Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 130  131  132  133  134

2016-04-23 15:06:48

agg84: No, tím že svolají všechny na výměnu zase přijdou o ušetřené náklady při výrobě. Nikdy není vina jen na straně výrobce auta ale na výrobci těchto komponentů. Kdysi mi jeden místní a velice vzdělaný člověk vysvětlil, že ne všechno se vyrábí v Mazdě a jen pro Mazdu. Ono vzniklo to na základě mé otázky proč je na jednom z dílů v mém autě znak Mitsubishi. Pokud je výrobce těch kotoučů STARLINE a Mazda to od nich bere, pak jedině nadávat na STARLINE (sorry ale jsem proti tomuto zaujatý jak ). Nevěřím že je to TRW protože ty nemáš šanci zkroutit ani při hodně ostré jízdě (mám je už 12 000 km a jsou jako nové).

2016-04-23 15:08:20

jacker: tak brzdy su u M6 slabina. Dost ludi ich dokaze zvlnit celkom rychlo. Na tomto usetrili.

ja mam 36tkm a zatial bez problemov, ale jazdim dost defenzivne, takze brzdy su setrene a nebola zatial ani ziadna krizovka.

Bola by mozno este zaujimava statistika, ci sa problem prejavuje vacsinou na autach s 19 kolami, alebo je to jedno.

Auto neni tak lahke ako sa pise v katalógu( 2.0 attraction kombi 1461kg s EU vodicom) a velke tazke kolesa tiez daju zabrat jak motoru, tak aj brzdam, podvozku. Ja mam na zimu 16 plechace a na leto 17.

magnetto: Mitsubishi mam v aute aj ja a konkretne RJ

2016-04-23 15:28:58

magnetto: A to je prave ono ze mi ako spotrebitele stalle trpime chyby velkych korporacii a koncernov spojene se snahou setreni vyrobnych nakladu a nic s tym nedelame a jenom se s tym zmirime a stezujeme jeden druhemu. To z nas dela "spotrebitele vseho" nekvalitniho. Otazka zni jestli jsou dodavane nekvalitny brzdy jenom do mazd ktere jsou vyrabane pro CZ ci SK trh?

Na zapad asi jdou jine. protoze tam je vse jiny. aj posrata nutella ma tam jine zlozeni nez u nas! Proc asi?

Nedal by sem se odbit servisem s autem ktere je v zaruce.

Muj tata kdyz si raz koupil hyundai lantru chodil do servisu aj s vrzgajicimi zadnymi dvermi, anebo s tym ze mu vrzgali stierace kdyz je zapl a jinymi vecma. Muj tata byl zasa takovej ze za svoju pravdu bojoval a nikdy se nenechal odbit (heh aj proto vyhodilo reditesltvi nemocnice 3 lekarov kdyz mu nepodali prislusnu pomoc). Proste kdyz je neco v zaruce a poctive sem za to zaplatil tak takove veci nemuzu im tolerovat. A brzdy jsou zaklad. to je vazna vada ktera je zivot ohrozujici pokad spravne nefungujou.

Takze nenchat se odbit!

2016-04-23 15:37:23

agg84: Správně to píšeš ale problém je v tom, že ne každý se umí vytočit a jít prosazovat pravdu a náhradu škody do servisu. Kdyby neexistovali nadšenci kteří tomu rozumí více jak prodejce / autorizovaný servis, byli by jsme v .

Dneska je doba zcela jiná a já můžu za sebe říct že mám ještě poctivé auto z poctivých dílů protože když srovnám interier mého a dva roky starého auta - je to rozdíl jak... Vidím to na volantu, na pásech, na sedačkách a i na brzdách. U Octavie nepovolíš odvzdušňovací šroub na předních ani zadních brzdách po roce - u mého auta jsem je povolil snad po 15-ti letech.

Stejné platí i u ložisek. V motoru který jsem před pár dny celý rozebral jsem našel ještě původní honování a absolutně žádné poškození - u koncernu je motor (např. TSi nebo HTP) po 130 000 km na vyhození.

O brzdách se tu můžeme bavit do nekonečna ale asi bych to uzavřel tím, že do konkrétně M6 GJ se dali opravdu špatné / levné kusy brzdových kotoučů. Toto má třeba zase jinak ošéfovaná Alfa Romeo - na té jsem nikdy neviděl takhle zničené kotouče a to se s těmito vozy nejezdí zrovna jen po nákupech..

2016-04-23 15:39:13

Precital som si aj starsie prispevky a dost ma tento problem zaraza. Najskor asi napisem importerovi (bez ohladu na vysledok), kedze aj napriek ochote servisu, mi asi v tomto nebudu vediet viac pomoct. Kupim nove kotuce na kolko? Dalsich 18 tisic? Dakujem pekne.

2016-04-23 15:47:34

jacker:

  • Přední kotouče (2 ks) - 3748 Kč vč. DPH (značka Zimmermann)
  • Zadní kotouče (2 ks) - 1608 Kč vč. DPH (značka Zimmermann)

Celková částka - 5356 Kč vč. DPH

Myslím, že pokud přijdeš do servisu s těmito kotouči které mají i certifikát a argumentem že jejich jejich kotouče jsou na dvě věci, neměl by být problém to vyměnit. Ono pokud se ohradíš kvalitou a cenou musíš zákonitě uspět. Pokud ne, stačí se jen zmínit o tom, že máš v oku jiný servis. Nicméně bych rád dodal, že kotouče si vyměníš i doma a jen upozorňuji na to, že když dáváš nové kotouče, musíš dát i nové destičky jinak dopadneš stejně jak u starých kotoučů - tady je největší kámen úrazu.

2016-04-23 15:51:30

Hmm, odomna chceli necelych 500 eur aj s pracou, za predne kotuce + dosticky. Takze nie len nekvalita ale este aj prehnana cena.

2016-04-23 15:56:00

magnetto: Okej ja uz jenom tolik, jestli to v mazde vedi?

nemyslim nejaky autorizak tady v cz, ale primo v mazde v japonsku ze tie brzdy neoddvadeji dobrou praci a ze jsou zivot ohrozujici.

Kdyz se neco stane vzdy bude spotrebitel nadavat na daneho vyrobcu. spotrebitele nezajima jestli ty brzdy jsou primo od vyrobce, anebo je to nejaky subdodavatel. tzn ze vzdy bude na vine znacka MAZDA a teda zakaznik mooze velmi rychlo stratit zauem o tuto znacku a jit k jine.

Pochybuju ze v dnesni dobe primo vyrobce ktery bojujou o zakaznika v te mase konkurence zeby davali nekvalitny brzdy do mazd schvalne. Mozna jen im nikto nedal spatnu odozvu na ne, resp by sem to rek tak ze se k nim zadna staznost nedostala. Uprimne, myslite si ze autorizovany servis predklada vsetky staznosti primo vyrobci?

Zvolavaci akce zvolava samotna automobilka, primoc vyroba a ne autorizovany servis.

A proc asi? protoze tech staznosti anebo reklamaci je vacsi pocet a teda se to zacne setrit a rresit jestli jsou opodstatnene a pak kdyz se prijde na to ze jo tak se udela zvolavaci akce. Kdyz ale to nikto nereklamuje a jen se s tym zmieri ako potom moze sa tato reklamace dostat k vyrobcovi?

Proc byla pred par roky zvolavaci akce na airbag u GG u pomerne starsich vozu?

Jak zistite ze airbag nefunguje? pri nehode nevystreli ne? A kdyz nevystreli tak spolujezdec vecsinou utrpi zraneni nezlucitelne se zivotem. Mazda si toho byla vedoma ze jejich auta ohrozuji zivot a proto to zvolala, (bohuzel asi vyhaslo vic tech zivotu)

To cekate az vas nefungujici brzdy od vyroby pripravi o zivot nebo vasich blizkych? ...

konejte.

The end z me strany

2016-04-23 16:16:02

Mne menili na predoslom aute (GJ 2.2 diesel) kotuce a dosticky po 18 000 km. Teraz mam na dalsom aute (GJ 2.0 benzin po F/L) najazdenych 29 000 km. Pri 25 000 km som zacal citit vibracie pri brzdeni pri zimnych 17", ale zatial som to neriesil. Po vymene na letne 19" je vsetko v poriadku a riadenie pri brzdeni nevibruje. Kolesa boli samozrejme vyvazene spravne a vibracie sa objavili iba pri brzdeni, takze som mal podozrenie na skrivene kotuce. Takze uvidime zase v zime...

2016-04-23 16:18:50

agg84: Moc hezky napsáno! Nezbývá mi než znovu souhlasit!

Jacker: Ono něco na tom bude. Pokud budeš chtít díly v této ceně, dobře, napiš. Nebudeš první ani poslední komu něco objednávám a na rovinu ti napíšu, že pokud by ke mě přijel i soused s brzdami STARLINE nebo podobný aušus, tak mu nic nevyměním! Prostě zkus to reklamovat stylem co jsme ti poradili a případně kontaktuj i výrobce - nemusíš ani psát v japonštině aby tě pochopili. Nedostane se odpovědi? Založ hnutí jaké tu už bylo a udělejte skupinu těch co si budou stěžovat ve velkém. Jen tak se dá něčeho docílit.

2016-04-23 17:13:58

Pánové, zchlaďte hlavy, jsme příliš malý a bezvýznamný trh (Američani uspěli s nepovedeným BT modulem, ale to byla skoro celosvětová akce...).

Opakuju ještě jednou a naposled: kotouče jsou spotřební materiál a po 20 tisících km vám nikdo záruku neuzná!

Kdo má nervy, čas a peníze na právníky, ať reklamuje...a napíše sem výsledek, ať se poučíme.

Svolávací akce nebude, vibrace na volantu nemají co dělat s brzdným účinkem, takže nejde o závadu nebezpečnou provozu. Takhle jednoduché to je.

2016-04-23 17:32:05

dottore: Jo a tím že ti vibrace zničí řízení a další díly je jen výdělek pro servis Kde je ten slibovaný komfort? U auta za takové peníze bych jej chtěl mít také. Dobrý, u M3 která je v nižší třídě než M6 bych mávl rukou i když by mě to ale ukažte mi auto které má být ještě vyšší třída u Mazdy. Pokud vím tak poslední byl Xedos a kdysi 929

2016-04-30 08:14:34

Ano kotouče se vlní. Mě se taky zvlnily. Mám najeto 47 tisíc a čas od času se pohoním s audinami po dálnici (Mrchy vyhrávají. mojí mazlince se moc přes 220 nechce...) Brzdy jsou opravdu pro tohle počínání slabší. Spíš by mě místo žehrání zajímalo jestli se dají koupit kvalitnější kotouče než jsou originály které vydrží více. Budu aktuálně řešit výměnu.

2016-04-30 10:48:13

hum4nfrog: Samozřejmě že dají. Kup EBC brzdy

2016-04-30 11:31:50

magnetto: magnetto ma pravdu. Kotuce jsou spotrebni material a s...ou se leckde. Treba i na nekterych Audinach.

na BMW (auto) jsem zatim nemel problem.

Pokud jezdite kudlu, pocitejte s vydajema.

At tak, nebo tak.

2016-04-30 14:06:18

Jenom nezapomenout na to, co tu psal Magnetto i jiní: s kotoučema musíte vyměnit i destičky nejlépe stejné značky. Takže když chcete trochu ušetřit a ty kotouče nejsou úplně odepsané, navrhuju počkat, až se desky sjedou.

2016-09-09 20:24:01

v novom nemeckom auto-motor-sport je jazda s novou 6 s vektoring podvozkom. celkom to chvalia a auto dostalo 4*

2016-09-09 20:40:17

tibalt: a mala by mat dvojite lepene skla v prednych dverach

2016-09-12 10:49:06

tibalt: jakoze to zataci i zadnim kolem?

2016-09-12 11:59:01

hiks: http://www.auto.cz/mazda-...umeni-prenaset-vahu-96003


Odpovědět

1 ......... 130  131  132  133  134