Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 134

2013-06-18 22:20:13

Co poviete na tuto recenziu?

http://www.autoforum.cz/t...activ-d-prizemne-pasivni/

2013-06-18 22:33:34

yarex: Ještě jsem to nedočetl, ale už napadají mne dvě věci:

Nikdy není možné zavděčit se všem, v ničem. A tedy i nová Mazda6 bude mít své odpůrce.

A že autor mezi tyto odpůrce patří je podle mého názoru zřejmé od samého začátku jeho zvláštním a podle mne místy nesmyslným způsobem argumentace. Nicméně má na to své právo. Třeba já byl zase předpojatý dost pozitivně, a shodou okolností to vyšlo tak, že naprostá většina názorů a recenzí, a to zdaleka nejen psaných v českém jazyce, což osobně považuji za zcela nepodstatný trh, se s tím názorem, co mám já, shoduje téměř dokonale. A vážím si takových názorů, neboť nejsem z těch, co mají možnost testovat auta a porovnávat desítky, či stovky kvalitních vozů - ovšem, když se někdo tak zásadně odliší od obecného názoru, pak mne spíš napadají spekulace, co autora k takové předpojatosti a neobjektivnosti ve skutečnosti vedlo. Určitě jsem si třeba během téměř půl roku ježdění nevšiml, že bych slyšel hlasy lidí v dáli a podobné s prominutím nesmysly, co tam autor zmiňuje a v zápětí se snaží nevěrohodně vysvětlit, že to nemyslí hanlivě. Když už by se mi něco nelíbilo, určitě se to dá napsat mnohem více profi - toliko můj názor, když už se tu na to yarex ptal - jinak bych moc potřebu se ke každému názoru vyjadřovat neměl.

2013-06-19 07:21:56

le_mans_fan: Dik za nazor. Tiez ma zarazilo ze clanok na rozdiel od ostatnych je ladeny vyslovene negativne

pritom vsetky testy co som presiel, tiez vratane zahranicnych a youtube su vyslovene pozitivne vzhladom na kategoriu a cenu auta. Ale je asi pravda ze kazdemu sa nezavdacis ;))).

V sobotu mi ma dojst sedan benzin 2.0 manual tak som zvedavy, budem moct potom porovnat a poreferujem.

2013-06-19 08:07:44

Autor je jistě lehce zakomplexován, jeho konečný verdikt mě rozesmál:

Proč ho chtít?

Protože... dobře vypadá? Jasných důvodů, proč po Mazdě 6 zrovna v této verzi toužit, mnoho nevidím. Napadá mě v podstatě jediný - je dobrá a to v podstatě pro kohokoli, kdo nemá nikterak zvlášť vyhraněné potřeby. Pokud se vám tedy líbí a netoužíte po řidičské, komfortní ani jiné nirváně, pravděpodobně vás nezklame. Je to ale dost dobrý důvod ke koupi?

Proč ho nechtít?

Protože na trhu existují auta, ve kterých se spíše budete cítit jako v botách, které vám dokonale padnou. Tohle nová Mazda 6 Wagon 2,2 SkyActiv-D neumí - rozehrává příliš mnoho alternativních dějů, skvěle ale nedohrává jediný.

Rozhodně nechápu, proč si stěžuje na automat (a pár podivínů v diskuzi také), prakticky ve všech recenzích hovořili o automatu jako o malém zázraku, že je pro konkurenci likvidační a dokonce ho přirovnávali k automatu v BMW

Poté, co jsem se svezl v Mazdě a viděl ten rozdíl proti konkurenci, začínám věřit tomu, že byla tato recenze jenom nepovedený vtip.

BTW, takto psal autor o Octavii 3 (1,6tdi DSG za 863tisíc)

Proč ho chtít?

Tohle auto může používat i člověk s nulovými vlohami pro řízení. S automatickou převodovkou po vás nežádá prakticky nic krom elementární orientace v prostoru, přitom skýtá veškeré přednosti typické pro třetí generaci Octavie, zejména pak enormní vnitřní prostor pro cestující i zavazadla. Je velmi úsporné a jeho žádoucím specifikem v rámci nabídky Octavie je naladění podvozku, které jako jediné vychází vstříc limitům zadní nápravy. Dokáže tak zajistit i solidní jízdní komfort, který nekazí ani při klidné jízdě decentně se projevující motor.

Proč ho nechtít?

Je to vůz pro pět cestujících a žádného řidiče - pokud chcete vědět, že své auto řídíte, zvolte jinou motorizaci nebo alespoň převodovku. Tomuto naladění odpovídá i fungování podvozku, jehož limity dokáže rychle vyjevit i docela skromný výkon motoru, omezená ovladatelnost a charakter motoru jasně preferující pohodovou jízdu.

Já bych jen osobně dodal: "Není náhodou podvozek to, kde Škodovka silně zaostala za konkurencí? Navíc v autě za skoro 900tisíc"?

2013-06-19 08:38:53

Chápejte autora. Redakce nebude moc veliká. Kšefty se neshání lehko a on pochválí auto které jde proti Passatu a Audinám. Vždyť mu Koncern už nepůjčí ani tříkolku...

Mně spíše přišlo, že měl autor problém auto nechválit a proto se pořád točil na pár věcech:

Lehké dveře. Ano ty lehké jsou, ale jak jinak odlehčit auto. Hluk principiálně tlumí hmota. Bez ní to jdě hodně špatně. Spíše mně překvapuje že to takhle dobře funguje a je to přitom tak lehké.

Řízení mně přijde úplně normální. Možná ho ale nejsem schopen posoudit, protože do zatáčky bokem při cestě na nákup nejezdím.

Automat se chová tak jako automat s měničem. Jak jinak by se měl chovat když tam ten měnič opravdu je. A já chci auto s měničem.

Vůbec se třeba autor nezmínil o elektronických podpůrných systémech kvůli kterým jsem si hlavně toto auto objednal.

Takže suma sumárum i tahle recenze je pro mně kladná.

2013-06-19 09:01:08

hum4nfrog: Hej, ten clanok vyzera byt veeeelmi tendencne napisany - ako na objednavku.

Najviac ma prekvapila ta kritika elektronickeho posilovaca, ze je tak oneskoreny, ze sa s nim mal problem trafit do zatacky.....

Takisto uvedene zrychlenie z 0-100 ... autor pod clankom uvadza 10s pritom podla prilozeneho vlastnenatoceneho videa je to okolo 7-8s (15-23 sekunda videa) (nehovoriac o tom ze pri tachometrovych 100km/h je tam zobrazena cislica realnych 47 co je blbost.)

Ja si myslim ze autor to auto nevidel ani len z lietadla.

2013-06-19 09:46:24

yarex: Ahoj, po tom co od Vas tady vidim, tak tu recenzi radeji ani nebudu cist. Elektronicky posilovac je naprosto perfektni. Ve srovnani s predchozi generaci je videt velky posun dopredu. Ve meste jde velmi lehce a na dalnici prijemne ztuhne. Jsem si vedom toho ze jsem hodne zaujaty, ale nova Mazda je proste fantasticka. Samozrejme ze na ni vidim par nedostatku (klima se neda ovladat na volantu, ramecek ofukovace vzduchu se zdrcadli ve skle pri pohledu do bocniho zrcatka, apod), ale jako celek to auto nema chybu.

2013-06-19 10:37:45

S tím řízením tomu nasadil korunu. V zahraničí vychválili téměř vše a tomuto pisálkovi dělá problém jízda v zatáčkách.

,,Použil jsem v nadpisu slovo šílené a jiné nemám. Stačí už na místě zatočit koly a cítit, jak po vaší volbě směru začne jakýsi systém realizovat váš povel. Už v tomto momentě to neudělá hned a už tehdy vám vrací do volantu prapodivné odpory, které vůbec nekorespondují s tím, co se děje pod předními koly. A věřte, že po rozjezdu je to jen horší.

Pokusit se tohle auto přesně vodit zatáčkami je jako zkoušet umístit kuličku na napnutý provaz tak, aby nespadla."

2013-06-19 10:41:21

včera jsem seděl v několika verzích GJ u Duby a musím říct, že se mi moc líbí. Vypadá podstatně lépe naž na fotkách, ten předek je prostě neskutečně monumentální Asi bych si chvíli zvykal na tu vysokou palubku a moc se mi z první nelíbilo radio/navi , ale jinak je to pecka

2013-06-19 10:44:42

Další perla Z testu nového Superba.

A mám pocit, že v tomhle světle se Superb jeví o něco lépe - když se podíváte třeba na z mé strany lehce propíranou palubní elektroniku, která vám při „otevření úst” připomene znělku Kuřátek, říkáte si: „Co to ku... je?” Ale když se na tento projev podívám skrze nabídku třeba Mazdy 6 2013, chváleného to, zbrusu nového auta, které sází na displeje z mikrovlnné trouby s doroubovanou navigaci TomTom, kterou v Tescu rozdávají k nákupu banánů nad 1 000 Kč, reagujete na to jinak.

2013-06-19 10:48:50

le_mans_fan: tak ak sa bavime o tom odhlucneni, tak v tomto je to auto bieda, lebo je tak na urovni mojej lacnej plecky a napr na Focus 3 sa nechyta. Tam su 3 tesnenia a ked som do toho sadol z mojej plecky, tak ten rozdiel bol proste citelny, v tom Fokuse uz len na parkovisku bolo od okoliteho hluku vyrazne tichsie a za jazdy to bolo tiez citit. 6tka mi pride v tomto podobna ako moja plcka, je na tom teda z mojho pohladu biedne.

Druha vec je, ze motor naozaj nieje moc pocut, ako toto dokazali neviem, mozno ten motor je nadpriemerne tichy, nielen usporny ci pruzny od spodnych otacok - toto ale moze sposobovat hlavne vaha auta , ktora je nizka.

2013-06-19 10:55:38

yarex: tie hodnoty zrychlenia a ukazovania rychlosti GPS mi tiez nesedeli. Pri 4000ot mal +220km/h a pri tusim 3750 pod 200, co teda dako nesedelo, ale zase je to automat, takze si to asi meni v ramci jedneho stupna, to naozaj neviem, nemam skusenost

inak na tych 100 mi to tiez vyslo za 8s a 200 ten motor vytiahol celkom svizne , na 150k velmi svizne a aj ta maximalka. To je maximalka hodna ten najsilnejsej 2.2, aj to zrychlenie. Toto mi trochu nesedi

2013-06-19 10:57:43

batt: len si tu recenziu precitaj, je chyba si zavrtat hlavu do piesku. Iste veci neviem posudit, ale nepride mi, ze by autor vyslovene kecal a je tam aj chvala. Minimalne vyborny motor, konfortny podvozok ..

2013-06-19 10:58:55

mirec38: Ono zase tachometrova a skutocna maximalka sa moze lisit o nejakych 10% ale neverim aby pri 100km/h tachometrovych oni namerali 47km/h realnych tak ako to zobrazuju na videu.

2013-06-19 11:05:05

milan123: ta navigacia s porovnanim s tym co mozes mat v standarte u Japoncov ci v USA je k smiechu, akoby sa chceli zbavit bordelu zo skladu. To sa spominalo aj v inych recenziach. Ale zase za 500 eur asi lepsie LCD , grfiku mat nejde. je fakt z konkurencie najlacnejsia. Ide tie s vacsim LCD +- od 700-800 eur.

A hlavne je moznost si tam kupit novy audiosystem ( moznost DVD-ciernej skrinky, cvacej kamery ..... ) za tych cca 800EUR, ak by cloveku to 5 palcove LCD nestacilo a okliestene funkcie. Mne osobne pride skor na skodu, ze je zobrazovanie navigacie trochu nizko ako velkost ta LCD. Moja prenosna ma len 4 palce

2013-06-19 11:08:13

yarex: pri tej maximalke mi skor nesedelo to realne GPS vs otacky. Tych 47 vs 100 tacho je jasna blbost. Ked som s tym siel, tak to pri 100 vychdzalo na cca 4km rozdielu. A zase 8s na 47km/h je tiez blbost. toto je bezdebaty totalny ulet. Ale ta maximalka cez 220 podla jeho GPS je tiez divne.Ale mozno dobry kopec a preto aj 100vka za 8s. Ktovie aka je tuto pravda

2013-06-19 11:43:17

mirec38: S tou navigaciou v mazde suhlasim, ale v japonsku montuju vacsiu, tak neviem preco sa nedostala aj do europy. Predpokladam ze vo facelifte uz bude vacsia.

Ja som ale hlavne zvedavy ako bude v reali fungovat - to je pre mna podstatnejsie ako len velkost.

2013-06-19 12:13:37

yarex: Přesně tak, škoda, že jako trh nemáme ty priority jako USA a JAP. Zejména co se týká elektroniky, interiéeru a trochu větší moznosti customizace. Ale jsou i veci co nemaji naopak napr. v USA a my ano (Mazda diesel teprve startuje za mořem, jenže teď jak má úspěchy v závodech a zároveň to není traktor projevem, tak to bude pecka i pro US zakazniky)...

Recenze drsna, moc se mi nelibi ten styl autora... No co se da delat, ale skutecne je v urcitych bodech trapny a predpojaty. Vice nez my do KLADNEHO

2013-06-19 12:37:01

Mirec38: Navi je slabší, já vím. Ale kvůli použití takových laciných výrazů ta recenze prostě na mě nepůsobí seriozně.

2013-06-19 21:26:53

Tak jsem si rovněž přečetl výše zmíněnou recenzi.

Rovněž mi přijde naprosto zaujatá a v mnoha věcech mimo mísu.

1/ Mám Mazdu 6 r.v.2002 a vůbec si nemyslím, že by ten design vozu nějak zastarával. Nová M6 je prostě svá a líbí se mi a rozhodně si nemyslím, že se okouká za pár let. Mně se první generace M6 neokoukala dodnes a když ji srovnám s jinými 11 let starými auty, tak první generace M6 vypadá pořád dobře. Zejména proto, že ve své době to bylo auto, které bylo jiné než všechny ostatní a to samé vidím i u nové M6.

2/ Pokud autor nadává na přeposilované brzdy, opět nesouhlasím. M6 má jedny z nejlépe účinných brzd z aut, ve kterých jsem jel, zatímco taková Škoda brzdí dle mě hůř. U první generace M6 jsem rovněž spokojený, že řízení má odezvu a není gumové a přeposilované, jak je to zde nevím, ale pochybuji, že by se Mazda vzdálila od své strategie a řízení přeposilovala nebo bylo takové, jak píše autor.

3/ Pokud bych měl M6 srovnat s jinými srovnatelnými auty, tak to vidím následovně:

Passat - má to každý druhý manager, okoukané auto, které ničím nevyčnívá

Mondeo - mám obavy, že do nové generace od příštího roku bude základním motorem 1.0 EcoBoost - to bych si v životě nekoupil, jinak může být zajímavé

Superb - předražené a ničím vyjímečné auto, které má rovněž každý druhý manager

Opel Insignia - zřejmě dobré auto, ale všechny nové Opely jsou šíleně tučné a Insignia váží myslím 1,7 tuny

M6 - solidní auto za solidní cenu, které vyčnívá designem a nebude ho mít každý

4/ Přiznávám, že jsem lehce zaujatý na Mazdy, ale je to díky tomu, že to jsou prostě dle mého názoru auta s nadčasovým, zajímavým a vyjímajícím se designem, spolehlivá, za dobrou cenu, pro řidiče požitková. Zatímco dnešní nová generace Octavie, Superbu a Rapidu je naprosto stejně vypadající a mně nicneříkající (když dnes vidím novou Octavii či Rapid, navzájem je od sebe nerozeznám protože vypadají úplně stejně).

Tato auta mě opravdu ničím nezaujmou (vyjma obrovského kufru), záď naprosto nudná a jednoduchá, předek celkem OK, ale stejný pro Rapid, Oct, Superb. Celá linie nových Škodovek mi pak přijde, že je dělaná tak, aby to bylo výrobně jednoduché, použitelné pro Rapid, Oct i Superb s minimem modifikací a tudíž co nejlevnější.


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 134