Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 115  116  117  118  119 ......... 134

2015-10-23 10:11:40

jtk545: chlapci v PL tiez nieco lepili na tesnenie, len problem je, ze pohyb okna tomu dava casom zabrat

ja som vytiahol tesnenie a pod jeden falc dal okenne tesnenie v tvare D, aby original tesnenie viac tlacilo na okno. Len teda nemam s cim porovnat, ci to u mna je lepsie alebo horsie.

este je tu ale stale moznost, ze ten hluk nejde cez netesnost, ale cez okno a tym tvojim patentom ho eliminujes- teda to mas pri zdroji hluku z vonkajsej listy.

inak co viem na 100%, ze dvere nedoliehaju sprane na protilahle tasnenie na karoserii. Ja tadia v hornej casti pretlacim A4 papier. Ale len v asi 40cm useku, vratane horneho rohu pri uchu.

co som cital , tak v PL si japonci pozicali na testy 3 auta a niektore aj tlmene, len odpoved pre majitelov zatial ziadna a robili to v lete

dalsi model uz asi bude ok

2015-10-23 11:33:05

mirec38: Tak na jaro chci tlumit dveře, tak to zkusím vyřešit nějak elegantněji, ať to není vidět vůbec (teda pokud to půjde).

2015-10-25 11:55:18

Tak jsem udělal takové jednoduché měření hluku v autě - použil jsem apku v telefonu (hlukoměr), měřeno na stejném úseku, při 120km/h, napravo od hlavy řidiče a vyšlo mi toto - BMW 7 F01 - 69dB, Mazda 6 2,5i FL - 74dB, Mitsubishi ASX 1,6i FL - 79dB. Největší rozdíl oproti BMW /Mazda- hluk od kol (může být způsobeno i pneu), ale tady je opravdu slyšet největší rozdíl, pak svist kolem oken (BMW má 2 vrstvé boční skla a to dělá hodně) a poslední motor (ale, to mě vadí nejméně). V Mitsu je pak největší kravál od obtékajícího vzduchu (je to pseudo suv) a pak hluk od kol. Takže už vím, co mě čeká na jaře... :-D

2015-10-25 12:31:39

jtk545: Zajímavá čísla. Těžko říct, jestli u japonců byla na počátku jen snaha o co nejnižší hmotnost, nebo ořezávání nákladů. Je to trošku jiná liga: bavor má stovky kg navíc a je zhruba 3x dražší...

Já bych v tom případě zvážil, jestli spíš nekoupit ojetého bavoráka, než bastlit mazdu.

2015-10-25 13:03:28

pekny test, ale neni to len o db. ale suhlasim, ze naj zlo je podvozok. Japonci su vraj vseobecne hlucnejsi

2015-10-25 21:27:23

jtk545: tvl... porovnavat SEDMICKOVY bawo v jestenedavnovyrabeny generaci :)

2015-10-26 07:50:03

hiks: presne, inak stara pracovna Imca je na tom s odhlucnenim podvozku lepsie. Otazne je, ci to sposobuje u mazdy zavesnie alebo ta "skrupinkova" karoseria mazdy.

2015-10-26 19:31:20

hiks: Tak změřil jsem auta, co jsou po ruce... Zajímalo by mě, jak je na tom nový Superb (už jsem jel, ale jen krátkou testovačku) a Mondeo.

2015-10-26 19:34:53

dottore: Ojetého bavoráka jsem se zbavil - až se kluci v Mnichově zase naučí dělat spolehlivé motory, tak je moje volba jasná. Pokud zase nezmrví něco jiného. :-D

2015-10-31 19:34:32

Jen pár věcí se poptam. Řešili jste někdo u 6ky zoxidovanou baterii? Mam auto 14 měsíců a baterie už prý není v záruce.

Do naftové šestky prostě nelze natankovat víc jak 49l (indikovaný dojezd cca 20km). V servise mi tvrdí, že to je normální. Kupoval jsem si auto, když jsem spoléhal na správnost údaje 62l v nádrži.

Pozorujete u 175k verze propady výkonu (výrazné) - v Německu se při takhle "špatném dni" auto nedostane přes 180km/h. V servise nic nenašli, prý jde o regeneraci filtru (jestli jo, tak trvá 700km z 1000....)

Co vám budu povídat, svezení ujde, ale tohle mě sere a kazí mi to radost z Mazdy.

2015-10-31 19:53:01

Ad baterie : ano oxyduje mi minusový kontakt.... je to tím, že kolem minusového kontaktu unikají páry z baterie. Asi ji před zimou vyměním... tohle ale se stává i u jiných bateríí, lze to reklamovat , když je v záruce.

Propad výkonu : bacha co tam tankuješ. Po zkušenostech s propady tankuju jen OMV Maxmotion a ještě mi byla doporučena Verva. Vše ostatní je něčím ředěno a nebo s x aditivy. OMV Maxmotion je nejčistčí nafta. Píšu to proto, že jsem párkráte natankoval SHELL nějakej ten nejlepší power + a registroval jsem propady třeba kole 19000 rpm. Bylo mi potvrzeno i od jiných lidí , že Shell je jeden z nejhorších diselů. To nemuluvim u jinch čerpacích stanic, které nesou různé možné názvy, tam bych nenatankoval ani omylem.

Jinak ten propad dělá i regenerace...

Četl jsem někde na jiným foru, že mazda s skyactive diselem se v USA neprodává kvůli tomu, že je tam nafta ředěna větším procentem biosložky než v EU...

2015-10-31 19:58:51

ondrap: Tankuju z 95% u Benziny nebo OMV. Beru jejich normální naftu, tu prémiovou ne. Během "slabšího období" na mě auto působí tak na 130k maximálně (porovnávam s P12 Primerou, kterou jsem před lety jezdil, měla 125k).

Velmi vážně přemýšlím o změření na brzdě a reklamaci vozu jako celku v případě výrazně nižšího výkonu (cca o 10% a víc).

2015-10-31 20:02:09

lambdamen: zkus tankovat ten premium, prostě plnou nádrž a uvidíš... ty normál nafty jsou ředěný biosložkou

Jinak jestli jsi z Prahy , tak to zkus změřit v SGS motorpoweru. Já tam nechal měřit svou 150k a naměřili jsme 170k, což by naznačovalo, že to jsou zcela identické motory... respektive na jiném foru to potvrdili, sic tam může být jen malý rozdíl v nastavení SW, třeba těch 5PS, možná ani to :)

2015-10-31 21:17:07

lambdamen: nema nahodou diesl mensiu nadrz ? inak pri dojazde 0km mas v nadrzi este min 5-6l paliva, minimalne u benzinu to tak je

2015-10-31 22:43:48

mirec38: Menší nádrž má jen verze 4x4... Mě se podařilo zatím natankovat 54l, ale chci vyzkoušet kolik ještě ujedu, když bude počítač ukazovat 0km dojezd.

2015-10-31 23:14:33

jtk545: ked si dal max 54l, tak este 5l na vyjazdenie bolo

2015-11-01 08:37:46

ondrap: mame 150k diesel a imho ma uriznutou spicku, jak jsem videl nekde na grafech. Uriznutej tim myslim, ze to nad urcity otacky uz moc vic netahne.

Alespon subjektivne. Mam podobne znasilneny bawo totiz a chova se to podobne (116i = nahore uriznutej dvoulitr, cca od 4000rpm). Jsem takova obet reverzniho downsizingu :D

mozna to ale na tu brzdu vezmu...

2015-11-01 18:34:29

dnes som na vstup do auta musel pouzit klucik, uz asi od marca mi hlasi slabu bateriu v dialkovom a az doteraz vzdy fungoval bez zavahania.

2015-11-02 07:14:14

tak zlu naftu nemaju nikde aby bol pozorovatelny prepadok vykonu o 10%. Ak mate dovodne pochybnosti tak auto reklamujte kym je v zaruke. Regeneracia , zaneseny vzduchovy a palivovy filter vam skor uberu z vykonu..

2015-11-02 07:50:07

Ale maji , navic skyactive na tu kvalitu bude dost citlivy.


Odpovědět

1 ......... 115  116  117  118  119 ......... 134