Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 134

2013-05-14 19:19:02

S tym suhlasim len ciastocne.

Ak mam vacsi najazd, co sa u auta tejto triedy predpoklada, tak straznik pruhov i xenony su dobra vec.

S kozou suhlasim, ja osobne preferujem latku, hoci nevyzera tak cool. inteligentna karta? K cemu?

LCD a vyhrievane celne sklo by bolo cool, ale samozrejme to sa da dodatocne domontovat, hoci nie priamo mazdou.

Mazda bohuzial musi platit cla za dovezene auta, preto tuna mame co mame za taku cenu ako je. Predpokladam ze vo facelifte uz to bude lepsie (aspon ten display vacsi).

I tak co sa tyka pomeru cenu a kvality / funkcionality je mazda dobre momentalne nastavena

2013-05-14 20:36:17

Jo s kožou , teda to mě trvalo a proč ne. Ale LCD v hlavových opěrkách, zase přijde jako věc k ničemu mně, navíc toho vzadu v autě moc nenasedím, takže bych si tuhle featuru neužila. Já se přiznám, že teda trvám na takových kravinách jako je zrcátko ve sluneční cloně i u spolujezdce, nj holka. Jinak mazdu 6 jsme objednali hlavně kvůli asistenčním systémům. Jinak pokud bych něco vytkla tak, že adaptivní tempomat M6 neumí brzdit podobně jako Honda.

2013-05-14 20:53:29

Dodatek: Ale děsně se těším, je to jak těhotenství, budu mít Mazdu v desátém měsíci.

2013-05-14 20:57:54

http://www.mazdausa.com/M...14&modelCode=MZ6&x=33&y=7

ak to tu uz bolo, sorry za duplicitu

2013-05-14 20:59:01

lioness: ked budes mat vzadu deti, tak moznost im pustit rozpravku pride vhod, nato su vzadu tie LCD

Lioness, 2013-05-14 20:53:29 napsal:

Dodatek: Ale děsně se těším, je to jak těhotenství, budu mít Mazdu v desátém měsíci. ..

2013-05-14 21:03:43

lioness: Super , taky jsem se šíleně těšil. Takový skromný dotaz: to se na ni fakt čeká až do října, nebo jsi to myslela jinak

2013-05-14 21:23:35

mirec38: Upřímně si myslím, že Junior stráví u TV a PC poměrně dost času doma, takže to má chlapec smůlu. Navíc v autě je ideální možnost si s ním povídat, protože upřeně nezírá na monitor a nikam se nemůže vypařit. A když už bych mu tohle chtěla povolit, držák s iPadem se mě zdá lepší, protože je předpokládám větší než integrované LCD a navíc, dá se Juniorovi normálně odebrat a fakt bych si nerada vyhodila vzteky opěrku hlavy z auta, znam se .

2013-05-14 21:27:24

lioness: Pro mne by to taky bylo za trest. Děti určitě učit raději něčemu jinému než koukat na TV

2013-05-14 21:27:57

le_mans_fan: No my jsme ji tedy objednávali v Plzni, takže nevím jestli je to celosvětový (celorepublikový) problém. Objednávali jsme po Velikonocích a řekli nám v říjnu, ale že snad by měla přijít dřív.

2013-05-14 21:32:30

lioness: ale o.k, nemusis mi vysvetlovat, preco je to zbytocnost za kazdu cenu , to je tvoj boj

ja to beriem tak , ze kazdy mame svoje naroky a ocakavania

mna by nebavilo riesit daky ipod, neustale nieco pripevnovat, prenasat, tahat kable atd

mazda je proste v tvojich ociach dokonala a je to nebude menit. Je to dobre ze to tak je.

2013-05-14 23:00:09

mirec38: Upřímně, mně už to tu připadá, že někteří vyloženě vyhledávají 'problémy', jenom aby bylo o čem diskutovat, a co kritizovat. Ani mne nebaví všechny ty příspěvky číst Proto to neber jako odpověď Tobě osobně, ale spíš celkový pocit z dnešních příspěvků. Mít DVD s TV v autě považuji za naprostou zbytečnost a je milión věcí podobného charakteru, co by si v autě člověk mohl vymyslet, a co tam není. Ovšem upřednostňuji jiný přístup k životu. Jediné co mi reálně u Mazdy chybělo ke štěstí byl systém i-ELOOP, neboť jsem nechtěl diesel, a příspěvky u CX-5 i spotřeba, kterou dosahuji v benzínu, mne jen utvrzují v tom, že to bylo správné přání, ale jinak - zatím jen spokojenost. Taky nechápu, na co bych měl extra silnější motor, když mne 99% řidičů už teď jenom zdržuje, a ještě horší je to s dopravními předpisy - uživil bych jej tak na tuningových srazech na autodromech. Ale jinak? Prostě, když člověk chce amatérsky závodit, tak si koupí Porsche nebo Ferrari, ale jinak mi to přijde jen jako jakási póza, než něco reálně praktického.

A že u nás není možnost větší volby výbavy? Tipl bych si, že je to blbostí čechů, že kupují předražené místní produkty jako jedno stádo, popř. jejich koncernové ekvivalenty a Mazdě se prostě nevyplatí kvůli třem desítkám prodaných exemplářů měsíčně rozšiřovat nabídku, jako to má třeba místní škodovka. Řada vozů musí být držena skladem, a i tak je problém najít vůz přesné specifikace, aniž by zákazník musel čekat někdy do října. A kdyby ta variabilita byla podstatně větší než je nyní, tak by se tento problém s prodejem skladových vozů ještě více projevil.

Věřím, že sice lidé, co se zajímají o Mazdy, se obecně poněkud více zajímají o auta, jejich výbavy, možnosti atd, než ti, co v kvantech skupují pasáty a superby, kde je konfigurovatelnost mnohem vyšší, nicméně měli by uznat, že pokud se tu prodá jen pár kusů do týdne, tak se prostě těžko dá předpokládat, že si tu můžeme moc vyskakovat. Je třeba se na to trochu podívat i z pohledu výrobce. Alespoň mne to tak pomáhá. Jasně, že bych raději, aby bylo možné mít zde stejnou volbu jako v Japonsku, Nicméně, než se tím trápit nebo si kazit pocit, tak prostě raději přirozeně zůstanu realistou, a ne snílkem . Osobně GJ všem doporučuji, ale komu se to nelíbí, ať si třeba jezdí uniformním pasátem nebo třeba v mondeu . Mazda Europe patrně tuto filosofii má, když se nesnaží mnohem lepší auto prodávat v kvantech...

2013-05-14 23:53:39

Machbuster> Bohužel souhlas s tou kvalitou grafického procesoru. Nepřikládám tomu takový význam, ale jako mazďáka znajícího grafiku i v jiných autech musím souhlasit, že to piha na kráse tak povedeného auta jakým GJ je, prostě je. Mám pocit, že Mazda je s tou grafikou displejů pozadu nepřetržitě, byť o jeden krok. Vždycky si říkám, tak třeba facelift nebo příští generace to vyřeší.. Uvidíme za cca 3 roky, třeba

MAX6> Super, tak nejsem sám, komu se lízátko líbí Připadá mi takový decentní a nekazící linie už tak povedený karoserie. S tím vyhříváním M3BL jsem to nevěděl, ale vlastně trojka byla příbuzná s Focusem a co si pamatuju, tak už Escorty to vyhřívání měly. Nová GJ to myslím nenabízí ani za příplatek a je to škoda, mně tahle věc připadá výborná nejen v zimě. Stačí letní deštík a už se mlžíme. Vyřeší to klima, jasně, ale pokud chci jen foukat (bez ní), můžu (a tak to funguje bohužel snad u všech aut) foukat buďto na čelní nebo na boční okna, takže vždycky se prostě jedno z toho mlží.

Lioness> Vítej v klubu, mám radost z další mazďačky A upřímně ti to "těhotenství" závidím

S tou čekačkou je to asi všude stejné, co jsem slyšel. Všude je to cca 6-7 měsíců, pokud tedy zrovna nechceš skladovku. Ale chápu to, stačí chtít jinou barvu a už se to protáhne. Jakou verzi máte objednanou? Sedan nebo wagon, s jakou motorizací a výbavou?

Le_Manas_Fan> Souhlas s tebou, z dnešních příspěvků jsem chvíli měl ten samý pocit, že to tady najednou místo vášně a nadšení z nové 6 trochu čpí zbytečnou kritikou něčeho, co bychom spíš měli pochopit a přijmout, ale tak snad se to vysvětlilo a jedeme dál

Jak píšeš o i-eloop, měla ho i benzínová 165 k, co jsme měli půjčenou, ale byla to Revolution a teď nevím, jestli to s tím nesouvisí. Možná myslíš to, že 145 k v Attractionu ho nemá. Pokud ano tak souhlas, je to škoda. Mně tahle věcička připadá skvělá.

Jinak zaregistroval jsem na CX-5 fóru, že jsi měl půjčenou dieslovou i benzinovou šestku, kdy se dočkáme Tvojí recenze? Moc by mě zajímala Máš na auta střízlivý názor a nejvíc mě baví tvoje dilema, jakožto majitele SUV, jestli jít do CX-5 nebo do šestky

2013-05-15 00:05:50

samper: Některé verze benzínu i-ELOOP měly, ale buď to bylo Revolution nebo měly automat, už přesně nevím. Ostatně v době, kdy jsem auto objednával, ani prodejce nevěděl, zda tam i-ELOOP bude nebo ne, a já to prostě neřešil - stejně jsem ty alternativní verze s potvrzeným i-ELOOPem nechtěl.

S CX-5 jsem jel jen v benzínu a automatu, tak nevím, zda se Tvůj dotaz vztahuje ke mne, nicméně sám k tomu moc víc už říci nemohu. CX-5 byla fajná - ovšem jen v rámci SUV. M6 mi připadá poněkud někde jinde - dále. Automat byl také skvělý, ale chtěl bych to jedině, kdyby nebyla jiná možnost. Kdo jej chce, tak jej Mazda určitě nezklame.

2013-05-15 00:18:54

le_mans_fan: Já už to mám v tý hlavě fakt popletený, omlouvám se ti, to byl Joe. Tak snad nám napíše jaký bylo svezení

Jinak k CX-5, moc jí fandím, je to první vlaštovka nové skyactive a kodo éry. Vzpomínám na dobu, kdy jsem je po uvedení na trh marně vyhlížel a pořád nic, no a najednou to začalo, dnes potkávám minimálně 2 denně, tak snad se to cca do půl roku rozjede i se šestkami, těch je zatím díky té čekací době jako šafránu.

2013-05-15 00:25:31

samper: To se máš. Já bych cé-iks-pětky, co jsem letos viděl, určitě spočítal na prstech svých rukou, možná na jedné . A potkat novou šestku (mimo autosalón), to je skoro zázrak. Nicméně podařilo se mi to minulý týden v Brně - byla červená a bylo to poprvé a zatím naposledy.

Celkově se mi zdá, že na jihu moravy potkávám neskonale více Mazd, těch starších, než tu na severu. Je to náhoda, nebo se jim tam fakt daří dlouhodobě lépe?

2013-05-15 00:35:10

le_mans_fan: V Praze je to asi jiné, ale nevěš hlavu, fakt si ještě pohledu na sestřičky svýho wagonu užiješ, jen to chce čas. A je fajn, že i tak to nebude tuctovka ale auto, za kterým se každý otočí. Vidíš, já soul red viděl jen u dealera a v provoze jsem zatím potkal jen dva wagony reflex blue a jeden šedivej, tak s tou červenou máš navrch

CX-5 jsem viděl už ve všech barvách, nejvíc se mi líbí ta modrá, ale na kusy asi vede bílá, s přehledem..

2013-05-15 00:38:41

samper: JJ. svou poslední CX-5 jsem náhodou viděl včera, a byla zrovna bílá

2013-05-15 00:46:33

le_mans_fan: Tak pražský vzorek odpovídá celorepublikovému

Jsi mazďák, to se pozná

Co tvoje šestka, dělá ti radost, žádné problémy, spotřeba jde dolů?

2013-05-15 01:05:12

samper: Ano, Mazdičky jsem měl rád od 80. let a byl jsem vyloženě v tranzu, když se před 22 lety dostala do vedení závodu v Le Mans - vlastně jsem ten závod tehdy sledoval v přímém přenosu poprvé a můj tajný sen se stával skutečností, které před závodem skoro nikdo nevěřil. Ovšem, že bych si Mazdu někdy koupil, mne ani nenapadlo až tak do doby před cca 3 lety, kdy se ve mne něco zlomilo a byl jsem najednou otevřený něčemu jinému než místní produkci (popravdě řečeno si za to škodovka může sama tím, jak začala chrlit jeden model za druhým, které se mi vůbec nelíbily).

A dost bych si přál, aby se takto otevřelo mnohem více lidí. Jezdit Mazdou, to je něco úplně jiného a problémy zatím žádné nejsou, jezdí to krásně a spotřeba je podle mne výborná, asi lepší než v podobně zajeté Fabii 1.2, což bych u dvoulitru za normálních okolností nečekal. Ono je to sice možná trochu i tím, že jsem se od dob, co jsem měl svůj první PP, naučil poněkud efektivněji jezdit, nicméně nyní jet okolo 6.0 dle PP po dálnici není problém - při rychlostech kolem 130-140 dle tacho, plus úseky s omezením a v Německu místy o něco více. Delší trasy mimo dálnici téměř nejezdím (bohužel, neboť takové mám nejraději), nicméně vím, že se dá jet pod pět litrů dle PP (reálná spotřeba je dle mých dosavadních měření cca o 0.2. max 0.3 l/100 km větší - zde na klubu mi to ukazuje nějakých 6.54, což je dáno zejména zimním provozem a krátkými trasami - pokud mne to bude bavit zapisovat dlouhodobě, počítám, že to sleze pod šest se vším všudy ).

2013-05-15 01:55:49

le_mans_fan: Chápu. Já někdy v devadesátých, když jsem jako malý šel do školy a na ulici stály samý "šroty" v podobě žigulů a stopětek, jsem potkal Mazdu, tak jsme na to se ségrou koukali jako na Ferrari

No a na střední když si spolužákovo otec koupil 626, tak jsem šel do kolen, to bylo prostě brko. Pak přišel Xedos6 a to už jsem byl úplně okouzlen, ač jako neřidič a pouhý pozorovatel, kluk kterému se líbí auta.

Abych byl objektivní, prožíval jsem coby puberťák i expanzi Škody, počínaje "fáčkem". Doby, kdy nám stál jeden v garáži a pak přišly verze Black Line, Silver Line, Solitaire apod., si velice dobře pamatuju, byly to pro mě strašně hezký auta a fandil jsem jim. Následně i Felicii (strašně moc, taky byla v garáži a s ní už jsem vlastně i jezdil), potom Octávka... No a pak už to byla nuda. Už jsem měl možnost srovnání a pochopil, že ze Škodovky Němci udělali konkurenceschopné auto, které neurazí, ani nenadchne. Tedy nadchne, hlavně ty patrioty, kteří viděli škodovku stejně jako já během toho svého mládí, kdy expandovala. Někdy mě až štve, kolik potkávám lidí, pro které je Octávka a cokoliv od Škodovky naprosto nejlepší na světě, nejkrásnější a další NEJ

Neříkám, není to špatné auto, německá kvalita tam je, i když striktně nižší než v případě VW, ale výrobce prostě vsadil na tu naši povahu, kdy budeme hájit jedinou po desetiletí propagovanou značku a zkrátka to byla trefa do černého, když to dneska slyším a hlavně na silnicích vidím. Máme prostě rádi to logo s okřídleným šípem, i kdyby ho bouchali v Indii, taky milujeme obří zavazadlový prostor, no a to nám vlastně asi stačí. Někdy je mi líto, že jsou lidi takhle zaslepení a nepoznají, že o těch pár litrů v kufru fakt nejde a že může být řízení auta taky příjemným zážitkem. Ve chvíli, kdy jsem tohle poznal u Mazdy (díky MX-5 NB), jsem tomu podlehl a ještě víc se mi otevřely oči.

Tahle doba je plná hybridů, oturbených 1.0 motorů, bluemotionů a já nevím čeho všeho ještě. Pro mě, jakožto pro kluka, co strašně rád řídí, peklo. Mám pocit, že díky tomuhle trendu a přístupu EU bude každým rokem v tomhle směru hůř a hůř, takže fandím každýmu, kdo bude auta brát kromě velikosti prostoru a dalších věcí hlavně jako zábavného společníka a věc, která mu dokáže zprostředkovat příjemné pocity, v případě Mazdy i úsměv na tváři

Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal, každopádně přeju hodně štěstí a příjemných km za volantem GJ, kromě supersportů mě vlastně nenapadá značka, která by lidem tenhle pocit z řízení v dnešní době dokázala nabídnout.

K tvojí spotřebě snad jen to, co jsi napsal - srovnání s onou Felicií, která jela v těch 130 km/h za podstatně víc než dvoulitr v Mazdě 6, autě o dvě třídy výš, není co dodat. Prostě to jde

Těším se, až si budu za cca 3 roky užívat v benzínovém sedanu v Red Soul Nejsem fanatik, nad nikoho se nepovyšuju, ale za jejím volantem budu vědět své a na všechna TSI apod. se budu usmívat s pocitem, že si to užívám podstatně víc


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 134