Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 122  123  124  125  126 ......... 134

2016-01-06 17:54:43

hiks: Ono se toho právě moc neví...tyto informace jsou od lidí, kteří se účastnili tzv. krizových schůzek týkající se tohoto problému v centrále Mazdy pro Evropu. Kde se sjeli vybraný lidi ze všech autorizovaných prodejen z Evropy pro vysvětlení celé situace a jak mají postupovat vůči zákazníkům

2016-01-06 17:56:40

lambdamen: Můžu potvrdit, že se to bude objevovat znovu. Já měl skoro 100 Tis. km a bylo to tam znovu. Nic se podle mého nezměnilo, jenom to chvilku lépe jelo.

2016-01-06 18:05:11

seanjohn: sry nesledoval jsem celou dobu.. jak se to projevilo? zelezny piliny v olejovem filtru?

2016-01-06 18:13:07

hiks: Projevuje se to pravidelném škubáním v určitých otáčkách, a celkově sníženým výkonem. Každopádně ty piliny nejsou jenom ve filtrech, ale i v turbu...což je to nejhorší co může být.

2016-01-06 18:23:05

seanjohn: ty vole... mne vodvezou

2016-01-06 18:24:24

seanjohn: kolko stoji vymena po zaruke?

2016-01-06 18:25:40

richmund: tipuju tak 50-75...

2016-01-06 18:28:42

hiks: No úplně stejně jsem reagoval.... je to vážně smutný.

2016-01-06 18:29:45

richmund: Je to tak...v zásadě jde o to jak si ocení práci servis...Ale vačka jako taková stojí něco mezi 30 - 40 tis. Kč

2016-01-06 18:35:03

seanjohn: to auto je manzelky... ja s nim tolik nejezdim. Jestli s tim nekde vykejsne, tak to teda potes koste.

Kazdopadne jestli to dobre chapu, problem neni dobry ignorovat.

2016-01-06 18:41:15

hiks: No tak manželka asi nejezdí dlouhé vzdálenosti do zahraničí ? ? a u auta se to projeví tak že se rozsvítí spoustu kontrolek a to v zásadě donutí řidiče zastavit, a pak už jenom počkat na odtahovku. Je to prekérka, ale myslím si že to na životě neohrozí.

Pokud se problém projeví, tak bych to samozřejmě nepodceňoval.

SeanJohn, 2016-01-06 17:56:40 napsal:

lambdamen: Můžu potvrdit, že se to bude objevovat znovu. Já měl skoro 100 Tis. km a bylo to tam znovu. Nic se podle mého nezměnilo, jenom to chvilku lépe jelo.

2016-01-06 18:42:36

seanjohn: nechapem, ako si mohol po tychto skusenostiach ist znovu do dieselovej Mazdy.

Mam to chapat tak, ze tebe menili vacku dvakrat?

2016-01-06 18:43:43

seanjohn: zatim jsme meli jen jeden incident s "Low oil pressure". Co si pamatuju, delali ten proplach motoru na svolavacku... ale ta hlaska pry jen SW zalezitost.

2016-01-06 18:47:52

Mne sa problem motoricky nijako neprejavoval. Zacalo to ale horsie brzdit, resp. dobrzdovat v meste. Akoby vypadaval posilovac brzd. Menili vacku, podtlakovu pumpu, urobili preplach atd.

2016-01-06 18:49:39

lubosh: Já si vymohl výměnu..Akorát měli podmínku, že to musí být kus za kus v tom smyslu že stejná výbava i motorizace akorát po FL. Takže já to přijal, protože jsem si řekl, že lepší než vrak který budu moc shodit za půl roku ze skály. Takhle mám zase 100 tis. záruku což pokud se to projeví znovu tak budu řešit znovu.

Měnili mi pouze jednou, k té druhé se schylovalo (dle škubání a divnému chování). Než se tak stalo tak jsem se rozhodl nebýt ovcí.

2016-01-06 18:55:20

gratulujem

2016-01-06 18:59:58

lubosh: Děkuji na této už mám najeto 50 tis. km tak sem zvědav....je doma teprve 6.měsíců

2016-01-06 19:03:17

To vyzera tak, ze jazdis aj pocas spanku . Ja mam auto 9 mesiacov a prekrocil som 20 000 km.

Inak mne sa problemy s vackou prejavili po 38 000 km. Ak uz mas bez problemov 50 000, mozno uz nebude po facelifte problem.

2016-01-06 19:05:54

lubosh: Heh, skoro....travím dost času na cestách.. Buď rád, déle vydrží

Já v to pevně doufám...Zatím si musím zaklepat.

2016-01-06 21:52:01

seanjohn: lol. ja jezdim taky 50k rocne, ale nastesti to mam rozprostreny na tri oře.

je fajn, ze to takhle zatezujes a my vidime co nas ceka.


Odpovědět

1 ......... 122  123  124  125  126 ......... 134