Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 118  119  120  121  122 ......... 134

2015-11-11 13:13:08

stambous: v tom případě to nemám nachipovano lehce ale hodně :) puvodní výkon si už nepamatuju, ale je možný že nejelo.

Každopádně já už pro benzin 2.5l jsem rozhodlej , halvně i kvůli FL, který mi přijde dotažený.

2015-11-11 13:43:45

stambous: tomu moc neverim. jedine ak bol ten diesel s automatom. Alebo s tym dieslom chlap nevedel jazdit.

2015-11-11 17:53:26

stambous: Obe v manualu?

2015-11-11 18:18:36

stambous: no neviem chlape, ale mierne povedane, je to hlupost, aby G165 bola dynamickejsia za kazdych okolnosti ako D175.

Jedine ak je vodic s D175 lopata , pripadne ma D175 este technicky problem.

2015-11-11 18:33:07

Ja manual on manual

2015-11-11 18:37:22

mirec38: hloupost to neni.To ze pocitove je dyzl sviznejsi je jen pocit.Tam cloveka plete tan prvotni zatah tak ma dojem jak mu to jede.U benzinu mas pocit ze tak dobre netahne ale pak zjistis ze skutecnost je odlisna diky tomu ze benzin muzu tocit vejs.Takze zatimco diesel bude radit jak divej me na rozjezd na 110km/h stacej dva rychlostni stupne.A "zavodaku" v Kokta auto co mi chteli ukazat jak jim to jede sme potkal nemalo a nemalo se hoodne divilo.Samozrejme jak rikam ja se nebojim ty svy slapnout nakrk do omezovace a mam vetsi spektrum rozsahu kam az muzu

Dalsi vec je taky jak je auto povedene a jak je zajete.Zazil sem u Citroenu XM 3L kdy 165PS 12V byl o dost sviznejsi nez 200PS 24V ackoliv papirove by ta 200PS mela nandat ty slabsi jako prd s prstem v nose.

2015-11-11 20:29:24

stambous: myslim, že disel má mnohem težší převody, z důvodu většího kroutícího momentu a měnšího rozsahu otáček, takže ve výsledku daš na stejný stupeň podobnou maximálku.... samozřejmě malý rozdíl tam bude, že benzím půjde malinko dál , ale né o moc. já dám se diselem 180 na čtverku možná i malinko dál.

2015-11-11 20:54:10

stambous: 110 na druhy rychlostny stupen? Nehrozi. Obmedzovac bohuzial zasiahne uz v 6500 otackach a to tam nemas ani stovku. So 121kW benzinom das dole 110 kW diesel, ale ten silnejsi s manualom tazko. Mozem porovnavat, ver mi.

Ale inak mas pravdu...ten diesel som mal, vymenil som za benzin a uz by som sa k dieslu nevratil.

2015-11-12 20:06:04

Tak se mi vrátila konečně mazda disel s novýma brzdama :) opravdu jede líp jak vychvalovaný benzin G165.

Mám tu "slabší" verzi lehounce chipnutou a je natom líp jak ta tibaltova s chipem z BR performace viz zde : http://www.mazdaclub.cz/f...-chiptuning-144846?kols=4 cic tam bude hrat trosku aerodynamika cx5 vs m6 ..

Prostě Skyactive je super disel ... nevěřím tady těm řečím moc :)

ještě video , kde je třeba odečís i 2s za špatné řazení

2015-11-12 20:41:07

Ondra: ake tam mas teraz brzdy ? slusny tah ale myslim si ze M6 G165 na trojke by to asi dala rychlejsie

2015-11-12 20:53:51

zavo: ja dal jeste sanci origo, treba mazda ten material zmenila, na aftermarket bych cekal dlouho.

Myslis na trojku 180 ? Jak je vedle v tematu to video ?

2015-11-13 06:22:55

myslel som ze na tu 120km/h ako mas v tomto videu, benzinu staci o jedno preradenie menej co bohuzial diesel znevyhodnuje

2015-11-13 13:49:51

ondrap: Tady dávám zrychlení benzínu 2,5i v automatu (už je na zimákách) - podle Dashcommandu nejlepší čas jsem měl 7,82s. Na sportovní režim, jsem byl o něco pomalejší - více to hrabalo... :-D

Mazda 6 GJ 2,5i 0-100km/h

Zrychlení Mazda 6 GJ 2,5i 0-100km/h

2015-11-13 13:50:09

zavo: ale diesel by mal ist potom tiez na 3 , ak porovnavas 3 z G165. A hlavne aby to bolo relevantne, museli by ste sa stretnut a tak to vyskusat, kazdy si to video nahra na inom sklone cesty a pri inom pocasi a tam uz potom sekundy lietaju. Jeden do minusu, druhy do plusu a hned je tu fama

 hiks
Jakub
2015-11-13 13:52:40

mirec38: jeste zavisi na pripadne nadvaze ridice a nadrzi :D

2015-11-13 14:19:10

hiks: to uz bude pokladat za bezpredmetne, pokial to neni 65 vs 165 kg

2015-11-13 15:01:06

lubosh: tak sem zkousel kdy zasahne omezovac a u me v pred FL zasahuje az v cca 6900 plus minus 20-30RPM.Pres 6500 jde jako prd naiz by protestoval.

2015-11-13 15:02:16

mirec38: tak jasne ze jediny relevantni vysledek je postavit se na draze vedle sebe a proste to zaject.Davat videa a tak je pekne ale nevypovidajici neb kazdej jel jinde,jine podminky,jina kola,nekdo AT nebo manual,jina vaha ridice a bordelu v kufru atd,.

2015-11-13 15:18:54

stambous: Mne obmedzovac zasiahne tesne po 6500

2015-11-13 17:31:43

lubosh: mnie podla videak okolo 66xx. . Ale keby som sa pozeral na rucicku kolmo, mozno by to bolo 6750. A v reale otackomer tiez moze kecat. Napr co mazda udava prevodove stupne, tak mne to dako nevychadza. Ono je to asi cele tak +- ako tachometer

inak som sa viezol v FL 2,5l. Podla mna je to auto uz jemne lepsie odhlucnene proti pred FL z roku 2013 c do kolies. Svist zrkadiel ale ostal. Okolity ruch tazko posudit.

este ma potesilo, ze je pocut rozdiel medzi mojim vytlmenym a tym nevytlmenym. Je vo tom aute uz tichsie, aj ked chrapot pneu je z karoserie stale dost pocut u vodica a spolujazdca. Chcelo by to zhodit el. pri lavej nohe vodica a poriesit prepazku, ale do toho uz nejdem.


Odpovědět

1 ......... 118  119  120  121  122 ......... 134