Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 104  105  106  107  108 ......... 134

2015-04-23 12:17:53

Co se tyc esedadel nesouhlasim.Zadne struny tam nemam a vypln bude stejna.Ale sou mekci a pohodlnejsi.Coz hlasila i zena po nastoupeni.

Ovsem je mozne ze Mazda to menila.Co sem cetl tak M6 2013 ma jine sedacky nez M6 2014.Ja mam leto 2014 model a ten ma uz hodne uprav na zaklade problemu predchozich modelu.A zrovna kozene sedacky resili jak "nekvalitu" potahu tak sedadlo jako takove.

Takze to muze byt duvod.

Odhlucneni tez je resene jinak u 2014 nez 2013..

Ad infotaiment mam menenj trikrat USB/BT modul a je to stejne rychle jako u FL.jelikoz to pouzivam denne tak bych si vsiml.

Jen FL ma vetsi displej a "vylestenejsi" grafiku.ZAse ten ve FL s emi pomerne casto sam restartoval coz me treba u me nedela nikdy.

Ad navigace souhlas takze drzak sem mel v obou a jezdil sme dle Sygic v mobilu

Svetla sem porovnaval velmi bedlive a svitej imho stejne ale Xenony nemaj studeny svetlo coz ty LEDky maj.

2015-04-23 12:22:05

Este jedna vec - pocit z interieru je uplne iny. Presivana "koza" na pubnej doske vyzera luxusne, takisto aj ina stredova konzola s makkou kozou na bokoch pri nohe. Ine kvalitnejsie dekory, ine plasty a pevnejdia stredova konzola.

Nizsi soferi budu mat problem s laktovou opierkou, prezoze uz nie je po F/L posuvna.

2015-04-23 12:43:41

lubosh: interier je predelanej hodne.Stredovej tunel je o dost pevnejsi nez pred FL.

Ovladace oken maj stribrnej okraj a vypada to lip nez obyc pred FL.

Ale treba ovladani vetraku tlacitkama me nevyhovuje,kolecko je lepsi.Nicmene to sou drobnosti

Ty loketni operky je fakt skoda nechapu ze ji nenechali.

2015-04-24 12:48:29

natrafil som na link , ceska firma odhlucnuje M6 a zaujimave ceny. Daleko nizsie nez som doteraz pocul v zahranici

http://www.revilohifi.cz/...lucneni-podlahy-auta.html

2015-04-24 19:09:30

Ahoj neni to tady levnejsi http://www.ahifi.cz/clank...iv-odhlucneni-vozidla.htm hlavne tady to je komplet v tom odkazu od tebe je to jen podvozek.

2015-04-24 20:35:42

ja v tvojom odkaze nevidim robit podlahu. No a tie dvere by som im robit nedal, davat tam ANS na vonkajsi plech je zle.

inak je tam aj praca na dverách s lepsim materalom

http://www.revilohifi.cz/...eni/odhlucneni-dveri.html

2015-05-02 15:24:04

V posledním SM srovnávací test nafťáků: nová šestka zvítězila nad passatem a mondeem! Výhrady byly k sedačkám a omezenému prostoru v kabině, LEDky v hlavních světlech slabé na dálku. Jinak tradičně chvála na vše ostatní, včetně "emotivního" designu ...

2015-05-02 20:06:46

Poradite nekdo jestli mohu pouzit hb3 65w hałogen , kdyz standartne tam je 60w halogen ? Tech 5 w snad problem preci delat nebude...

Jinak jsem zde zminoval ze tomtom navigace na NB1 se da zrychlit pouzitim rychlejsi SD karty, tak skutecne tomu tak je. Muzu rict ze je to ted tak o 40% rychlejsi. Nevim proc tam standartne cpou pomaly sd.

2015-05-05 06:56:52

I tady jezdí... Challenge: "Najdi šestku v Singapuru"

2015-05-22 13:53:01

nové klubové samolepky se siluetou M6 GJ - http://www.mazdaclub.cz/f...alni-vlakno-r-2015-141492

2015-07-07 15:02:56

Ahoj vospolok, mám pofaceliftovú šestku s bezkľúčovým vstupom (Revolution Top). Zaujímalo by ma, či je možné nejak otvoriť okná na diaľku, tzn. bez stlačenia Start tlačítka, buď kľúčom, alebo tlačítkom na dverách. Na nete som sa dočítal rôzne postupy, ale ani jeden z nich na moju Mazdu nefunguje, a tak neviem, či to treba reklamovať, alebo či to proste to auto nemá.

V prípade, že to od výroby nefunguje, je to možné dokúpiť nejakú hračičku, ktorá to zvládne?

Ďakujem za rady!

PS: Neviem, prečo sa to zobrazuje v tomto vlákne, myslel som, že zakladám nové. A neviem to teraz zrušiť. Mno. Noobies.

2015-07-08 10:36:08

Tato vec fungovala na predoslej Mazde 6 GH.Podrzal si odomykanie/zamykanie a vsetky okna isli dole/hore. GJ taketo nic nema.

2015-07-08 11:41:39

lubosh: To je šialené, nechápem, prečo by robili takýto downgrade. Nedá sa to nejak nechať dorobiť?

2015-07-08 11:43:54

frogman: Neviem, nikdy som to nepotreboval ani nepouzil :)

2015-07-08 12:26:35

lubosh: tuto funkci mám na M5 2005, patřilo to k funkcím bezklíčového přístupu. Je to super věc a u M6 mi chybí, bral jsem to jako daň za to že nemám top výbavu. Jen pár situací kde se hodí. Venku 35 auto na parkovišti před firmou a máš pootevřená okna kvůli větrání, příjde bouřka a jen za oknem zmáčkneš a podržíš tlačítko zamknutí a máš okna zavřené (všechny) když funkci nemáš běháš po dešti, nebo v létě se blížíš k parkovišti auto už vidíš otevřeš si naplno okna a něž přijdeš k autu to největší horko je venku atp. dobrá funkce..

2015-07-08 12:28:37

moravan34: Jj presne s týmto súhlasím. Veľa áut to má, aj všetky koncernové, a používam to často a rád. No škoda reči, keby niekto vedel, ako to nechať doinštalovať, dajte mi vedieť. Dík.

2015-07-16 12:52:11

Vím, že toho bylo asi napsáno více zde už, ale rád bych napsal osobní poznatky s mazdou 6 gj 2.2d 150k. Celkově auto super, baví mě víc jak předchozí mondeo mkIV. Motor má skvělý jizndí vlastnosti , táhne až do 4,5-5k otáček, tím ale co se týče motoru, to končí.

Totální katastrova jsou regenerace DPF, jezdím 70% dálnice (min. 44km do práce), 30% město a zvyšování hladiny oleje v důsledku nedokončených častých regenrací má za následek to, že musim měnit olej každý dva měsíce ! Teď to vypadá, že to bude i dřívě, mám měsíc od výmeny a pomalu se blížim k maximální urovni hladiny oleje... Myslím, že plno věcí je řešitelných bohuohle je past na zákazníky , vím že to dělají i jiné značky , ale NE v takové míře jako mazda.

Tak si říkám co s tím, přece nemůžu každý dva měsíce jezdit do servisu , na to neni čas... přemýšlim, že si koupim pumpu na olej a jednoduše olej vyčerpám přez otvor měrky a naleju novej. Práce na 20 min.... a vždy po 10 000,- to nechám komplet v servisu , nebo vlezu pod auto + vyměnim i filtr.

Prostě tohle je fakt hrůza. To aby fakt člověk jen jezdil po rovine s otáčkama mezi 2-2,5k.

2015-07-16 13:14:50

ondrap: Mazdu GJ 2.2d 150k som mal skoro 2 roky, najazdil som 41 000 km a nikdy mi olej nevystupal na 'X'. Nad MAX trochu bol, ale to by malo byt este ok.

Regeneracia prebiehala kazdych 200-400 km. Jazdim dialnice 20%. 5% mesto, zvysok okresky. Spotreba 6 litrov, normalna, svizna jazda. Spotreba myslim na diesel vysoka. Problemom je casta regeneracia a system riesenia likvidacie oxidov dusika bez mocoviny. V oboch pripadoch sa spotrebuva nafta navyse. Ak tlacis na plynovy pedal, tvoria sa sadze, ak jazdis defenzivne, nafta sa spotrebuva na likvidaciu NOx. Plus problem s vackovym hriadelom...

Stacilo, auto islo prec a kupil som Mazdu 6 po facelifte s 2.0 165k benzinom a som spokojny. A mimochodom, spotrebu mam iba o pol litra vyssiu ako s dieslom pri rovnakej jazde, rovnakych trasach...

2015-07-16 13:45:48

LubosH: fakt nevim, jak to že se mi to tak zvyšuje ... problém tam žádný neni, vačka též zkontrolovaná. Fakt skoro jak noční můra, pač na novou mazdu se čeka teď pů roku i , nemluvě ten proděl při prodeji stávajicího.

je to rozdíl oproti tomu diselu , myslím v živosti a tak.,utoho benziinu 165 ?

2015-07-16 14:19:11

ondrap: Je to nějaké divné, já mám M6 GJ 2,2D 150k 1,5roku, najeto aktuáně 44 500km, výměna oleje proběhla 2x podruhé při 36 000 km a to předčasně ale kvůli vačkám. Nikdy jsem se nedostal na měrce k X jen lehce nad MAX. Jezdím 30% dálnice, 40% okresky 30% město a to i krátké trasy takže bych měl mít se zvyšováním hladiny oleje větší problémy. Dřív jsem se snažil při regeneraci radši pokračovat v cestě a regeneraci dokončit, teď na to kašlu. Regenerace probíhá každých cca 250 km. Ty problémy jak je popisuješ já prostě zdaleka nemám a myslím, že je nemá tady nikdo. Podobný problém se řešil v tématu CX5 ale u prvních aut co se k nám dostaly a vím, že se přehrával soft. v řídících jednotkách a měnila se měrka oleje Jedna taková s tímto přehráním a vyměněnou měrkou jezdí u nás ve městě a majitel mi to potvrdil. Podívej se na témata CX5 cca 2 roky zpátky... Nebo se zeptej v servisu potažmo přímo u dovozce.Já jsem s motorem spokojený jen je nahlodaná důvěra kvůli vačkám. Průměrná spotřeba od prvního dne co ji mám podle pravidelné evidence každého tankování je 5,72 l/100km. Teď v létě jezdím za cca 4,8 - 5,2 podle toho jak moc používám klimu. Tankuji ale pouze značkovou naftu ale normální žádné MAX...


Odpovědět

1 ......... 104  105  106  107  108 ......... 134