Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 109  110  111  112  113 ......... 134

2015-09-27 06:51:20

Mne minusovej oxiduje taky, z baterky unikaji pary kolem minus polu, je to na reklamaci , baterku by meli vymenit...

Kddyz se takhle palubka rozsviti tak neni na skodu baterku odpojit alespon na 10 min. Pak kdyz to bude stale svitit , tak je problem jasnej, ale tady myslim ani nepomuze odpojeni baterie, kdyz to skube... Asistenci a odtah do servisu...

2015-09-27 11:56:23

Čau Mazdáci,

chci se podělit o svůj příběh. Jsem odkojenej škodovkář, Felicie, Fabie 2003, Octavie RS II, OII RS facelift pak následovalo BMW 335i 2012 super kára pro šílence :), manželka ma Superba 2012. Na svoje akce do přírody mám ještě Pathfindera 2007 nějak se to událo tak že 335i jsem předal bratrovi, aby si zařádil dokud je mladej no a vznikla otázka co za auto. První co bylo koukal sem do Neměcka po 1-2roky starých autech rozpočet jsem měl tak do 1,2m s DPH ale nechtěl jsem nutně utratit všechno, nemohl jsem se rozhodnou co chci velice dobře se mi jezdí v Patovi off-road je fajn, chtěl jsem původně něco vyššího. Zároveň jsem nechtěl už auto co řve pozor sem drahé jako prase a ten uvnitř nato má. Proto jsem zavrhl i nabídku na Range Rover v plné náloži na vzduchu prostě na můj vkus fakt moc poutavé a už na mém finančním stropu. Tak si řikám, chci normální auto kam naložim i rodinu a co nebude vyloženě masírka. Tak jsem si řikal, no tak asi ten Superb novej, jenže v plné naloži taky 1,2M a navíc dva superby mi přišla zbytečnost. Primárně jsem vybíral auto pro sebe, ale ať tam dám i dvě děcka. Nové Mondeo zklamání po prvním posazení, Passata nechci, Audi taky nechci, možna nějaký to BMW se slabším motorem combi bych mohl.

Mazda svět pro mě není známej a nikdy jsem se o to moc nezajímal. Tento pátek jsem přišel do salonu jen tak se podívaj a vidím tam M6 sedan a combi a bum. Strávil jsem tam asi dvě hodiny. Ta po Faceliftu je kopie BMW 3 interieru to mě oslovuje, tablet mi nevadí vše paráda a tak jsem se finálně rozhodl, že chci 2,5l Revolution TOP a asi v červené. Tak uvidíme v pátek sem obvolal salony co to maj skladem a těch moc není u jednoho to mam buknuté, uvidíme zda jí hoši pustí bo jí mají jako předváděčku. Řekl jsem jim, že jim takříkajíc v úterý složim zálohu a do konce týdne zbytek na stůl ale chci prostě odjet ať mi daj vedět zda to berou nebo nechaj být :). Protože mi řikal, že jí chtěli pouštěť až v listopadu ale to sem řekl, že nečekám auto potřebuju teď ne za měsíc :). Tak uvidíme další varianta je jiná barva a nebo si zajet za hranice tam jich maj plno :). Každopádně z auta sem nadšenej a doufám, že to klapne. Už se těšim na tu japonskou atmosféru :). Je to vlastně auto přesně dle mých parametrů, ukojí sportovního ducha, neřve do světa jako Audi a zároveň je to krásné a prostoru akorát ani moc ani málo. Pocit za volantem obdobný trojkovému BMW takže fakt parádní. Navíc jich nejezdí tolik jako superbů a to beru taky jako plus. Držte palce ať něco klapne, naftu nechci tak pak už jedine 2.0i v Revolution ale když už tak si řikám ty fičurky jako adaptivní tempomat se hodí na cesty :). Dám vědět jak sem dopadl :).

2015-09-27 21:12:16

Tak drzim palce, to je krasny rozpocet na auto. Musim rict ze krome M6 GG mam ted sluzebni Fabii TSI, no nejezdi spatne, ale vzdy kdyz sednu do sve Mazdy tak mam z te jizdy vetsi zazitek. Hlavne v zatackach poskytuje M6 mnohem vetsi jistotu a to uz ma slusnych 13 let. Taky kdyz jedu sluzebne Fabii a potkam nejakou novou Mazdu (a ze se mi zda, ze jejich pocet na silnicich roste)tak uz zdalky ji poznam a srdce mi vzdy zaplesa.

2015-09-28 13:58:24

laky7: Ahoj, tak to držím palce at vyjde ta 2,5i. Taky jsem přešel od BMW (a až se opět naučí dělat spolehlivé motory, tak se zase asi vrátím). Zatím s Mazdou spokojenost (mám 6 v kombi 2,5i cca měsíc), sice má svoje chyby, ale dá se s tím žít. Čekal jsem na ni 5 měsíců. Byl jsem se podívat i na nového Superba, ale tam taky čekačka - kdybych objednal v srpnu, tak by byl cca prosinec nebo leden a ve srovnatelné výbavě cena přes mega po slevě (2.0T benzín 162kw). Ale jak píšeš ty, za chvílí jich tady bude jezdit mraky.

OndraP, 2015-09-03 14:14:32 napsal:

Ono je klidne mozne, ze 110 a 129 jsou uplne stejne motory i sw, protoze jsem byl na mereni na brzde s mou 110 tedy papirove 150ps a namerili jsme 170ps... To bych rekl ze tomu pocitovemu vykonu odpovida.

Jinak jsem mel upravu kolem 205 ps a to litalo uz neskutecne, tak bych si to pral, jenze kdyz se tomu slapalo dyl na krk, tak se prehrivalo turbo pro vyssi otacky, tedy se spatne chladilo a dochazelo pak k propadum ve vykonu. Takze tam ma 180ps a slape jak hodinky , jede to tak akorat. Spotreba svizny jizdy 70 dalnice 30 mesto 6,4l

2015-09-29 22:52:13

ondrap: ahoj, muzu se zeptat kde jsi nechal auto cipovat? Mam take 2,2 110kW, ale nevim, kam to dat, jelikoz reference nic moc. Taky by me zajimalo, jestli nahodou nevis, jak by to bylo se zarukou. Sice jsou ti schopni nahrat v pripade servisu puvodni palivovou mapu, ale nejsou schopni v servisu zjistit, ze bylo chipovano? Treba nejakym citacem flashů, nevim.

2015-09-30 06:43:59

Sgs motorpower .... Ohlende chipu, tak jstli mas tu 150, tak si zajed nedrive na brzdu, aby zmerili vykon, pac u me jsme namerili 170, co je dost zvlastni a nabizi se otazka jestli 150 a 175 nejsou uplne identicke motory, coz oni jsou, ale mozna i softwareove.

Zkouseli jsme to chipnout na 205 ps , problem byl ze pri zahrati mezi 3k-4k otackach byly citit dva propady, to same bylo pak videt na brzde, coz naznacuje to , ze druhe turbo se spatne chladilo, ale s otaznikem. Takze jsem se na to vyprdnul, dali jsme tam jen lehkou upravu zas kuli ktere tam nema smysl jezdit.

Chipem zaruku ztratis, kdyz to zjisti, zjistit to ale vubec nemusi , museli by primo po tom jit.

Sgs motorpower dobry jinde by mne vysoupili s tou silnou verzi a nazdar bazar propad,nepropad. Celej den se tomu venoval. Dela hlavne koncern, bmw atd... Na to je fakt specialista a ma dobry reference i z rzunych klubu , japonce moc nedela.

Jestli tam pojedes tak si hlavne nech od neho hned na flashku nahrat zalohu mapy ! Ja ji dodones od neho nemam , pac jsme byli dohodli ze to jste poladime , ale ja na to prdim , takhle to jede akorat, navic jsem hned zkroutil kotouce s tema 205ps, pak jsem si vsim ze nad 180km se zacne dost hybat prdni kapota , kolem 200km to vypadalo, jak kdyz uleti. To auto proste na to neni staveny.

2015-09-30 09:11:28

ondrap: Počkej jak není stavěný, to mi neříkej. 200km/hod z toho vytáhnu ať má chip, nebo nemá. JJ, mám tu 150 koňovku. Kolik si za to platil?

2015-09-30 10:23:38

To bylo mysleny trosku jako nadsazka ... 200 je to stejne o papiry ale s tou kapotou to je realita.

Aby to bylo vsecno tiptop tak na leto by to chtelo vetsi intercooler a celkove vetsi brzdy nebo alespon kotouce z lepsiho materialu. Mozna i dalsi komponenty.

Ja platil jen za snahu a za mereni, pac vysledek nebyl dle ocekavani. Kazdopadne takhle na nzimu bych se to chipnout nebal.... Buh vi jestli do toho bude chtit jit ten z motorpoweru.

2015-09-30 10:25:47

Tu kapotu si daj spravit. Mne to robili a potom sa uz netriasla. Po facelifte uz s tym nie je vobec problem.

2015-09-30 10:36:56

ondrap: Prosím tě a pamatuješ si toho týpka, co ti to dělal? Zkusím ho oslovit rovnou. Jinak jel jsem i přes 200km/h a nic jsem s kapotou nepozoroval. Mám předfacelift rok 2013. S vačkama zatím taky naštěstí žádný problém.

2015-09-30 13:52:04

Mrkni na na stranky motorpower.cz ma tam kontakt, klidne se odkaz na mne pripadne na klub, on bude vedet :) pak dej vedet co on na to...

Jinak kdyz se ti po nahrani nove mapy rozsviti vsechny chybovy kontrolky, tak zadny strach, staci odpojit baterku na 5-10 min, aby se jednotka komplet restartovala, vse pak zhasne.

2015-09-30 14:18:44

staga86: Tak kecám, na svolávačce mazda byla v 37000km, kde se montoval celý opravný set - vačky, turba, výplach motoru atd. Dva týdny dozadu jsem měl přetěsnovanou převodovku, jelikož páni inženýři šetřili silikonem a prolínal olej To nemluvím o výměně setrváku. Auto má najeto 74000km. Je to moje první mazda, ale pocit kvality ve mně moc teda nevzbuzuje. S Accordem 2,2 i-ctdi co má nalítáno přes 200000km jsem takové problémy za celou dobu neměl. Liju jen olej. Ještě otázka, ty vibrace do řadící páky při akceleraci jsou normální? Je to jaK u traktoru. Ok, zkusím mu napsat a dám vědět.

Dík

2015-09-30 23:01:16

ondrap: Dnes jsem s panem Šimůnkem mluvil a po telefonu se zdá být jako velice vstřícný pán, který mi nenasliboval hory doly,ale reálně mi rovnou řekl, že zjistí, jaké jsou možnosti. Předběžně by měl jít tento motor ( 110kW) načipovat na krásných 200hp, ale co to udělá s životností auta těžko říct. Byl to relativně krátký hovor, pokud se bude k úpravě schylovat, zjistím samozřejmě víc. Jak se Vám u tohoto motoru pohybuje spotřeba? Já jsem celkem rozčarovaný, protože když jsem koukal na spiritmonitor.de, tak s tímto motorem ( 2,2 110kW manuál) se pohybuje spotřeba cca 5,5 - 6.5L/100 a já se s hodně lehkou nohou dostanu cca na 7L. Při běžné jízdě spíš 7,5-8L. Jezdím tedy převážně město, to jest pravda.

2015-09-30 23:33:18

Ked jazdis prevazne mesto, preco si si kupoval diesel?

2015-10-01 03:49:32

Staga86: ja jezdim za 6.4... Kdyz bych jen mesto tak max 6.7

2015-10-01 09:02:39

mestska spotreba sa neda porovnavat. skus to prevetrat a z danej jazdy nahlasit spotrebu. Ja s benzinom by som mohol povedat ze jazdim mesto do 6l

tym ze sa jazdi stale mesto, moze sa castejsie vypalovat filter a z toho potom aj vyssia spotreba

2015-10-01 09:39:37

lubosh: Jelikož jsem si spočítal, že při svém nájezdu 25 - 30 000 ročně se mi rozdíl spotřeby stále vyplatí i při PŘÍPADNÉM větším servisu. Z předchozí Hondou jsem žádný takový servis neměl a za cca 120 000km nájezd byla finanční úspora 126000kč když počítám cca 3L rozdíl benzín vs. nafta. (6,5 litru mi zrala prumer Honda a s benzínem bych se po 9 urcite nedostal, pokud bych chtěl něco se slušným zátahem) 6L s benzinem mesto? Jel jsem s 2.0 pofacelift a 7 jsem měl dálku.

2015-10-01 09:39:39

lubosh: Jelikož jsem si spočítal, že při svém nájezdu 25 - 30 000 ročně se mi rozdíl spotřeby stále vyplatí i při PŘÍPADNÉM větším servisu. Z předchozí Hondou jsem žádný takový servis neměl a za cca 120 000km nájezd byla finanční úspora 126000kč když počítám cca 3L rozdíl benzín vs. nafta. (6,5 litru mi zrala prumer Honda a s benzínem bych se po 9 urcite nedostal, pokud bych chtěl něco se slušným zátahem) 6L s benzinem mesto? Jel jsem s 2.0 pofacelift a 7 jsem měl dálku.

2015-10-01 09:49:43

No prave v meste je rozdiel v spotrebe benzinu a nafty minimalny. Dieslove Skyactiv Mazdy maju este aj ten problem, ze nepouzivaju na likvidaciu NOx mocovinu, ale zasobnikovy katalyzator, ktory na likvidaciu taktiez pouziva naftu.To znamena vyssiu spotrebu aj pri defenzivnej jazde. Dupes na to, vytvaras sadze a je potrebne vypalovat filter (vyssia spotreba nafty). Ak ides pomalsie, vytvaras NOx....

S 2.0 benzinom sa da v meste jazdit bez problemov do 8l, dialka do 7. S naftou je o o liter menej. Mam to osobne odskusane, mal som 110kW diesel (40 000 km) a teraz mam 2.0 121 kW benzin (zatial 15 000 km). Rovnake trasy, rovnaky styl jazdy...

Najazdim rocne cca 25 000 km a ked som si to poriadne prepocital, som rocne stratovy cca 200 - 300 EUR. Nepocitam samozrejme ziadne pripadne opravy diesloveho motora, ktore mozu, ale nemusia nastat. Okrem toho - po terajsom skandale s VW budu diesle v nemilosti. Ocakava sa zosuladenie dane z nafty a benzinu, kde sa moze stat, ze bude nafta drahsia ako benzin. Auto mozes casom horsie predat atd...

2015-10-01 10:10:56

lubosh: Jj, částečně s tebou souhlasím, mám na tohle všechno trošku rozpolcený názor. Pokud bych počítal opravdu takhle malý rozdíl, je jasný že se to nevyplatí. Já jsem ale zvažoval benzín od Hondy 2,4 200hp, kde se bych se nedostal pod 10L a benzínové motory od BMW, kde by se spotřeba pohybovala podobně - beru to měto. Je pravda, že Honda filtr pevných částic neměla, což bylo velké plus oproti Mazde, která bohužel neopužila alespoň tu močovinu a zvyšuje spotřebu. Osobně mi možná ještě víc vadí kontaminace motorového oleje při přerušených regeneracích


Odpovědět

1 ......... 109  110  111  112  113 ......... 134