Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 108  109  110  111  112 ......... 134

2015-09-03 23:12:42

Jak vidno, nevsimnout se da. Nebo nesvitilo. Kazdopadne vcera vecer jsem registroval cerveny napis o baterii v klici, ktery jsem predtim nevidel, ale na reakci uz bylo pozde. Nicmene, nic tak vazneho se nestalo, nastartovat se duraznym podrzenim starteru i pres napis klic nenalezen (cca) da. Pokud by to hlasilo mesic, vsiml bych si a verim, ze by mi v servisu snad rekli (tedy cekal bzch spise vymeneni bez ptani se, ale jak zjistil Autobild - Mazda by byla nejspolehlivejsi z testovanych vozu na 100000km, nebyt slabeho servisu. Takhle je to A6, a CX-5 je az druha)

2015-09-04 11:34:52

ondrap: Právě, že naopak. Většinou se fouká předek a zadek stejně, když je v autě jen řidič. Jak stoupá zatížení, tak se zvyšuje tlak na obou nápravách, ale více vzadu. Výrobci většinou udávají jen interval mezi min. (jen šofér) a max. zatížením (plné obsazení do maxima v TP), situace mezi tím musíš při huštění odhadnout... K rychlé jízdě (dálnice) se doporučuje přifouknout 0,1-0,2 atm.

2015-09-04 11:43:27

lubosh: ja tu hlasku o slabej batt registrujem mesiace, v penazenke mam novu batt a stale cakam, kedy to konecne zdochne a bude treba menit a zatial nic

2015-09-04 12:02:15

Ja som ju tam mal vyse mesiaca a potom som baterku vymenil...DO stale fungovalo bez problemov.

2015-09-04 12:25:59

Za rok vam reknu.. Ze by co kus, to original?

2015-09-21 22:27:50

Cau chlapaci,

tak sem se zaradil mezi vas, 1.8tsi sla z domu a 2,5i je doma :)

Mma najeto 1000 km, tzv rozjezdi se auto a za kolik jezdite s timto motorem ? :)

Diky za info a pripadny rady

2015-09-22 23:59:04

radismazda6: Ahoj, taky jsem pořídil 2,5i - mám ji cca měsíc, najeto 2300km. spotřeba od začátku 8,1l (50% město, 40% dálnice, 10% mimo). Jinak musím říct, že pokud se převodovka nepřepne na sport, tak je to hodně líné a nastavené primárně na spotřebu. A trošku mě zklamaly brzdy - tupý nástup a brzdí až se tomu více šlápne...

2015-09-23 06:33:01

Je horsi ze ty brdy jsou poddimenzovany a pri ostrejsi jizde a brzdeni se kotouce zkrouti . Uz se minto stalo podruhe , ted na to davam bacha uz. Proste krasny auto ale nad nekteryma vecma clovek krouti hlavou. Proc tam nedali vetsi kotouce....

Jinak nemate nekdo tip na kotouce z druhovyroby ? Brembo treba ? Neco co z lepsiho materialu ..., :)

2015-09-23 09:36:44

tie brzdy je dost citit ked sa presadne z niecoho, co doslova kuse Brzdi to trochu slabo a neni to len pomalsim nastupom

2015-09-23 10:07:27

Nezda sa mi ze by to brzdilo slabo. Ani brzdne drahy v testoch nie su ine ako u podobnych aut. Mne ten postupny nastup vyhovuje. Na druhej strane je pravda, ze som zatial nemusel brzdit nejako extra prudko a z vysokej rychlosti.

Kotuce sa mi skrutili na predoslom aute (GJ diesel) a menili mi ich v zaruke. Vraj material na prd, ale podla servisu su na nove vozy dodavane ine kotuce. V kazdom pripade sa neodporuca po prudkom brzdeni zastavit a ostat stat na brzde.

2015-09-23 13:53:33

Takže klasika, měl sem před Mazdou novou octávku II FL 1,8 TSI a ta byly zkroucené kotouče po 15ti tisících, dal sem závodní kotouče cca za 8 tis a do prodeje auta - 120 tis. km byly stále jako nové :)

Takže zase žádná extra tragédie, snad to bude jezdit, řadit a bude držet kastle :)

2015-09-23 14:17:22

ja s brzdami problem nemam, ale este nedostali poza usi, tak preto.

2015-09-23 14:43:18

ja na CX uvazujem uz dlhsie nad EBC brakes. minimalne dosticky vymenit. vacsie kotuce asi nevlezu a moc sa mi s tym nechce babrat, ale ked budem menit kotuce tak urcite za nieco ine ako original.

2015-09-23 17:10:31

Mě provozní brzdy vyhovují účinností i přesností dávkování, jezdím většinou na pohodu. Slabší mi přijde ručka, ta auto udrží jen stěží...

K výměně kotoučů doporučuju měnit i destičky od stejného výrobce, jinak to nemusí být ono (jiný součinitel tření, snížení životnosti atp.)

2015-09-23 18:01:45

ondrap: S temi brzdami souhlasim, je to bohuzel cena za nizkou vahu. Musim rict, ze tak male kotouce, co jsou v predu, jsem nemel ani na zadnich kolech u predchoziho auta... :-D (ale zase melo pres 2t). Jinak na normalni jezdeni to brzdi ok, jen ten nastup je u me hodne tupy a gumovy (mam pocit, jako by byly zavzdusnene). Jinak jsem brzdy zajel po cca 1000km - ale zlepseni jsem nezaznamenal.

2015-09-23 18:44:21

Jtk545 : urcite i cena tam bude hrat roli , setrili na tom. Kolegovi se kroutej i na novy cx9.

Jinak zde se da neco vybrat http://www.carid.com/2014-mazda-6-brakes/

2015-09-23 19:13:12

ondrap: Hmm, myslim, ze uz mam vybrano... Jeste zkusim pohledat prodejce v UK, kvuli DPH a clu.

2015-09-23 19:15:09

jtk545: myslim ze velkost nieje problem. Ak tam setrili hmotnost, tak na nespravnom mieste, radsej mali dat max 18 kola a usetrili by mozno aj 2x tolko ako na kotucoch. . stale mi pride, ze mazda teraz vsadila len na vzhlad na ukor potrebnejsich veci.

2015-09-24 18:20:18

ja neregistrujem problemy s brzdami iba to ze zadne kotuce a celust su hrdzave..

2015-09-27 01:42:27

Tak dnes po nasednuti a rozjeti problem. Rozsvitily se snad vsechny kontrolky, vsechny chyby (engine, sbc atd...). Auto nejelo a prevodovka (AT) skubala jak o zivot. Po cca 600m jsem se vratil domu a jel jinym vozem. Kazdopadne do servisu nejdrive za par dni a do te doby budu tapat. Pod kapotou jsem si vsiml velke oxidace na minusovem polu baterky, jinak nic.

Nestalo se nekomu uz neco podobneho? Cetl jsem v casti o cx-5 o moznem selhani turba (ano, mam 2.2 naftu 175k).


Odpovědět

1 ......... 108  109  110  111  112 ......... 134