Fórum - Téma


M6 GH zaslepení EGR


Fórum 6 GH M6 GH zaslepení EGR

Informace o modelu: Mazda 6 GH



2015-10-08 20:01:01

máte někdo na GHčku zaslepen EGr? někde na internetu jsem četl, že u GHček dojde po zaslepení EGR po nějaké době k rozsvícení nějaké kontrolky( EGR nebo motor) na palubce ale nevím detaily?

2015-10-08 20:35:42

marcoss: nevím jak na GH ale u starších se standardně po nějaký době nebo km rozsvítí check engine + prokluz.

Nicméně to vždy za 24 hod. zhasne. Na nic to nemá vliv.

2015-10-08 21:10:11

thomzw: díky - nevíš zda je možné že u toho motor ztratí výkon?

2015-10-08 23:16:28

marcoss: ne. Na pokles výkonu to ne na vliv. Spíše naopak ale takt neznatelne.

2015-10-09 05:46:37

Myslel jsem pokles výkonu jen těch 24 hod co svíti kontrolka

2015-10-09 09:48:09

thomzw: těch 24 hod musí auto jet aby to zhasl a nebo je to 24 hod i stojícího auta?

2015-10-09 09:53:02

Určitě bych ho nezaslepoval. Jestli to uděláš tak se ti ucpe filtr pevných částic a nejspíš pojede auto v nouzovém režimu.

2015-10-09 12:01:55

marcoss: je to jedno.

Nicméně se může stát ze nezmizí, tak jde smazat jen přes diagnostiku. Což se mi jednou stalo.

2015-12-28 19:57:43

Mam zaslepeny + mensia uprava softu ECU

Pocas odstranovania DPF som poziadal typka aby zablokoval otvaranie DPF

Nepodarilo sa to uplne, ECU ho odvara na 5%, tak som aj zaslepil.

V softe ECU vypol rozsvietenie kontrolky motora EGRkom

Aj tak sa obcas rozsvieti (5 x za 3 roky)

Vymazem chybu pomocou Bluetooth ELM327 a telefon, ak nevymazem zhasne sama na druhy den.

2015-12-28 20:23:16

matot: proč jsi dával pryč DPF?

2015-12-29 22:07:24

marcoss:

1. Najviac mi prekazali regeneracie, mne sa nechce ist nikam vozit ked idem z prace a 2Km pred domom sa spusti regeneracia.

2. Zasieranie oleja naftou, s tym spojene zanesenie sitka sacieho kosa ktory je nedomysleny takze sa neda jednoducho vymontovat, ten vyplachujem aj tak kazdych 20 000 po tom co som cital kolko tychto motorov bolo zadretych prave koli zanesenemu kosu.

3. Nizsia spotreba, aj ked asi len o 0.6l/100km takze to je najmensi dovod.

4. Zbytocny tlak spalin pred dpf. Tento tlak narasta od regeneracie az do spustenia dalsej. Ja nechcem aby sa to vracalo spat do turba, nalepsie je ked to este vsaje motor cez EGR.

EGR zaslepujem na kazdom aute na nasom dvore po tom co som videl sanie na vtedy mojej Mazde 6 2.0TD 2005, mala okolo 200 000Km. Sanie bolo z vnutra pokrite akoby kozou o hrubke asi 5mm. Neviem si predstavit kolko toho bordelu zo spalin preslo motorm kym sa vytvori takyto mily sediment. Dakujem ale ja boredel do sania nepotrebujem.


Odpovědět