Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 42

2014-01-28 16:00:36

vitus: zájem o auto by byl, kdyby jsi byl tak laskav a mohl hodit oko jak pojedeš kolem v jakém stavu auto doopravy je.

VIN jsem prověřil v Mazdě. poslední servis 4/4/2013 při 111312 km. Z bazaru mi poslal i detalní fotky poničení skla, mlhovky i dveří.

2014-01-28 16:05:15

orel: a je to po prvním majiteli ? Napsali ti jak se stala ta škoda?

2014-03-12 18:09:29

Ahoj všem,

nechci zakládat nové téma, tak zkusím sem. Doposud jezdím M6 GY 2.0DITD, prozatím naprostá spokojenost, ale chtelo by to mozná něco mladsího tak me napadla novejsí M6. Chtel bych od Vás poradit, rocní nájezd cca 25000km, pul na půl dálnice, město a nejsem si jistý jestli by se třeba více nehodila benzínová varianta... Na druhou stranu, kdybych uvazoval zase o nafte, má smysl volit 2.0 nebo 2.2 ?

Předem díky za všechny info...

2014-03-12 18:27:57

hanocri: obecně platí a je to tu všude mnohokrát napsáno, že hranice kdy se vyplatí koupit naftu je cca. 30 000km ročně. Taky platí, že pokud jezdíš krátké trasy, ber benzin. Ale taky je to o osobních preferencích, někdo má rád benzin, někdo naftu....

Další počtení o GH zde: http://jake.auto.cz/mazda+6+dosud-2008 nebo zde: http://www.autanet.cz/aut...azda-6-starne-pomalu-1341

2014-03-16 13:08:46

Zdravim, mam zajem o koupi Mazdy 6 a jelikoz jsem tento vuz nikdy nevlastnil, poprosil bych o vas nazor a pripadne na co si dat pozor konkretne k tomuto inzeratu:

http://www.sbazar.cz/sper...rv-2009-103kw-dieselcombi

S panem jsem jiz domluveny na prohlidce. Puvodem je auto z Italie a v CR je zhruba 2 roky.

VIN: JMZGH19D601203889

Nevite jestli lze ziskat vypis elektronicke servisni knizky z Mazdy emailem, pripadne jestli staci zavolat a overit si KM? Nejblizsi pobocku mam 100km daleko...

Predem diky za rady a nazory.

2014-03-17 00:10:56

xaroth: elektronickou servisku ti vyjedne každý alespoň trochu ochotný dealer Mazdy po telefonické domluvě nebo po zaslání VINka mailem. U aut z Itálie bych byl opatrný na lak = změřit tloušťku laku na všech dílech, jestli nebylo lakováno. Taky záleží jestli je to z oblasti horské nebo mořské - dost rozdíl. A dost bych se pozastavil nad tím, proč má auto se 140tkm "nové vstřiky,čerpadlo,turbo a po rozvodech" Určitě se tu nějaký dieselista vyjádří k nájezdu vs. výměna vstřiků, ale to by mi přišlo dost divný.....

2014-03-17 00:16:35

Už na to koukám. Všechno nové, to není moc dobrá vizitka pro předchozího majitele Nechápu jak se to mohlo povést nebo ten nájezd bude úplně někde jinde.. Určitě si na auto hodně posviť a když se ti nebude zdát jen jediná věc, tak ruce pryč..

Na druhou stranu, pokud bude dobře opravené, tak se tam nemá už co pokazit :) Projet to diagnostikou a kontrolou u kubajze a vesele jezdit

2014-03-17 00:18:14

xaroth: Ahoj, já osobně bych se pokusil s pánem domluvit na návštěvě autorizovanýho servisu Mazdy - nejbližší bude asi v Plzni. Nevím jak je to u nich, ale v Brně mi nabídli, předkupní prohlídku za cca 1kkč, která zahrnovala přeměření tlouštky laku, napojení na diagnostiku a diagnostiku DPF. Taky je mi divná ta výměna střiků a turba při tak malým nájezdu a je fakt, že někteří taliáni se k těm autům chovají jako hovada - trocha opatrnosti tudíž není vůbec mimo mísu.

2014-03-17 01:06:14

Diky za rady Co se tyce toho turba a vstriku, tak to byl hned prvni dotaz na majitele, jak je to mozny po takovem najezdu. Tvrdi mi, ze za to nejspise muze ceska nafta, ze radeji uz tankuje v nemecku (pracuje tam). Faktury o oprave pry ma. Na prohlidce vozu u autorizovaneho servisu uz jsem take domluveny, pripadne uvazuju o teto moznosti:

http://www.expertcar.cz/

Co myslite, da se na to spolehnout? Zitra se pokusim zavolat do te Mazdy a snad budou ochotni zaslat aspon nejakej informace.

2014-03-17 11:06:49

xaroth: Já bych do starého dvoulitru v GH nešel. R2 je o generaci novější motor, který má menší a lepší DPF, menší spotřebu, mnohem lepší techniku...

2014-03-17 13:04:59

Zdarec,

chystam se vymenit svoji Lagunu 2.0dci, mam ji dva roky a naprosta spokojenost, ale chtel bych neco se "sportovnejsim" podvozkem. Dival sem se treba na AR 159 2.4jtd, ale ted mi padla do oka tato M6 GH http://www.sauto.cz/osobn...da/6/15169259?goFrom=list co na ni rikate? Nejezdite nahodu nekdo kolem toho bazaru ze by jste ji omrkli Na kolik korunek by vysla takova M6, kdyby jsem si ji nechal privest ze zahranici? Dik Jara

2014-03-17 13:10:36

Takze vypis z el. servisky ma jediny zaznam a to z predprodejni prohlidky noveho vozu :D Uz mi je teda jasne, proc nove Turbo a vstriky, auto urcite nebude mit najeto 140.xxx

2014-03-17 13:20:47

shr3k: Zdarec s tim generacne novejsim motorem urcite souhlasim, rozhodne je to kus dopredu oproti mezigeneracnimu posunu 0 M6 105kW DPF vs 103 kW DPF . Ale co treba problem s retezem, jak to vubec dopadlo z pohledu reseni? Vim ze jsi mel pohadkove bezproblemovej provoz predchozi 6tky Marto, ale kdo najezdi cca 90 tacu po dalnici a posle auto pryc..? To je prece hodne zavadejici zkusenot , i kdyz priznavam presne na takove pouziti je todle auto postaveno. Zatim o nove 6 neuvazuju ale zajimaly by me dlouhodobe zkusenosti s tou novou, jak si spokojeny , a da se srovnavat motoricky s predhozi verzi ? Pocitam ze je na to jeste hodne brzo...

Jinak za me co se tyce motorizace, 2.0 nafta v GH tak pokud by jezdil prevazne dalnice tak je tam tech problemu minimum. Vse ostatni zalezi na podminak uzivatni, stylu jizdy a kvalite nafty... ale to bude asi u kazdeho dieslu

2014-03-17 13:27:03

Xaroth: Aha, tak to nic Hodně štěstí s výběrem jiné..

Jarous776: Ta vypadá brutálně

Shr3k: Dovolím si oponovat. 103kW má o litr nižší spotřebu než 105kW předchozí generace, takže technika tak špatná není. Navíc znám hodně lidí co mají 2,2D a nemůžou se dostat na mojí spotřebu, takže i s tou spotřebou bych byl opatrný. Navíc u 2,2 byl u prvních generací problém s řemeny. U novějších už je sice tento problém odstraněn, ale i to je třeba zdůraznit. Určitě bych od 2,0D 103kW nezrazoval spíše naopak.

EDIT: Psal jsem pomalu a rewast mě předběh

2014-03-17 13:41:19

vitus: ono obzvlášť dnes, kdy je nafta (aspoň v Praze) o 2 koruny dražší než benzín, bude ta hranice, kdy se nafta vyplatí ještě mnohem výš.

V ČR máme módu, kdy

1) každý si myslí, že musí mít naftu

2) každý si myslí, že musí mít kombíka

přitom naprostá většina lidí těch 30 tisíc ročně ve svém autě neodveze, a náklad, který by se jim nevešel do hatchbacku vezou tak jednou za 5 let

2014-03-17 13:47:35

No taky se me paci, co rikate na tu cenu? Taky pridam nazor jestli naftu nebo benzin, osobne rocne nejedu tak 25tkm, ale za naftu si vracim DPH, takze se me to furt vyplati a jeste mam naftu radsi.

Jarous776, 2014-03-17 13:47:35 napsal:

No taky se me paci, co rikate na tu cenu? Taky pridam nazor jestli naftu nebo benzin, osobne rocne nejedu tak 25tkm, ale za naftu si vracim DPH, takze se me to furt vyplati a jeste mam naftu radsi.

2014-03-17 14:00:54

jarous776: tak pokud to používáš služebně, můžeš si vracet DPH i na benzín, ne?

2014-03-17 14:15:25

natural: Ad 103 vs. 105 kW - no nějak těmi emisemi museli prolézt. Filtr ale zůstal starý a tím pádem dost studený. Ten novější v 2.2 nemá s ohřevem a samovypalováním takový problém. 2.2 nemá řemen ale řetěz, vytahával se v závislosti na stylu jízdy, nejdřív je měnili, pak změnili software, který změkčil nájezdy tlaku commonrail čerpadla a od té doby to servis má kontrolovat při každé diagnostice.

rewast: Ohledně porovnání nové GJ vs. staré GH: motor v GH žral v záběhu méně, minimálně o litr méně při mnohem dynamičtější jízdě (ale byl to manuál), GH měla ambientní osvětlení prostoru konzole řazení, osvětlení ovladačů oken, kliky dveří v GJ už nemají dotykové senzory pro bezklíčový vstup - mačkáš jen to obyčejné tlačítko, nezbylo ani na ty blbé vnitřní plastové kryty prahů natož na ty vnější, zadní sedák kombíku už není na excentru, takže neklesá při sklopení opěradla a sedačka je tím pádem nízko, zavěšení kufru sedanu dostalo místo miniaturního paralelogramu příšerné háky, které zabírají prostor v kufru, GJ kombi není vzadu tak prostorné jako GH, ten příčný tlumič vzadu úplně vymazal prostor pro rezervu, no pocity jsou smíšené.

Ale GJ mám kvůli automatu, motor je stejně jako podvozek víc utlumený a fakt se to tedy vytáčí pěkně. Výkonově srovnatelné i když papírově o 7 kW méně (ono kdoví jak to je, papír dnes snese kvůli emisím všechno). Jen ty obrovská zrcátka jdou slyšet víc, než zrcátka u GH (tam ale byly přehlušeny aerodynamickým hlukem obecně). Ale zase je lépe vidět přes A sloupek. Nesnáším i-stop.

Jarous776: Cenovka je myslím dobrá, je to výbava GT (bez aeropaketu jako GTA, ale plná kůže a navi, na rozdíl od GTA v polokůži a bez navi), počítej ale, že bys při těchto kilometrech měl preventivně vyměnit podložky pod vstřiky, vyčistit sací koš oleje, možná dát i nové olejové čerpadlo a dát novou řetězovou sadu, investice cca 20 tis. celkem včetně práce a náplní.

2014-03-17 14:29:31

Shr3k : Sorry, psal jsem rychle, samozřejmě řetěz jsem myslel;) Právě vím a viděl jsem jich několik, jak vypadaly po cca 70tis km.. Jojo přesně ten upgrade softwaru jsem myslel, že potom pomohl.

K DPF: dobrá. Nemám s ním žádnou zkušenost na porovnání, protože v obou generacích DPF nemám, stejně jako 2,2 se kterými porovnávám spotřebu u kolegů

EDIT k Shr3k příspěvku. Podložky u GH měnit nemusíš, jelikož už jsou jinak konstrukčně řešené než na první generaci a tudíž ani čistit sací koš. Tohle byly neduhy první generace ale ani pokud nejsou podložky opravdu na uhel, tak je sací koš čistý Kontrola řetězové sady samozřejmostí, jak píše Shr3k

2014-03-17 14:32:32

natural: Nějak jsem si nevšiml, že to parkuješ doma. Chápu, hájíš svoje barvy. Chtěl jsem jen naznačit, že GH se starým dvoulitrem jen prostě cenový kompromis a že je potřeba s problematičtějším DPF počítat a zvlášť pak na krátké cesty. Nejsem příznivec jeho kuchání...

Výměna podložek je v servisním plánu R2 tuším při 120, předpokládám, že se na to vykašlali. Ad vyčištění koše: zde jeden případ s dobrým koncem: http://www.autohificlub.c...vy-koupe-ojeteho-auta/240


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 42