Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 134

2013-04-14 12:10:43

A ještě jedna věc. Trošku mě zarazilo, že mi dealerka z Brna (letos na Autosaloně 2013) tvrdila, že se dá objednat plnohodnotná rezerva do nové šestky, přímo šla k auto, otevřela kufr, vytáhla ten plast a řekla, že se tam dá akorát jinak "prolisnutý plast" a rezerva se schová, ale prý ať si to řeším už pri objednání vozu. Cena je někde kolem 11tisíc (alespoň co si pamatuji, v tomto bych možná kecal, těch čísel tam lítalo více).

Tak jsem se na to zeptal u svého delaera v Olomouci, ten jenom kroutil hlavou, pak vzal telefon a volal nějakému managerovi součástek a dílů pro ČR ("nějaký podobný post") a ten mu řekl, že o ničem takovém neví a nic se zatím snad ani neplánuje, že prý se budou zatím jen montovat nosiče, ale rezervy určitě ne.

Proto se ptám na Vaši zkušenost s rezervou!

2013-04-14 12:11:05

TonyMontana: V Brně na autosalonu jsem si sedl do kombi i sedanu a v obou mi přišlo ve předu místa spoustu (měřím 187cm) ať jsem hejbal sedačkou jakkoli.

Vzadu kombík taky v klidu a i v sedanu sem měl nad hlavou taky ještě kousíček místa (pár milimetrů), když jsem se na sedačce opřel vzadu celejma zádama a opřel hlavou o opěrku.

U většiny jinejch sedanů co jsem na autosalonu vyzkoušel, jsem se takle nevešel a opíral jsem se už hlavou o strop.

A co se týče podélnýho prostoru, tak v sedanu je ten delší rozvor opravdu trochu znát. V kombíku sem se sice sám za sebe taky v pohodě vešel, ale taková rezerva jak v sedanu tam nebyla.

2013-04-14 16:36:02

tonymontana: tu rezervu -plnohodnotnu mozu vyvratit chalani co to maju, za mna vravim, ze tam nevojde sirka 225 , len uzka dojazdovka do 185 a mozno este menej. A ta dojazdovka neviem ci uz je, ale cena ako si pisal, u nas cez 400eur( info predajcu), ale okolo domu to naozaj netreba a na dovolenke to je riesenie, ale nie uplne idealne. Zaujimalo by ma, ako to funguje v pripade seknutia kola. Ci donesu nove kolo a tvoje si na vymenu vezmu - ty pokracujes v jazde do dakych 2h , alebo donesu kolo, ides s nimi niekam do servisu, kde ti predaju novy plast, nahodia a po par hodinach konecne pokracujes v ceste. Defekt sa casto nevidi, to je fakt, ale minuly rok cestou do Makarskej medzi zadarom a splitom 3 auta opravovali defekt a cestou nazad som postrehol v protismere jedno. Ale to si tam snad niekto nahanal kseft, lebo este nikde som taku hustotu defektov nezaznamenal. Bezne to urcite nieje

Ja ak budem mat novu 6tku, urcite poriesim stresny box a uz viem ze taky, aby mi tam voslo jedno koleso, ked uz to budem mat Inak dojazdovka sa urcite bude dat pouzit z GH, nebude to asi ideal, ale ako krizovka by mohla stacit a do cca 150 eur by sa mala dat zohnat. V PL asi aj lacnejsie

2013-04-16 13:54:17

Ještě bych měl technický dotaz. Jaký máte nátor na systém start/stop právě u dieslu? Osobně ho necháváte zaplý, nebo raději vyplý? Slyšel jsem pář řečí z řad laické veřejnosti (ne odborníků) o tom, že naftě se právě tento počin nelíbí. Já jsem argmunetoval tím, že kdyby to Mazda nevyřešila a ničilo by to z dlouhodobého hlediska motor, určitě by to nějaký motoristický magazín zmínil, ale nikdo na to nereaguje. Jak to tedy je?

2013-04-16 14:31:25

tonymontana: Prakticke skusenosti s tym este nemam (auto mi dojde o 2 mesiace), ale co som cital, tak start stop sa aktivuje len za urcitych podmienok - zavisi to od stavu baterie, teplotyvonku a dalsich parametrov, takze samotny start stop by nemal motor nejako nicit.

2013-04-18 21:38:54

Zdarvím vespolek. Chtěl bych se zeptat máte-li někdo zkušenosti s benzínem 2.5. Snažím se něco najít, ale daří se mně najít je americké recenze, které jednak nemají porovnaní s 2.0 a jednak je americký motor papírově slabší.

MAX6  
J.
2013-04-19 19:51:33

Tak AutoExe už mají vyladěný i GJ: http://www.autoexe.co.jp/car/gj.html

2013-04-19 20:09:51

max6: ti dík, mám poslintanou klábosnici, zas nebudu moci prudit a adminovat

2013-04-20 02:08:39

max6: Jako dobrý, mně ten wagon v náhledu připomněl (něčim, nevim čim) M-B 63 AMG, hlavně ten přední nárazník. Klávesnici mám samozřejmě poslintanou taky Jediný co se mi nelíbilo a na fotkách sedanu rušilo jsou ty ofuky bočních oken, to je jak z Fáčka před dvaceti lety, i kdyz funkčnost té věci nezpochybňuji...

Jo a ta maska krásně evokuje sportovní pakety předchozích Mazd, ať už 3 nebo 6

2013-04-20 02:10:52

Našel jsem jedno docela pěkný video s šestkama (tolik red soulů pohromadě, slint) z dojčlandu, je tam i pár ostřejších akcí (smyků, které aby člověk na netu s GJ pohledal)..

Enjoy

Sechs Tage im Mazda 6

Zehn AUTO BILD-Leser von Genf in den Taunus auf Designfahrt, um den neuen Mittelklasse-Japaner und sein Styling zu erfahren. Was sie dabei erlebt haben sehen Sie in unserem Video.

2013-04-20 02:25:09

hum4nfrog: Ahoj, "dvaapůlka" mě zaujala taky a registruju ty věci co ty, že v USA má jiný výkon, nicméně ač mě rozbilo návykové řazení šestistupňového manuálu, 2.5 s automatem chci pro zajímavost zkusit. Nemám předsudky a je klidně možné, že mě ten automat s touhle motorizací chytne stejně jako manuál. Sám jsem na to zvědav. Jakmile vyzkouším, podělím se o dojmy. Mimochodem 2.5 má jako jediná možnost střešního okna a hlavně adaptivního tempomatu + systém automatického zastavení před překážkou. Škoda, že aspoň ten tempomat nemají verze s manuálem, ale je to logické, nejde to prostě zkloubit dohromady

2013-04-20 08:15:59

samper: Právě adaptivní tempomat a střešní okno mě nakonec nasměrovaly na 2,5. Dále jsem se svezl se silnějším dieselem a tak nějak jsem si říkal že by pár koníků navíc přeci jen slušelo. Automat řadí sametově a opravdu se mně líbil. Jezdím 7 let ve 140k Civiku a poslední dobou si manuál už tak moc neužívám. Na automat se tedy těším a říkám si, že pokud se mně zasteskne po manuálu tak tam jsou pádla. Takže jsem vlastně naslepo objednal 2,5 a jsem hodně zvědavý jaký bude. Bonus 20 koní navíc by měl být znát...

2013-04-20 08:21:08

hum4nfrog: ja ked som sa predajcu pytal, ci je rozdiel 145vs165 citit tak povedal, ze to je zbytocne, len to vela zerie

asi to bolo preto, ze tu 165k verziu som zpominal v suvislosti s dovozom z PL

2013-04-21 11:49:11

hum4nfrog: S tím automatem pořád nevím, až se s ním projedu a strávím více času, je klidně možné, že to přehodnotím, ale řazení manuálu ve 2.0 165 k bylo opravdu návykové.

Dneska jsem konečně našel nějaké CZ video (MAX6 > ten kopec jsem poznal hned)

2013-04-22 15:43:31

SUPER, konečně se podíval někdo na ten vrchol nabídky co treba zajima i mne jako potencialniho kupce. Tj. ten 141kW 2.5litr Skyactive-G. A celkem chvali i ty 19ky u teto varianty, ze davaji vetsi smysl a jde to... Dnes uz chybi jen 4x4 a MPS varianta, jinak je Mazda6 naprosto bezkonkurencni pro mne. LOVE IT .

Vice na auto.cz Proste ja to auto chci

http://www.auto.cz/test-m...edan-s-chuti-premie-74125

2013-04-22 15:55:00

mam pocit, ze z toho auta sa stane nudna masovka, to si asi zacnem obzerat mondeo, passat

2013-04-22 15:56:22

mirec38: Dej pokoj, neboj Mazda neumí prodat ani takovou káru vetsimu poctu lidi ... Bez obav ...

2013-04-25 08:30:55

Na m6 diesel 2.2 uz robia aj chiptuning: www.racechip.de/chiptuning/mazda/6/3-gj/2-2-skyactiv-d-129kw/index.php

z 129 kW na 164 kW vzhladom nato, ze to nema turbo je dost nie?

moment 420Nm na 538Nm

2013-04-25 08:39:51

yarex: to si ako myslel ze 2.2D nema turbo ?

2013-04-25 09:02:44

mirec38: Yarex si to asi spletl se Skyactiv-G . Diesely maji samo TURBO a proto ten chiptune tak jde. I ta zavodni verze DIESEL SKYACTIVE RACING ma turbo samo


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 134