Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 101  102  103  104  105 ......... 134

2015-03-15 21:16:28

u G165 neni motor to jedine, co zlepsuje dynamiku, ale aj vyrazne lahsia prevodovka. Napr 3 u G145 je skoro rovnako tazka ako 4 u G165 a to je dost podstatne. Aj bez silnejsieho motoru by bol citelny rozdiel v prospech lahsich prevodov.

2015-03-15 21:54:42

dottore: ano natacej se stejne jako Xenony a pri prejezdu pricne nerovnosti se stejne klepou jako xenony.

2015-03-15 21:58:05

mirec38: u G145 je defacto vsechno posunute o jeden stupen.Treba s G165 radim kdyz chci 6ku uz v 50km/h kdezto u G145 az kolem 70km/h.I tak hlasi "radce" na palubce.

Dale se ta G145 musi vic tocit nez G165.

A G145 ma silne dieselovej zvukovej projev az do 4000RPM.Zatimco G165 ma uplne jinej zvuk.

2015-03-16 16:40:47

stambous: tak mojej G145 tocenie moc nechuti, na trojke citit, ze za 5500 to uz nechce

dieslovsky prejav to trochu ma, to je fakt

mne radca 6 radi dat uz aj pod 60 a kludne aj v miernom stupani, samozrejme pri jazde na tempomat, Ked sa nejde na tempomat, hlasi to mensie bludy . Mimo mesto je ta 6 pouzitelna len s tempomatom alebo z kopca, inak je to neprijemny pocit, ked auto nejde za pedálom

2015-03-17 14:13:09

mirec38: daj si to chipnut na 180ps a nemas problem

2015-03-17 20:53:11

tibalt: no vidis kdybych to ocipoval tak mam problem

2015-03-17 20:59:24

Jinak pokracovani porovnavani.Dneska sem se zameril na navigaci.

Navigace FL je v necem lepsi a kupodivu v necem horsi nez pred FL.

Lepsi:

  • zadavani adresy atd je konecne normalne rychle
  • grafika vypada lepe

Horsi:

  • vse nastaveno na cestinu a ona naviguje anglicky.nenasel sme zpusob jak zmenit hlas na CZ
  • pri jizde ukazuje na mape a obrazovce vse ale neukazuje kolik km/h jedu.Proboha proc?
  • kdyz se ma treba naject na sjezd z dalnice misto velkeho obrazku s pruhama kam ma clovek naject ukazuje dole malinka sipecka kam sema ject.Takze kalsickej Nemeckej sjezd pres xpruhu je problem neni videt kam ma clovek ject

Takze stale je navigace horsi nez to co ma clovek v mobilu.Skoda.

A posledni poznatek BT modul a parovani apouzivani mobilu.Tady to funguje skvele.Mobil se paruje takrka hned a funguji vsechny funkce jak maji.

2015-03-17 21:31:25

tibalt: som si neni isty tym 20% narastom a mam 5r zaruku na motor, takze cipom by som ju vyhodil z okna

aj ked pri tom ako sa dnes servis stavia k problémom, tak tu zaruku som rozsiroval mozno aj zbytocne.

2015-03-18 12:18:31

nevim jak jinde ale pozjistoval sem v Liberci maji jeste tri volne M6 modelovy rok 2015 se slevou 50 000kc , docela me to mrzi z tady na liberecku je nejak mrtvo s mazdama 2 se slevou jeste nejsou prodane (zatim)

2015-03-18 14:45:53

mirec38: so zarukou je to otazne. ale ten vykon je realny. na Nemeckom fore se tomu tiez venovali. G145 je iba "priskrteny" G165. vidno to aj z krivky vykonu kde pri G145 je zhodna s G165 az do tych 145ps a potom odkvecne. Max tah pri 4tis rpm. Rovnake pre vsetky verzie Gcka. Vykon G145 sa pri 5tis rpm zastavi, pricom G165 ide dalej

2015-03-19 01:09:40

A je to venku. Už o tom psal pavelgut v CX5. V SM Diesel speciál 1/15 píše pan Vaculík o motorech 2.2 a o konstrukční chybě, která ničí vačky. Technice moc nerozumím, ale z článku mi vychází, že vačka je tak blbě konstrukčně vyřešená, že se prostě holí, a ikdyž vymění matroš, tak se bude holit dál. Čert to vem v záruce, ale co potom, jedině před koncem záruky prodat, ale komu....

2015-03-19 08:28:57

Neviem, ale nezda sa mi to. Este som nepocul o nikom, komu by to blblo opakovane. Ale ak ano, bol by to poriadny pruser a Mazda by asi mala dost velky problem.

2015-03-19 08:49:47

Tak v prvom rade to bude nas problem. Lebo auto na ktore sa neda spolahnut, ze ta nenecha niekde 500km od domu je na nic... A Mazda az nasledne poskodene meno. Lebo dalsiu si uz nekupim...len neviem co s touto. Predavat som ju este v plane nemal.

2015-03-19 09:06:16

Ano, pravdu mas. Ja do Mazdy uz tiez nepojdem a to som mal doteraz vsetky sestky. Ale ako som pisal, moc sa mi to nezda. Uz su na tychto motoroch slusne najazdy a o opakovanom probleme s vackou som este nikde nepocul.

2015-03-19 12:05:15

lubosh: autobild rozobral do srobika 2,2D po 100 000km, aj cely motor, a nic nenasli. bol to model 2012, jedna z prvych serii.

aj turbinu, blok, valce, vacku. vsetko. mozno je pan vaculik agentom VAG a ked zistili ze im klesa predaj passatov a O3 v prospech mazdy, tak reaguju

napr. v Autobilde nedavnom porovnali golf 1,4tsi 150ps a M3 G165 a totalne G165 zvozili ze je leniva a ze sa na TSI nechyta co sa tyka nicoho

2015-03-19 14:14:53

tibalt: Nerozobral autobild len Mazdu CX-5?

2015-03-19 18:54:48

iron: Je to nešťastná záležitost a pan Vaculík to popsal přesně. Nelze, než doufat, že to Mazda vyřeší lépe, než BT modul. A raději nečekat na "good will" výrobce a doplatit si pětiletou záruku - za předpokladu, že tyhle závady motoru pokrývá.

Tuším, že svolávací akce nebude. Ostuda už je stejně a preventivní výměna by stála Japonce šílený prachy...

tibalt, 2015-03-19 12:05:15 napsal:

lubosh: autobild rozobral do srobika 2,2D po 100 000km, aj cely motor, a nic nenasli. bol to model 2012, jedna z prvych serii.

aj turbinu, blok, valce, vacku. vsetko. mozno je pan vaculik agentom VAG a ked zistili ze im klesa predaj passatov a O3 v prospech mazdy, tak reaguju ..

napr. v Autobilde nedavnom porovnali golf 1,4tsi 150ps a M3 G165 a totalne G165 zvozili ze je leniva a ze sa na TSI nechyta co sa tyka nicoho ..

2015-03-19 19:12:41

tibalt:

Lehce mimo ohledně agenta VAG.

Pana Vaculíka bych rozhodně jako agenta VW nepodezíral. Spíše naopak. Kdo čte jeho články delší dobu a hlavně zná i periodika pro která psával dříve ví, že ho na předváděčky nových koncernových modelů radějí ani nezvali...

2015-03-19 19:46:42

Sice nemam DYZLA ale neda mi to nereagovat.

Rikam cely zivot ze nafta patri do kamen a do traktoru.

U aut co hodne jezdej po meste je dyzl proste zralej na odpis nehlede na znacku.principelne sou to vzdy motory do nakladaku aby porad bezeli a ne aby se s nema hrkalo na kratke jizdy.

A je fakt jedno zda to je japonec nebo evropskej.Odchazej vsechny.

Vidim to v praci,novy HDI pazouti ze trech aut uz dva v zaruce s motorem v servisu, motor sel kukat,zakarbonovanej atd.

Proto benzin,obvzlast kdyz ma spotrebu skoro jak diesel.

Takze si pak clovek uziva spolehlivej benzin,ma klid,motor pohoda....................................................

..................a pak mu odejde ridici jednotka

2015-03-19 20:12:14

mazda+chrochta je zla kombinacia uuz roky. Na zaklade toho sa neda odsudit kazdy chrochtak. Mne sa napr lacil 3.0TDi v A6.

dobre utlmene, sluzny tah a neskutocne dobra spotreba.


Odpovědět

1 ......... 101  102  103  104  105 ......... 134