Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 134

2013-05-15 06:43:56

samper: Je možné, že mnozí ostatní si ani užívat moc nechtějí. Teď mi to připomnělo jeden článek na auto.cz, kde z rozhovoru s jedním z našich hokejistů jasně vyplynulo, jakým způsobem takoví standardní řidiči uvažují, a proč se tedy u nás daří mnohem více vozům, které by užitím racionálního výběru zdaleka takové prodeje mít nemohly - kdyby se lidé řídili sami sebou, byli bez předsudků a tak silného vlivu okolí, reklamy a tradice. Článek je zde:

http://www.auto.cz/rozhov...di-prehnane-opatrne-74420

Dovolil bych si ocitovat ty nejpodstatnější pasáže. Musím řicí, že se mi líbilo, že si pan Hubáček na rozdíl od mnohých jiných uměl přiznat, jak to ve skutečnosti je:

Q: V současné době jezdíte Škodou Superb Combi. Podle čeho se rozhodujete o koupi daného vozu?

A: Nechávám si poradit od lidí, kterým věřím. Také mě zajímá přirozený komfort auta, abych se v něm cítil pohodlně a bezpečně, když do něj poprvé usednu. Těžko to přesněji specifikovat, ale je to pocit, že vozu můžu věřit.

Q: A proč právě tohle kombi?

A: Řadím se do kategorie řidičů konzumentů, kteří používají automobil výhradně k tomu, aby se přesunuli z bodu A do bodu B. Vůz je pro mě přepravním prostředkem, občas si ho nechám umýt, uklidím interiér, ale to je tak všechno. Do současného auta se vejde celá naše rodina (manželka, devítiletá dcera a tříletý syn) se vším, na co si vzpomeneme.

  • --- KONEC CITACE ----

No, je jasné, že když lidé, a to dokonce i někteří velmi úspěšní, uvažují takto schematicky, tedy si nechají 'poradit', pak to nemůže dopadnout jinak, než se kupují stále stejná auta dokola. Je to totiž i otázkou pravděpodobnosti, co bude mít ten, koho se takový člověk zeptá na radu, za auto, resp. s čím bude vůbec mít nějakou zkušenost. Šance, že se takový nerozhodný jedinec zeptá někoho, kdo by vůbec s Mazdami měl nějakou zkušenost, je pak naprosto minimální . A podle toho to vypadá a tím si také vysvětluji to, co se mi jinak dost těžko chápe.

2013-05-15 08:57:05

le_mans_fan + samper: Panove, ja Vas žeru. To jsou fejetony toto . pekne cteni. Souhlasim s Vami plně.

Pridavam priklad z meho okoli. Tatka s mamkou jsou relativne uspesni (spise hodne uspesni), ale ZCELA na auto kaslou. Tj. na pocity z jizdy a nebo na typ atd. Maji radi cokoliv je dobre doveze z A do B. Mozna to take souvisi s generacnim pohledem (trochu). Kdybych jim nevnutil nejaky lepsi vuz tak dodnes jezdi VW VENTO nebo tak .

2013-05-15 11:55:58

le_mans_fan: ja ked citam tvoje reakcie na to, ked clovek nieco vytkne tomu auto, velmi mi to pripomina predajcov v salone Z akejkolvej nevyhody sa snazia urobit vyhodu tak aby im to pasovalo, alebo to zatriet niecim podobnym.

Rozvadzat to nebudem, nechcem to stupnovat, hlavne nie v tejto teme

Este mi pride divne, ak inteligentny clovek nazve tych co kupia nieco ine stadom len preto, ze nekupili to, co on poklada za to najlepsie a vyhovori sa na dake masirovanie mozgov reklamami atd. Zase akoby som pocul predajcov mazdy zoom, zoom

a teraz uz len k teme, je tu majitel 165k 6tky s manualom a je ochotny mi napisat rychlost pri 3000ot a zaradenej 2,3,4 a ideal dla GPS ? Budem mu povdacny. Chcem si len potvrdit info z webu a nieje nad osobnu skusenost. Predvadzacky su s tym motorom vacsinou automat a to je zase nieco ine.

2013-05-15 12:45:30

le_mans_fan: Solidní příklad

Machbuster: Díky, Vento mě pobavilo

Mirec: Nějak jsem nezaregistroval, že by tady někdo dělal z nevýhod výhody apod., jen jsme si posteskli nad malou konfigurovatelností. Nicméně mně např. svojí výbavou Revolution vyhovuje a obsahuje vše, co bych rád. U tebe má člověk pocit, že nebudeš spokojen nikdy..

Na ty převody ses už ptal. Mimochodem benzín 2.0 165 PS s manuálem v Revolutionu mají ve více pražských autosalonech, tak můžeš vyzkoušet. Nevím tedy odkud jsi.

Jinak z tvých příspěvků není tak nějak cítit mazdí náklonnost, spíš naopak..

2013-05-15 12:48:40

mirec38: Je sice pěkné, že sis učinil takový závěr, nicméně je to trochu vytržené z kontextu. Jednak jsem reagoval především na to, že už se tu začaly vyhledávat vyložené mouchy - např. proti nemožnosti mít vyhřívané přední sklo jsem nepsal nikdy, i když nejsem přesvědčený, že je to nutné. Ale když se tu začalo řešit nemožnost koukání na videa, tak to už na mne bylo trochu moc.

A pokud jde o chování zákazníků, trvám si na svém. Je jasné, že nikdy není možné se jednou věcí, produktem či službou zavděčit všem. Ovšem, když tu auto, které vyhrává většinu recenzí a srovnávácích testů, nebo se umísťuje hodně vysoko, má v dané zemi prodej dvacetinový nebo padesátinový než průměrný produkt, pak zde nutně jsou jiné vlivy.

A necucám si to z prstu. Jednak jsem to zmínil v souvislosti s konkrétním příkladem, kde jsem s povděkem kvitoval, že si to správný člověk přiznat umí, a za druhé zrovna čtu zajímavou knihu, kde se mimo jiné ukázalo, že i taková hloupost jako je rodné číslo a jeho velikost, může mít až dvěstěprocentní vliv na to, co jsou ochotni zákazníci, za určitou věc zaplatit (když se jim to 'správně podá'). Takové a podobné vyloženě iracionální chování zákazníků je dobře popsané a ověřené mnohými exprerimenty. Dokonce se přímo hovoří i o stádnosti, a o tom, jak člověk může to 'stádo' udělat i sám sobě svým opakovaným chováním. A když si toto všechno dám do souvislostí, tak mi vychází to, co jsem napsal.

Ale tak hloupě, jak sis to převyprávěl Ty, tedy: "tych co kupia nieco ine stadom len preto, ze nekupili to, co on poklada za to najlepsie", bych to v životě nenapsal. Patrně jsi to, kam mířím, v zápalu 'boje' ani moc nepochopil nebo pochopit nechtěl . A je to fuk, Ty sám jsi z těch, co nad autem přemýšlí dlouho a samostatně, na druhou stranu žádnou diskuzí chování zákazníků nezměníme, takže ani nevidím moc smysl se k tomu dále vracet, pokud Ti tak mé vysvětlení stačí.

2013-05-15 18:16:00

samper: Díky za uvítání. Je to má (naše) první Mazda takže jsem opravdu nováčkem, ale bude to třetí Japonec, a to, že se vyrábí v Japonsku jí taky ve výběru dalo body.

Objednali jsme si wagon 2,5 AT Revolution + Tomtom + el. ovládané střešní okno + prodložená záruka, no a jelikož to bude holčička, tak bude v Red Soul.

Jinak co se týče volby o výbavě jsme měli jasno a tam nebylo žádných dohad i když já brblala trochu proti automatu, protože mě to přijde takové pro starší, ale zase jsem si říkala, že když druhá půlka výběrové komise má obsesi a jakmile sedne do auta, tak jí jablko a do toho telefonuje a třetí ruku mu ještě nenamontovali :), tak pak je automat na místě. Ale co se týče barvy tak tenkrát to nebylo tak jednoznačné jako u předešlých našich aut. Jeli jsme se na auto podívat a věděli jsme, že to bude na stopro wagon a já chtěla Red soul. Venku před prodejnou stál sedan a wagon v Red Soul a jelikož bylo po děsným dešti a ještě byly navíc polepeny firemními polepy tak u mě se teda wow efekt nekonal. Nicméně jsme šli dovnitř a uvnitř měli M6 wagon v takové té tmavě šedé metalíze, což já vůbec nemusím, ale vedle sedan v bílé WOW , teda já bílou nesnáším na sebe jsem ji neoblíkla ani o svatbě, ale sedla jsem si na zadek. Ten sedan v bílé je fakt boží. A bylo to v háji. Celou cestu zpátky jsem přemýšlela jak narvat celou naši rodinu: 2adult+1child+4-7heli do sedanu, no když jsem otevřela dveře od domu bylo to vyjasněné 3 psy do sedanu nedám. Takže zpět bude to wagon. Vzhledem k tomu, že jsem byla trochu zklamaná tou červenou, tak jsme víkend strávili hledáním fotek a videí a zvažovali černou a bílou, ale nikde nebyly žádné pořádné fotky, všude jen v Red Soul, která se nám fakt děsně líbila, takže jsme se vrátili k původnímu výběru.

2013-05-15 18:39:37

lioness: Škoda, že jsi s tou černou neřekla, Mohl jsem Ti jich v kombíku poslat dost . Když ji vybíral já, tak bylo úplně šílený neodstatek fotek v jiné než červené barvě, a černá byla obzvláště nedostatkovým zbožím - našel jsem snad jen dvě pseudofotky. Nicméně, ani nyní, když jsem těch barev viděl dost, bych tu černou nevyměnil. Ale je to věcí vkusu a osobních preferencí, to je jasné. Jen se trochu bojím, že minimálně v prvních letech bude víc jak polovina šestek v Red Soul. Sám jsem si původně přál tmavě bronzovou, co se dělala u druhé generace, nicméně tu zatím do portfolia nezařadili, tak z toho vyšla právě černá.

2013-05-15 19:21:13

le_mans_fan: To je fakt škoda, prostě tohle mě nenapadlo se zeptat i když jsme se sem na fórum taky dívali. Taky mám z té Red Soul trošičku obavu, že ji bude mít každý, ale pořád doufám, že to bude jako u Civica 8G, tenkrát se v roce 2005 hodně prezentoval v Milano Red a v modré metalíze a nám se ta modrá metla šíleně líbila a čekali jsme na ni dokonce 9 měsíců a měli jsme strach, že ji bude mít každý. No jestli potkám modrého Civica 2x do roka tak je to moc, většina z nich je ve stříbrné metle. To samé s mým Jazzem, kterého jsem ve stejné Milano Red potkala snad jednou. Vím, že u nás je prodej Hondy ještě nižší než Mazdy (BTW ani se nedivím, protože musím říct, že mezi tím jak se k nám chovali v prodejně Mazdy a Hondy byl citelný rozdíl, paní v Mazdě byla milá, usměvavá, příjemná a velmi ochotná a při nákupu Hondy jsem v podstatě byla zhnusená přístupem, ale to je na román), takže jich bude asi víc, ale snad to nebude tak hrozné.

Ono to totiž právě souvisí s tím prodejem a zákazníky o čemž se tady teď hodně diskutovalo. Ono je to na jedné straně právě o nás zákaznících a na druhé straně i o (nás) prodejcích ať už se jedná o jakékoliv zboží. Vidím to často v mém oboru, většina prodejců nabere od něčeho jeden typ produktu v jedné barvě, jakousi tutovku, kterou vyhodnotí jako tutovku podle mě naprosto záhadného klíče, ale málokterý má koule na to trochu experimentovat a nabrat si zboží, které je třeba exkluzivnější a tudíž dražší a nebo mít více typů z řady nebo pokud to zrovna nejsou tedy auta i celou řadu danného produktu. Když pak přijde zákazník, chce si většinou zboží odnést okamžitě domů. Například kamarád mě řekl, že by na auto půl roku nečekal, že se mu to zdá jak když byl pořadník na Favorita. Já bych zase u auta neslevila .

2013-05-15 19:57:34

samper: budes sa cudovat, ale hrozi tak na 90% ze tu mazdu mat budem.

Vse budde zalezat od toho ,co prekusnem a co nie . Uz som mal dve jazdy. Som bol velmi prekvapeny , aky maly zaujem o to auto je, kedze za 2 mesiace im to auto najazdilo smiesnych 400km ( teoreticky mozno nezabehnuty predajca, ale benzin ma v BA ako jediny ), co je naozaj mizeria a z toho ja som na tom urobil 50

Ja osobne by som dal prednost Focusu pre konfort a motor, ale neprekonatelny problem bol sa tam pohodlne , proste malo priestoru z kazdej strany, kedze nepatrim k tym stihlym.A este mat tak do 170cm

Modeo sm zavrhol v cenovo dostupnej vybave a Avensis som dal na druhe miesto. Zatial vedie mazda, este to chce vyriesit par drobnosti a mohla by vyhrat. Zatial zbier co najviac info od uzivatel a hlavne takych co aj skemru ze sa im nieco nepozdava, aby som si ja mohol zhodnotit, ci mi dana vlastnost vadi alebo nie.

Le_Mans_Fan : budem sa snazit to uz dalej nehrotit a venovat sa len prinosnym faktom .Je fakt, ze niekedy si clovek text precita inym tonom v nespravnej nalade a .

2013-05-15 21:01:30

tak Vas zdravim panove....

dnes jsem téměř po tydnu vratil druhou GJ. Tak se chci podelit o dojmy z nove Mazdy 6

tak první auto bylo: Wagon, 2.2D, 150HP, SkyDrive AT, vybava Attraction s i-Eloopem.

to jsem mel od minulého ctvrtka do pondělí. Najeto mela 2500km a jde o predvadecku Mazda Wagnerova Tabor.

Byl jsem s ni v Brne, takze se projela i po dalnici. Pak nejakou stovku kilometru po silnicich I. tridy.

druhé auto bylo v podstate identicke, ale byl to benzin 2.0 165HP bez I-Eloopu. Taktez AT.

Co se tyka jizdnich vlastnosti, není o cem mluvit, to auto jede BEZVADNE.. takze opravdu v rizeni a podvozku proste chybu nenajdete. Vyborne tlumeni, velice dobře nastaveny posilovac a ta lehkost s jakou se auto ovlada a vodi při malych rychlostech je dechberouci.

Motor:

tak k tomu Sky-D: zatím bezkonkurencne nejlepší naftak z dilny Mazdy, bez diskuze. Velice tichy, velice pruzny, uzasne mala spotřeba, město a dalnice cca 6.3-6.5 ... mimomesto do 100km/h v pohode pod 4.5 litru.

jedine co mi na nem vadilo a berte to jako jen drobounkou pihu na krase je trochu neohrabany re-start v rezimu i-stop.

VYBORNE sladeni s automatem, opravdu tyhle dva komponenty se k sobe velice hodi a v GJ funguji na 1*.

i-Eloop: zajimava věcička, asi ma opravdu vliv na spotřebu, jedine co budete pocitovat je při brzdeni motorem a zaroven brzdou velice jemne pribrzdovani (asi ta rekuperace) takove pulsovani....ale opet musite se na to hodne soustředit.

Sky-G: tak tenhle motor je moc dobrej, jede krasne, hodne mi pripominal projevem L3 motor 2.3 z GG, ma podobny vykon, je to 4 valec...., ale .... a to jsem koukal jako vyvoranej. Auto bylo UPLNE nove.. mělo na tacho 15km .. takze jsem si uzil "panenskou jizdu" prekvapila me spotřeba která se v klidu necha udrzet po 6 litry...a to opet Automat a hlavne takhle "syrove" auto, KLOBOUCEK DOLU! moje GG s L3 2.3i s automatem papala kolem 9l a když jsem se priblizil k 7 litrum tak to bylo na svetovy rekord.

co bych rad zkusil je Sky-G s manuálem, myslim, ze sladeni Sky-G a SKyDrive AT není uplne optimalni a nebo se vzhledem k malému poctu km ještě elektroniky ucily jak se bude jezdit. Protože na Sky-D se neprojevovala urcite "zmatenost" automatu jako u kombinace se Sky-G, ale jak rikam, mozna se to "nauci" preci jen auto nemelo ani 200km když jsem ho vracel.

interier, kabina: volant v CX5 a M6 MILUJU... je BOZI! .... jinak ergonomie jako v kazde mazde.. pokud to je vas salek kavy tak tam za 30 vterin budete jako doma. Nic neprekazi o nic se nebouchate. z auta je vide dobře, kapota je dlouha na jeji konec nevidíte, ale na to jsem z CX7 uz navyknuty. Pak se hodi parkovaci senzory...

Zpetna zrcátka ja velice povedena, sice trochu USATA mazad to je, ale zato je v nich dost videt a to za to stoji.

je videt ze vyvoj SKYACTIVE trval roky, ta auta jsou vyborna... myslim, ze cas potvrdi, jak dobra generace aut se timto narodila.

2013-05-15 21:18:31

joe.st: k tomu i-Stop. Na jednu stranu je to fajn věc a navíc se dá i vypnout, na druhou stranu se mi občas stane, že vypne v tak blbou dobu, že se potřebuji akorát rozjet a auto je zdechlé. Zrovna dneska se mi i-Stop dokonce rozblikal, když jsem na moment zastavil na stopce a hned se chtěl rozjet. Zatím je to snesitelné a dá se na to zvyknout, V zimě se to neprojevovalo, by se málokdy zapínal. Nicméně pochybuji, že to Mazda nemá i tak udělané jako jedna z nejlíp. Má někdo konkrétní srovnání? Já jen četl, že je to velmi povedené.

Jinak moc super recenze .

2013-05-15 21:24:32

le_mans_fan: myslim, ze je to i trochu u toho automatu o praci tlaku na brzdovy pedal, mam dojem ze jsem ho několikrát donutil nezhasnout mirnym povolenim pedalu....ale u benzinove verze to funguje naprosto spickove! tam je ten re-start naprosto plynulej, pohodovej.....

jinak souhlas, vypnout se to da.....

2013-05-15 21:24:54

Tak je to ofiko Red Soul byla dobrá volba. V té černé je to více managerské/decentní auto, ale ta červená je to prostě srdcovka. Hrozně se těším

2013-05-15 21:24:59

automat, cital som na inom fore, ze sa naozaj uci a prisposobuje soferovi a jeho sposobu jazdy. Taktiez som pocul od predajcu a aj ludi co porovnavali automar D a G ( 2.0), ze s tym dieslom je to trochu lepsia kombinacia

2013-05-15 21:28:32

lioness: budes mit SKVELE AUTO.. gratulace.... interier cerny nebo bezovka?

MAX6  
J.
2013-05-15 21:34:53

joe.st: Já s i-Stopem moc spokojenej nejsem. Nevim jak to má vyřešený M6,ale M3 tam kvůli němu má druhou baterii,která se musí aspoň jednou za půl roku dobít (ať člověk chce nebo nechce) a pokud auto z nějakýho důvodu odstaví třeba na měsíc,tak před opětovnym sprovozněnim je dobrý jí taky nabít. Jinač chyba a šup na diagnostiku (nebo na domácí diagnostiku). To samí bylo i u CX-5,který maj jen jednu hlavní baterku. Nejdřív všichni že se nic neděje a jen co přišla zima(záhul na baterku) tak už jsem začal slýchat od servisů jak se zvedl počet "oprav" tohodle systému. Na naší M3 s manuálem je ten i-Stop takovej na půl dobrej,na půl špatnej. Když člověk stojí dýl tak samozřejmě no problem. Auto nastartuje rychle a samotnej rozjezd to nespomaluje. Horší je to když člověk přijede na křižovatku a jen co zastaví,tak tam blikne zelená. Tak to potom dokáže zdržet a docela podstatně.

Věci typu jak to opotřebovává motor tu rozvádět nebudu.I M3BL je pořád dost mladá na to aby se něco začlo řešit. Po těch 4 letech můžu říct,že úspora paliva je tak minimální,až je zanedbatelná a když vezmu ty částky co jsem utratil za diagnostiku v servise než jsem se to naučil dělat sám natolikrát převíšily úspory,že jsem klidně moch jezdit pořád plnej plyn a rači ty peníze vrazil do benzínu.

Sorry,že jsem se takhle rozepsal,ale podle mě by bylo dobrý si uvědomovat možný problémy dřív než přijdou.

2013-05-15 21:38:31

joe.st: Faktem je, že já vlastně mluvil o zkušenosti i-Stop s manuálem. Tam brzda vliv nemá, Musel bych asi nějak vrtět se spojkou, když dojíždím ke křižovatce. Normálně do funguje naprosto perfektně, Ale když pomalu dojedu ke křižovatce, kde zastavím jen na zlomek sekundy, tak se prostě někdy s nastartovaným motorem při rozjezdu nepotkám

2013-05-15 21:42:49

joe.st: Teda světlý interiér byl děsně lákavý a na fotkách vypadal luxusně, ale jednak mě paní v Mazdě říkala, že tam takové auto měli a že se prostě děsně rychlé vomudlá od jeansu jak v něm sedíte, no a ono Junior, 3 psy a 3 kocouři mluví za vše , takže černá .

2013-05-15 21:44:54

max6: Tu zkušenost s dojezdem na křižovatku jsem právě popsal . V zimě mi to zapínalo tak málokdy, že to na reálný stav baterie asi vliv nemělo žádný. Nevím, jak je to u starších Mazd, nicméně tu se zdá, že to opravdu vyhodnocují dost poctivě, zda to vypnout mohou nebo ne. Pokud by údržba měla stát více než ušetřený benzín, pak by to samozřejmě bylo lepší vypnout a celý systém je jen prázdné gesto. No, zatím tomu budu věřit .

2013-05-15 22:59:52

Lioness: Pecka, tahle volba mi od začátku připadá zajímavá až na AT, se kterým zatím nemám žádnou zkušenost. Třeba ji vyzkouším a nadchne mě. Barva super a vůbec bych se nebál, že ji budou mít všichni. Já jí zatím kromě autosalonu na ulici neviděl. I když teda známý si nedávno GJ v Red Soul objednal (prý bude čekat 7 měsíců).. Necháme se překvapit, já to fakt tipuju tak, že nejvíc nebude těch červených, spíš naopak. Ne kvůli příplatku, ale lidem prostě přijde možná už moc výstřední. Když to vezmu podle sebe, nikdy mě červená auta moc nebrala, tohle je jedna z výjimek Jak tady psal joe.st, že AT mu přišla sehranější v dieselu, něco na tom asi bude. Napadlo mě, že za to může vyšší krouťák (který 2.5 má taky, takže tam by to na rozdíl od 2.0 mohlo být sladěné podobně). S tou kůží máš podle mě naprostou pravdu, všiml jsem si už i na předváďečkách s bílou kůží (která mě prvotně uchvátila) opotřebení, pejsci by to "vyladili" ještě víc My půjdeme do Revolutionu 165 PS manuál, takže závidím střešní okno a radarový tempomat

Každopádně přeji, ať ji máte co nejdřív doma a dělá vám jen radost. Určitě přidej fotky a dojmy, všechny to tady potěší

joe.st + MAX6: Díky za poznatky, několik dní ukáže víc, než projížďka kolem autosalonu, takže to má váhu. Měl jsem z auta ten samý pocit, tj. lehkost ovládání, ergonomie, spotřeba.. Během dvou minut jsem se tam cítil jako doma Ta spotřeba je neuvěřitelná, na tu se fakt moc těším (2.0 GG nám papá od 7,5 do 10 litrů, podle počasí a procent dálkových jízd, než popojíždění po Praze).

S automatem jsem to psal výše, něco na tom sladění se Skyactiv-D bude. Mám na koupi ještě cca 3 roky, tak budu zkoušet, zajímá mě právě ještě 165 k co jsi měl ty, tzn. s AT a pak 2.5 s AT. Zatím jsem si jist jen tím, že 165 PS manuál je špičkový a šitý mně na míru

Psal jsem to tady, ten i-eloop jsem vůbec neregistroval, jen pohledem na displej. Co se týče i-stopu, už to tady někdo psal, že v dieselu je to znatelné, ale v benzínu jsem to opravdu ani jednou nepocítil jako něco otravného, a to jsme jeli fakt dlouhou kolonu centrem kolem pěti hodin odpoledne. Naopak jsme na to oba zírali, jak to funguje rychle a neslyšně. S žádným jiným i-stopem zkušenost nemám. Když vezmu v potaz to, co se píše v testech, u hodně aut to funguje dost zpomaleně a otravně. Možná to má GJ ještě mnohem lepší než M3, jak píše MAX6. Ono těch pár deci (bůh ví jestli) je fakt diskutabilních, stejně jako vliv na životnost motoru, prostě zase předpisy z Bruselu, který nutí automobilky vymýšlet takový věcičky..

Závěrečná otázka pro tebe, jak ses rozhodl? Vyměníš SUV za šestku nebo zůstaneš věrný vyššímu posezu?


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 134