Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1  2  3  4  5 ......... 134

2012-10-18 09:49:23

Až se divím, že to tu ještě nikdo nezaložil :) ono všeobecně tu je docela mrtvo teď :) a tak co říkáte na novou 6.. myslím že je fakt nádherná povedla se tak jak měla (až na tu navigaci zasunutou až k motoru :D) jak se mi předchodzí 6 moc nelíbí tak tahle je fatk nádherná. Kdyby ještě udělali MPS a přiostřili ji tak to bych snad zaplatil i životem ale ta 2,5 benzin taky nebude špatný :) palec nahoru Mazda a snad se bude dařit v prodeji a šul..i co kupujou pasaty a mondea přidjou k mazdě cenově to není špatně navrhnute...

MAX6  
J.
2012-10-18 12:59:24

Souhlasim.Nádherný auto. Nejvíc se mi líbý v tý perleťový červený v sedanu a s těma bílejma koženejma sportovníma sedačkama. Opravdu budu každýmu závidět,kdo si jí pořídí. S motorama naprosto souhlasim,ale je mi jasný,že třeba do USA nebo japonska tam budou i ty 3.6L nebo MPS. Což je jediná věc která mě štve,že opět neudělali čtyřkolku,i kdyby to nemělo bejt MPS. Ale jinak super

2012-10-18 13:45:18

Bude asi záležet jak pujde prodej jak se to chytne a budou mít dobrou odezvu tak udělaji sportovní mode :D:D kdyby to byla pernamentní čtyřkolka okolo 300 koní tak na tak lehké auto by to bylo super svezení, ale museli by tam dát lepší zavěšení to narovinu :) ale nebal bych se i nějakého toho 6-ti válce stejně výkonově sice by to bylo težší ale zvuk jak víno :)

2012-10-18 14:06:32

Co som niekde cital, tak zadna naprava je z CX5 a nemal by byt problem ju prerobit na 4wd.

Nechcem ani pomysliet na dodacie lehoty, ked uz teraz CX5 nestihaju vyrabat a nova M6 je bomba!

2012-10-18 14:16:10

Mně se to taky moc líbí, taky jsem četl, že má zadní nápravu z CX-5 a dostatečně velký středový tunel na to, aby mohla být v budoucnu i 4WD. Každopádně toto je možná jedna z věcí, které Mazdě chybí v boji s Passaty a Mondeama, někdo prostě chce 4WD. Snad v budoucnu bude

Jinak co se týče konkurence, tak Mondeo mi přijde dost podobné Mazdě zepředu, což je trochu škoda, by mě zajímalo, kdo se v kom zhlídnul. Ještě k Mondeu - víte, že základem bude 3válcový motor EcoBoost s obsahem 1.0 litru? Sice to má turbo a výkon myslím kolem 126 koní, ale myslím si, že půjde brzy do kytek na nadměrné opotřebení a spotřeba bude v reálu kolem 10 litrů. Vždyť to Mondeo váží myslím 1,6 tuny, to se ten motor pěkně nadře, aby to jelo. No jo, kvůli EU budem jezdit tak ekologicky, až ty auta nepojedou vůbec, nebo s 2x větší spotřebou než dnes běžný atmosférický 2 litr.

Proto děkuji Mazdě, že se dosud nevydala touto cestou, na EU kašle a montuje pořád normální motory kolem 2000 ccm3. Myslím si, že cesta úspory hmotnosti je mnohem lepší než cesta redukování obsahů motorů.

2012-10-18 14:19:31

lepe bych to nenapsal Andrew...

MAX6  
J.

Andrew, 2012-10-18 14:16:10 napsal:

Mně se to taky moc líbí, taky jsem četl, že má zadní nápravu z CX-5 a dostatečně velký středový tunel na to, aby mohla být v budoucnu i 4WD. Každopádně toto je možná jedna z věcí, které Mazdě chybí v boji s Passaty a Mondeama, někdo prostě chce 4WD. Snad v budoucnu bude ..

Jinak co se týče konkurence, tak Mondeo mi přijde dost podobné Mazdě zepředu, což je trochu škoda, by mě zajímalo, kdo se v kom zhlídnul. Ještě k Mondeu - víte, že základem bude 3válcový motor EcoBoost s obsahem 1.0 litru? Sice to má turbo a výkon myslím kolem 126 koní, ale myslím si, že půjde brzy do kytek na nadměrné opotřebení a spotřeba bude v reálu kolem 10 litrů. Vždyť to Mondeo váží myslím 1,6 tuny, to se ten motor pěkně nadře, aby to jelo. No jo, kvůli EU budem jezdit tak ekologicky, až ty auta nepojedou vůbec, nebo s 2x větší spotřebou než dnes běžný atmosférický 2 litr.

Proto děkuji Mazdě, že se dosud nevydala touto cestou, na EU kašle a montuje pořád normální motory kolem 2000 ccm3. Myslím si, že cesta úspory hmotnosti je mnohem lepší než cesta redukování obsahů motorů.

2012-10-18 15:30:42

ámen

2012-10-22 12:54:35

je nadherna. v TZ tvrdi ze predstavi i coupe takze tam muzem doufat ze se dockame nejake rozumnejsi motorizace. preci jen 2.5l a necelych 200 koni je trosku nesmysl...

MPS nebude. pac se pry blbe prodavala. tak doufejme ze to vykoupi nejakym rozumnym 4wd coupe co bude mit na zadnych sedackach 2x isofix abych mohl slintat a casem si ji i poridit :))

2012-10-22 12:56:28

som niekde cital, ze M3 ma prist s mensim turbo motorom, asi 2L. Hadam tych 200kW bude.

MAX6  
J.
2012-10-22 15:20:36

lexxa: MPS se blbě neprodává,ale to by nesměla existovat Evropa V USA to bylo docela oblíbený auto. Ale na EU to bylo moc odvážný a rozežraný

pweter: JJ,s tim 2.0 turbo jsem četl taky.

2012-10-29 02:15:12

kdyby je cpali aspoň do ameriky (ty MPSky) tak by se to v budoucnu dalo nějak pořešit.... ale obávám se že emisní limity apod kraviny to zase zabijou...

2013-01-08 20:00:41

Já jsem natěšenej jako malej kluk, až jí uvidím naživo

O motorech to Andrew napsal fakt výstižně. A MAX vystihl konfiguraci - červenej sedan v bílý kůži

V únoru se má začít prodávat, tak jsem dost zvědav, kolik nám jich přidělí, protože jestli to bude jako s CX-5 a lidi budou čekat skoro rok, tak to bude průšvih..

MPS nevěřím. Už aktuální generaci v týhle verzi neudělali (stejně jako minulý Mondeo se muselo obejít bez ST220) a doba těmhle motorům nepřeje. Leda že by oturbili ten dvoulitr Skyactiv, to by mohlo být zajímavý jak po stránce spotřeby tak váhy auta. Se čtyřkolkou těžko říct, ale asi spíš nebude

Těším se na první z vás, kteří si ji pořídí a rozeberou tady ve fóru. Já musím ještě tak dva tři roky počkat, tak budu bedlivě sledovat

2013-01-08 22:45:10

Tu svojí nechám u někoho tak 5 let pojezdit a pak si jí koupím.

2013-01-09 08:15:15

http://www.auto.cz/mazda-...c-kombi-cenu-sedanu-72242

Ceny a výbavy nové M6

2013-01-09 09:31:05

Zdravím,

nová M6 je opravdu moc hezká. Vnějšek a vnitřek zaslouží pochvalu.

V německém autosalonu v Pirně jsem měl možnost v této nové Mazdě kombi sedět.

Interiér se jim také povedl, hlavně se mí líbila palubka - konečně tu je obdoba MAXi Dotu.

Při srovnání své M6 a nov M6 (interiér) mi přišlo, že v nové M6 je nějak méně prostoru. Cítil jsem se tam nějak stísněně. Pravda je, že plostrování dveří a palubka je taková masivnější a palubka je vyšší takže na mne to působilo, že sedím více utupenej. Interiér je povedený. Ovládání páčky tlačítka jsou identické jako u starší M6 vyjma ovládání klimatizace. Hlavně ta navigace mi u mé Magdičky chybí.

Jak tu již někdo psal počkám 3roky a uvažoval by jsem o nákupu.

Jen by mne zajímalo kolik by jsem za tu svou Magdičku za 3roky dostal??? To by mohla mít najeto cca160tis km a stáří 5let.

2013-01-09 09:41:37

Ad.: Info displej. Koukal jsem na nové M6 i na nové O3 na ty info panely. Jezdil (a stále jezdím) jsem 15 let v autě bez palubního počítače a strašně jsem se těšil, až v nějakém novém budu mít tyhle info vychytávky. No a skutečnost je taková, že po nějaké době, co jsem se naučil jezdit "na spotřebu", je jediné co sleduji na info panelu teplota a hodiny. Včechny ty alá spartphone informační systémy jsou krásné, ale při jízdě jsou vlastně obecně k ničemu. O poruchách informují jiné kontrolky a animované menu spotřeby, dojezdu, teploty, rádia, iD tagu atp ... na to se za jízdy ani koukat podle vyhlášky nemá :)

Na jednom z videii cardbueyr, při testování nového Mercedesu, který a IT systém s napojením na sociální sítě, se redaktor podivil, proč by někdo tohle vlastně chtěl. Stojí to peněz, že je za to nový auto a umí to co telefon za 3000,- A nějak mu nedocházelo, kdo by za jízdy psal komenty na FB a podobný kraviny.

Nová M6 tam má info o dobíjení té rekuperace energie že? K čemu? Co se stane když se vybyje? Zastavíte? Budete víc brzdit, aby jste měl plný kondenzátor? Ne! Takže proč o tom být informován. Pouze v začátku vás to naučí jezdit tak, aby to bylo využito. Podobně jako ty kytičky v Priusu. A až se to naučíte, tak je info k ničemu :)

2013-01-09 10:15:43

No jo, na co info. vychytávky. Na co hodiny-máme sluníčko a nebo hvězdy, na co teploměr - teplotu (zda mrzne nebo nemrzne) zjistíš když vystrčíš hlavu s okna. Na co palivoměr – zbytečnost, stačí kontrolka.

Tady někdo spal v knihovně.

2013-01-09 11:00:21

Myslíš, že jsi pochopil co jsem se snažil popsat, nebo chceš být vtipný za každou cenu?

2013-01-09 13:09:46

mnoo jsem fakt zamilovany :D mit tak 900k :) asi si jdu vsadit :) i presto ze jsem na benzin ulitly a naftu nikdy tak tady bych docela vahal ta 2.2 D vypada moc dobre kdyby byl lepsi nejaky ten benzin tak jdu do neho a je mi to jedno ale tady vtomhle pripadu by asi vyhral ten diesel spotreba dobra zrychleni stejne jak 2.5 benzin a kroutak mnohem vetsi :) asi bych se a to nestydel ze bych sel do nafty :) CHCI JI :)

2013-01-09 13:48:40

V nových šestkách jsem už seděl, dojmy velmi pozitivní. Řeším podobný problém s motorem. Právě mám manželčinu M3 1.6D v servise opakovaně pro poruchu EGR ventilu, nutná vždy výměna. Do práce jezdíme oba cca 13 km tam a 13 km zpět. Je jasné, že mám obavy o spolehlivost, navíc se budeme stěhovat a dojezd do práce se zkrátí na 7 km. Na druhé straně je těžko se vzdát výkonu diesla, jelikož co jsem měl možnost jezdit v 2.0 G AT v CX-5, tak se mi to zdálo relativně líné ve srovnání s dieslem (např. OIII 103kW, Legacy 2.0D). Pokud jde o 2.5 AT, tam bych se bál trochu spotřeby. Netušíte, jak na tom mohou být ty nové diesly s rychlostí zahřívání? Ve staré M6ce jsem měl "bufík" a to byla paráda! Pokud negarážujete, tak to je teoreticky taky důvod pro benzín.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 134