Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 117  118  119  120  121 ......... 134

2015-11-08 11:54:33

ondrap: mozne je vsetko. Este ma napadlo, ked bol v servise po ktorom to ozilo, ci nemam problem s regeneráciou a SW mu tlmi motor. Iste je, ze tie jeho vysledky su biedne aj na 150k 2.2 .

2015-11-09 11:18:35

mirec38: Dneska jsem měřil 0-100km/h, bylo to 9,3 na mokru a zimních gumách. To celkem odpovídá. To moje auto má problém ve vyšších rychlostech a při předjíždění dejme tomu z 90 na 130 mi přijde že někdy se tomu chce líp, někdy hůř. Mění se to i během jedné cesty (takže je vyloučen vliv paliva a okolních vlivů). Tento týden nejsem v ČR, ale pak se na to vrhnu. Brzda a dle výsledku reklamace... Pokud to na brzdě ukáže aspoň těch 170k, tak už nevim co s tim. V servise (mimochodem taky AD centrum) mi na moje stížnosti řekli, že to je ok. Závadu neshledali a vysoké rychlost prý testovat nemohou.

Každopádně jsem vyléčen tímto autem končím s naftou - od Euro6 je to regenerace za každym rohem nebo dolévání močoviny. Ani na jedno nemám náladu, navíc nesnášim jak jsou ty naftové stojany na pumpách umaštěné a i přes použití igelitové rukavice člověk po natankování smrdí.

2015-11-09 11:25:45

lambdamen: mam ten pridusenej diesel a na tohle je spotreba cca 6,5-6,8. Tobe to musi zrat cca stejne.

2015-11-09 12:07:09

lambdamen: z 0-100 neries. Ked to raz ide a raz nie, bude to asi tou regeneráciou. Ale tak vseobecne, poznam cloveka, co mal pred fl M6 a stazoval si na 2.2 175k a potom kupil cx-5 s tym istym motorom a nevie si to vynahcvalit a spotreba tiez vyrazne lepsia. Tak fakt neviem.

co si mal pred tymto autom ?

2015-11-09 13:34:02

mirec38: Nechápu proč by si to ten tvůj známý kupoval znovu. Jednou se spálil a riskoval podruhé? Uff... Video přikládam, ikdyž tvrdíš, že je k ničemu.

Já Mazdu, pokud ještě někdy, tak jen s benzinovým motorem (a ideálně jen víkendovku typu mx-5). Před Mazdou jsem měl MINI.

2013 Mazda 6 GJ Wagon, 2.2 D, 0-100

129kW, wet road, winter tyres

2015-11-09 13:38:13

lambdamen: ja som sa raz popalil. Takisto som mal tuto dieselovu Mazdu 6 150k, ale po vymene vackoveho hriadela som auto predal. Dal som este Mazde sancu a teraz mam benzinovu verziu po facelifte. Zatial celkom spokojnost, spotreba vyssia max. o 1 liter ako predosly diesel, bezne do pol litra. Dynamika podobna, samozrejme v inych otackach, Auto je citelne lahsie a jazda s nim je omnoho zabavnejsia.

2015-11-09 16:06:57

lambdamen: ty mas automat, no to kili som prave nechcel riesit, lebo vodic pri radeni. No ide ti to +- ako moje 145k benzinove. Je to fakt slabe, divne.

inak naozaj si bral zase 2.2 a je maximalne spokojny.

kolk tomu trva napr tempo 80-150 ? mal by si byt okolo 11-12s.

2015-11-09 16:15:47

lubosh: "Takisto som mal tuto dieselovu Mazdu 6 150k, ale po vymene vackoveho hriadela "

hm... mam neco podobnyho. Ale ted to bylo v Auto Palace a nic nezjistili... projevilo se ti to nejak?

2015-11-09 16:16:34

lambdamen: "Každopádně jsem vyléčen tímto autem končím s naftou - od Euro6 je to regenerace za každym rohem nebo dolévání močoviny. Ani na jedno nemám náladu, navíc nesnášim jak jsou ty naftové stojany na pumpách umaštěné a i přes použití igelitové rukavice člověk po natankování smrdí."

to jo... ale ten kroutak... :/ ja to cejtim jasne.

2015-11-09 20:51:36

lambdamen: dle mne je problém v tom že otáčky držíš mezi 3500 - 5000RPM... ten disel nejlíp jede od 2000 do 3800.

zas musím říct, že mám teď na týden G121 a líp to prostě nejede, jak můj disel i když se to točí a navíc bych klidně řekl , že skyactive disel je jeden z nejlepších diselu co jsem kdy jel. Znovu podotýkám, že to mám lehounce chipnutý, ale nemyslím si že by to dělalo zas takový rozdíl.

Jinak jsem tu zmiňoval klepání kapoty nad 180 a je to jednoduše řešitelný v servisu, že se tam dá nějaká silnější těsnící guma.

2015-11-09 22:01:53

hiks: Prejavilo sa to tak, ze auto prestalo poriadne brzdit :)

2015-11-09 22:09:00

ondrap: G121 je na tom v dynamike podobne ako D150, mozno lepsie. Pri porovnani 2.5 benzinu a silnejsieho diesla (obe v automatoch) je na tom benzin urcite lepsie. Dokonca na tom bude lepsie aj ked sa porovna so silnejsim dieslom s manualom, ale uz nie tak vyrazne a za kazdych podmienok. Rozdiel v spotrebe minimalny.

Ak to mas "lehounce chipnutý", tak to urcite pojde lepsie, otazka je dokedy :)

2015-11-09 22:10:47

ondrap: tak co cakas od nefukaneho 2l proti fukanej 2.2 . Akurát ze lambdamenova 2.2 vôbec nejde

2015-11-10 14:00:36

Pánové, můžete mi někdo předat nějaké zkušenosti s M6 110kW 4WD, pokud někdo vlastní? Budu moc vděčný. Díky!!

2015-11-10 18:24:23

subus: http://www.autoweb.cz/maz...a-6-2015-srovnavaci-test/

 Tielk
Martin
2015-11-10 18:52:38

Kluci ja jsem asi natvrdlej ale co je to za verzi G121?

2015-11-10 19:00:11

tielk: 2.0 Skyactiv-G 121 (165): G jako gasoline, 121 KW, 165 koňských sil, čili z benzínových dvoulitrů M6 ten silnější...

2015-11-10 19:09:00

mirec38: Když já radši user review 😃

 Tielk
Martin
2015-11-10 20:04:58

dottore: Diky myslel jsem si to ja jen ze vsude uvadi prave G165 proto mne to matlo tak jsem myslel ze mate u M6 jeste nejakou slabsi verzi .

2015-11-11 12:45:03

ondrap: ja bych k tomuto tematu mel cerstvou zkusenost.jelikoz uz dlouho sem chtel zkusit G165 vs D175 tak konecne tento vikend se zadarilo.Jeden muj zakaznik ve sve firme ma pouze a jedine Mazdy.A jedna je prave D175.Najeto ma 28K ja 32K.Takze sme se domluvili a dali spolu "nelegalni" testy.A mohu ke sve radosti rict ze nemel sanci absolutne v zadne discipline.At uz se jednalo start z nuly na zelenou az co slo dle provozu at uz se jednalo a dynamicke zrychlovani vzdy byl ve zpetnych zrcatkach a vzdy sem mu v jakemkoliv rezimu ujel.Pokud v sobotu nekdo na okruhu tedy potkal dve "splasene" mazdy 6: Bila a Red Soul ktere hodne prekracovali povolene limity tak to sme byli myJedina vec kde ma D175 vyhodu je jizda s platem vajicek kdy on ma az o litr lepsi spotrebu.Jinak sorry nikde jinde nemel sanci.


Odpovědět

1 ......... 117  118  119  120  121 ......... 134