Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 134

2013-04-09 20:30:55

deri: jaky smysl ma ten odkaz jsem nepochopil :D

gillisek, 2013-04-09 20:30:55 napsal:

deri: jaky smysl ma ten odkaz jsem nepochopil :D

2013-04-09 20:52:09

gillisek: Mně se třeba ten kit na černém autě hodně líbil, dal ho i do hlasování o fotky na úvodní straně, a dokonce jsem si s firmou co to nabízí nějakou dobu vyjednával o možnostech dodání do ČR. To bylo ještě před převzetím auta. Následně jsem ale byl spokojen i se standardní výbavou a od této úvahy odstoupil . Ale pěkné to podle mne je. Takže si myslím, že to pro někoho může být zajímavé.

2013-04-10 10:16:23

Eng. celkom slusna recenzia:

2014 Mazda6 0-60 MPH Drive and Review

( ) The new 2014 Mazda6 is one of the most attractive, front-drive, four-door vehicles out on the road today. The Skyactive, 2.5-liter engine is wonderfully efficient returning 30 mpg combined while providing enough power to make one smile. This is a special car and Mazda deserves kudos for building it! In another TFLcar review, Nathan finds out just how fast the new 2014 Mazda6 will go from 0-60 MPH.

2013-04-10 13:43:11

yarex: Tak tohle sleduju na youtube často a pravidelně - THE FAST LANE CAR S Nathanem a Romanem Je to fajn a Mazdy maji radi a chvali je skoro vzdy. Meli i RX kdysi v recenzi atd.

Navic je tam vzdy sranda v tom, ze oni jsou z okoli Denveru a testuji to v nadmorske vysce asi jako Sněžka, takže je sranda jak ta auta nejedou a 0-60 mil je proste o 30+- procent pomalejsi (kromě např. TURBO Audi, BMW nebo Mercedesů...).

Ten Roman se jmenuje Roman Mica (a myslím, že to prostě původně byl Roman Míča a emigrantský syn to je .

Sranda take je jestli se Nathan "vejde" do kufru a podle toho meri objem kufru - "Will Nathan fit?" takove nenarocne ale pohodove recenze vcetne superaut.

2013-04-11 15:45:00

yarex: ta nová Mazda 6 vypadá fakt pěkně a doufejme jen, že bude nést kvalitu a spolehlivost jako jsme u Mazdy zvyklí. za novou chtějí v Autolaros v Ostravě okolo 700 tisíc korun myslím, ale je to samozřejmě dle výbavy.

2013-04-11 17:52:39

prokopcz: hej, zavisi od vybavy. Zase ked si v skodovke za normalne vybavenu oktavku 3 pytaju 25+k eur si myslim ze mazda je velmi dobre cenovo nastavena.

All-new Mazda6 - 'KODO - Soul of Motion' design study

From the moment an idea appears in the mind of its creator to sculpting the final product, the creative process of breathing life into a concept is as exciting as it is inspirational. See how the striking lines of Mazda's 'KODO -- Soul of Motion' design language formed the backbone of the new Mazda6.

2013-04-11 17:55:25

Este jedno paradne videjko ako sa s nou blbne na snehu az sa na nej vytrepe ;))))

2013-04-11 18:31:17

yarex: jo s tou výbavou máš prvdu, Mazda je na tom mnohem lépe než nějaká Octa. Mazu 6 bych ale spíš přirovnal k vyšší třídě jako je třeba SuperB. I kdyby byla Mazda v základu tak Okta na Mazdu nemá.

Jinak všiml sis na tom videu ve 44-té sekundě něčeho? Je za Mazdou luxusní auto! :D (myslím, že to je škodovka nebo žigul, ale nejsem si jistý) :-D mrkni na to, vypadá to dost dobře :D

2013-04-12 07:21:09

prokopcz: To auto vzadu vyzera byt nieco ako jeep wrangler alebo nejaky japonsky klon, urcite nie skoda ;))).

Predpokladam ze to bude nahodne auto alebo kamerovy voz co im skocil do zaberu, ale to len tipujem.

Co sa tyka triedy, tak mazda 6 samozrejme patri do strednej triedy, to je kazdemu jasne. Velkostou je na hornej hranici triedy. Oktavka je nizsia stredna.

S oktaviou sa da porovnavat akorat cenou a ju som zvolil narocky preto, lebo v normalnej vybave cenovo je na tej istej urovni ako mazda 6. Pritom ani jedno z aut si nekupi niekto, kto chce male auto, takze pokial nechce clovek motor 1.2 v oktavii ktoru si kupuje asi len koli velkemu kufru tak rozum mi kaze ze mazda je lepsia volba.

(a aj o tom kufri co tak vsetci blahorecia v oktavii je to otazne, lebo upotrebitelna plocha v aute by sa mohla ratat aj v m2, nielen na m3 a v tom pripade mazda6 by skodu urcite prebila, ponevac ma v kufri male letisko na ktore vyskladam urcite viac veci vedla seba ako v o3.) (teraz ma napadlo ze o3 je ozon ;))), mohli to dat ako podmeno pre oktavku hehehe.)

Zaroven v mnohych dalsich testoch ktore som mal moznost vzhliadnut mazda jednoznacne zvitazila, pritom superila s autami v triede - avensisom, passatom, accordom, atd. (a tu treba brat do uvahy ze auto nema turbo ale atmosferu)

Mal som moznost sediet aj v accorde. Tiez pekny povoz, ale oproti mazde dost tazkopadny (myslim pocitovo).

Ak je mazda mlada srnka tak ostatne auta mi pripadali ako male tanky ;) - cisto moj subjektivny nazor.

Superb je jednoznacne designovo najskaredsie auto v triede. To uz radsej rakev pre mrtveho - passata. Nikto kto ma co len trosku zmysel pre design si superba jazvecika nekupi.

2013-04-12 21:11:37

yarex: len taky detail o tom kufru. Mazdu 6 som preliezol a bol som jemne sklamany. Oktu som nikdy nepreliezol a budem vychadzat z tychto udajov http://www.vybermiauto.cz...nicka-data#technicka-data

a Mazda 6 zaostava. Mne pride ten kufor trochu horsi ako v i40 v tom zmysle , ze je plytky vratane vysky az po strechu. Keby aspon pod zvysenu podlahu voslo plnohodnotne koleso. Z mojho pohladu ma tuto mazda 6 velke minus ak chce niekto vacsie rodinne auto . Ale to je uz dnesny trend sportovo strihnutych kombikov

inak je mazda dobre auto a motor 2.0 na mna zaposobil velmi dobre a nechybalo mi ani turbo.

S vybavou je to horsie, daka konfigurovatelnost by sa hodila. Tu ma octa tiez navrch, , do 23t ( kombi tusim + 1300 eur) cennikovych s 1.4 103kw ( vykon dostatocny a dynamika asi rovnaka ako mazda 6 s 2l 165k ) som mal vsetko co potrebujem aj vratane blbosti ako vyhrievane celne, bezklucovy vstup, 9 balonov, alarm , parkovacie, vyhrievane sedacky v celom aute ... . Porovnavam s vybavou challenge za 25t eur cennikovych.

Jediny problem je v tom, ze octa nieje moj favorit . Ked pre nic ine tak preto, ze je to lepkave auto a lepi sa na divnych ludi a spolahlivost TSi

2013-04-13 01:34:33

yarex: Husty videjko Fest dobře natočený

2013-04-13 07:39:32

tspeed: majitel musel byt nadseny, nebyt ten blbej skarpy, tak sa skoro nic nestalo, maximalne naraznik, takto dost smustny zaciatok kateho auta

ak ma niekto navi, hodte skusenosti ako spolahlivo funguje, ci straca signal atd. Hlavne v hustejsie zastavanej oblasti, na horach.. Daju sa pridavat za jazdy nove body prejazdu priamo na mape alebo treba len cez menu ? Doteraz som mal vzdy len iGO8

2013-04-13 19:17:15

chtěl bych se zeptat na jednu tady řešenou a celkem zajimavou otazku. Spousta lidi a nejen tady na foru ma zajem o vykonejsi verzi 2.0 benzin 165 ps. Je tu nějaký technik ze servisu nebo někdo obeznámený s problematikou toho motoru respektive jestli jde pouze o jine přeprogramovani ridici jednotky, nebo je tam i neco jineho? Dnes jsem se byl podivat a utvrdil jsem se ze ji vemu ale ne v nejvyssi vybave. Bylo mi neprimo naznaceno ze se jedna ,,jen,, o RJ ale pokud to vi nekdo jiste a mozna i ma moznost to provest, tak necht se pochlubi klidne do sz. Mazde zdar a nove 6ce zvlatst.

2013-04-13 20:25:49

cubi: ak nic , tak mas este moznost 165k verziu dotiahnut z DE ( ale financne to myslim nebude moc zaujimave) alebo z PL. Ak z PL, tam momentalne neponukaju moznost predlzenia zaruky na 5r, ale kupis tu istu vybavu ako u nas a este mas metalizu zdrama, aspon zatial vdaka lepsiemu kurzu a to som tusim pocital 600 eur naklady spojene s kupou v zahranici a nebola v tom ziadna zlava predajcu. Treba este pocitat s tym, ze poliaci maju 23% a nemci 19%. .

Chcelo by to test tychto dvoch verzii. Osobne tipujem, ze v reale tam rozdiel 20k nebude. Napr som niekde videl graf 160k cx-5 a v reale mala cca 150k

2013-04-13 21:36:32

mirec38: Zalezi co od auta ocakavas. Mazda - a to aj sedan ma dostatocne velky kufor aby odviezla normalnu batozinu hoci na dovolenku. Dvere na nej neplanujem prevazat, ani ladnicky, preto som zvolil sedan. Takisto pochybujem, ze ludia co maju kombik tak budu na nom vozit vrecia cementov, takze co sa tyka kufru, neviem v com je problem. Ja som len napisal ze ulozna plocha je dostatocne velka, aby odviezla dost kufrov. Vsetko nad 400l musi normalnemu cloveku i rodine stacit.

Oktavia je v tom zmysle trosku extrem - hlavne vzhladom na motory v zakladnej ponuke - na taky velky kufor su zakladne vylozene slabe a podmotorovane.

Co sa tyka konfigurovatelnosti, jasne ze oktavia ma navrch ked ju vyrabaju oproti japonsku "za rohom". Oktavia sa mi pacila v reklame, ale v tejto vybave by som za nu dal viac ako za mazdu, takze asi tak.

2013-04-14 09:11:16

yarex: No já vůbec neřeším octávku ale vzhledem k blízké budoucnosti je combik u mě nutností a to spíš kvůli kočárku ale jde mi jen o ten rozdíl ve výkonu když točivý moment je totožný a po záruce pokud by to byla laciná záležitost trvající pár minut spočívající v přehrání softwaru, tak si myslím, že to za to stojí... Má někdo zkušenosti s nákupem auta jako plátci DPH v zahraničí?

2013-04-14 10:24:52

cubi: neviem ako u vas a neviem ako podnikatel, ale v zahranici kupujes bez DPH, ktoru platis u seba . A ak si platca DPH, tak ju zrejme ani nebudes musiet platit, len ju vykazes, v to som si nie 100% isty. Skus aj na dakom vseobecnejsom fore zistit, viav hlav = viac rozumu. Ae pri kupe v PL by si tam DPH neplatil, aj keby si kupil ako sukromna osoba, minimalne takto som kupoval v HU a aj teraz v PL by som tak kupoval.

2013-04-14 11:28:22

Pánové, měl bych dotaz. Jsem rozhodnutý pro novou Mazdu 6 (2,2A/t - atraction). Zatím jsem byl vyzkoušet jen kombík, kde jsem byl skutečně nadšený, sedan nebyl na saloně k mání (byl někde na předváděčce), a proto bych se chtěl zeptat, jestli je zásadní rozdíl ve výšce stropu. Všude čtu, jak je sedan vzadu "nízký", což mi celkem nevadí, protože 99% času trávím jako řidič, ale jak je tomu vpředu?

Otázka teda zní, má někdo zkušenost z pozice řidiče s výškou alespoň +186cm? Doufám, že problém "odřené" hlavy hrozí jen na zadních sedačkách a vpředu je výška dostatečná.

Díky moc za odpověď.

2013-04-14 11:54:35

tonymontana: Nemyslím si, že vpředu by mezi sedanem a kombi měl být nějaký zásadní rozdíl. Možná mohou být jinak vysoká sedadla u nejvyšší výbavy, kde je elektricky nastavitelná. Normálně je nad hlavou (jezdím v kombi) místa plno. Je fakt, že sedadlo mám úplně dole, výška přes 190, nikdy jsem ani náznakem necítil problém, a když jsem se na to jednou (na základě obav či podle mne zaujatých tvrzení z diskuzí) zaměřil, tak jsem si nad hlavu byl schopen dát ještě snad celou dlaň (na výšku). Přesně jsem to neměřil, ale místa je tam fakt mnoho. Ideální vyzkoušet, má-li člověk z toho obavy. Sám jsem toto neřešil...

2013-04-14 11:56:37

tonymontana: Ještě jsem si vzpomněl, že jsem jel i v sedanu jako spolujezdec řidiče - subjektivně z hlediska prostoru nad hlavou úplně stejné - objektivně nevím, prostě jsem se tímto nikdy neměl potřebu zabývat, protože spíš mám pocit, že je v Mazdě místa hodně - ovšem rád sedím hodně nízko.


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 134