Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 134

Machbuster, 2013-04-22 15:56:22 napsal:

mirec38: Dej pokoj, neboj Mazda neumí prodat ani takovou káru vetsimu poctu lidi ... Bez obav ... .. ..

2013-04-25 09:04:08

machbuster: Je to možná divné, ale jsem ráda, že Mazdu nemí prodat, jelikož mě příspěvek o masovce upřímně vyděsil a trošku pokazil radost z objednávky

2013-04-25 09:12:21

machbuster: Hej, mas recht. Diesle samozrejme maju turbo, len ma to hned netrtklo lebo stale pozeram benziny ;)

2013-04-25 09:25:14

lioness: Jen to nesmi byt moc s tou schopnosti "neprodat", aby nam chudak Mazda take neskoncila uplne...

Nastesti USA, Canada, Australie i Japonsko umi a jako nejdulezitejsi trhy pro Mazdu TED jedou VELMI dobre. U nas to bude porad dostatecne originalni auto, bude jich trochu vice, asi ne tak jako v 90tych letech, a porad to bude maloseriovka mezi lidma. .

Mirec38, 2013-04-22 15:55:00 napsal:

mam pocit, ze z toho auta sa stane nudna masovka, to si asi zacnem obzerat mondeo, passat ..

2013-04-25 09:35:31

mirec38: Tak jestli se má stát z Mazdy tuctovka a chceš se ohlédnout po Passatu nebo Mondeu, je to jak z bláta do louže Passat dnes považuji (společně s Octavii) za největší tuctovku na našem trhu

2013-04-25 09:55:19

Velmi pekny clanok o skyactive. Stoji za precitanie:

http://www.autorubik.sk/t...nzin-a-skyactiv-d-diesel/

A su tam aj dalsie clanky ako funguju veci v autach.

2013-04-26 16:05:44

Takový docela demoliční derby

2013-05-07 10:46:09

dake video, mozno niekomu pomoze

http://www.youtube.com/watch?v=faHmSyUb9h8

http://www.youtube.com/watch?v=KhWnSBHz6pw mozno je to trochu z kopca, tazko posudit

2013-05-07 22:51:08

mirec38: Jelikož jsem zrovna zkoušel, jak to jede v Německu, tak to zajímavé je, i když to člověk moc nevyužije. Zkoušel jsem to rozjet na šestku (145 kW), pomohl jsem si lehkým klesáním, a nad 190 km/h se tomu už moc nechtělo. Pak jsem zařadil čtyřku a dost rychle se dostal na 220 km/h. Jenže dálnice už pak byla celkem zatáčkovitá, tak jsem se na maximálku vykašlal a jezdil spíše tak 130-140, občas podle omezení rychlosti. Celková spotřeba 6.0 podle PP (v Česku při respektování rychlosti 5.9 a před týdnem do Rakouska dokonce 5.7). Reálná spotřeba se zatím zdá být větší tak o dvě maximálně tři desetinky. Takže dobrý, ale doufám, že to i tak po zajetí půjde dolů .

2013-05-07 23:14:04

le_mans_fan: fuhaaa, si to na stvorke vytiahol na 6500ot ( +- 209km/h real ? kedy na tom zasahuje omedzovac ?

http://www.autosvet.sk/pr...ta-hlt-titanium-tech.html toto by mohlo este zlepsit dynamiku, 6,3kg je super , prepodkladam ,ze zakladne mazdacke su o 4-6kg tazsie

2013-05-07 23:23:36

mirec38: 6500 jsem tam téměř určitě neměl (alespoň to nebyl můj úmysl) - spíše je možné, že jsem to pak hodil na pětku, ale nejsem si toho teď vědom. Faktem je, že čtyřka točí cca 1500 při 50 km (tam se reál od tacha moc neliší). Nikdy jsem nezkoušel omezovač a ani to nehodlám zkoušet .

Pokud jde o ty disky, tak nevím. Je fakt, že mne ta velká kola na Mazdě tak, jak jsou, docela vyhovují a víc se tím nezabývám.

2013-05-07 23:38:46

le_mans_fan: ale ja som neposlal link na mensie kola, ale na lahsie 17 ako je bezne

urcite sa to neoplati brat ako vymenu, ale ak uz niekto kupuje napr origo z mazdy kde su ceny rovnake, je na zvazenie ci radsej nebrat vyrazne lahsie. Niekde som cital, ze pri dynamike usetrenych 4kg na kole je ako 20kg na celkovej hmotnosti a to moze byt citit pri atmosferach. Pri diesli alebo turbobenzinoch s vykonom to asi citit nebude.

ako dlho trvalo kym si sa dostal na 6tke zo 130 na aspon 180, kedze 190 bolo max. Bol to nekonecny pribeh, alebo do 180 to slo a potom akoby utalo a v nizkych otacak uz proste nebol vykon na taku rychlost ?

2013-05-07 23:54:02

mirec38: Vím, že jsi psal především o hmotnosti těch kol. Mně nevadí právě ani jejich hmotnost k velikosti - a je fakt, že zimní druhé disky jsem pořizoval o dost levnější a taky jsem s nimi spokojen .

Rozjezd těžko hodnotit, protože jsem si vybral klesání, ať to rychleji rozjedu. Nemám ve zvyku šlapat na plyn až k podlaze, prakticky nikdy, ono to stejně o moc rychleji nejede a spotřeba jde nahoru jako pr..se , nicméně můj pocit je, že k těm 190 to šlo celkem plynule, ale pak nepomohlo právě ani to sešlápnutí až k zemi - což mne trochu otrávilo a při dalším pokusu jsem podřadil na tu čtyřku. Pak to šlo mnohem hbitěji nahoru. Ono by to možná šlo zkoušet na dlouhých rovinkách bez provozu, postupně 4->5->6. Nicméně nejsem přesvědčen, že na šestku by to vůbec ještě zrychlovalo, možná spíš naopak, ale to fakt nechci tvrdit.

Každopádně jsem si nevšiml žádných problémů, jak psávají majitelé CX-5, ohledně předního víka motoru, či zpětných zrcátek. Buď nejsem detailista a jiní ano, nebo se ten problém nové šestky, resp. mého auta konkrétně netýká.

2013-05-08 00:10:56

le_mans_fan: tu prednu kapotu si niekto v PL vsimol pri asi 160km rychlosti

myslim ze keby si pri 220 dal setky, asi by nemala vykon na udrzanie rychosti, leda z kopca, lebo pri cca 4300ot je vykon mozno 90kW na taku rychlost asi malo. A to preslapovanie plynu na podlahu uz naozaj nemuselo mat vyznam, proste motor ma svoje maxima a zazrak sa nestane , skor na niektorych autach nastane akoby pridusenie.

inak na porovnanie som v klesani ( dialnica) s 78kW motorom dosiahol 195km/h real ( slo to zo 180 hodne rychlo, cca 15s ), a tasi by to este slo, len tempomat nesiel na viac nastavit a kym som si to uvedomil, uz nebol priestor.

MAX6  
J.
2013-05-08 00:21:35

Právě mě přišla zpráva od CorkSportu. Obnoví se tradice Mazdaspeed 6 nebo nastane nová tradice který budeme říkat DieselSpeed ?

2013-05-11 13:59:42

tak mam na vikend pujceneho Wagona, 2.2D, AT, 150HP.

svezeni skvely.. vzasade neni co vytknout. Auto se uzasne ovlada a ma bajecny podvozek.

Motor, tahne pekne, spotreba cca 6.5l/ 100 dynamika velmi pekna, myslim, ze to bude jeste lepsi, protoze auto ma 2300km....

pokud je clovek zvyklej na TomToma tak navi uplne v pohode... radio celkem ok, jen tlacitko MUTE na volantu postradam.

co se tyka SkyDrivu...ta prevodovka je nejlepsi automat co jsem kdy ridil.

jednim slovem Mazda6 GJ se povedla...

tak a ted babo rad.....CX5 nebo M6 GJ?....

2013-05-11 14:03:43

joe.st: Já beru nakonec kombajna Revolution 175 AT. CX-5 má o něco méně místa na zadních sedadlech, ale taky jsem váhal, kufr na objem stejný, místo radaru 4x4 a ještě o 30 tis. levnější. CX-5 ale zase větší spotřeba, vnutil jsem to švagrovi v Attraction 150 AT 4x2 a musí jezdit na dálnici pomaleji, aby měl dlouhodobou pod 7.

2013-05-11 14:23:18

budu to resit na podzim, ale ted citim, ze logictejsi prechod bude z CX7 do CX5....preci jen jsem si na ten posaz trochu vys zvyknul.....

2013-05-11 17:49:39

http://www.auto.cz/mazda-...d-design-award-2013-74401

2013-05-11 20:40:08

dnes som si urobil 30km s 2l attraction 145k. Tie prevody su nezmyselne tazke a zabijaju myslim vyborny motor. Dvojka konci tesne nad 110, kde ma zastavil obmedzovac, myslim este pred 6500ot. Trojka pri 80 tacho toci 3000ot, to znamena, ze na trojke dokazete ist az okolo 170-175km/h a to musite uznat je na 2l atmosferu strasne moc, toto nechapem aky malo zmysel . U 165k verzii by to mozno este slo, ale v tejto kombinacii je to proste zle. Inak 165k verzia ma prevody daleko lahsie a tak bude daleko zivsia. Na dvojke urobite do 100 tacho a trojka tiez netaha nazmyselne vysoko. Na druhej strane napriek testovaniu akeceleracie som na danom okruhu) urobil 6,5l spotrebu. Pri odchylke cca 2dcl je to myslim skvely vysledok. Start bol samozrejme studeny pri 13 stupnoch, dost pofukovalo, takze ziadne idealne podmienky.

mazde 6 ako takej davam +1 ( aj ked na par veci mam... ), ale tej nezmyselne tazkej prevodovke davam 5 hlavne za druhy a treti tazky prevod. Chapem dialnicnu 6tku, ide o usporu paliva, ticho v interiery a ked treba vykon, clovek si podradi, ale mohlo to byt lepsie keby 2 a 3 boli aspon o 10% lahsie. Auto by urcite ovela zivsie vystrelilo.

aby som lepsie vykreslil rozdiel medzi tazkou dvojkou v 145k a lahsou dvojkou v 165k verzi tak uvediem, ze pri 50km/h moze 145k dodat +- 58kW a 165k vdaka lahsim prevodom 66kW a to je dost rozdiel. Do 4000ot by mali mat rovnaku vykonovu krivku a neskor by sa to malo zacat lamat v prospech 165k verzie.

auto viezlo cca 230kg zivej vahy. Napriek tomu, ze sa motor este jemne zlepsi po zabehu, je te prevodovka nezmyselne tazka. Takze kto chce dynamickejsiu verziu , tak 165k MT bude vyrazne lepsia , ak je pravda, ze tam je naozaj rozdiel 20k. Myslim ze ju nezahambia ani konkurenti s oturbenou 1.6 s vykonom okolo 160k. Kto nieje narocny, postaci aj 145k uplne v pohode a potesi ho vybornou spotrebou. Co ma proti tej dvojke a trojke prekvapilo , tak ako pekne tahala stvorka od 2000ot v slusnom stupaku . Na kratkom useku som zrychlil zo 65 na cca 90 podobne ako s mojim turbodechtom . Prevody +- rovnako tazke, dehet ma ma o cca 20% vyssi vykon a ta mazda akoby ani nezaostavala. Tu ma velmi milo prekvapil ten tah.

2013-05-14 01:09:34

Mazdar mazďáci,

všimli jste si na japonských videích s novou 6, že se tam často objevuje verze s mnohem větší obrazovkou? Celou dobu jsem myslel, že existují jen dvě úrovně, tj. základ s tou malou a potom ta větší, ale oni mají ještě větší orámovanou jen tenkou lištou se spoustou tlačítek. Googlil jsem fotky, našel jsem jen jednu, ale je to přesně ono. Myslím, že je to Pioneer. I amíci mají jen ty dvě úrovně co my, ach jo, zase jsme ošizeni


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 134