Fórum - Téma


M6 GH úprava řídící jednotky + měření výkonu


Fórum 6 GH M6 GH úprava řídící jednotky + měření výkonu

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GH  |  Naše vozidla


1  2

2015-09-29 15:36:01

woita: To by som aj ja rad vedel. Kazdy iba odpovie, ze to nema zmysel, ale fakt to nikto realne nevyskusal? Ani na zahranicnych strankach som nenasiel ziadne komenty. Teraz maju akciu na stranke www.mereni-vykonu.cz a urobia mi to za 3333,-. Ako kazdemu mi ide hlavne o krutak, strasne by ma zaujimalo, ci ten narast z 185 na 219Nm je citit. To predsa musi byt citit, nie? :) A logicky mi vyplyva, ze spotrebka by mohla ist dole, kedze motor lahsie zvlada aerodynamicky odpor, hlavne pri vyssich rychlostiach (osobne mam mazdu 5 2.0 MZR a je to velka krava:). Aka je prax, to neviem. Raz sa k tomu mozno odhodlam... :)

2015-10-18 15:59:19

Zdravím

Mám drobný problém s ŘJ vyhřívání sedaček. Nefunguje mi vyhřívání u řidiče. Resp. dle servisu jde z řj do sedačky proud, ale velmi malý, takže nejde poznat, že vyhřívá. Spolujezdcova funguje naprosto normálně. Bohužel nevím, kdo se v tom vyzná a kdo by byl schopný toto opravit, nebo aspoň zkusil vyresetovat. Neporadíte někdo? V Mazdě mi akorád řekli, že můžou objednat novou řj, což mi přijde bez toho, aniž by se na to pořádně někdo podíval a zkusil naprosto hloupé řešení.

Díky za odpověď

Auto:

Mazda 6 2.2 GH TDi 132 kW

2017-03-10 23:22:59

Ahojte, přidávám vlastní zkušenost s chiptuningem. Proceduru jsem absolvoval na quantumchiptuning.

Nabyl jsem dojmu, že sami nevědí výsledek. Po telefonu se ptali na typ jednotky (což jsem jim neuměl říct), tak jsme to nechali na osobní návštěvu u nich. Po asi 2 hodinách mi přišla SMS, že mám hotovo. Jel jsem to ještě s někým z nich vyzkoušet. Pán byl překvapený, že jezdím kultivovaně a neodpichuji se z křižovatek. Mám své auto rád a není to můj styl jízdy, ale občas se to hodí... K tomu výkonu. Dávají 30 dní na vyzkoušení. Během té doby jsem jsem absolvoval měření na válci, kde mi naměřili 112,5 kW a krouťák lehce kolem udávané hodnoty. Mám benzín 2.0 108 kW. Zamyslel jsem se nad tím, jestli mi ty 4,5 kW stojí za to. U firmy, kde jsem absolvoval měření výkonu, mi řekli, že na tuto motorizaci modifikaci nemají. V tu chvíli jsem byl přesvědčený, že úpravu vrátím. Pak jsem ale přemýšlel a hledal. Našel jsem článek, kde nějaký magazín dělal test výkonu u 3. generace 6tky. Při prvním měření byly o více než 10 kW pod udávaným výkonem. Pak zkusili zapnout režim sport a naměřili asi o 1-2 kW pod udávaným výkonem. Bylo to na rok starém kousku. Tak jsem si řekl, že můj 8 let starý kus už ztratil víc kW, než ten roční kus a rozhodl se si úpravu ponechat. Najel jsem zatím pár set km a spotřebu zatím nehlídal. V zimě ji proti létu zkresluje klima a stav silnic. Nejezdím pravidelné denodenní cesty, na kterých bych mohl třeba změnu spotřeby pozorovat... Ale poučil jsem se. Pokud do chiptuningu ještě půjdu, určitě budu měřit výkon před a po. Prostě dám na reálná čísla, ne jen na dojem.

PS: Na úsporu paliva chiptuningem nad 10% nevěřím. Jedině po tuningu motoru

2017-03-10 23:31:00

explorer: Ještě takový postřeh. Zatím jsem nenašel CT pro GH 108 kW. Obvykle se uvádí 103 nebo 110 kW. Tak si říkám, jestli techničák nekecá, protože těch 108 se leckde uvádí pro řadu GG


Odpovědět

1  2