Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 134

2013-06-05 23:40:38

le_mans_fan: U nas jsem po prohlednani skladovych aut u vsech dealeru nasel jedno jedine auto. Navic bylo bile s cernym interierem. Velkym problemem bylo hlavne ze temer vsichni dealeri maji jako skladova auta 150k verze. Pokud uz mel nekdo silnejsi, tak s automatem.

2013-06-05 23:57:51

batt: Zdarec, to jsi napsal přesně. Musím potvrdit. Chtěl jsem 175k, manuál, a hroznej problém. Taky mě štvalo, že se nedělá silnejší diesel v nižší výbavě, ale takovej rozdíl v ceně už to není.

Pak je sranda s těma dodacíma lhůtama. Nějakou uvádějí než dojde k domluvám o zaplacení zálohy. Pak ji začnou posouvat. A nakonec do smlouvy chtějí dát o měsíc více. Když si pak smlouvu podrobně přečteš, tak se dozvíš, že datum dodání můžou ještě o 2 měsíce posunout od data uvedeného na smlouvě. Když to náhodou nestihnou ani tak, pak máš právo odstoupit od smlouvy :). Takže dá se říct, že když si domluvíš cenu a auto objednáš, tak prodejce s takovou smlouvou může klidně hledat dalšího kupce na to samé auto, který dá víc. Když ho najde, tak mu auto klidně střelí, protože tobě není nijak zavázanej. Mají to postavený celkem svobodně :) (nemám to potvrzený žádným právníkem, jen to tak vnímám z toho, co jsem četl). Jsem zvědav jestli auto uvidím +- nějakej tejden kolem plánovanýho data dodání. Jinak barvu jsem vybral červenou - byla už zadaná do výroby. A asi jsem puntičkář, ale nějak mi vadilo vzít si jinou barvu, když lišta na palubce v interéru je v červeným odstínu a prošití sedaček je taky v červený. Než jsem zjistil, že se barva prvků interiéru nemění spolu se zvolenou barvou karoserie, líbila se mi meteor gray, nebo ta světle modrá.

Jízdě zdar...

2013-06-05 23:59:37

Batt: No, je to blbé. Dokud se Mazdy nebudou prodávat jako Oktávky, tak bude skladový výběr velmi omezený, a navíc si dost lidí bude celkem oprávněně stěžovat na malou možnost konfigurovatelnosti. Přeji Ti, aby se co nejdříve našel nový vůz, přesně takový jaký sis přál. Stejně je to neuvěřitelná smůla. Já měl auto zamluvené už v Japonsku, pak jsem věděl, že je někde u nás a má se dovézt přímo k mému prodejci, kam jsem se ještě ten den mohl jet podívat - vůbec si neumím představit, že by se něco takového stalo - i když jsem samozřejmě byl klidnější, když jsem jej viděl osobně (viz fotky). Kéž by to Tvé neštěstí bylo k něčemu dobré, když už to muselo být (třeba potenciální výrobní vada, o které se nikdy nedozvíš, ale můžeš se tím zatím utěšovat). Budu se těšit, až potvrdíš, že nové auto máš doma . Já jsem stále velmi spokojený, třebaže už jsem si docela zvykl .

2013-06-07 22:21:33

le_mans_fan: Jo jo, mate pravdu, dodaci lhuty jsou katastrofa. Prijde mi to naprosto neuveritelne. Investuji do reklamy v televizi, v novinach, na bilboardech, na internetu a kdyz uz cloveka nalakaji a dostanou k dealerovi, tak se chudak zakaznik dozvi ze si 5 mesicu pocka. Moc te jejich politice nerozumim, ale zaroven se nedivim slabym prodejnim cislum. Kazdy manazer kdyz chce auto, tak ho chce (temer) hned. Takze jde do VW nebo k Oplu a vybere si skladove auto, kterych maji desitky…

Nove auto nastesti sehnaly, tento tyden se nakladalo ve Francii a ve stredu si pro nej jdu. Dam hned k profilu nejake fotky. Chci taky udelat spolecne fotky stareho modelu a noveho dohromady.

2013-06-07 22:49:10

v adac uz urobili aj test 2l 145k.

150k diesel http://www.adac.de/_ext/i...KYACTIV_D_Center_Line.pdf

145k benzin http://www.adac.de/_ext/i...KYACTIV_G_Center_Line.pdf

prekvapivo dobra spotreba v meste a na dialnici. Hlavne na dialnici voci dieslu neskutocne dobry vysledok

na okreske sa s tym asi nekaslali, ked nedosiahli tabulkovu ako u mestskej

http://www.adac.de/_mmm/p...test%20360%20KB_30012.pdf

podla tohoto to zrejme meraju na valcoch, takze by mali mat vsetky auta rovnake podmienky, ae ralita asi bude ina skrze rozne karoserie

Dalsi zaujimavy udaj je vyuzitelnost kufra (kombi po plato) ich meranim . Sedan 465l vs kombi 425l. Sa mi tomu nechce verit.

Pruznost 2l, to auto asi klame telom, alebo tie auta maju obmedzeny vykon prve km, mi veru neprislo, ze by 2l mal zrychlovat z 60-100 za 5,5s (dost slusne), co je lepsi vysledok ako 150k diesel. Aj ked tam daky cas stratil preradovanim na trojku, kdezto benzin nemusi radit.

vysledok toho 2l je podla mna vyborny co do dynamiky a aj spotreby

2013-06-11 18:56:01

Tady článek z novinek: http://www.novinky.cz/aut...-jinou-cestou-a-lepe.html

2013-06-12 14:34:39

Zdravim vsetkych,

som majitel mazdy (3) a v najblizsej dobe sa budem rozhodovat o nasledovnikovi (asi M6), lebo uz pomaly dosluhuje. Z ponuky motorov ma najviac oslovila 2.5, diesel nepripada velmi v uvahu, maly najazd km. Hlavne ak chce clovek vyssiu vybavu a nebodaj AT tak si aj tak nevyberie.

Pri bruzdani webu som narazil na novinku Lexus IS 250, pociatocna cena nie je vobec zla, v porovnani s Mazdou6 2.5.

Kedze je tu viacero ludi (ako som si vsimol) ktori maju zalusk na M6 2.5, nerozmyslali ste aj nad novym IS 250? Samozrejme je to ina kategoria, spotreba bude tiez zjavne inde, ale ak to neberieme ako rodinne auto ale auto pre radost s vynikajucimi jazdnymi vlastnostami, ktore by ste si vybrali?

Dik za akykolvek nazor.

2013-06-12 14:50:18

fcela: LEXUS je super, ale Mazda 6 co se tyka techniky o malinko nabizi vice, myslím já. Navic ta 2.5 je lahudka.

Ten sestivalec v Lexusu bude mit lahodny zvuk, ale spotreba bude klidne 1,5-2+ a vice litru vyssi nez u Mazdy s 2.5. Dynamicky je asi 6ka lepsi. OBOJI JE BOŽÍ. Ale ten LEXUS je takova loď a váží minimalne o 350+ kilo VIC...

Ve stejne konfiguraci jako M6 s tou top vybavou a 2,5 litrem bude LEXUS klidne o 10.000 EURO drazsi.

Nekdo nazory na toto? Ja myslim, ze je to tak. Oboji pekne, ale filozofie jina. Mazda - mrstna lehka limuzina SPORT styl s TOP technikou a zazitkem z jizdy. Lexus - velmi kvalitni a vybavena dalnicni styl spise tezsi, jen lehce SPORT se zajimavym vizualem. OBOJI ORIGINALNI a v CR i SR neokoukane vozy.

Volim MAZDU 6, uznavam LEXUS IS.

2013-06-12 15:03:02

a oboji bys kupoval nove?? jen tak letmo jsem se dival na ten novy IS250 a v zakladu (komfort) za 799.000,- vybava slusna ale nema tam par veci co me osobne by docela vadilo. Jak psal Machbuster obě auta jsou krasne, ale trochu by me odrazovala ta hmotnos / výkon podle toho co tam čtu. Auto ma 2090 Kg a výkon "pouhých 153Kw" zrychlení není špatné, takže na přímce nebude nejhorší, záleží co ta hmotnost udělá v zatáčkách. Ale zas to je zadokolka, takze sranda by snim i mohla byt, ale znovu ta vaha nevim nevim. Ja jsem pro novou M6, Lexus je kraasny a mit peníze šel bych do te V8 ale takhle Mazda win :)

2013-06-12 15:13:03

gillisek: Ano, oboje nove ;o), IS modelovy rok 2014, t.j. terajsia novinka. Co konkretne by Tebe "nevyhnutne" chybalo vo vybave?

U nas stoji M6 2.5 32500,- a IS250 Confort 31900,- .

Dik.

2013-06-12 15:19:59

fcela: teda 2090kg to snad ne... To je strasne tezky 500+ kg vice nez 6ka. To uplne meni nastaveni vozu a jeho styl. Myslim, ze Lexus je luxusnejsi o dost, ale Mazda je ridicsky lepsi.

Musel by jsi napsat co presne povazujes za dulezite faktory pro tebe? Cena vs vykon vs spotreba vs sport vs luxus atd...

2013-06-12 15:42:43

tak tu je vyber tazky. Ten lexus za 32t bude chciet trosku dovybavit. Tej hmotnosti naviac cca 300kg sa netreba bat. Nie vzdy je naskodu poriadna masa. Co sa dynamiky tyka, tak mazda ma na papiery 7.8s, ale co som zatial cital, tak ten udaj je optimisticky. Lexus 8.1s , ale ako je to v reale asi nik nevie.

Odporucam sa ist previest a ked peniaze niesu problem, vybrat podla srdca.

Lexus je Lexus.

2013-06-12 15:48:14

tak u nas jsou jine ceny M6 2,5 804.000 a lexus v nejnizsi vybave 799.000 takze stejne. Lexus v zakladu jen 16" kola coz je podle me hodne malo na tak velke auto u mazdy dostanes krasne 19", nevidim tam parkovaci senzory a to ani zadni nekomu to nevadi ale ja jsem si na ne zvykl a jsem spokojeny :) zalezi na cloveku, nema navigaci, jen multiinformační displej, a hlavne nema tempomat coz je pro me velke minus a docela spoustu dalsich veci uz mensich a co clovek ani nepotrebuje ale kdyz to ma tak je rad takze v cenove relaci mazdy lexus na ni nema a v jizdnich vlastnostech si myslim ze to nebude jine... ale bavime se o porad o vybave komfort samozrejme

2013-06-12 15:59:45

tak ted k hmnotnosti nevim jestli nekecam na strankach lexusu je uvedena celkova hmotnost tak ted nevim jestli to mysli jako opravdu celkovou nebo pohotovostni :D:D ..tu ma mazda 2000 kg

2013-06-12 16:06:56

gillisek: aka je vyhoda 19 kol proti 16 ? napr porovnajme rovnake sirky a vysky pneu 225/45 ? V com je vacsia velkost lepsia ? Si dovolim trvdit, ze na mazdu v zime budu priemerne lepsie 205 ako pneu siroke 225. Akurat ze u mazdy niesu v TP

2013-06-12 19:59:16

Mirec38: Jako hlavní plus 19" je vzhled a ještě si s nimi užiješ daleko lepší krouhání zatáček Jinak zimní provoz je jasný, to je kapitola sama o sobě.

2013-06-12 20:17:17

natural: toto neber ako vrtanie, ale nevidim dovod , aby si si lepsie uzil na 19 zakruty, ak plasne su uplne rovnake ako som uviedol. Estetika je ako u koho, ale vacsinou su vacsie krajsie. Skor si ale myslim, ze si viac uzijes prave s mensim a lahsim kolesom ( mozno aj 5kg na jedno kolo). Trochu sa to prejavi na lepsej dynamike a ovladatelnosti auta. Aspon tak som cital. Realne som to neskusal, nemam take moznosti.

2013-06-12 20:33:05

Pohoda neberu No ono váha to je jasné, o tom se bavit nemusíme. No já zase ze zkušenosti vím, že když jsem na 6ku dal 17" tak mi drží v zatáčkách daleko lépe než 16 a užiju si s většíma kolama více zábavy. Samozřejmě je to dáno hlavně šířkou a výškou profilu a ne velikostí alu. No ale z hlediska estetiky si nedokážu moc představit 16ku 225/45 A hlavně je rozdíl, když na autě( kór 6ka nebo ISko) jsou 19 nebo 16. To je prozměnu můj názor, že na takových fárech jsou 16ky málo.

No každopádně to tu zaplácáváme teď trochu mimo téma, takže kdyžtak SZ

Mazdár

2013-06-12 20:51:54

mirec38: Ono je to taky o tom že na jedno a to samé auto na jinej rozměr disků nikdy nemůžeš dát stejnej rozměr plášťů, protože u těch menších disků prostě ten průměr musíš dohnat gumou, aby ti měřil správně rychloměr a například ti neškrtal podvozek o silnici a podobně.

Takže větší disky maj vždy nižší profil pneu a tim pádem líp držej v zatáčkách protože sou stabilnější.

2013-06-13 21:30:02

Tak uz stoji pred domem. Po prvnich par kilometrech je hodnoceni predcasne, ale zatim je to fantazie. Fotky jsou v mem profilu u auta. Ta cervena tomu vazne slusi.


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 134