Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 129  130  131  132  133 ......... 134

2016-04-05 09:28:43

Jen pro info - napln v automatu u Mazdy je 7,8l, ale meni se jen 4,9l. Coz by chtelo udelat vymenu i s pruplachem, at se vymeni cela napl. Zkusim zjistit, jestli to vubec jde.

 hiks
Jakub
2016-04-07 16:30:20

hele.. jak je to se setrvacnikem u 2.2 dieselu s automatem? Ma to taky ten dvouhmotovej bazmek? :)

zkousel jsem hledat "flywheel" ... ale zatim jsem nic nenasel...

2016-04-09 23:16:54

Jak se pozná , že to pravé vypaluje ten filtr ? :)

 hiks
Jakub
2016-04-10 11:11:47

mazdaaaa: vyssi spotreba, neakumuluje energii v tom kapacitoru a jinej zvuk.

Zrovna ve stredu jsem to (POPRVY :) odchytil ve meste... bylo to jasne slyset.

2016-04-10 11:13:20

mazdaaaa: a nefunguje start stop

2016-04-10 13:36:33

Z mé zkušenosti to jde nejlépe poznat, když se nechá zařazená rychlost a pustí se plyn, že spotřeba neklesne na 0, ale je nejkde mezi 2-3 litrama. Když to neregeneruje , tak to vždy spadne na 0. Pak samozřejmě zvýšená celková spotřeba. Zvuk taky , takový dunění, ale to moc neslyšim přes rádio.

2016-04-23 13:13:06

Dobry den, mam 6tku GJ r.v. 2013 a nabehanych 22000km. Problem mam s brzdami, kedy mi pri brzdeni z vyssich rychlosti trasie volantom. Zacalo to este niekedy pred 20k, no neriesil som to, lebo som vedel, ze pojdem coskoro na prehliadku a tam sa to poriesi. Zial mam pokrivene kotuce, no v ramci zaruky by mi to mohli vymenit len do 20k. V servise boli mily, takze na nich nemozem povedat nic zle, a chapem, ze mazda by im to potom zrejme nepreplatila. Co ma ale strasne na tom vytaca, ze s autom jazdim velmi malo, a brzdy som "prebrzdit" nemohol. Na aute od konkurenecnej firmy ceskeho povodu, na ktorom mam uz najazdenych 500 000km, som prvykrat menil kotuce po 300 000km, a to auto bolo v porovnani s touto mazdou o dost lacnejsie. Chcel by som sa teda spytat, ci to ma zmysel riesit nejak dalej s importerom, a ci mam nejaku sancu na uspech. Zda sa mi uplne zcestne kupovat nove kotuce, ked auto nema skoro nic nabehane. Som velmi znechuteny, a to som chcel kupit zase novu mazdu, ale vidim, ze to bola zrejme prva a posledna mazda v mojom zivote... Dakujem za reakcie.

 Magnetto  
2016-04-23 13:42:28

jacker: Nesmíš jezdit brzda-plyn. Kotouše jsi zkroutil a proto ti to vibruje. Ti zkušenější místo používání brzd raději brzdí motorem. A myslel jsi automobilové závody Škoda v Ml. Boleslavi? To není konkurence pro Mazdu

2016-04-23 13:51:12

Dakujem za odpoved, no viem presne ako treba jazdit, aby som kotuce neposkodil. Jazdim ovela "agresivnejsie" na octavii a ked som za poslednych 200 000km neposkodil kotuce tam, neexistuje aby kotuce na mazde nevydrzali 20 000km, ktora sa ma ako v bavlnke ;) Evidentne ide o nekavalitny material.

 Magnetto  
2016-04-23 13:58:36

jacker: Bohužel tvé auto neznáme takže nevíme jak je o něj pečováno. Ono kotouč se sám nezkroutí a je to opravdu o stylu jízdy. Mrkni na video kde jsem na okruhu a kotouče mám zbrusu nové. Najel jsem na nich 48 km (ano, jen 48 kilometrů) a šli z nich slabé vibrace po vychladnutí. 20 000 km není málo a hlavně pokud máš takto nové auto tak nevěřím tomu že by se zasekl mechanizmus brzd přičemž by se rozhodně zasekl maximálně jeden ale to by jsi za jízdy poznal minimálně na smradu, kouři a spotřebě.

2016-04-23 14:00:10

jacker: nejsou vsechno kvalitny dily co se davaji do tech aut od vyroby, na necem musi predse usetrit, takze proc by tam meli davat brzdy za 10 tisic kdyz tam muzu je dat za 4 tisic. a pri vyrobe nekolik milionu kusu im to udela peknu cifru.

ASi to bude skutecne nekvalitou brzd. Ak si ale s autem spokojen neni co rresit si myslim, kup nove brzdy a uzivej si ho dal

2016-04-23 14:05:16

S autom som bol v servise, kde mi povedali, ze kotuc je pokriveny. Viem, ze tazko sudit niekomu, ako s autom bolo jazdene. No ako prasa plyn-brzda nechodim, a hovorim, ze auto je ako v bavlnke, a jazdim na tom setrne. A nech ma nikto nepresviedca, ze je normalne, menit kotuce na aute po 20 tisicoch. Keby som na tom jazdil sportovo, tak nepoviem ani slovo, som ticho a kupujem nove kotuce. Zial, nie je to prvy problem s tymto autom...

 Magnetto  
2016-04-23 14:14:58

jacker: Já jsem nepsal nic o tom, že je jezdíš jak prase. Sám jsi napsal že brzdíš z vysokých rychlostí a nemusím být automechanik abych věděl, že největší záhul dostávají brzdy právě v tomto okamžiku. Tím, že zastavím 50x za 10 minut ve městě na červené neopotřebuji brzdy tak jako když musím zpomalit z rychlosti 130 km/h kvůli dementovi s kamionem nebo Oktávce co se nepodívá za sebe a vesele si vyjede do levého pruhu.

Myslím že si z fyziky něco pamatuji a tady u brzd si představme, že musí zastavit / zpomalit těleso pohybující se setrvačností který je zákonem od Lojzy Newtona..

// pro rejpaly bych dodal, že nemluvíme o tom jak dlouho a jak moc se brzdy při brzdění zahřívají ale spíš o tom jak rychle a hlavně, jak rychle chladnou.

2016-04-23 14:19:35

jacker: Ahoj. Je to k vzteku. Kdy si dáš "kotouče" do vyhledávače zde na fóru, zjistíš, že na jejich kvalitu a deformaci si už stěžovala řada kolegů. Protože je výrobci považujou za spotřebák, blbě se to reklamuje-záleží hodně na stylu jízdy. Máš v podstatě tři možnosti:

buď přizvat soudního znalce a soudit se. Ale je to o nervy a s nejistým výsledkem: musel bys prokázat, že kotouče byly vadné už z výroby!

nebo kotouče nechat u specialisty přebrousit, autorizáky to nedělají, výsledek zase nejistý, jestli je to materiálová vada, tak se to bude opakovat!

do třetice, koupit levnější kotouče z druhovýroby, napadá mě např. Zimmermann.

Bůh ví, kdo teďka ty brzdy vyrábí, např. osobní zkušenost s originálem Ford na Mondeu, kotouče se zkroutily po několika tisících km! Výrobci kašlou na kvalitu, hlavně srazit výrobní náklady. Hodně štěstí.

2016-04-23 14:21:24

Ja ta ani neobvinujem, ze si nieco take napisal :) Som len z toho trochu nastvany, ze zatial som do toho auta vrazil viac penazi, ako som z neho mal uzitku. Z vyssich rychlosti som myslel, 90-100, ak idem po meste, tak pri brzdeni pri 50tke to nerobi. Kazdopadne dakujem vsetkym za reakcie :)

 Magnetto  
2016-04-23 14:22:54

dottore: Děkuji Konečně přišel někdo kdo napsal toto: "když dáš do vyhledávače tady na fóru".

Sázku jsem vyhrál

jacker: Ono tady nejsme od hádek samozřejmě. Spíš se to tu už několikrát řešilo a to nejen na M6 GJ. Kvalita je jedna věc a druhá je styl jízdy. Jelikož jsi hodil do ringu slovo "z vysokých rychlostí", musíme se držet tématu a z toho vycházet. Jelikož jsi se nenechal vyvést z míry, nasměruji tě. Vše o tomto problému je v tomto tématu - jen se vrať asi o 20 stránek zpět

2016-04-23 14:30:00

O te nekvalite z vyroby a setreni vyrobnych nakladu sem psal kao prvni

ale ja vim sem tu novej a mne niktoo nepocuva (asi ani necita) tak snad kdyz budu mit nejaku tu placku u mena mne budu brat lidy vazne

 Magnetto  
2016-04-23 14:33:58

agg84: Běda jak budeš dělat "double posty" Ono reaguj a nabude to samo.. se podívej - už máš rovné jedno procento Aby tě lidé brali vážně a četli tvé příspěvky, musíš mít procenta alespoň 3

2016-04-23 14:53:22

Já už mám třetí kotouče zkroucený, zítra je dávám na reklamaci. V mazdě to normál zbrousí a uvídí se co dál. Mám zkušenost, že jakmile se jednou zkroutí, tak se kroutí už pak pořád . Stávajicí jsem měnil v listopadu , najeto cca 10 tis...

No a keci o stylu jízdy, co to jako je za argument ? Nikdo z nás nejezdí kudlu a stejně se to kroutí. Člověk aby se pomalu bál brzdit..

2016-04-23 14:57:49

ondrap: zeby to tak podelali ve vyrobe anebo tak chteji usetrit nejake te naklady? Vzdyt mate nove vozy.

Mozna by to chtelo dat reklamace na vyrobcu a mozna udelaji zvolavaci akci kdyz se to opakuje pravidelne.


Odpovědět

1 ......... 129  130  131  132  133 ......... 134