Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 116  117  118  119  120 ......... 134

2015-11-02 11:30:14

Zajímavé jak servis "nic nenašel", ale po vrácení je auto jakoby po resetu - dojezd to najednou odhaduje na stejné množství paliva indikované v nádrži o 200km vyšší a zrychlení je v pořádku. U nás to pochopitelně netestuji na vysoké rychlosti, ale koncem týdne jedu do Němec, tak to vyzkoušim naplno. Nic to ale nemění na tom, že jsem z naftové šestky spíš zklamaný a pro všechny zájemce bych rád poznamenal - kupte si benzinový motor. Spotřeba je stejná a problémů výrazně méně.

2015-11-07 14:59:56

lambdamen: co se týče vlastností, tak mi skyactive disel přijde super, já zatim problém žádnej neměl.

Teď mám na týden benzín 121KW po FL a mi přijde že to moc nejede, na dálnici musim třeba i ve 130 podřadit, abych měl nějaké zrychlení , když je potřeba. Jinak ale zvuk je krása, úplně jsem nahlodán vzít benzín v 2.5L (ale tenau. Navíc verze po FL je tak trošku jiný auto, to co mě sere na stávajiciím, je pořešeno, interiér prostě krása.

2015-11-07 16:15:40

ondrap: Ideální kombinace: dálnice+benzín+automat+tempomat .

2015-11-07 16:57:01

ondrap: jenze o tom prave ten atmo-benzin jeBud se v klidu koleba na 6ku 130 a nebo podradim na 4ku a drzim ho pod krkem a on velmi ochotne tahne az do 200km/h.Parkrat me "borci" v TDI zkouseli ukazat ze oni maj prece auto co je zive a tahne odspodu a pak smutne koukali na koncovky vyfuku neb kdyz se clovek neboji podradit hodne dolu tak dyzlu ujede a jeste to ma naprosto libovej zvuk.A opacne klasika, vyrazit z nuly a nebat se pustit kazdej rychlostni stupen do omezovace nez preradis a zjistis bezny dyzl smutne coudi daleko ve zpetnem zrcatku a nachipovany "Tdi zavodak" ma problem a i kdyz dycha na zada stale zustava ve zpetnem zrcatkuK nezaplaceni.Ovsem kdyz chci dyzlovou spotrebu muzu se zase nadruhou stranu kolibat na 6ku 60km/h a auto si jen prede.Mazdi benziny krasne ukazuji ze dyzl opravdu neni potreba a ze nafta patri do kamen:-D

2015-11-07 17:35:35

dottore:

stambous: ale já vím o čem je atmo... bohužel ale zde to mělo co dělat i při podřazení, nevím jestli je to tím, že to má najeto jen 7tis. Při rozjezdech na dálnici jsem měl co dělat abych ujel nějaký TDI Kie. Jinak spotřeba 8 litrů, šlapal jsem na to.

Je fakt že to mám lehce čiplý ten muj disel, ale prostě jede líp.

Nic ale nemění na tom, že mne ten benzín i tak baví a asi na jaře udělám změnu, když se zadaří vemu tu 2.5.

2015-11-07 18:57:24

ondrap: no me u meho pripadlo ze se zajelo na plnej vykonnekde kolem 15 000najeto.Az od 10 000 to auto zacalo jezdit tak aby se me to libilo a do 15 000 se stale jizda vylepsovala.Ad 2,5L,fakt me stve ze u nas se neda koupit s manualem.Nechapu to,Amici jakozto zeme automatu ma Mazdu 6 s 2,5l v manulau a tady to je pouze s automatem?By me zajimalo komu hrablo to takhle vymyslet

2015-11-07 19:42:46

stambous: automat mě taky štve (to bude ještě na zvážení), snad má alespoň pádla.

taky je tu varianta, že kolega má novou CX9 z USA, třeba by tak šla i 6ka 2.5 v manuálu.

2015-11-07 20:44:09

ondrap: 2,5l ma packy, toho sa nemusis at. Siel som s tym chvilku a ten automat mi prisiel lepsi ako koncernacky. Nemal som pocit pze som v trolejbuse, ked tomu clovek neslapal na krk. Samo ten koncer ked sa prislapol, us siel pekne, ale na moj sposob jazdy to bola tragedia

2015-11-07 21:24:24

Přikládám trochu základní telemetrie, kterou jsem amatérsky naměřil. Rád bych zdůraznil, že ty "záseky" pod 200km/h jsou na rovině, cokoliv rychleji už bylo z kopečka. Neni to dynamika, kterou bych očekával od 175k a 420Nm a popravdě nevěřim, že to pod tou kapotou je. Spotřeba na této cestě (celkem 510km, 16km takhle svižně, jinak 140 tempomat, zátěž v autě celkem 100kg) byla 8,3l/100km.... To se na tu naftu fakt můžu vybodnout.

2015-11-07 21:43:05

lambdamen: co to je za appku ? to muzu taky zkusit az budu mit zpet svuj disel. jinak bych sel na tu brzdu nekam.

a 8,3 to jsem snad nikdy nemel max a to na to muzu slapat jak vzteklej do 7, pri svizny jizde 140-160 6,4.

2015-11-07 21:47:40

Jmenuje se to Speedtracker. Každopádně spotřeba při normálním ježdění(140/110/50) je 7,5l, na dálky se dostanu někam k sedmi, pod sedmi jsem v životě nebyl. K tomu ta pitomá 48l nádrž a fakt mě to auto nebaví...

2015-11-07 21:49:25

lambdamen: ta spotreba dle mne neni normalni

2015-11-07 21:54:46

ondrap: V servisu mi tvrdí, že je. Prý je zvýšená kvůli regeneraci. Stejně vysvětlují fakt, že to nejede, jak by mělo. Během regenerace prý auto nemá plný výkon. Postup bude měření na brzdě -> velmi pravděpodobně reklamace vozu. Nejsem spokojený a auto nevykazuje vlastnosti, které prodejci slibují a pro které si ho člověk koupí.

2015-11-07 22:00:03

lambdamen: vykon pri regeneraci je snizeny, to potvrzuji, ale jen pri regeneraci, tedy jednou za cca 200-600km, zalez jestli se jezdi mesto , nebo mimo mesto.

kolik mas najeto ? jestli je to novy, tak bych jeste pockal, treba se to zajede.

2015-11-07 22:06:51

ondrap: Jestli to je regenerací, tak probíhá skoro pořád (já ale nejsem pořád na silnicích bez limitu, abych si to ověřil). Výše píšu o pocitově slabším výkonu na cca 700km z 1000. Auto mam lehce přes rok, koupeno nové. Najeto je cca 18000. 90% nájezdu je mimo město na dálnicích a okreskách. Od novoty se staram, preventivně měnim olej, filtry a ono na mě takhle...

2015-11-08 07:26:27

lambdamen: lambdamen: zvisla os asi viem co je z tvojho grafu, ale co je ta vodorovna s udajom konciacim 300 ?

to by nemali byt m a ani km.

inak s tou maximalkou si na urovni mojej G145 ak nepodradim zo 6 nizsie a spotrebou vyssie.( vacsina dialnica 140 za 8,3l)

tam musi byt daky zadrhel, otazne je kde.

. Ci si nahodou nekupil staru skladovicu a nemas nahodou problematicku seriu.

2015-11-08 07:40:01

mirec38: horizontální osa jsou vteřiny. Kde prosím najdu, které série byly problematické (třeba podle VIN)? O skladovku šlo, na auto zadané do výroby se mi čekat nechtělo (ono stejně ty auta vypadají všechny stejně, revolution top měla jeden vzhled, 2 kůže a basta).

2015-11-08 07:50:01

Jám mám první verzi šestky jaro 2013, tedy spadá do "problematické" serie, hlavně kůli vačce, nic se ale zatím neděje, mením olej po 10k . Tím ten problém se spotřebou a asi i s výkonem určitě nebude.

lambdamen: co updateovanou SW jednotku to nějak dělali ? případně bych si nechal vystavit nějaký protokol, jak často to regeneruje a tak...

2015-11-08 08:15:40

ondrap: som cital o par pripadoch, kedy ta vacka problem robila, respektíve po jej oprave sa znizila spotreba a siel hore vykon. Takze ja by som tam tu moznost videl

2015-11-08 08:24:17

mirec38: to je fakt, piliny v oběhu určitě k výkonu nepřispějí. Zas to měl ale v servisu, tak to snad by poznali.


Odpovědět

1 ......... 116  117  118  119  120 ......... 134