Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 121  122  123  124  125 ......... 134

2016-01-05 18:40:17

seanjohn: Díky za zkušenost. A podařilo se s pomocí autorizovaného prodejce něco dosáhnout? Pokud byste nechtěl detaily publikovat zde, mohl byste mi prosím kdyžtak napsat na mail slavek.paule@gmail.com? Rád bych využil jakoukoli již prošlapanou cestu, abych nemusel úplně od počátku...

2016-01-05 19:20:43

Prý jezdil jste s tím moc rychle To bych je hnal. Každopádně po takovém problému bych se s ukonějšením nesmířil. Pojedu s rodinou a zůstanu viset někde ve vánici v tramtárii? Co když se to vysype během předjíždění jiných vozidel? Nehodlal bych nic z toho riskovat a dožadoval se opravy nebo náhrady. S pomocí právníků pochopitelně.

2016-01-05 19:59:37

lambdamen: když pojedeš na dovolenou, tak si před tím musíš nechat udělat proplach motoru + výměnu oleje

2016-01-05 20:01:38

ondrap: a vyměnit vačku v rámci pravidelného servisního intervalu

2016-01-05 21:01:08

Znie to sice vtipne, ale az take zabavne to nie je. Ja som sa prave kvoli tomu dieslovej Mazdy 6 zbavil a kupil som benzinovu. Co sa tyka prednych brzd, material bol podla servisu meneny este pred faceliftom.

Ma niekto problemy s brzdami vo verzii po facelifte?

2016-01-05 23:21:11

lubosh: Není to úplně ono, ale je to lepší........

 hiks
Jakub
2016-01-06 10:46:15

slavekp: "Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně?"

mne se to stalo v 11/2015. Odtah take do Auto Palace. Rekli mi, ze to byla JEN sw chyba.

Nepsal jsem to sem, protoze mne nejak nenapadlo, ze se to STAVA.

mame najeto 40k. Auto je z 10/2013.

2.2D 150k

2016-01-06 13:27:06

Každý prodejce respektive servis se tyhle problémy snaží zamést pod koberec, jak tak čtu - jakoby nešlo o nic.

M6 jsem kupoval s tím, že je to držák. Dřívější 323 neměla chybu a jezdí dodnes bez problémů.

Teď jezdím s pocitem jistoty, že dříve či později mne problikne známá hláška o oleji... Tak sice v záruce, ale filtr+olej jsem si platil sám a nebylo to taky zrovna nejblíž, což je pro mne ztráta času, nic víc...

No, obávám se, že bez právníka se s náma (2.2D) bavit nikdo nebude, na straně druhé ale taky zrovna světýlko nevidím...

2016-01-06 13:34:41

jnvh: taky si myslim, že moc šancí nebude.... vyžadovalo by to nějaký odborný posudek na celou technologii skyactive diselu a to bude stát mega ranec.

 hiks
Jakub
2016-01-06 13:36:49

ondrap: ja si prikoupim URCITE tu zaruku 5 let 100k km. To bude prvni prevence.

Zkracenej volej je asi jasnej...

2016-01-06 13:51:18

seanjohn: preco nie je ono? Toto je moja stvrta Mazda 6 (GG, GH, GJ, GJ) a prve 3 boli dieslove. Tuto poslednu, benzinovu si uzivam najviac. Keby som sa mal rozhodovat teraz, beriem 2.5.

2016-01-06 14:09:56

lubosh: Já už jsem také po třetí majitelem Mazdy 6 (GG, GJ, GJ). Na poslední po FL mám najeto 50 tis. km a už jsem si musel nechat kotouče trochu sjed protože se lehce zkroutili a to nejsem žádný pirát..spíš šetřím a brzdím motorem. Každopádně mi to nepřijde úplně v pořádku. Každopádně z hlediska mého cestování je pro mě diesel asi jediná volba...ač z toho zrovna teď nejsem nadšený.

2016-01-06 14:22:44

ondrap: muselo by se to total rozsypat aby ti dali novej motor... ale dobře mířené iniciativě se nebráním

hiks: jasná volba

2016-01-06 14:27:43

jnvh: já měl fotra ještě donedávna , než odešel do důchodu , ředitele mezinárodí sekce na ČOI , takže by se dalo řešit, ale já na to nemám čas bohužel. Jsou to děsný tahanice.

2016-01-06 16:36:44

Dnes jsem si převzal ze servisu mojí 2.2D 129kW AT. Je po výměně vačky, vahadel atd. prostě klasika. Proveden již druhý výplach motoru (první při svolávačce). Oprava mi byla provedena po cca půlročním handrkování stylem

Já: Nejede to, udělejte s tím něco. Servis: Nic jsme nenašli.

Já: Nejede to jakoby nefungovalo turbo. Servis: Nic to není, tady je nový SW.

Já: Pořád to nejede, odmítám v tom jezdit, vozím v tom rodinu a s právníkem připravuji podklady k vrácení vozidla a žádosti o náhradu způsobených škod. Servis: Zkontrolujeme.

Po kontrole došlo na výměnu vačky atd. Turba jsou údajně v pořádku a mé auto bylo údajně první, které šlo na výměnu vačky po svolávačce a proplachu. Nic jsem s tím zatím pořádně nenajel, takže těžko posoudit, zda se něco zlepšilo. V aktuálním počasí to ani na žádné testování není. Prodlouženou záruku mám, takže nespěchám. Dam dál vědět co a jak. Doufam, že to lépe pojede a bude méně žrát. V případě nějaké koordinované akce/ výzvě Mazdě jdu do toho...

2016-01-06 17:19:13

lambdamen: Je vidět, že každý autorizovaný prodejce se chová jinak. Tenhle přístup není v pořádku, tam kde jsem já jednali většinou na rovinu. Možná měli nevýhodu že jsem věděl všechno kolem těchto problému - co to přesně je. Vůbec jsem se jich neptal na názor, a řekl jsem co s tím je a že to chci vyměnit (když je záruka), a oni to udělali. Následně probíhal několikrát výplach než jsem se to nevydržel a rozloučil se.

samozřejmě vše bylo hrazeno autorizovaným servisem. Je to hodně o lidech..je to smutné, ale je to tak

 hiks
Jakub
2016-01-06 17:24:55

hele a na tech vackach byla provedena konstrukcni zmena v posledni dobe, nebo je to porad stejne a jen se ceka, kdy se to bude opakovat?

2016-01-06 17:26:56

hiks: Není až tak provedená konstrukční změna, ale změnili materiál....Podle některých dostupných informací to potáhli diamantovým povlakem, aby to více vydrželo....ale nejsem si jist jestli je to vůbec možné.

 hiks
Jakub
2016-01-06 17:39:26

seanjohn: ja se kouknu na nejaky anglicky fora. Kazdopadne serou mne teda.

2016-01-06 17:52:30

Ano, údajně mění staré vačky za nové, které mají nějakou povrchovou úpravu nebo ošetření. Zda jde o diamantový povlak netuším. Jinak nikdo nikde neslíbí, že se to opakovat nebude. Mě tedy tvrdili, že se po výměně se stejnym problémem už nikdo nevrátil. Ale tak zatím, že jo... auta z roku 2013 můžou mít po výměně najeto většinou do 100 000km...


Odpovědět

1 ......... 121  122  123  124  125 ......... 134