Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 134

2013-02-17 13:37:01

Taky jsem se těšil a ono nic. Asi se jim opravdu zalíbila No uvidíme příští týden

samper, 2013-02-17 13:06:06 napsal:

Celkově ta akce, čtyři šestky v pohybu, dvě na shopu a hlavně ta jedna je moje vysněná 165 k Revolution v manuálu a bílé kůži, prolezl jsem si jí v klidu úplně komplet ..

2013-02-17 13:54:51

jak vypada v realu ten svetly vnitrek??? je to ok? to chciiiiiiiii

MAX6  
J.
2013-02-17 14:04:08

Na spořilově když jsem ho viděl,tak mi spíš přišel takovej krémovej než čistě bílej,ale čuměl jsem přes okýnko

2013-02-17 19:11:40

Naživo mi to přišlo něco mezi bílou a krémovou, na videích a fotkách mi to připadá spíš jako bílá. Seděl jsem v tom jen v autosalonu pod světlama, na denním světle to bude třeba zase jiný. Budu se domlouvat na předváděčce, tak na to mrknu pořádně

2013-02-18 09:21:05

Takle je to správně. Mazda pěkně vepředu ať je vidět

Deri, 2013-02-18 09:21:05 napsal:

Takle je to správně. Mazda pěkně vepředu ať je vidět ..

2013-02-18 12:11:51

Pecka fotka, z jakýho testu je prosím? Kdyžtak dej odkaz nebo mi pošli SZ, díky

2013-02-18 12:46:11

Tuhle fotku jsem našel na FB na stránkách Mazdy z jakýho je to konkrétně testu netuším.

2013-02-18 12:51:54

to uz se tu nekde resilo ne? ten test mazdy 6 hnujdeje i40 pasat nebo golf nebo co to je a jeste neco opel myslim nevim ted nekde tady vtom vlaknu to je to bude asi ono

2013-02-18 14:40:31

To gillisek: Nene. To bílé je Peugeot 508 a ten v autotipu nebyl

2013-02-18 14:57:55

Přesně, to neni ten test z Autotipu, tam nebyl VW, jen i40, Laguna, Insignia, Avensis a myslím Mondeo..

Jsem zvědav na tu sobotní primu

samper, 2013-02-18 14:57:55 napsal:

Přesně, to neni ten test z Autotipu, tam nebyl VW, jen i40, Laguna, Insignia, Avensis a myslím Mondeo..

Jsem zvědav na tu sobotní primu ..

2013-02-18 15:14:50

Taky se na Primu těším, i když normálně tyto pořady nesleduji. Nicméně mám pocit, že jsou možné tak dva výsledky: Buď nám test potvrdí, jak je to dobré auto, nebo usoudíme, že daný test není objektivní Tož, doufám, že to bude to první .

2013-02-18 18:56:27

Vážení kolegové, můj osobní názor a názor lidí co dělají do aut, je takový, že nový model se nekupuje. Vždy trpí nějakými dětskými nemocemi apod. Pak je jedna svolávačka za druhou a na průser je zaděláno. Nejlépe vždy vychází ten co končí, vše už je vychytáno a za super peníz. taky jsem chtěl počkat na model 2013, ale nakonec jsem do toho nešel právě z popisovaných důvodů. Koupil jsem funglovku TE+ 2l, a a ž ho ojedu koupím si zase za 400 funglovku GJ.

Frank, 2013-02-18 18:56:27 napsal:

Vážení kolegové, můj osobní názor a názor lidí co dělají do aut, je takový, že nový model se nekupuje. Vždy trpí nějakými dětskými nemocemi apod. Pak je jedna svolávačka za druhou a na průser je zaděláno. Nejlépe vždy vychází ten co končí, vše už je vychytáno a za super peníz. taky jsem chtěl počkat na model 2013, ale nakonec jsem do toho nešel právě z popisovaných důvodů. Koupil jsem funglovku TE+ 2l, a a ž ho ojedu koupím si zase za 400 funglovku GJ.

2013-02-18 21:34:29

Dneska jsem podobný názor četl kdesi jinde na netu. Jistě, že má svou logiku, nicméně existuje spousta důvodů, proč jít do nového modelu. Zrovna tak jsou lidé, co nikdy nepůjdou do nového auta a budou jen vymetat bazary, a mají taky svou pravdu. Třeba, že hodnota investice do nového auta prudce klesne už po vyjetí z autosalónu, a vesele dále klesá v prvních letech. Nechť je lidem, co nechtějí jít do nových modelů útěchou, že kdyby nebyli i takoví, co nové modely kupují, pak by se údajné nemoci nevychytaly, a vývoj by šel dopředu z generace na generaci podstatně pomaleji.

Než složitě vysvětlovat důvody, proč bych nešel do staršího modelu, raději uvedu, že s původní šestkou jsem se byl projet koncem roku 2010, kdy už bylo jasné, že se něco nového ohledně M6 chystá. Nakonec jsem si řekl, že chvilku počkám a uvidí se (tehdy jsem měl za to, že půjde jen o nový motor SkyActiv a je to otázka spíše měsíců než let). Tak chvilka nakonec trvala podstatně déle, než jsem čekal (např. první model SkyActiv nakonec nebyl očekávaný M6, ale CX-5), nicméně ta doba čekání a těšení se na ni měla rozhodně své kouzlo. Postupné odhalování GJ skrze Shinari, pak Takeri, nakonec příjemné překvapení, že konečný sedan ještě mnohem hezčí, než by člověk vůbec od produkčního auta čekal. Pak přišly ne zrovna povedené neoficiální nákresy kombi, nakonec přebité neskutečně zdařilou reálnou verzí Wagon - prostě překvapení, touha, emoce, těšení se, neustálé odsouvání neoficiálních očekávaných termínů, Japonské tsunami, špatné hospodářské výhledy Mazdy, pak přes koncepty postupně odhalovaná videa atd. atd., Člověk k tomu autu získal mnohem větší vztah, než jaký by kdy jinak mohl získat, takže pak nějakých 150-200 tisíc v rozdílu ceny proti výběhovému méně technicky vyspělému modelu nemusí řešit, resp. by mu to opravdu nevynahradilo to ostatní příjemné s novým dlouho toužebně očekáváním modelem spojené.

Ano, uvědomoval jsem si hned, že osvědčené auto s letitým vývojem a výrobou je sázkou na větší jistotu, slevy jsou a budou extrémní. Nicméně pro mne by to byla nudná sázka a chladný kalkul, který by mi v tomto případě za ušetřené peníze nestál. Nehledě k tomu, že nový model je obvykle vývojově v řadě ohledů mnohem dále než ten původní, pokazit se může každé nové auto, je to vždy i o štěstí, resp. smůle, když někdo natrefí na poruchový vůz. A pokud jde o obecné dětské nemoci napříč celou produkcí, to přece není pravidlem, a pokud něco vyjímečného nastane, tak to automobilky řeší hromadným svoláváním na opravy v rámci záruky.

Na druhou stranu jsem velmi rád, nejen za sebe, ale i za prodejce, že jsou i lidé jako Frank, neboť by byl docela problém, co s těmi vozy vyrobenými ke konci životního cyklu předchozí generace. Kdyby každý jako já 2 roky čekal na nové modely, pak by mohli výrobci rovnou mezi jednotlivými generacemi na pořádně dlouho přerušit výboru . Takže se lidé s různými preferencemi vhodně doplňují a je jen fajn, že to tak je . Vlastně i ty slevy samotné jsou pouze reakcí na poměr nabídky a poptávky, nic víc. Kdyby většina lidí nechtěla nový model, pak by se ten starý slevňovat nemusel.

Frank, 2013-02-18 18:56:27 napsal:

Vážení kolegové, můj osobní názor a názor lidí co dělají do aut, je takový, že nový model se nekupuje. Vždy trpí nějakými dětskými nemocemi apod. Pak je jedna svolávačka za druhou a na průser je zaděláno. Nejlépe vždy vychází ten co končí, vše už je vychytáno a za super peníz. taky jsem chtěl počkat na model 2013, ale nakonec jsem do toho nešel právě z popisovaných důvodů. Koupil jsem funglovku TE+ 2l, a a ž ho ojedu koupím si zase za 400 funglovku GJ.

2013-02-19 09:46:13

Jsme laik, ale nemyslím si že "nová" M6 je tak úplně nová, že by nebyla vyhcytaná. Vše je spíše evoluce, než revoluce. Kdy mslíš že bude GJ vychytaná? První facelift? Nebo těsně před nástupem další generace?

2013-02-19 10:24:33

Podle mě to Le_Mans_Fan vystihl dobře, takhle to prostě funguje. Ale i na Frankovo pohledu něco je.

Např. já budu dál šetřit a koupím GJ po faceliftu. Dám třeba příklad u mojí GG - facelift kromě koroze (i když jen částečně) vyřešil např. zátěžové čidlo ve spolujezdcovo sedadle a s tím spojené problémy nefunkčních airbagů. Nebo třeba zdánlivou drobnost - automatický dojezd všech oken. Jsou to mnohdy maličkosti, ale podívejte se třeba na CX-5: skoro všechny první vozy mají vibrující kapotu a zrcátka, je tady o tom diskuze a vlastně dosud k tomu výrobce nazaujal žádné stanovisko..

Ale ruku na srdce, kdybych měl aktuálně prostředky na GJ 2.0 Revolution, asi na facelift nečekám a risknu to

Prožíval a prožívám to stejně jako Le Mans, prostě od Shinari, Takeri.. Hltám každý test, fotku, videa, jezdím se dívat do autosalonu jako malej kluk a naprosto chápu, že si jí koupil hned. Ať mu slouží a Frankovi jeho GH taky

2013-02-19 12:55:32

To já bych šel pro GJ 2.5 Revolution a asi (jen) kombi i když mám současnou 2.5 GTA HB.. Jen mě trochu mrzí, že nemá zadní světla s technologií LED a absence toho HB trochu taky.

2013-02-19 17:42:59

Kdyby většina lidí nechtěla nový model, pak by se ten starý slevňovat nemusel. No víš nechci ti brát iluze, jak všichni chcou ten nový model. CX 5 se prodalo v ČR cca 460 a konec už stojí a neprodává se. U nové 6 to bude podobně, já sám jezdím Mazdu skoro 20 let, a když jsem teď bral tu 2012 u autorizovaného prodejce, tak jsem byl po roce první člověk co chce 6. Ale GJ budu určitě držet palce a v budoucnu si jí určitě koupím

2013-02-19 21:21:29

Co já vím, tak na CX-5 se čeká až 7 měsíců, nechce-li člověk přesně to, co je skladem. Ale jaká je realita, toť otázka. Sám si přeji, aby se Mazdy prodávaly. Mám je rád a čím víc se značce bude dařit, tím je lepší výhled na další skvělé modely do budoucna. Nevím, u jakého prodejce jsi šestku bral, sám si myslím, že kdo předchozí model chtěl, tak si jej dávno koupil a ostatní snad čekají na GJ. Nevím jak ostatní zde, ale já nenašel absolutně žádný důvod uvažovat o standardních alternativách k M6, tedy o Passatu a Škodovce. Přitom právě těch se prodá násobně víc než Mazd i čekoholiv jiného, líbivějšího.

2013-02-19 22:38:20

Frank>

Začátkem února jsem četl, že se CX-5 prodalo (jen za leden 2013!) 236 vozů. To nějak nekoresponduje s tím celkovým číslem, co píšeš. Taky mám komplet přečtenou zdejší diskuzi o CX-5 a spousta lidí na ni stále čeká kolem půl roku. Celosvětově poptávka mnohonásobně převyšuje objem výroby. Neviděl bych to tak černě. I když šestek nikdy nebude tolik jako passatů a ochcávek (a je to dobře), GJ v prodejích věřím. Můj odhad je, že se bude prodávat líp než GH. Čas ukáže, zatím je na tyhle soudy brzy. Možná je to víc přání než skutečnost, ale uznej, že tahle generace má slušně našlápnuto, je to komplet nový auto..

2013-02-19 23:02:15

Když už tu byla řeč o dětských nemocech a já reagoval svoláváním do servisů, tak jsem zrovna natrefil na související článek, třebaže se netýká Mazdy (naštěstí ):

http://www.auto.cz/bmw-sv...ce-nez-500-000-vozu-72995

Zde se píše, že svolávány jsou i modely, vyráběné koncem roku 2006 i jiné z roku 2007. Pokud bych se tedy měl řídit radami 'těch, co dělají do aut', a které bezesporu mají svou logiku, mohl bych si právě pořídit svůj předchozí automobil, abych měl jakouž takouž jistotu, že se mi to svolávání vyhne . Navíc u BMW MY2006 jde o problém s brzdami, což je s ohledem na bezpečnost docela zásadní.

To mne opravdu utvrzuje v tom, že opravdu není dobré takto uvažovat a raději si koupit nové moderní auto, které se člověku líbí a po kterém touží .


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 134