Fórum - Téma


M6 GH Výměna oleje (kontrolka) - interval


Fórum 6 GH M6 GH Výměna oleje (kontrolka) - interval

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2  3

2015-07-13 09:57:11

Kontrolka DPF nemusí začít blikat až po překročení intervalu 20 000 km, ale klidně i v 18 000 km pokud je olej už hodně naředěný naftou. Je tam nějaký mechanismus, který to pozná. (Pokud pominu rysku s písmenem X na měrce oleje, podle které to poznáme i my)

Takže pokud se to někomu stane, nemusíte hned letět do autorizovaného servisu. Stačí do běžného, kde vám vymění olej + olejový filtr a vymažou chybu DPF v ŘJ. Ještě doporučuji při takto dlouhém intervalu výměny oleje další interval výrazně zkrátit a před výměnou do starého oleje nalít ještě přípravek, který pomůže vyčistit motor - http://www.tec-2000.eu/ol...tec2000-engine-flush.html. Dále doporučuji přečíst článek http://auto.idnes.cz/vyme...50516_002001_automoto_fdv ze kterého vyplývá, že nejlepší čistící účinky má nový olej sám o sobě a interval jeho výměny stanovit mezi 10 až 15 tisíc km.

2015-07-13 12:47:42

vyki: U motoru R2 bliká (pakliže je nahrán nejnovější software) i v okamžiku, když se vytáhne rozvodový řetěz.

2015-07-14 18:31:53

generator: mohl bych poprosit o podrobný návod, jak zrušit blikání DPF, kam přiložit drátek a jak?... jedná se o GH... předem moc děkuji....

2015-07-14 18:46:12

mabo: návod máš na 2 stránce tohoto vlákna

marty75: co je motor R2 - to je diesel 2,2 L r.v. od 2009?

2015-07-14 19:50:45

marcoss: no jo, jenže to video je na mazdu 5 a ne 6 a hlavně v nadpisu píše bez záruky....

zrušení blikání DPF po intervalu výměny oleje .. Zdravím všechny, potřeboval bych pomoc, jak zrušit blikání kontrolky DPF, je to interval po cca 20tis.km, nemohu zde nikde najít návod, jen jsem se dočetl spojit nějaký pin s kostrou a zapnout na nějakou dobu zapalování do ON, ale vůbec netuším kam s drátkem, jedná se Mazdu 6 GH 2,0 Di 103kW......

Předem děkuji za návod, případně k navedení na správné vlákno...čauky

2015-07-15 14:58:21

Zapněte zapalování.

Ukostřete následující pin v diagnostickém konektoru v pojistkové skříňce.

Pětkrát plně sešlápněte pedál akcelerátoru.

Kontrolka žhavení pětkrát zabliká.

2015-09-05 19:56:35

Zdravím,tak jsem u mojí M6 2.2 120kw prováděl výměnu oleje,jelikož jsem chtěl mít motor i olej čistý dělal jsem levnějším olejem 5w30 nejdřív jakoby proplach a dneska tam šel originál olej mazda dpf a nový olejový filtr.Přístup je ke všemu perfektní,jediné co mě zarazilo,je že jsem tam nalil celou 5litrovku a na měrce jsem tak někde slabě nad půlkou ((

Pak jsem ještě provedl reset výměny oleje podle zdejšího návodu...propojil jsem konektor s kostrou a zapnul zapalování,5xjsem šlápl na plyn a pak na mě 5x zablikala kontrolka žhavení,tak snad to proběhlo dobře a bude klid...akorát asi budu muset ještě dokoupit litrovku mazda oleje ((

Kolik vám se vešlo oleje po výměně??je teda fakt,že jsem olej nechal vykapat přes noc,ale předtím jsem tam nalil 5ltr.na ten jsem najel asi 300km a vyteklo zase skoro 5ltr...tak nevím

2015-09-05 22:25:11

Oleje je tam 4,7l je tam místo na naftu z DPF. Až toho bude u "X" tak je tam cca 10l mišani

2015-09-09 20:59:44

Zdravím,tak dnes dolito po rysku max a celkem se mi tam vešlo 5.2ltr.....holt asi jsem to nějak poctivě vypustil ))) hned jsem potom provedl 100km zkušební jízdu a frčela si pěkně za průměrku 5 litrůůů...)) ale dnes jsem se svezl v novým bmw 535i a to je zase jiná liga...6válců a 300koní v 8st.automatu dělá svoje....ale jezdí to za 12 na 100 a stálo 600tisíc (((

2015-09-14 16:57:55

Po max se to nedává, jen mezi, DPF máš funkční nebo vyřazeny, jestli vyřazeny tak pak těch 5,2l je optimál

2015-09-17 07:55:57

naspo: ahoj,když mi tohle ani jiné funkce přes tento postup nefungují, v čem může být problém?díky

2015-09-17 11:05:28

olajz: jestli máš GG tak ta kostka s pinem je na jiném místě, tohle je pro GH,

1.Zapněte zapalování.

2.Ukostřete následující pin v diagnostickém konektoru v pojistkové skříňce.

3.Pětkrát plně sešlápněte pedál akcelerátoru.

4.Kontrolka žhavení pětkrát zabliká.

/

2015-09-17 17:10:55

mám GY.což je GG.kde se teda nachází?je na to nějaký obrázek?

co jsem se díval na youtube na videa tak tenhle postup používají u GG nebo GY a jde to.mě to prostě ne a ne jít.viz třeba tohle :https://www.youtube.com/watch?v=kZIAJGcTGN0

2016-09-09 08:50:52

Zdravim.mam dotaz přesel jsem z GY na GH 103kw,vyměnil vsechny filtry,olej, a po tydnu mam na merce oleje o 1cm vice než po vyměne.Neni to nejak moc po 500km? Jakym spusobem se tam ta nafta dostane ,vym že to souvisi z regeneraci ,dpf mam čisty byl jsem na diagnostice.

2016-10-24 07:11:05

generator: generator: Ahoj, mám na tebe dotaz:

1)jaký olej jsi dával při výměně? Někdo tady psal, že se rozhoduje mezi Dexelia nebo Shell.

2) když jsi udělal reset počtu km dle uvedených návodů, tím se nastaví nový interval výměny?

3) jak je možné, že se ti potom zase kontrolka DPF rozblikala? Zjistil si proč?

Děkuji Ti moc za odpověď.

Maxim

2016-10-24 08:31:45

vanas:Zdar,přibývání nafty do oleje je u 2,0 celkem časté.já zjistil,že když máš vzadu výfuk u auta s dpf od sazí,tak je většinou nějáký problém.Jestli je čistý jak má být,tak je to v pohodě.Ale každopádně tímhle neduhem trpí auta,která jezdí krátké trasy,město a časté startování...u Volva máme podobné problémy s příbýváním nafty,a vždy přes zimní období je to lepší a sníží se i spotřeba...

 Magnetto  
2016-10-24 18:54:53

Naftu v oleji nepodceňujte! Už jsem viděl vyvalené gufera a také podpálené písty..

2016-10-25 06:12:37

Ahoj,

prosím poraďte mi.

1)jaký olej jste dávali při výměně? Někdo tady psal, že se rozhoduje mezi Dexelia nebo Shell.

2) když jste udělal reset počtu km dle uvedených návodů, viz předchozí odpovědi, tím se nastaví nový interval výměny?

3) je možné, že po resetu se zase kontrolka DPF rozblikala?

4) je lepší udělat reset dle manuálu a nebo někde přes diagnostiku?

Děkuji Všem za odpověď.

Maxim

filipsonn, 2016-10-24 08:31:45 napsal:

vanas:Zdar,přibývání nafty do oleje je u 2,0 celkem časté.já zjistil,že když máš vzadu výfuk u auta s dpf od sazí,tak je většinou nějáký problém.Jestli je čistý jak má být,tak je to v pohodě.Ale každopádně tímhle neduhem trpí auta,která jezdí krátké trasy,město a časté startování...u Volva máme podobné problémy s příbýváním nafty,a vždy přes zimní období je to lepší a sníží se i spotřeba...

2016-10-25 10:56:00

filipsonn: čus dik za přispevek,mel jsem spatnou lambdasondu tak uz je to ok,jen porat nevim jak se tam ta nafta dostane.Ty kratky trasi tomu určite nesvedčej.čus.


Odpovědět

1  2  3