Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1  2  3  4  5 ......... 134

2013-01-09 20:00:46

ad digitální ukazele a všemožné serepetičky na přístrojové desce

Mně se to líbí, i v autech, i na smartphonech, jediné o co mám trochu strach je, jestli budou všechny ty systémy fungovat bez poruch. Ono totiž čím víc elektroniky v autě je, tím větší pravděpodobnost nějakého problému tam bude. Takže hlídání mrtvého úhlu, opuštění jízdního pruhu, i-eloop atd. atd., vypadá to úžasně, snad to bude úžasné a funkční i v praxi. Je fakt, že naše M6 první generace je v nejvyšší výbavě a celých 10 let v ní veškerá elektronika funguje (když pominu nešťastné umístění zátěžového čidla airbagů ve spolujezdcovo sedadle).

ad zveřejněný ceník (díky za odkaz, chtěl jsem ho sem dát)

S cenami souhlas, jen ta nešťastná konfigurace. Nejsilnější benzín pouze v kombinaci s automatem (byť prý vůbec není špatný) a v nejvyšší výbavě Revolution. Slabší benzín 145 PS ve všech výbavách kromě Revolution. A hlavně! Motor, o který bude mezi příznivci benzínu podle mě největší zájem, tj. silnější dvoulitr 165 PS, je s manuální převodovkou k mání jen v úrovni Revolutin za 709 tis.

No nic, aspoň vím, kolik můj sen bude stát. Podobné je to se silnějším dieslem, který je taktéž možno pořídit jen v Revolution (manuál 771 tis., automat 854 tis.).

Na stránkách Mazdy je ke stažení pro iphony aplikace pro novou M6 a co mě překvapilo, že bude v nabídce jen 8 barev. No ale vyberu si i tak, protože se mi líbí dokonce 5 z nich

http://www.mazda.cz/pribe...serID=Teaser_bottom_right

ad výkon benzin versus diesel

Uvidíme jak v šestce, ale u CX-5 myslím hraje roli vysoká stavba karoserie a taky hmotnost, která i když není vysoká, šestka s dvoulitrem bude vážit jen 1300 kg, s lepší aerodynamikou a menším odporem.

MAX6  
J.
2013-01-14 19:28:35

Tak dneska už jeden kousek přivezli do Příbrami. Zrovna jsem jel okolo,když jí sundali z náklaďáku.

Nevim co to je za motorizaci,ale je v bílý barvě.

A musim říct,že je úplně jedno v jaký barvě si jí kdo koupí,protože je fakt nádherná....

2013-01-14 22:17:43

Čekal jsem na ni už dva roky, minulý týden jsem se na tu svou jel podívat, zatím se připravuje a tento týden už bude doma . Už mnoho let mne žádné auto tak nezaujalo...

2013-01-14 22:42:42

>MAX6:

Super, tak to uz by nejakej kousek mohli mit i v Praze, asi napisu dotaz a pokud nekde bude, musim ji videt a osahat si ji

>Le_mans:

Ty pro ni jedes do Nemecka nebo nekam tady v CR?? Do tydne doma, to zni neuveritelne, kdyz vezmu ze na CX-5 cekaji lidi od objednani pul roku (!). Kazdopadne zavidim

Jakou barvu a motorizaci jsi zvolil? Moc se tesim az napises dojmy, presne jak pises, dlouho me zadny auto tak moc nezaujalo.

2013-01-14 22:55:49

> samper:

Je to v ČR - vyšlo to tak, že přesně taková, jakou jsem si přál, byla v prvních objednávkách do ČR, Černá, benzín v Attraction. Tady v okolí je, pokud vím, zatím jediná.

2013-01-14 22:57:22

Paráda. Doufám, že nás budeš zásobovat svými dojmy z auta.

2013-01-14 23:37:58

v roudnici taky uz jednu maj :) stribrnou fakt krasvice a i prodejci z byli odvareny

2013-01-15 07:10:59

http://www.autoguide.com/...013-tokyo-auto-salon.html

2013-01-16 00:22:07

Tak dneska mazlenicko na Sporilove, maji tam dva sedany a tri combiky! Celou jsme ji prolezli a je to fakt pecka. Pockam az budou mit predvadecku s motorem co chci a domluvim si jizdu.

2013-01-16 00:33:21

samper: - Do jakého motoru bys rád šel?

2013-01-16 00:49:16

2.0 Skyactiv-G 165 PS s manuálem

Psal jsem to myslím nahoře, že tenhle prostřední benz. motor (pod ním je 2.0 145 PS a nad ním 2.5 192 PS) jde s manuální převodovkou v ČR objednat pouze v nejvyšší výbavě Revolution, která cenu dost navyšuje

Na Spořilově mají většinu Attraction (druhá nejvyšší výbava po Revolution, chybí jí jen kůže, el. sedačky, bezklíčové odemykání, 19" kola a možná ještě něco) a po dnešním osahání by tahle výbava naprosto stačila. Dokonce i na těch 17" vypadá super, ty devatenáctky si ani neumím představit

2013-01-16 00:57:29

Díky. Mne by ten 165 PS lákal hlavně kvůli i-ELOOP, ale mně osobně to zase za 50 tisíc nestálo (ostatní prvky výbavy pro mne nejsou nijak podstatné). Jinak by to určitě byla moje druhá volba . Doufám, že si ji brzy taky budeš moci pořídit. Jinak devatenáctky podle některých recenzí nejsou až tak ideální, sám nevím.

2013-01-16 01:09:42

Mně jde o to trošku si koněma přilepšit, protože naše stávající desetiletá šestka má 140 koní a když jsem chvíli jezdil půjčenou 2.3 166 koní, připadalo mi to jako letadlo. i-eloop beru spíš jako bonus a zajímavou věc, než jako důvod ušetřit dvě deci na spotřebě. Jde mi právě hlavně o tu jízdu. Nejsilnější dvaapůlka je prozměnu zas jen s automatem a v Mazdě konkrétně mě baví řadit ručně, takže to je těžký. Možná, že až zkusím 145 PS motor, přehodnotím to a usoudím, že je to plně dostačující.

S těmi devatenáctkami máš určitě pravdu, určitě vezmou dost z komfortu a taky jsem se díval na cenu pneu, nejlevnější (když vynechám čínskou produkci) stojí kolem 7 500 Kč! Vypadají nádherně, ale..

2013-01-16 01:25:17

Já si koňma i tak více než dvojnásobně polepším. A jelikož na otevřených komunikacích se člověk stejně moc sportovně nesveze, a na autodromy s tím nejezdím, neřeším to... Spíš jsem se tak pro zábavu naučil jezdit trochu na spotřebu, mj, udržuje to pozornost (ekonomická stránka není zdaleka tak podstatná). Zkušební jízdu jsem jel jen v CX-5, na zkoušku v 6 se mi čekat nechtělo, neboť má volba byla naprosto jasná tak jako tak. Ta CX-5 byla jen v automatu, dalo se s tím i tak užít zábavy, ale jinak naprosto preferuji manuál (chudáci Australané, kde už to ani nenabízí ). Samotný Skyactiv v CX-5 se mi líbil, ač sám SUV nemusím, toto jedno SUV od Mazdy mám taky rád, a pokud někdo potřebuje takové auto, vřele doporučuji . Sám jsem si to moc užil. Jinak si to raději vyzkoušej, mně ta CX-5 až tak hbitá nepřipadala (už si nejsem jistý, jaký dvoulitr to byl).

2013-01-16 01:45:25

Tak to naprosto chápu, my měli předtím Astru benzín 1.6 55 kW a když jsem přesedl do šestky, nestačil jsem se divit, že auto taky může brzdit, přesně řadit a hlavně že to JEDE

Jinak je mi 36, takže rozhodně se nepovažuju za nějakýho agresivního blázna jezdícího na limitu, ale když je to bezpečné, rád majdu chytím pod krkem a vytočím do červeného pole třeba při předjíždění

Jezdil jsem zpočátku bez ohledu na spotřebu a auto si užíval (v zimě prvním rokem jsme měli i 12 litrů na sto (nuluji vždy po natankování plné), ale hodně v tom hrají roli krátké popojížďky po Praze. Nicméně loni přišla trochu fin. krize díky pár okolnostem, což mě přinutilo trochu zvolnit a přemýšlet, čímž jsem zjistil, že se dá jezdit i za necelých osm, takže vím, o čem mluvíš.

Jinak CX-5 se mi moc zamlouvá, všude ji chválí, fandím jí. Je to taková první "kodovlašťovka", první Skyactiv.. Dneska jsem v ní znovu seděl a překvapilo mě, že je v ní méně místa než v nové 6. O mně nejde, měřím 176 cm, ale přítel 196 a byl to fakt citelný rozdíl. SUV mě moc neberou, ale CX-5 je jednou z mála výjimek. Ještě se mi líbí Kuga, ta má taky šmrnc.

S manuálem taky souhlas a chudáci protinožci. I když oni to možná berou jinak, jsou na AT zvyklí víc než my.

Závidím ti to těšení, že si ji každým dnem přivezeš domů. Fakt emoce jako blázen, nemohl jsem se na ní dneska vynadívat. Budu se opakovat, ale těším se na tvoje dojmy a zkušenosti.

Musím na kutě, takže mazdááár

2013-01-16 09:53:45

LeMans Fan a Samper> Dobra diskuze Ja se pripojim. Byl jsem v Roudnici na uvedeni te 6 a jezdilo se tam s KOMBI diesel slabsi AUTOMAT i-Eloop a sedan ten zakladni 145 koni benzin MANUAL. Obe ATTRACTION.

Pocity perfektni Bozi vizualne, hezci ta maska nez na CX-5 prislo mi ze tam jakoby vice sedi, zadek jak JAGUAR ale ne naskodu . Interier moc pekny, pohodlny a zaroven Mazda ucelny a styl co mame radi. Sedan hezci, povazuji za dokonalou designovou studii a extremne elegantni jak jede, kombi ale v ramci toho, jak kombi muze byt uplne TOP pro mne.

Jizda. Ten sedan i s tou zakladni motorizaci vyborne. Samozrejme ja asi bych chtel silnejsi a zajima mne i pres ten automat ta nejsilnejsi pouze tedy v AT (i kvuli zene, ona nerada řadí, i kdyz uznava, ze se treba na RX-8 řadí lehce a pocit je dobry - i tak ale ma rada automaty citi se bezpecneji ze se muze vice soustredit jen na jizdu a provoz, chapu ji . Vyhoda je, ze ta AT REVOLUTION s temi 192 konmi (stejne jako ta slabsi RX-8) ma pádla pod volantem a tedy lze i trochu myslet na sportovni jizdu. Prevodovka manualni je samozrejme jeden z vrcholu 6ky a potvrdila to ta jizda na sedanu. To tam jde uzasne hladce a perfektni kontrola - to jak slibuji MX-5 pocit je naprosto pravdive. Ja osobne jel CX-5 jen automat takze manual SKYACTIV ted poprve a normalne jsem se smal jak jsem jel. Asi tu Mazdu trochu nekriticky mam rad, ale duvody k tomu jsou objektivni.

Odpruzeni mi prislo o malinko mene sportovni nez na GH, ale zase to nahradilo pocitove tuzsi chassis. Celkove idealni kompromis dle meho soudu.

Zvuk motoru benzin OK a pri zatahu i docela akcni, diesel PREKVAPIVE OK - časy traktoru jsou skoro pryc. Prislo mi to, ze to zni jako "nicmoc" benzin od Peugeotu, coz je pro diesel docela dobre .

i-Eloop - perfekt, prekvapilo mne jak rychle se to nabije - desitky sekund a je to. Pak minutu jede a zase nabijis . Je to zabavne skoro jak hrani na automatech v maringotkach (ti kdo v mladi hazeli "pětky" do Street Fightera 2 vědí ) Proste dobijis a jedes a setris. Navic ta spotreba papirove i-Eloop vubec nezohledni (cyklus mereni je provaden tak, ze neni vibec aktivni), tak by to mohlo pomoci realnou spotrebu mit opravdu jen napr. o pul litru vice nez je papir. Teda 192 koni pod 7,5 litru treba a decentni akce.

Diesel s AT tahl ne az tak co jsem cekal. Ale to je jako u CX-5. Mam pocit, ze ten AT se s vozem sziva postupne a nova auto ho maji trochu liny... Benzin prekvapil i ten 145 koni. Ten 192 musi jet jako zvire, ale co ten AT u toho nevim, musim zkusit. 165 koni benzin bude normalne sportovni jizda .

MAZDA6 GJ je boží. Do flotil musí = zakládám hnutí za OdPassatovani ČR

2013-01-16 13:18:12

>Machbuset: Super příspěvek, díky

Takže řazení super a 145 k v klidu, zvuk motoru taky. Bomba, do bude dilema potom mezi těma 145 a 165 I když je to zdánlivě malý rozdíl, myslím že to poznat bude.

Tady ještě pár fotek ze včera:

2013-01-16 15:29:51

Přesně, zvuk je OK, prijemny a trochu i kousnout umí

Ja si myslim, ze ta 165 bude akcnejsi takze bych zkusil pokud bude moznost jit do ni (spotreba je o 0,4 vyssi - 5,5l vs 5,9l = dost bomba papirova spotreba). Muze ale zase i ta 145 byt pro tebe takove zlepseni pocitu oproti soucasne, ze to proste bude v pohode stacit a cena bude pak velmi dobra, ze?

Hlavne to razeni - to bylo skutecne perfektni. A ty ne-kozene sedacky meli velmi prijemny povrch (hladky, takovy az lehce "plyšový" - trošinku).

A myslim, ze 145 vs 165 bude poznat, ale asi ne zase tak hodne - treba zrychleni 0-100 pisou rozdil jen 0,4 sekundy - 9,5s vs 9,1s. Takze asi uvazovat o 145 neni uplne od veci. Chce to projet.

Vcera jsem byl v Autopalace a dost mne zklamali pristupem = kaslali na mne no ale to je normal u nas v CR u dealeru. A to jsem jel z duleziteho jednani (jako za odměnu po tom jednání se podívat na holky "6ky") a k tomu jsem mel svuj asi nejlepsi oblek a prijel AUDI... No asi nechteji prodat bo nevim kdo jiny by byl potencialni zakaznik .

Auta jsem videl presne ta co jsou fotky. Ja videl 2 venku 2 uvnitr - tu cervenou ne, asi byla nekde ujetá .

Posilam obrazek s parametry MAZDY6 - viz ty motory/vykony a CENY

2013-01-16 16:04:28

Přesně, ono to takhle papírově vypadá na malý rozdíl, ale loni když jsem jel s tou 166 první generací a přesedl zpátky do svojí 140, bylo to znát opravdu citelně. Určitě bude zajímavý srovnat svojí souč. a GJ 145, protože záleží na váze, na zpřevodování, krouťáku a jeho průběhu, no jsem zvědav

Z Autopalace mě to nepřekvapuje

Nám se věnovali jen proto, že jsem jim den předem psal mail, jinak si nás tedy začali všímat asi až po čtvrt hodině obcházení a prolejzání auta. Jinak ale pán byl docela fajn a minule zase jiný, když jsme okukovali CX-5, docela taky.

Mám tam s nimi špatné zkušenosti, je tady o tom přímo vlákno. Jestli se to povede a jednou si ji budeme kupovat, určitě ne tam. Docela se mi líbí přístup u Auto Duba nebo taky hodně lidí chválí koupi v Německu..

Díky za tabulky, už je mám nastudovaný, taky jsem je sem chtěl dát

2013-01-16 17:01:20

Auto Duba přesne se zda lepsi v pristupu, já tam byl tak pred 3 dny a nakonec jsem ten dil na RX-8 nechal objednat u nich misto Palace, protoze tam mi to proste nejak prislo lepsi a ten borec na dilech byl dost profi a celkove se mi tam libilo. AutoPalace jako nic hrozneho, ale takovy ztraceny a anonymni pocit a zenska na prodeji dilu mne zacal poucovat o RX a silent blocich motoru, pritom o RX opravdu vim hodne a presne jsem i vedel pro co jdu. Bylo to proste jako bych ji musel premlouvat aby mi to objednala... Tak tedy vezmu od Duby.

Velmi elegantni v AutoDuba je i slečna na prodeji . Kamarád tam hned taky proto jel asi o mesic drive na pravidelnou kontrolu s jeho Mazdou3 TX (2011) .

Nemecko nevim, ale mozna pro RX-9 pojedu uz tam . .

podle meho ten 145 bude o hodne akcnejsi nez to co mas, protoze ona je UCHYLNĚ lehka ta 6ka s timto zakladnim benzinem a manualem. Pohotovostních cca 1300kg je proste tabulkove lehci dokonce o 15 kilo nez RX-8 a 6ce oproti GH je to asi o 60-85+ kilo mene a oproti generaci GG jeste vice usetreno na vaze

Musis to poradne otestovat a nakonec je mozne ze ta attraction se 145 konmi bude presne i pro tebe dobra, protoze zhubla o tech napr. 85+ kilo oproti te GG.

Nebo nakonec koupis ten Revolution a budes Super High Tech buh silnic .


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 134