Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 105  106  107  108  109 ......... 134

2015-07-16 14:29:53

moravan34: mě to auto taky baví, ale tohle mi úplně radost kazí, mám rád disel a teonhle má jizdní vlastnosti jako jeden z nej..,

volal jsem teď i do jinýho servisu a tam mi řekli, že je to normální jev, že si toauto vyhodnocuje samo kdy co a jak... prý dokonce, že při delší jízdě se ta nafta odpařuje, což teda nevim :). Nový SW mám , ten se aktualizoval. Psal jsem i na dovozce , ale zatim čekám na odpověď.

je divný, že to nemáte tak extrémní... asi to hodim jinam do servisu, aby se na to koukli.

2015-07-16 14:33:38

Caute, mam M6 benzin 145k 2014 a na garancke som si chcel dat zablokovat istop, no servisak mi povedal, ze sa to neda spravit. Nemyslim si, ze by to RJ neslo natrvalo deaktivovat , ked tam je tlacitko na deaktivaciu a moja verzia nema eloop.

Vie mi toto niekto potvrdit ?

2015-07-16 14:45:54

ondrap: opravdu bych po tom šel, protože osobně jsem se tohoto jevu taky obával a často olej kontroloval a jak říkám, nemám s tím vůbec problém.. teď jsem se byl podívat, od výměny ujeto 9500 km a olej mám u maxima.

OndraP, 2015-07-16 13:45:48 napsal:

LubosH: fakt nevim, jak to že se mi to tak zvyšuje ... problém tam žádný neni, vačka též zkontrolovaná. Fakt skoro jak noční můra, pač na novou mazdu se čeka teď pů roku i , nemluvě ten proděl při prodeji stávajicího.

je to rozdíl oproti tomu diselu , myslím v živosti a tak.,utoho benziinu 165 ?

2015-07-16 16:36:56

Ja som bral to, vo bolo na sklade, sedan 2.0 165k Revolution , farba Sonic Silver a spokojnost. Bol som roky zvyknuty na diesle, takze sa mi to zdalo spociatku lenive. Ale ked je to potrebne, tak tocim nad 4000 a celkom to ide. Celkovo je dynamika podobna ako ten 150k diesel, mozno aj o nieco malo lepsia.

2015-07-16 19:04:51

Zavo: kdyz jsem tu prolejzal forum, tak jsem tu uz narazil na prispevek kde to nekdo resil v nejakem servisu a bylo mu receno t samy co tobe , takze to asi nelze. Taky bych to chtel pryc :)

Moravan34, LubosH: tak diky za informace , snad se mi to podari vse nejak vyresit.

2015-07-18 11:24:17

ondrap: Tak tohle by chtělo upřesnit: píšeš, že jezdíš hlavně dálnice, tak proč by regenerace filtru neměla být úspěšná? A dále se nezmiňuješ, kolik si najel km od poslední výměny, časový údaj jeden měsíc není směrodatný...

2015-07-18 13:10:41

Dottore: je to cca 4500 km. Sic jezdim po dalnici ale kratsi vzdalenosti cca tech 50km treba 4x za den.

dnes jsem jel tam a zpet Praha-Zilina a poprve jsem poznal jak cela regenerace probiha a jak se projevuje pri jizde, je to zkratka poznat, ze zrovna regeneruje. Divny je ale to , ze za celou dobu co jezdim v tydnu ty kratsi trasy, tak jsem si toho nikdy nevsiml , je klidne mozna ze se ty tegenerace stale prerusovaly.... Proto to zvysovani.

Nicmene na dalnici ted ta regenerace trvala cca 15 km...

2015-07-18 15:20:32

ondrap: No, vidím to takhle: vzhledem k tomu, že popisovaný problém s extrémním ředěním oleje naftou tady skoro nikdo další nepopisuje, asi to nebude konstrukční vada, spíš vlastnost konkrétního motoru. Takže doporučuju reklamaci - ať se Mazda stará, aby motor neotravoval život jeho zákazníkovi, nehledě na vysoké provozní náklady.

Obecně bych se snažil, aby se proces aktivní regenerace nepřerušoval. Jestli na to není kontrolka, nech si zapnutou okamžitou spotřebu: když vyletí v ustáleném jízdním režimu o několik litrů nahoru a neklesá, tak jízdu nepřerušovat (současně se zvedne i volnoběh) a dokončit proces .

Asi Ti to teď nepomůže, ale: moc bych si rozmyslel, jestli nižší tabulková spotřeba není nakonec znehodnocená zvýšenými vstřiky při aktivní regeneraci. Když denně nelítám pracovně přes evropské dálnice nebo nepotřebuju vyšší krouťák (třeba kvůli přívěsu) - jaký může být rozumný důvod ke koupi drahého, složitého a nespolehlivého motoru s DPF...

2015-07-19 12:09:23

Dottore: no ja to auto kupoval lehce jety za dobrou cenu, to rozhodlo a bylo to rychly rozhodnuti, kdyz bych kupoval novy asi bych se dival predem po referencich.

Nicmene dnes jsem menil olej a ukazalo to cca 7mmm nad maximalni uroven , ne nad zancku X proste nad doporucenou max uroven oleje. Jako ze by se to za tu jizdu 900km fakt vyparilo , tak jak rikal technik z mazdy. Meril jsem to cca po 20 minutach stani na rovine.... Zahada :D

2015-07-28 19:03:38

Mohl by nekdo potvrdit jestli disel 2.2 150ps je ten samy motor jako 175ps jen je rozdil v software ? Cetl jsem to na mazdas274 foru...

2015-07-28 23:34:16

ondrap: ano je to tak, oba motory jsou konstrukčně naprosto totožné, liší se pouze nahraným SW. Potvrzeno (neochotně) značkovým servisem.

2015-07-29 05:20:08

Solverino: jj, ja to vcera jeste procital a je to tak, ofiko to mazda zamlcuje , treba mazda v norsku je otevrena, ale pry nikdy nebudou schvalovat nahrani sw 175ps do 150ps, bez ztraty zaruky... I BR performace a jiny chiptuningovy firmy ty motory upravujou na stejny hodnnoty, kolem 200ps.

Takze u ty 150ps se nebojim vykon v k lidu zvysit alespon na 180ps. Kdyz by mel nekdo znamyho v mazda servisu, tak dejte vedet, ja bych ecu nechal rad prehrat na tu silnejsi verzi , zaplatim stedre, zaruku neresim, mam rok 2013 z italie...

Nebo kdyz by se nasel nekdo se 175ps a nechal zazalohivat svou ecu a poskytl ten soubor, tak pak to staci akorat kdekoliv nahrat :)

2015-07-29 09:45:25

ondrap: ono by asi stačilo sehnat někoho kdo by měl ten silnější motor a někoho kdo umí přehrávat ECU, nakopírovat, zazálohovat starší SW a přehrát novým - za rozumnej peníz by to mohla být velmi zajímavá varianta.

Dle servisu je tam (v obou výkonových verzích) i stejná spojka a převodovka.

2015-07-29 09:59:46

ondrap: Ověřil bych si, aby tam při případné další návštěvě Mazda servisu nepřehráli zase ten původní soft - aby to nebyly vyhozené peníze. Řekl bych, že to napadne spoustu lidí a Japonci se budou nějak jistit...

2015-07-29 10:46:40

Nemyslim si, ze to bude take jednoduche. Ale som zvedavy na vysledok :)

2015-07-29 10:49:29

lubosh: uvidíme, někdo to bude muset vyzkoušet :)

2015-07-29 15:30:37

chlapci pozor s tym prehravanim ECU... rozdiel medzi BRP a "garaz-ujom" alebo krabickou z ebay je, ze BRP si najprv zmera auto/motor a podla individualnej situaciu to nastavi. Napr. su ludia, co si nedavaju plny vykon, ale nastavia strop vykonu nizsie.

povodnu mapu dostanes na CD a ked Ti mazda prehra novy sw, tak mas napr. v BRP nahratie upraveneho zvyseneho zadarmo

Taktiez ako bolo hore uvedene, specialne skyactive dizle sa furt premapovavaju v servise kvoli problemom. je tu toho na fore hafo, ako sa nahraval novy sw kazdeho pol roka lebo regeneracia, alebo problemy s AT a neviem-co-este...a to znamena ze Vas novy sw je v prdeli a musite si to v tom lepsom pripade sami nahrat ( neviem ci si toto vela ludi trufne )

Napr. v BRP su cisla sw po re-map ecu rovnake ako povodne, a teda na to nepride mazdaservis, pokial vyslovene nejde po tom ( co vacsinou nejde ).

2015-07-29 17:01:13

ja by som strasne chcel vidiet chipnutu skyactive-g , ale nie grafy ale porovnanie zrychlenia pred a po ... stale ziadne video na nete :(

Na papieri +35k je velmi lakavych..

2015-07-29 17:21:13

zavo: ked poziciam go-pro kameru tak urobim. skusal som to s iphonom v ruke 80-140 na 4ke sam v aute, ale bolo to dost o hubu

2015-07-29 18:06:31

Tibalt: ono jde o originalni sw ktery je v diselu 175ps , tak ho nahrat do diselu 150ps... Protoze jsou to zcela identicke motory.

Na klasicky chiptuning bych sel k sgs motorpower, ktery ma dobre reference a dle jeho prispevku na ruznych forech tomu rozumi a dela to dlouho.

Proste 2.2 skyactive se k zvyseni vykonu uplne nabizi.


Odpovědět

1 ......... 105  106  107  108  109 ......... 134