se děje venku, resp. musel se jinak omezovat, abych to vůbec slyšel.

Mám spíš pocit, že by člověku mělo být líto lidí, kteří zvuky, které pronikají do M6, vnímají negativně a vůbec mají potřebu je řešit. Takových zvuků totiž člověk i v běžném životě musí 'snášet' mnoho - a má-li s tím problém, pak bude patrně docela nešťastný či nespokojený obecně, aniž by si třeba uvědomoval proč...

Mnohem více mi chybí třeba dvě nezávislé měření PP (celkové a aktuální jízda) jako to má třeba škodovka, možnost vynulovat km, průměr a spotřebu jediným stiskem. Asi bych se nezlobil, kdyby bylo možné vyhřívat zpětná zrcátka bez nutnost vyhřívat zadní sklo, nebo pokud by se daly stáhnout resp. zavřít okna při vypnutém zapalování apod.

Mouchy na autě jistě jsou. Navíc, někdy je to jen otázka osobních priorit, nicméně mnoho tzv. kritiky se mi jeví jen jako hnidopišství, hledání problémů za každou cenu, tam kde v podstatě nejsou.

2013-06-26 11:30:31

le_mans_fan: ked si to nacal, tak u PP mi chyba, ze neukazuje mnozstvo spalenych PHM, to denne pocitadlo sa tym da vlastne nahradit, ak si to clovek chce zapisovat. Na dlhsich trasach si podla spaleneho mnozstva planujem tankovanie Skor by som uvital dve hodnoty priemernej rychlosti, obcas si nieco len tak pre zabavu zmerat Momentalne mam tak, ze resetnutim priemernej rychlosti, resetujem skoro vsetko. Co ma vyhodu aj nevyhodu.

tie okna tiez suhlasim, pridal by som prehravanie skladieb z USB( ale to by mohli doladit cez SW)

ozaj, zatvaranie auta po zatvoreni a odideni od auta funguje automaticky, alebo treba riesit ovladackou ? Otvaranie ?

momentalne mam inteligentny system co to robi sam a ked mam ist inym autom, pokazde trham kluckov, kedze sa mi to auto neotvori ako moje

mas pravdu s tym zvukom, ja prave som na toto dost citlivy, akoby som vsetko prilis vnimal.A za jazdy v mojom aute napr hluk od kolies, pazvuky z palubky, hucanie prevodovky za konkretnych podmienok, svist pri lavom uchu a dunenie sazometu. Sa tesim ako sa sazometu konecne zbavim, este musim vydrzat Aj ked mazdacky by mozno nevadil - zvukovo. Mrzi ma, ze si to auto nemozem skusit na dialnici pri mojom oblubenom tempe +-150km/h na nemeckych dialniciach ( v DE som este nebol ) .Dufam to neni moc hlucne, lebo hudbu nahlas moc nepocuvam, v noci mi to trochu vadi

tak ako ty aj ja u tej mazdy ocenujem prijemne vedeniie auta a chovanie toho benzinu. Hned reaguje, na presuny dostatocny vykon ( ale neodpustim si zbytocne dlhe prve 4 prevody, alebo minimalne 3 u 145k verzii a vyborna spotreba.

este mi vadi kufor, ci lepsie povedane skosenie zadnych dvery na ukor priestoru nad platom. Ale uz som sa zmieril ze kupim stresny box a ked sa nieco nezmesti, odveziem to tam. Dve deti niekedy potrebuju vela veci na 14dni mimo domu . Pripadne aj plnohodnotna rezerva tam vojde

2013-06-26 11:36:05

Mirec38: Jenom se chytnu za slovo s těma nákladama. No ono zkus si vynásobit třeba jen 100€ na 1mil. prodaných kusů a ta úspora tam je

Jinak přeji ať se dočkáš a vybereš tu správnou káru

2013-06-26 11:47:40

natural: dakujem, hlavne aby som nenarazil a daky fajrontovy kusok , to moze potom zlovek kupit aj Lexus

ja som to myslel tak, ze ci je cena 25000 alebo 25100 by bolo jedno. Keby ti ponukli moznost priplatku za lepsie odhlucnenie za tych smiesnych 100 eur, tak by si si vybral. Davnejsie ked som kupoval Meagana II generacie, bral tu naj vybavu, lebo tam to bolo naozaj citit, ze je to auto proste tizsie, aj na benzine bola napr na kapote deka, ine verzie to nemali, tiez plastovy kryt motora atd. Taktiez ten interier sa lisil ( socialna verzia pre mna neskusnutelna, tak ako u Mondea), co u mazdy nieje. Ale to chvalim, clovek si aspon moze vybrat v klude aj socialnu verziu, nie kazdy potrebuje tolko vybavy

2013-06-26 11:49:16

Ahoj, ticho v aute je podle me vec nastaveni kazdeho soudruha. Ja ti ze jsem do predchzi generace prechazel z Octavie, tak jsem hledal auto co bude velmi tiche. Octavie s TDI motorem byla katastrofa. Puvodne jsem vybiral mezi Insignii, Accordem, Avensisem a 6. Vsechna auta byla naprosto srovnatelna co se utlumeni a motoru tyce. Pokud porovnam predchozi 6 a tu novou, tak nova je o kus vepredu. Utlumeni je o hodne lepsi. Motormsice slyset je, ale jenom velmi decentne.

Na stahovani okenek klickem pri vypnutem zapalovani, tak jak to umela predchozi generace jsem se ptal dealera. Zatim to soucasna generace neumi, ale udajne to proveri. Mela by to byt jenom otazka preprogramovani jednotky.

Mazda6 ma stejne jako kazde auto kladne i zaporne stranky. Nakonec je to jenom otazka priorit kazdeho co preferuje. Rekl bych ale, ze soucasna generace je urcite na spicce nepremioveho segmentu. Kolega ma predchozi generaci AUDI A6 a Mazda je proste daleko lepsi - zpracovanim interieru, pouzite materialy, sedacky..., V nove generaci A6 jsem nesedel, takze nemuzu porovnavat…


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 134